بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی برای سرمایه‌گذاری در بازار رمزارز

بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی برای سرمایه‌گذاری در بازار رمزارز
راهنمای مطالعه

    یکی از مهمترین قدم ها در خرید و فروش رمزارز انتخاب صرافی مناسب است. برای آشنایی با بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

    فهرست بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی

    تعداد صرافی‌ ارزهای دیجیتال (Exchange) همزمان با ورود افراد بیشتر به بازار رمزارز (Cryptocurrency) رو به افزایش است. هرچند روز یک‌بار هم شاهد سر برآوردن یک صرافی ارز دیجیتال جدید با دسته‌ای از خدمات و ویژگی‌های هیجان‌انگیز هستیم.

    گستردگی صرافی‌های این حوزه، ویژگی‌ها، مزایا و معایب متتنوع آنها می‌تواند انتخاب گزینه مناسب را دشوار کند. پیش از این نکات مهم در انتخاب بهترین صرافی رمزارز را گفته بودیم و حال برای اینکه کارتان در انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی آسان شود، ۵ صرافی برتر را انتخاب کرده‌ایم و در ادامه مزایا و معایب هر کدام را برایتان توضیح خواهیم داد.

    این صرافی ها با ارائه خدمات باثبات و متنوع، اعتبار بسیاری را میان طرفداران رمزارزها کسب کرده‌اند. این صرافی‌ها عبارت‌اند از:

    • ای‌تورو (eToro) : بهترین گزینه برای افراد تازه‌وارد در معاملات ارز دیجیتال
    • بلاک‌فای (BlockFi) : بهترین گزینه برای کسب سود از طریق سرمایه‌گذاری
    • بایننس (Binance) : بهترین گزینه برای معاملات آلت کوین‌ها
    • پرایم‌ایکس-بی‌-تی (Prime XBT) : بهترین پلتفرم برای معاملات مارجین
    • کوین‌بیس (CoinBase) : شناخته‌شده‌ترین صرافی رمزارزها

    ۱. صرافی ای‌تورو (eToro)، بهترین صرافی برای تازه‌کارها

    بهترین صرافی رمزارز خارجی

    صرافی ای‌تورو (eToro)، نخستین و بهترین انتخاب برای معامله رمزارزهای پرطرفدار و اطلاع از قیمت بیت‌کوین، اتریوم و لایت‌کوین است. یکی از ویژگی‌هایی که ای‌تورو (eToro) را به بهترین انتخاب بدل می‌کند، تایید آن از سوی ده‌ها کشور است که ایمن‌بودن پلتفرم را نشان می‌دهد.

    صرافی ای‌تورو در کنار مزایی مثل رابط کاربری ساده و کاربرند پسند، امکان کپی کردن معاملات، ارائه نمونه معاملات و اطمینان بالا مشکلاتی نظیر کارمزد معاملاتی نسبتا زیاد، دریافت هزینه در صورت عدم معامله تا یکسال و محدودیت جفت معاملاتی ها نیز دارد. 

    ای‌تورو (eToro) برخلاف بسیاری از رقبای خود سبد مختصر اما مفیدی از رمزارزها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. شاید این موضوع کمی برای طرفداران آلت کوین‌های مختلف ناراحت‌کننده به نظر برسد اما می‌توان آن را نقطه قوت ای‌تورو (eToro) در نظر گرفت.

    ای‌تورو (eToro) سعی کرده با این کار، آلت کوین‌های قابل‌اعتماد و معتبر را از دیگر آلت کوین‌ها (رمزارزهایی بجز بیت کوین) جدا کرده و رمزارزهایی را در اختیار مشتریانش قرار دهد که قرار نیست به زودی از گردونه بازی حذف شوند.

    تفاوت مهم ایتورو با دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال در این است که علاوه بر رمز ارز، امکان معامله دیگر دارایی‌ها مثل دلار و سهام را هم دارد.

    رمزارزهای پشتیبانی‌شده در ای‌تورو:

    • بیت‌کوین (Bitcoin)؛
    • اتریوم (Ethereum)؛
    • اتریوم کلاسیک(Ethereum Classic)؛
    • لایت‌کوین(Litecoin)؛
    • آدا (ADA)؛
    • نِئو (NEO)؛
    • دَش (Dash)؛
    • بیت‌کوین کَش(Bitcoin Cash)؛
    • استلار(Stellar)؛
    • ای او اس (EOS)؛
    • آیوتا (IOTA)؛
    • ترون (TRON)؛
    • زی کَش(Zcash)؛
    • تِزوس (Tezos).

    ای‌تورو در کنار ارائه پلتفرم معاملاتی تحت وب، اپلیکیشن موبایل با رابط کاربری ساده و کاربر پسند هم دارد. آن‌قدر حجم سادگی در این پلتفرم بالاست که هر تازه‌کاری می‌تواند به راحتی گلیم خود را از آب بیرون بکشد و اقدام به سرمایه‌گذاری یا معاملات ارزی کند. در ادامه از برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد صرافی ای‌تورو  می‌گوییم.

    انجام معاملات آزمایشی

    یکی از اقدامات جذاب و منحصر‌به‌فرد ای‌تورو معاملات آزمایشی است. هر کاربر با ثبت‌نام در این پلتفرم و باز کردن حساب کاربری می‌تواند ۱۰۰هزار دلار پول مجازی (غیر واقعی) دریافت و شروع به تمرین معامله‌گری و افزایش مهارت کند. 

    این ویژگی منحصر‌به‌فرد و بی‌نظیر به شما این امکان را می‌دهد که با معاملات فرضی و مجازی استراتژی‌های مالی را فراگرفته و زمانی وارد بازار معاملات شوید که هم تجربه کافی دارید  و هم اعتماد‌به‌نفسی مناسب پیدا کرده‌اید.

    فضای معاملاتی اجتماعی

    بایننس صرافی ارز دیجیتال

    زمانی که به صرافی ارز دیجیتال ای‌تورو (eToro) قدم می‌گذارید، وارد تالار معاملاتی عظیمی می‌شوید که افراد بسیاری را از سرتاسر جهان در خود جای داده است. ورود شما به این بستر به منزله ورود به خانواده‌ای بسیار بزرگ است.

    ای‌تورو (eToro) امکان گفتگو میان اعضا، به‌اشتراک‌گذاشتن ایده‌ها، تجربیات، دانش تخصصی، استراتژی‌ها و مکالمات تخصصی یا غیرتخصصی را ایجاد کرده است.

    فضایی که ایجاد شده می‌تواند حکم یک دانشگاه را در این حوزه داشته باشد و نقش بسیار مهمی در به موفقیت‌رسیدن و کسب تجربه برای کاربران بازی کند.

    ناگفته نماند که این فضا دردسرهایی هم دارد؛ افراد کم‌تجربه‌ای هم پیدا می‌شوند که با راهنمایی‌های اشتباه یا مغرضانه خود سعی در به خطاانداختن کاربران دارند؛ بنابراین در انتخاب راهکار و هم‌صحبت باید دقت زیادی خرج شود. این کار هم چندان سخت نیست. در ای‌تورو (eToro) سطح موفقیت افراد در معاملات و حجم معاملاتشان مشخص است و شما می‌توانید با به‌کاربردن راهکارهای افراد موفق به سود خوبی برسید.

    کپی‌کردن معاملات

    مزایای بی‌نظیر دیگری که ای‌تورو  را از بسیاری از رقبا متمایز می‌کند، امکان کپی‌کردن معاملات در آن است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد که با تکرار رفتار معاملاتی معامله‌گران خبره حاضر در پلتفرم، در لحظه معاملاتی یکسان و همسو با آنها داشته باشید.

    نمونه معاملات

    تیم تخصصی ای‌تورو  دسته‌ای از معاملات را به‌صورت نمونه ایجاد می‌کند و در پلتفرم خود در دسترس کاربران قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند با به‌کارگیری این نمونه‌ها هم دست به معاملاتی سودآور بزنند.

    این نمونه‌های معاملاتی با توجه به وضعیت بازار در حال تغییر هستند و به‌منظور سوددهی معاملات کاربران ایجاد شده‌اند.

    ۲. صرافی بلاک‌فای (BlockFi)؛سود از طریق سرمایه‌گذاری

    بهترین صرافی رمزارز خارجی

    بلاک فای (BlockFi) یکی دیگر از صرافی‌هایی است که توانسته طی سال‌های اخیر به‌سرعت جای خود را در لیست بهترین صرافی ارز دیجیتال باز کند و به انتخاب نخست افرادی تبدیل شود که قصد سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها را دارند.

    برای آغاز کار با بلا‌ک‌فای تنها کافی است وارد وب‌سایت این پلتفرم شوید، حساب کاربری‌تان را ایجاد و عکس مدارک هویتی خود را درون پلتفرم بازگذاری کنید. بیشتر درخواست‌های عضویت طی چند دقیقه بررسی و تأیید می‌شوند و به‌محض تأیید حساب کاربری، امکان دسترسی به تمامی مزایای این پلتفرم برای کاربران فراهم خواهد شد.

    در صرافی بلاک فای می‌توانید سود سالیانه ۸.۶ درصدی دریافت کنید، وام بگیرید و بدون پرداخت کارمزد ارز دیجیتال خرید و فروش کنید.

    بلاک‌فای به کاربران امکان دریافت سود روز شمار بابت سپرده‌گذاری در این پلتفرم را می‌دهد. سود سپرده‌گذاری رمزارزی افراد در نخستین روز هر ماه به حساب کاربری‌شان واریز می‌شود و به اصل سرمایه آنها افزوده خواهد شد. این ویژگی در کنار امکان دریافت وام برای خرید رمزارز، بلاک‌فای (BlockFi) را به فهرست بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی وارد کرده است. 

    دریافت وام در صرافی بلاک‌فای

    صرافی بلاک‌فای ترتیبی داده که افراد در زمان نیاز به پول، به‌جای فروش دارایی بابت سرمایه‌ای که در این پلتفرم دارند وام مالی دریافت کنند.

    چنین قابلیتی می‌تواند در زمانی که بازار در روند نزولی قرار دارد، افراد را از ضرر فروش رمزارز در پایین‌ترین قیمت نجات دهد. بلاک‌فای (BlockFi) وام‌های خود را به‌صورت ارز دلاری به کاربران ارائه می‌کند.

    نرخ سود وام‌های این پلتفرم سالیانه ۴.۶ درصد است و طی چند روز به حساب کاربر واریز می‌شود.

    ۳. صرافی بایننس (Binance)، بهترین برای معامله آلت‌کوین‌ها

    بهترین صرافی رمزارز خارجی صرافی بایننس

    صرافی بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال یا رمزارز در جهان و نخستین انتخابِ کسانی است که در خرید و فروش آلت‌کوین‌ها فعالیت دارند. میانگین معاملاتی که در این صرافی در هر ثانیه صورت می‌گیرد ، یک میلیون و ۴۰۰هزار تراکنش است و روزانه به بیش از ۲ میلیارد می‌رسد.

    بایننس در مقایسه با دیگر صرافی‌ های ارز دیجیتال پایین‌ترین هزینه را بابت تراکنش‌ها از کاربران دریافت می‌کند. در واقع هزینه هر تراکنش برای کاربران در بایننس یک‌دهم درصد آن تراکنش خواهد بود و با اینکه سپرده‌گذاری در این صرافی ارز دیجیتال شامل هزینه نمی‌شود اما نقل و انتقالات مالی هزینه‌ای جزئی برای کاربران خواهد داشت.

     اگر کاربران بایننس برای تراکنش‌ها از رمزارز بی‌ان‌بی (BNB) استفاده کنند از تخفیف ۵۰ درصدی برای کارمزد بهره‌مند می‌شوند. 

    بایننس و تنوع بالای آلت‌کوین‌ها

    یکی از دلایل محبوبیت صرافی ارز دیجیتال بایننس، پشتیبانی این صرافی از بیشتر آلت‌کوین‌های موجود در بازار است و تعداد رمزارزهای آن به بیش از ۱۰۰ مورد می‌رسد.

    بایننس بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی برای افرادی است که قصد معامله آلت کوین‌ها یا سرمایه‌گذاری روی آنها را دارند زیرا دامنه پشتیبانی این صرافی از آلت کوین‌ها بسیار وسیع است و قدرت انتخاب معامله گران را به شدت افزایش می‌دهد.

    ۴. صرافی پرایم‌ایکس‌بی‌تی (Prime XBT)؛ بهترین برای معاملات مارجین

    بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی صرافی Prime XBT

    پرایم‌ایکس‌بی‌تی، صرافی نوپایی است و توانسته تنها در ۳ سال کاربرانی از ۱۵۰ ملیت مختلف را جذب کند و به هدفی جدی برای سرمایه‌گذاران تبدیل شود. این صرافی ارز دیجیتال در کنار ارائه خدمات متنوعی در حوزه معاملات رمزارزها هزینه تراکنش و معاملات پایین‌تری دارد و در زمینه معاملات مارجین هم شهرتی برای خود به هم زده است.

    در بازارهای مالی معاملات مارجین به آن دسته از معاملاتی گفته می‌شود که معامله‌گر به‌تنهایی نمی‌تواند از عهده پرداخت ارزش سهامی برآید که در حال خریداری است. بنابراین به کمک یک شرکت، شبکه یا سیستم که توان مالی موردنیاز را دارد، دست به معامله زده و تنها بخشی از هزینه معامله را خودش پرداخت می‌کند. 

    [related]36327[/related]

    کارمزد پایین پرایم‌ایکس‌بی‌تی

    نرخ هزینه تراکنش‌ها در صرافی ارز دیجیتال Prime XBT، در حوزه فارکس و کالا تنها یک صدم درصد از کُل مبلغ معامله و برای رمزارزها پنج‌ صدم درصد در نظر گرفته شده است.

    نکته قابل‌توجه و منحصر‌به‌فرد این پلتفرم این است که به کاربران امکان ناشناس‌بودن می‌دهد. در واقع شما به کمک ایمیل و یک گذرواژه می‌توانید در Prime XBT حساب کاربری ایجاد کرده و به دامنه گسترده‌ای از فعالیت‌ها مشغول شوید.

    ایجاد فضای معاملات مارجین برای رمزارزها، فارکس، سهام‌هایی مانند FTSE 100 و S&P 50 و کالاهای ارزشمند مانند طلا و نفت صرافی Prime XBT را از رقبای دیگر سرسخت خود متمایز کرده است.

    ۵. صرافی کوین‌بیس (CoinBase)؛ محبوب و پرطرفدار

    صرافی ارز دیجیتال کوین‌بیس (CoinBase) که در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد، یکی از محبوب‌ترین موارد در فهرست بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی است. سهولت کار و معامله در کوین‌بیس موجب شده تا به یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های معاملات کارگزاری به‌ویژه در زمینه بیت‌کوین در جهان تبدیل شود.

    آنچه کوین‌بیس را از دیگر صرافی‌ها متمایز می‌کند امکان خرید رمزارز به شکل مستقیم و با استفاده از ارزهای سنتی است. 

    کوین‌بیس با رابط کاربری ساده و جذاب، موانع پیچیده و سردرگم‌کننده برای معاملات رمزارزها را از میان برداشته و برای افراد تازه کار گزینه مناسبی است.

    از جمله معایب صرافی کوین بیس باید به  محدودیت در تراکنش ها، کارمزد بالا و عدم دسترسی به آن در برخی کشورها اشاره کرد.

    هزینه تمامی تراکنش‌ها در این صرافی ۴ درصد در نظر گرفته می‌شود و پلتفرم معاملاتی این صرافی که GDAX نام دارد، نیم درصد کارمزد تراکنش را در بازه زمانی ۳۰روزه از کاربران به‌ازای معاملاتشان دریافت می‌کند.

    نسخه پولی صرافی کوین‌بیس

    نسخه پولی این صرافی نسبت به نسخه رایگانش مزایای بسیاری دارد که فقط در اختیار مشتریان ویژه این شبکه قرار می‌گیرد. هزینه تراکنش‌های متناوب کمتر، شاخص‌های فنی تحلیلی و همچنین گزینه‌های معاملاتی وسیع از امکاناتی است که این پلتفرم به مشتریان ویژه خود ارائه می‌کند.

    این ویژگی‌ها و مزایا اغلب مناسب معامله‌گرانی است که از تجربه بالایی بهره می‌برند و شناخت مناسبی از بازارهای معاملاتی رمزارزها دارند.

    از دیگر جوانب مثبت کوین بیس می‌توان به تخصیص بیت‌کوین به ارزش ۵ دلار به محض ثبت‌نام در صرافی برای کاربران اشاره کرد. علاوه بر این، راه‌اندازی ساده حساب کاربری و ارائه اپلیکیشن اندروید و IOS از مزایای این صرافی است.

    در آخر

    در این مطلب ۵ صرافی ارز دیجیتال خارجی برتر را معرفی کردیم که به واسطه پلتفرم‌های معاملاتی مطلوب، قابلیت اطمینان، کارمزدهای مناسب و ابزارهای معاملاتی کارآمد میلیون‌ها کاربر را در سراسر دنیا جذب کرد‌ه‌اند. از نظر شما بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی کدامیک از این ۵ صرافی است؟ [see_also]36271[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید