۱۰ مدل از بهترین اسپیکرهای پرتابل برای تمام بودجه‌ها

۱۰ مدل از بهترین اسپیکرهای پرتابل برای تمام بودجه‌ها
راهنمای مطالعه

    ۱۰ مدل از بهترین بلندگوهای قابل حمل در رده‌های قیمتی مختلف را معرفی کرده‌ایم که از بین آنها می‌توانید بهترین اسپیکر پرتابل را بر اساس بودجه خود انتخاب کنید. 

    معیارهای انتخاب بهترین اسپیکر پرتابل

    برای غرق شدن در موسیقی باید اسپیکری با کیفیت و قدرتمند داشته باشید که صدایی شفاف تولید کند. انتخاب این اسپیکر هم باید بر اساس مکان استفاده، وزن و سایز، حداکثر توان خروجی و وضوح صدا، ورودی‌ها و خروجی‌ها و مواردی دیگری صورت بگیرد که در راهنمای خرید اسپیکر بی سیم گفته بودیم.

    اگر با این اصطلاحات آشنایی ندارید یا زمان جستجو برای پیدا کردن گزینه مناسب را ندارید، کافی است در ادامه با ما همراه باشید تا ۱۰ مدل از بهترین اسپیکر پرتابل را در رده‌های قیمتی مختلف به شما معرفی کنیم.

    اسپیکر پرتابل تریبیت Stormbox

    بهترین اسپیکر پرتابل

    شرکت چینی TribitAudio ازسال 2016 فعالیت در زمینه محصولات صوتی را آغاز کرده. اسپیکر تریبیت استورم باکس را به جرات می‌توان یکی از بهترین اسپیکرهای پرتابل نامید که نظر بسیاری از حرفه‌ای‌ها را خود جلب کرده است.

    اسپیکر استورم باکس با سیم و بدون سیم قابلیت اتصال به سایر گجت‌ها را دارد. وزن این اسپیکر بلوتوثی ۵۴۵ گرم بوده و ابعادی معادل ۱۸۰ × ۶۸ × ۶۸ میلی‌متر دارد و از اینرو حمل آن آسان است. توان خروجی اسپیکر تریبیت برابر ۲۴ وات است که صدایی قوی و واضح را تولید خواهد کرد.

    منبع تغذیه این دستگاه باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است ۴ ساعت زمان می‌برد تا شارژ شود و تا ۲۰ ساعت مداوم قابلیت پخش دارد.

    باتری بادوام، کیفیت صدای عالی، ضدآب بودن، عملکرد عالی بلوتوث و قابلیت حمل آسان از ویژگی‌های بارز اسپیکر تریبیت هستند. البته قیمت نسبتا بالا به نسبت کیفیت و کاهش بیس در حجم صدای بالا ازجمله معایب اسپیکر تریبیت استورم باکس است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این اسپیکر

    اسپیکر پرتابل آلتیمیت ایرز BOOM 3

    بهترین اسپیکر پرتابل

    کمپانی آمریکایی آلتیمیت ایرز (Ultimate Ears) از برندهای خوش نام در زمینه تجهیزات صوتی است که محصولات بسیار با کیفیتی را روانه بازار کرده است.

    یکی از این محصولات اسپیکر پرتابل BOOM 3 است که با توان خروجی ۳۰ واتی صدایی رسا و غنی به گوش می‌رساند.

    این بلندگو دارای ۶۰۸ گرم وزن و ابعاد ۱۰۰ × ۹۰ × ۲۲۵ میلی‌متری است که به‌راحتی حمل می‌شود. تنها از طریق بلوتوث و بدون سیم به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود و به طور همزمان به دو دستگاه وصل می‌شود.

    این اسپیکر تا فاصله ۴۵ متری برد دارد. بدنه آن ضدآب و ضدگردوغبار است و می‌توانید آن را در محیط‌های مختلف به همراه داشته باشید. برای شارژ کامل باتری لیتیوم-یونی اسپیکر مدل Boom 3 در حدود ۳ ساعت زمان نیاز است و تا ۲۰ ساعت قابلیت پخش صدا دارد. 

    طراحی شیک و کیفیت صدای بالا جزو مزایا و بلندی صدا در حد متوسط و فقدان ورودی AUX جزو معایبی است که خریداران برای این محصول عنوان کرده‌اند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این اسپیکر

    اسپیکر پرتابل آلتیمیت ایرز Wonderboom 2

    بهترین اسپیکر پرتابل

    Wonderboom 2 هم دیگر محصول آلتیمیت ایرز در فهرست بهترین اسپیکر پرتابل است. وزن آن ۴۲۰ گرم بوده و ابعادی معادل ۹۴ × ۹۵.۳ × ۱۰۴ میلی‌متر دارد که به صورت بی‌سیم و با بلوتوث نسخه ۵.۰ به دستگاه‌های دیگر (دو دستگاه به صورت همزمان) وصل می‌شود.

    ۲.۵ ساعت طول می‌کشد تا باتری این اسپیکر شارژ شود و پس از شارژ کامل قابلیت پخش صدا تا ۱۳ ساعت مداوم را دارد. برد بلوتوث آن ۳۳ متر بوده و ضدآب است. حداکثر توان خروجی این دستگاه ۲۰ وات است و باید در حد متوسط از آن انتظار داشته باشید. 

    اکثر کاربرانی که این محصول را خریده و استفاده کرده‌اند، از کیفیت بالای صدا، عملکردهای عالی، کیفیت ساخت خوب، ضدآب بودن و قیمت مناسب رضایت کامل داشته‌اند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این اسپیکر

    اسپیکر پرتابل جی‌بی‌ال Charge 5

    بهترین اسپیکر پرتابل

    جی‌بی‌ال (JBL) یکی از برندهای مطرح است که بیشتر آن را در زمینه اسپیکر، هدفون و تجهیزات صوتی می‌شناسیم.

    سری Charge از بهترین اسپیکرهای پرتابل این برند هستند و Charge 5 به عنوان جدیدترین عضو این سری با توان خروجی ۴۰ وات توانایی پخش صدای عالی برای محیط‌های با مساحت متوسط را دارد.

    ابعاد این اسپیکر ۲۲۰ × ۱۱۰× ۱۱۰ سانتی‌متر و وزن آن ۱۵۰۰ گرم است که از طریق جک 3.5 میلی‌متری یا بلوتوث ۵.۱ به سایر دستگاه‌ها متصل می‌شود.

    باتری آن از نوع لیتیوم-پلیمری است که ۲۷ وات ساعت ظرفیت دارد؛ ۴ ساعت زمان شارژ کامل باتری است و تا ۲۰ ساعت قابلیت پخش دارد. 

    دیگر مزایای این اسپیکر پشتیبانی از استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک و امکان شارژ دستگاه‌های دیگر است.

    صدای نرم و باکیفیت، دوام بالای باتری، طراحی شیک، سرعت بالای اتصال از جمله مواردی هستند که توانسته‌اند رضایت کاربران را جلب کنند اما مواردی مانند فقدان میکروفون و خروجی هدفون و سایز نسبتاً بزرگ باعث نارضایتی در برخی خریداران شده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این اسپیکر

    اسپیکر پرتابل جی‌بی‌ال GO 3

    تنوع رنگ‌بندی اولین چیزی است که در این اسپیکر توجه را به خود جلب می‌کند. اسپیکر بلوتوثی Go 3 با حداکثر توان خروجی ۴.۲ وات، صدایی متوسط تولید می‌کند که به نسبت قیمتش مناسب است.

    ۴۱.۳ × ۷۵ × ۸۷.۵ میلی‌متر ابعاد داشته و وزن آن تنها ۲۰۹ گرم است از اینرو حمل آن بسیار آسان خواهد بود. این اسپیکر تنها از طریق بلوتوث و بی‌سیم متصل می‌شود. باتری ۷۵۰ میلی‌آمپر ساعتی آن در ۲ ساعت و نیم شارژ کامل شده و تا ۵ ساعت مداوم قابلیت پخش صدا دارد.

    از دید خریداران، این اسپیکر صدای شفافی دارد و سایز آن مناسب است اما حداکثر میزان صدا رضایت‌بخش نیست و برخی آن را گران‌قیمت دانسته‌اند. نشان ندادن میزان شارژ باتری از دیگر معایب این اسپیکر است که البته توانسته با بیس خوب و کیفیت صدای بالا آن را جبران کند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این اسپیکر

    [related]55777[/related]

    اسپیکر پرتابل جی‌بی‌ال Flip 5

    بهترین اسپیکر پرتابل

    اسپیکر پرتابل مدل Flip 5 یکی از مدل‌های معروف برند جی‌بی‌ال است که طرفداران بسیاری هم دارد. این اسپیکر ۵۴۰ گرمی، ابعادی معادل ۱۸۱ × ۷۴ × ۶۹ میلی‌متر دارد.

    اتصال آن از طریق سیم و بلوتوث نسخه ۴.۲ است. توان خروجی ۲۰ واتی اسپیکر هم باعث پخش صدای شفاف و رسا خواهد شد.

    میکروفون، ورودی صدا و اتصال همزمان به دو دستگاه مجزا از ویژگی‌های این دستگاه است. باتری اسپیکر JBL از نوع لیتیوم-یون-پلیمری است که ۴۸۰ میلی‌‌آمپر ساعت ظرفیت دارد، مدت زمان شارژ کامل آن ۲.۵ ساعت و مدت پخش مداوم حدود ۱۲ ساعت است.

    از نظر خریداران، فقدان درگاه AUX و کاهش بیس با افزایش صدا از جمله مشکلات آن است. در مقابل کیفیت عالی صدا، قابلیت حمل آسان و طراحی زیبایش توانسته عیوب اندک آن را پوشش دهد.

    مشاهده تصاویر و قیمت این اسپیکر

    اسپیکر پرتابل انکر Flare 2 

    طراحی  شیک و زیبای این اسپیکر ۷۰۰ گرمی به‌طوری است که باید به صورت ایستاده مورد استفاده قرار بگیرد. ابعاد این اسپیکر ۸۸.۹ × ۸۸.۹ × ۱۶۰ میلی‌متر است.

    اسپیکر از طریق بلوتوث و بی‌سیم به سایر گجت‌ها وصل می‌شود و حداکثر توان خروجی آن ۲۰ وات است. باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر آن در ۳ ساعت و نیم شارژ شده و تا ۱۲ ساعت پخش دارد.

    این مدل دارای میکروفون و ورودی صداست. افرادی که این محصول را خریده و استفاده کرده‌اند، از کیفیت و عملکرد آن رضایت کامل داشته‌اند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این اسپیکر

    اسپیکر پرتابل شیائومی XMYX04WM

    ption id="attachment_40962" align="aligncenter" width="850"]بهترین اسپیکر پرتابل شیائومی بهترین اسپیکر پرتابل شیائومی XMYX04WM

    ابعاد این محصول که از برند معتبر و محبوب شیائومی است، برابر ۸۶ × ۸۶ × ۴۵ میلی‌متر است. وزن آن تنها ۱۸۵ گرم است و با ابعاد کوچکی که دارد، به‌راحتی می‌توان آن را حمل کرد و در هر جایی به همراه داشت. اتصال آن با سایر دستگاه‌ها تنها از طریق بلوتوث و بی‌سیم است.

    توان خروجی ۵ وات است که نباید انتظار صدای بسیار قوی از آن داشت. این دستگاه تا ۱۰ متر برد دارد. دارا بودن میکروفون جزو مزایای آن است. ظرفیت باتری اسپیکر شیائومی حدوداً ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که شارژ کامل آن تا ۲ ساعت زمان می‌برد.

    کیفیت صدای عالی، کم‌جا بودن و قابلیت حمل آسان، باتری باکیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت خریداران و راهیابی این مدل به فهرست بهترین اسپیکر پرتابل شده. در مقابل نداشتن صدای بسیار بلند، قابلیت ضدآب ضعیف و فقدان کلید کم و زیاد کردن صدا جزو معایبی است که خریداران برای این اسپیکر مطرح کرده‌اند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این اسپیکر

    اسپیکر پرتابل تی اند جی TG-173

    بهترین اسپیکر پرتابل

    این دستگاه که در رنگ‌های جذاب و متنوعی عرضه شده، جای بسیار کمی اشغال کرده، قابلیت حمل آسانی دارد و سبک وزن است. وزن آن تنها ۲۰۶ گرم است و ابعادی معادل ۱۲۱ × ۷۱ × ۴۶ میلی‌متر دارد.

    اتصال اسپیکر از طریق کابل و بلوتوث با نسخه ۵.۰ است. دارای میکروفون و پورت USB است. باتری ۵۰۰ میلی‌آمپری پس از یک ساعت شارژ تا دو ساعت قابلیت شارژدهی دارد.

    خریداران اسپیکر تی اند جی TG-173 کیفیت صدای آن را به نسبت اندازه و قیمتی که دارد مناسب دانسته‌اند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این اسپیکر

    اسپیکر پرتابل تسکو TS 2398

    بهترین اسپیکر پرتابل

    وزن ۱۰۱۳ گرمی اسپیکر پرتابل تسکو مدل TS 2398 در کنار ابعاد  ۲۵۸ × ۸۹ × ۸۶ میلیمتری باعث شده که در دسته مدل‌های قابل حمل قرار بگیرد. نکته قابل توجه این است که می‌توان از آن به عنوان یک پاور بانک هم استفاده کرد.

    با سیم و بدون سیم به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود و نسخه بلوتوث آن ۴.۲ است. توان خروجی ۱۰ واتی و وضوح صدای ۸۵ دسی بل این دستگاه صدای با کیفیتی تولید می‌کند اما نباید انتظار داشته باشید یک مکان بزرگ و شلوغ را تحت پوشش قرار دهد. اسپیکر پرتابل تسکو دارای میکروفون، پورت USB، ورودی صدا و رادیو است. باتری آن ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

    از دید خریداران قبلی اسپیکر پرتابل تسکو TS 2398 تنها در برابر پاشش آب مقاومت دارد و به طور کامل ضدآب نیست. صدای غنی و بیس قوی دارد که گوش دادن به موسیقی را لذت‌بخش‌تر می‌کند. عدم داشتن چراغ پاور و وزن نسبتاً بالا از جمله نکات منفی این دستگاه بوده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این اسپیکر

    در آخر

    در این مطلب ۱۰ مدل از بهترین اسپیکر پرتابل را معرفی کردیم که از نظر توان خروجی، دقت و شفافیت صدا و طراحی ظاهری نسبت به هم‌رده‌های خود در سطح بالاتری قرار دارند. اگر تصور می‌کنید جای مدل خاصی در فهرست بهترین اسپیکر پرتابل خالی است، خوشحال می‌شویم آنرا به ما و همراهان درجه معرفی کنید. [see_also]39148[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید