۱۰ سایت‌ و اپ‌ برتر برای دانلود بازی موبایل

۱۰ سایت‌ و اپ‌ برتر برای دانلود بازی موبایل
راهنمای مطالعه

    بازی با گوشی سرگرمی مورد علاقه کاربران بزرگ و کوچک است. از این رو در این مطلب ۱۰ مورد از بهترین سایت‌ها و اپ‌ها را برای دانلود بازی موبایل معرفی می‌کنیم.

    معیارهای انتخاب بهترین سایت و اپ دانلود بازی موبایل

    معیار ما برای انتخاب بهترین سایت و اپ دانلود بازی موبایل در ابتدا عرضه نسخه رایگان، دسترسی آسان و لینک سالم و مستقیم بوده و سپس سایت‌ها را براساس کیفیت و حجم آرشیو، دسته‌بندی دقیق و میزان به روز بودن محتوا انتخاب کرده‌ایم.

    در نظر داشته باشید که به علت محدودیت‌های پلتفرم iOS، امکان دانلود عناوین ایرانی و یا نسخه رایگان بازی‌های پولی بدون جیلبریک آیفون وجود ندارد و انتخاب اکثر کاربران آیفون برای دانلود بازی موبایل به اپ استور محدود است. از این رو تمرکز ما روی اندروید است و برای کاربران iOS به معرفی معدود مارکت‌های iOS فارسی بسنده کرده‌ایم.

    بسیاری از سایت‌های دانلود بازی در این فهرست نسخه پولی بازی‌ها را به صورت مود شده ارائه می‌کنند. به یاد داشته باشید که نصب این نسخه از بازی‌ها علاوه بر ضربه به تولید کننده، می‌تواند برای گوشی شما ناامن باشد. در نتیجه پیشنهاد می‌شود برای تجربه بی‌نقص و به منظور حمایت از سازندگان، بازی‌ها‌ را از روش قانونی تهیه کنید.

    ۱. سایت و اپ کافه بازار

    کافه بازار

    کافه بازار (cafebazaar.ir) قدیمی‌ترین و پرمخاطب‌ترین مارکت اندرویدی ایرانی است که گستره عظیمی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی را ارائه می‌کند.

    اپلیکیشن کافه بازار امکان دانلود سریع و مستقیم آرشیو کاملی از بازی‌های ایرانی و خارجی را برای میلیون‌ها کاربرش فراهم کرده است.

    این اپ بازی‌های موبایل را بر اساس ژانر، محبوبیت و تعداد دانلود و نصب مرتب می‌کند. امکان پرداخت آنلاین برای خریداران عناوین پولی نیز فراهم شده است.

    کافه بازار به واسطه ماهیت خود میزبان بسیاری از بازی‌های موبایل خارجی به صورت اورجینال و با پرداخت ریالی است که مزیت بزرگی برای گیمرها و علاقمندان به بازی‌های آنلاین چند نفره محسوب می‌شود.

    ۲. سایت فارسروید

    فارسروید

    فارسروید (farsroid.com) از جمله سایت‌های باسابقه و بهترین مراجع برای دانلود بازی موبایل رایگان و انواع و اقسام اپلیکیشن‌‌های اندرویدی است. این سایت آرشیو کامل و به‌روزی از بازی‌های رایگان و پولی اندروید دارد و به منظور دسترسی آسان‌تر بازی‌ها را براساس میزان محبوبیت و ژانرهایی نظیر مسابقه‌ای، جنگی، ورزشی و غیره دسته‌بندی کرده است.

    محتوای این سایت دانلود بازی موبایل به صورت روزانه با بسته‌های الحاقی، آپدیت‌های جدید و نسخه‌های مود بازی به روز می‌شود تا کاربر همواره امکان دانلود جدیدترین بازی‌های موبایل را داشته باشد.

    ۳. سایت و اپلیکیشن مایکت

    مایکت

    مایکت (myket.ir) از جمله بزرگترین فروشگاه‌های اپ اندرویدی است که طیف گسترده و متنوعی از انواع بازی موبایل و اپلیکیشن اندرویدی را به صورت رایگان ارائه می‌کند.

    این مجموعه علاوه بر عرضه بازی‌های به روز و متنوع، اطلاعات جامعی درباره ژانر، داستان و گیم پلی را نیز به کاربران ارائه می‌دهد تا انتخاب از میان عناوین متعدد آسان شود.

    دانلود بازی‌ موبایل از لینک مستقیم هم از طریق اپ و هم از طریق وبسایت این مجموعه میسر است. همچنین به واسطه میزبانی سرورهای مایکت در ایران، ترافیک دانلودی برای کاربران داخلی به صورت نیم بها محاسبه می‌شود.

    این سایت دانلود بازی موبایل برای تسهیل دانلود و نصب بازی‌های حجیم، فایل نصبی را هم کنار خود بازی برای دانلود قرار می‌دهد که از طریق لینک‌های مستقیم و پرسرعت در دسترس هستند.

    ۴. سایت اندروید گذر

    اندروید گذر

    سایت اندروید گذر (androidgozar.com) از جمله وبسایت‌هایی است که به صورت انحصاری اقدام به انتشار اپلیکیشن و بازی اندرویدی می‌کند. این مجموعه آرشیو رایگان و کاملی از بازی‌ موبایل دارد که براساس ژانر و میزان محبوبیت از یکدیگر تفکیک شده‌اند.

    بازی‌های این سایت به همراه بسته‌های الحاقی و فایل نصبی از طریق لینک مستقیم در دسترس هستند. به لطف میزبانی سرورهای این مجموعه در ایران، برای کاربران داخلی ترافیک دانلود بازی موبایل نیم بها محاسبه می‌شود.

    علاوه بر این، اندروید گذر برای کمک به نصب آسانتر بازی‌ها مطالب آموزشی، ترفند و سایر نکات مورد نیاز برای نصب را در قالب مقالات جامعی در دسترس قرار داده است.

    ۵. سایت اپی فا

    اپی فا

    اپی فا (appyfa.ir) یکی از بهترین سایت‌ها برای دانلود بازی موبایل است که آرشیو کاملی از اپلیکیشن، بازی و ابزارهای اندرویدی دارد. یکی از بزرگترین مزایای این سایت علاوه بر رایگان بودن محتوا، قرار دادن لینک مستقیم دانلود  و نسخه مود بازی‌ها است.

    با توجه به دسته‌بندی کامل این وبسایت براساس ژانر، پلتفرم و نوع بازی می‌توان عناوین دلخواه را از بین تعداد انبوهی از بازی‌ها به آسانی پیدا کرد.

    همچنین می‌توانید در این سایت می‌توانید به سایر اپلیکیشن‌های کاربردی، آموزش نصب فایل‌ها و برخی ترفندهای اندروید دسترسی پیدا کنید.

    [related]37098[/related]

    ۶. سایت دانلود دات آی آر

    سایت دانلود بازی

    دانلود دات آی آر (download.ir) از جمله مراجع خوب برای دانلود بازی موبایل و کامپیوتر، انواع و اقسام مالتی مدیا و نرم افزار است. این سایت که قبلا در فهرست بهترین سایت‌های دانلود بازی کامپیوتر هم معرفی شده بود، آرشیو کاملی از بازی‌های محبوب موبایل برای پلتفرم‌های اندروید و iOS دارد.

    در این سایت بازی‌ها براساس ژانر و نوع پلتفرم دسته‌بندی شده‌اند و محتوا به صورت روزانه با عناوین جدید و جذاب به‌روز می‌شود تا مخاطب همواره امکان دانلود جدیدترین بازی‌های موبایل را داشته باشد.

    این سایت به واسطه میزبانی سرورهایش در ایران، علاوه بر سرعت دانلود بالا و لینک‌های مستقیم، امکان دانلود بازی نیم بها را برای کاربران داخلی فراهم آورده است.

    ۷. سایت اپراتک

    اپراتک

    اپراتک (appratech.net) از انگشت شمار سایت‌های فارسی است که بازی موبایل برای iOS ارائه می‌کند. این مجموعه که به صورت رایگان به کاربران خدمات می‌دهد، آرشیو کاملی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های جذاب را برای آیفون و آیپد گرد آورده است.

    دسته‌بندی کامل بازی‌ها بر اساس میزان محبوبیت و ژانرهایی نظیر ماجراجویی، ورزشی، جنگی و غیره به شما اجازه می‌دهد عناوین مورد نظر را از بین هزاران بازی به آسانی پیدا کنید.

    اپراتک علاوه بر دانلود بازی موبایل رایگان بخش‌های دیگری را نیز برای آموزش کاربران و همچنین اخبار مرتبط در خود دارد. این سایت برای آسانتر کردن خرید از اپ‌استور، گیفت کارت و اپل آیدی نیز عرضه می‌کند.

    ۸. سایت آی‌اپس

    آی پس

    آی‌اپس (iapps.ir) از جمله معدود مارکت‌های ایرانی برای iOS است که به صورت اشتراکی قابل تهیه است. این مجموعه آرشیو کاملی از بازی‌ها و اپلیکیشن‌های iOS دارد که با پرداخت مبلغ ماهیانه ناچیز برای کاربران در دسترس است.

    آی‌اپس که در قالب سایت و اپلیکیشن در دسترس است، دانلود بازی موبایل برای آیفون و آیپد را از طریق لینک‌های مستقیم و پرسرعت ممکن می‌سازد.

    با تهیه اشتراک آی‌اپس برای دانلود بازی‌ها و برنامه‌های iOS نیازی به پرداخت هزینه‌های دلاری ندارید و می‌توانید اپلیکیشن‌ها را بر اساس نوع محتوا، میزان محبوبیت و ژانر دریافت کنید.

    ۹. سیبچه

    سیبچه

    سیبچه (sibche.com)‌ از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های غیر رایگان و جایگزین اپ استور است که با اپلیکیشن Seebcheh Notes در اپ استور هم حضور دارد.

    این مجموعه که در قالب اشتراکی فعالیت می‌کند، لیست جامعی از انواع اپلیکیشن و بازی موبایل ایرانی و خارجی برای iOS عرضه کرده است. دانلود بازی موبایل برای آیفون در این سایت بخش مجزایی داشته و بر اساس ژانر، محبوبیت، گروه سنی و تعداد دانلود دسته بندی شده است.

    علاوه براین می‌توانید برای خرید ارزی بازی یا اپلیکیشن‌های غیر رایگان، از فروشگاه این مجموعه انواع گیفت کارت را تهیه کنید.

    ۱۰. سایت دارک روید

    دارکروید

    دارک روید (darkroid.ir) یکی دیگر از بهترین سایت‌های دانلود بازی موبایل و اپلیکیشن اندروید است. دسترسی به محتوای این مجموعه کاملا رایگان است و یکی از کامل‌ترین آرشیوهای بازی اندروید را در این فهرست دارد.

    دارک روید که به صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شود، علاوه بر نسخه‌های اورجینال بازی، مجموعه کاملی از بازی‌های مود شده را نیز به کاربران ارائه می‌کند.

    بازی‌های موبایل در این وبسایت به بهترین شکل دسته بندی شده‌اند و دانلود مستقیم بازی و اپ با ترافیک نیم بها برای کاربران داخل ایران پیش‌بینی شده است.

    جمع بندی بهترین سایت و اپ برای دانلود بازی موبایل

    در این مطلب به معرفی ۱۰ مورد از بهترین سایت‌ها و اپ‌های فارسی برای دانلود بازی موبایل پرداختیم که به شما امکان دسترسی به بسیاری از عناوین محبوب و جدید را با لینک مستقیم و در فرمت‌های اورجینال و مود شده به همراه فایل نصبی فراهم می‌آورند. شما تجربه استفاده از این سایت‌ها و اپ‌های دانلود بازی موبایل را دارید؟ نظر خود را در مورد بهترین سایت دانلود بازی موبایل با ما به اشتراک بگذارید. [see_also]41054[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید