بهترین کیبوردهای گیمینگ از یک تا ۱۰ میلیون تومان

بهترین کیبوردهای گیمینگ از یک تا ۱۰ میلیون تومان
راهنمای مطالعه

    بهترین کیبورد گیمینگ بازار کدام است؟ در این مطلب ۱۰ مدل از بهترین کیبورد مخصوص بازی از یک تا ۱۰ میلیون تومان را به شما معرفی می‌کنیم.

    شاید برخی تصور کنند که تفاوت خیلی زیادی بین بهترین کیبورد گیمینگ و کیبورد معمولی وجود ندارد، اما قطعا این تصور از عدم آگاهی نسبت به تفاوت‌های فاحش یک کیبورد استاندارد، متناسب و به خصوص گیمینگ با کیبوردهای اداری و معمولی سرچشمه می‌گیرد.

    بهترین کیبورد مخصوص بازی نه فقط کیبوردی است که به دستان شما سرعت عمل، دقت و راحتی را هدیه می‌دهد، بلکه در عملکردهای روزمره و معمول هم می‌تواند تفاوت‌های بزرگ و فاحشی را ایجاد کند.

    با اینکه کیبورد گیمینگ از قیمتی بالاتر از صفحه‌کلیدهای معمول برخوردار است، اما ویژگی‌هایی را هم ارائه می‌دهد که لوازم جانبی اداری و کیبوردهای معمولی از آن‌ها عاجز هستند. کلید‌های مکانیکی، نرم‌افزارهای شخصی‌سازی و کنترل همه جانبه کیبورد و حتی نورپردازی RGB که حس و حال فوق‌العاده‌ای به مخاطب به سبب زیبایی‌شناختی را ارائه می‌دهد، تنها بخشی از ویژگی‌های این دست از کیبوردها هستند.

    توضیح تاثیر ویژگی کیبورد گیمینگ و تفاوتی که ایجاد می‌کند بسیار سخت است، اما فقط کافی است تا این دست از کیبوردها زیر دست‌تان برود تا متوجه شوید که دیگر هیچ راه بازگشتی وجود ندارد. این قضیه وقتی شدیدتر می‌شود که بهترین کیبورد گیمینگ انتخابی شما، با یک ماوس خوب و استاندارد جفت شود و تمام! کنترل عالی و راحتی که روی تمام عملکردهای پی‌سی به وسیله این گجت‌ها دارید، به هیچ‌وجه با کیبورد و ماوس‌های معمولی قابل مقایسه نیست.

    در این میان بحث بودجه، فضای میز و همچنین بازی‌ها و کارهایی که انجام می‌دهید مطرح می‌شود. با این حال آنقدر تنوع قیمتی، حتی در بین برندهای مطرح و درجه یک بازار زیاد است که می‌توان با هزینه‌ای نه چندان زیاد، کیبورد گیمینگی با امکاناتی کامل و متفاوت از سایر کیبوردهای معمول بازار تهیه کرد. فقط کافی است که بخواهید کمی بیش از معمول هزینه کنید تا بتوانید ابزار کنترل خود بر پی‌سی و انجام بازی‌های دلخواه‌تان را تا چند سال به لحاظ کیفی تضمین کنید.

    بهترین کیبورد گیمینگ تا ۱ میلیون: رپو مدل V500 Pro

    • قیمت: از حدود ۱ میلیون تومان

    V500 Pro

    • اتصال: با سیم
    • سوییچ: Cherry MX آبی، سیاه و قهوه‌ای
    • نوع: لینیر، تکتیکال و کلیکی
    • سایز: کامل
    • نورپردازی: دارد

    رپو (Rapoo) از جمله تولیدکنندگان اقتصادی تجهیزات جانبی گیمینگ است که در بازار ایران عرضه می‌شوند. کیبورد مخصوص بازی رپو مدل V500 Pro یک انتخاب حرفه‌ای و با قیمت مناسب است که می‌تواند نیازهای طیف گسترده‌ای از کاربران، به ویژه گیمرها را رفع کند.

    این مدل از بهترین کیبورد گیمینگ که در سایز کامل تولید شده، مجهز به ۸۷ کلید مکانیکی که با سوییچ‌های Cherry MX آبی، سیاه یا قهوه‌ای عرضه می‌شود. رپو مدل V500 Pro بسته به رنگ سوییچ در قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شود و سوییچ‌های آبی بالاترین قیمت را دارند.

    بدنه زیبای این کیبورد فول سایز با آلیاژ آلومینیوم پوشش داده شده که محصول را در برابر استهلاک مقاوم می‌کند. پس زمینه کیبورد هم با نورپردازی قابل تنظیم در دوازده حالت، مزین شده است.

    اگر به دنبال یک محصول خوش قیمت و اقتصادی هستید، رپو V500 Pro انتخاب مناسبی است اما به علت وجود مدل های کپی این محصول در ایران، هنگام خرید دقت کافی به خرج دهید.

    بهترین کیبورد گیمینگ تا ۲ میلیون: ریزر مدل Cynosa V2

    • قیمت: از حدود ۱.۷ میلیون تومان

    بهترین کیبورد گیمینگ

    • اتصال: با سیم
    • سوییچ: آنالوگ نوری
    • نوع: Membrane (غیر مکانیکی)
    • سایز: کامل
    • نورپردازی: RGB با ۱۶.۸ میلیون رنگ قابل تنظیم

    اگر به دنبال یکی از استانداردترین و بهترین کیبوردهای گیمینگ ارزان‌قیمت از برندی معتبر و شناخته‌‌شده هستید، ریزر مدل Cynosa V2 در بازه قیمتی ۱.۷ میلیون تومان بهترین انتخاب شما خواهد بود. صفحه‌کلیدی غیرمکانیکی (Membrane یا سوییچ غشایی) طرفداران خاص خود را دارد و ریزر در اینجا یک محصول مقرون‌به‌صرفه گیمینگ را ارائه داده است.

    ریزر Cynosa V2 را می‌توان در دسته بهترین کیبورد گیمینگ با کلیدهای غشایی قرار داد که از مشخصات ویژه‌ای برخوردار است. کلیدها بسیار نرم و ساکت هستند. امکان ساخت پروفایل اختصاصی یا استفاده از پروفایل‌های پیش‌فرض برای بازی‌های محبوب در این صفحه‌کلید تدارک دیده شده و از طرفی، دست‌تان برای نورپردازی RGB کاملا باز است.

    کیبورد گیمینگ ریزر Cynosa V2 در حاشیه بالایی دارای کلید‌های اختصاصی رسانه است که می‌توان به وسیله آنها کنترل کاملی بر پخش موسیقی یا تنظیمات روشنایی اعمال کرد.

    همچنین بهترین کیبورد مخصوص بازی ریزر Cynosa Chroma دارای شیارهایی برای مسیردهی کابل در سه جهت است که می‌توان از آنها برای جلوگیری از شلوغی و شلختگی کابل‌ها استفاده کرد.

    کیبورد گیمینگ لاجیتک مدل G413

    قیمت: از حدود ۲.۳ میلیون تومان

    کیبورد مکانیکی گیمینگ لاجیتک

    • اتصال: با سیم
    • سوییچ: Romer-G
    • نوع: تکتیکال
    • سایز: کامل
    • نورپردازی: دارد، تک رنگ قرمز

    کیبورد گیمینگ G413 به عنوان یکی از محصولات خوش قیمت لاجیتک (Logitech) شناخته می‌شود. این کیبورد که بدنه‌ای از جنس فلز و آلومینیوم دارد، با پورت USB به کامپیوتر و لپ تاپ و متصل می‌شود.

    بهترین کیبورد گیمینگ لاجیتک G413 از سوییچ‌های تکتیکال Romer-G (مشابه Cherry MX Browns) بهره می‌برد که جزو سریع‌ترین کلیدهای بازار بوده و تجربه‌ای روان و بدون تاخیر را برای گیمینگ فراهم می‌آورد. البته این سوییچ‌های صدای متوسطی تولید می‌کنند که شاید برای محیط‌های عمومی مناسب نباشد.

    لاجیتک مدل G413 دارای نور پس زمینه قرمز است که امکان تغییر رنگ ندارد اما نرم‌افزار مخصوص آن قابلیت برنامه‌ریزی و نمایش افکت‌های گوناگون را به شما می‌دهد. کیبورد به همراه دوازده کلید اضافه قابل برنامه ریزی عرضه شده و تا هفتاد میلیون اکشن را تضمین کرده است.

    در انتها، این کیبورد مخصوص بازی که در دو رنگ کربنی و سفید عرضه شده و به یک ورودی USB مجهز است که به شما امکان اتصال سایر دیوایس‌های جانبی را می‌دهد.

    کیبورد گیمینگ ریزر مدل Huntsman Tournament Edition 

    • قیمت: از حدود ۳.۶ میلیون تومان

    بهترین کیبورد گیمینگ

    • اتصال: با سیم
    • سوییچ: قرمز
    • نوع: لینیر اپتیکال
    • سایز: بدون نام‌پد (TKL)
    • نورپردازی: RGB با ۱۶.۸ میلیون رنگ قابل تنظیم

    کیبوردهای گیمینگ TKL به خاطر عدم وجود نام‌پد، بسیار جمع‌وجور هستند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای گیمرهایی است که فضای بیشتری را روی میز خود می‌طلبند. کیبورد گیمینگ ریزر مدل Huntsman Tournament Edition، همانطور که از اسمش پیداست، مخاطبان بازی‌های پرسرعت، آنلاین و حتی E-Sports را هدف قرار داده است.

    این مدل از بهترین کیبورد گیمینگ با کابل USB-C پی‌سی یا لپ‌تاپ متصل می‌شود و همچنین کابل قابلیت جداسازی از صفحه‌کلید را دارد که به جابه‌جایی بهتر محصول کمک کرده و حتی قابلیت تعویض با کابل‌های بلندتر یا در صورت خرابی، با کابلی نو را در اختیار دارد.

    ریزر در این کیبورد از سوییچ‌های لینیر اپتیکال خود استفاده کرده که از سرعت پاسخ‌دهی با سرعت نور برخوردار هستند. قطعا سرعت پاسخ‌دهی برای گیمرهای آنلاین و به خصوص بازی‌های شوتر اول شخص بسیار پراهمیت است و ریزر این نیاز را با استفاده از سوییچ‌های پرسرعت Huntsman Tournament Edition برطرف کرده است.

    سوییچ‌های ماکرو و سیستم نورپردازی RGB این مدل از بهترین کیبورد مخصوص بازی از طریق نرم‌افزار Synapse قابل شخصی‌سازی و کنترل هستند. به واسطه وجود حافظه داخلی در این صفحه‌کلید، می‌توان تا ۵ تنظیمات منحصربه‌فرد را ذخیره کرد.

    بهترین کیبورد گیمینگ تا ۵ میلیون: لاجیتک مدل G915 

    • قیمت: از حدود ۵ میلیون تومان

    بهترین کیبورد گیمینگ

    • اتصال: بی‌سیم
    • سوییچ: کربن GL (اختصاصی لاجیتک)
    • نوع: مکانیکال تکتیل
    • سایز: کامل
    • نورپردازی: RGB با ۱۶.۸ میلیون رنگ قابل تنظیم

    کیبوردهای گیمینگ، به خصوص مدل‌های مکانیکی عمدتا اتصال سیمی دارند، اما در این میان مدل‌‌های بی‌سیم بسیار مرغوبی هم پیدا می‌شوند. کیبورد بی‌سیم گیمینگ لاجیتک مدل G915 که در دو نوع کامل و TKL (بدون نام‌پد) عرضه شده، همه ویژگی‌های یک صفحه‌کلید منظم، باکیفیت و متناسب برای گیمینگ حرفه‌ای را دارا هستند.

    اصلی‌ترین ویژگی این مدل از بهترین کیبورد گیمینگ که خیال مخاطب را از لحاظ زمان‌پاسخ‌دهی به صورت بی‌سیم راحت می‌کند، استفاده از فناوری پیشرفته وایرلس LightSpeed است. سرعت انتقال دستور در این کیبورد تنها ۱ میلی‌ثانیه است و بنابراین در عمل هیچ تفاوت محسوسی را با کیبوردهای سیمی هم‌رده حس نخواهید کرد.

    لاجیتک در ساخت کیبورد G915 از باکیفیت‌ترین متریال‌های ممکن استفاده کرده است به طوری که برای مثال، در بخش بالایی کیبورد از آلومینیوم مرغوب استفاده شده تا چه به لحاظ استحکام و چه ظاهر، با محصولی با دوام و زیبا روبه‌رو باشیم. لاجتیک در بخش زیرین کیبورد G915 از فولاد تقویت شده بهره برده تا دوام و مقاومت این صفحه‌کلید جمع‌ و جور و باریک را هم تضمین کند.

    لاجیتک در این مدل از بهترین کیبورد گیمینگ از کلیدهای مکانیکی اختصاصی خود تحت نام GL استفاده کرده که ارتفاع آنها تقریبا نصف سوییچ‌های عادی بازار است. این نوع طراحی باعث شده تا سرعت پاسخ‌دهی و دقت استفاده از سوییچ‌ها تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کند و از طرفی، ارگونومی صفحه‌کلید بهبودهای زیادی پیدا کند.

    از ویژگی‌های قابل توجه دیگر کیبورد بی‌سیم گیمینگ لاجیتک G915 می‌توان به سیستم نورپردازی LightSync اختصاصی، حافظه داخلی برای ذخیره سه پروفایل مختلف و استفاده از همه این امکانات در نرم‌افزرا G-Hub اشاره کرد. همچنین استفاده از این برنامه باعث می‌شود تا بتوانید کنترل جامع و بهتری برای هماهنگ‌سازی کیبورد با سایر گجت‌ها و همچنین برنامه‌هایی مانند OBS، توییچ استودیو و دیسکورد داشته باشید.

    کیبورد گیمینگ ریزر مدل HUNTSMAN V2 TENKEYLESS RED SWITCH

    • قیمت: از حدود ۵.۵ میلیون تومان

    بهترین کیبورد گیمینگ

    • اتصال: با سیم
    • سوییچ: قرمز
    • نوع: لینیر
    • سایز: بدون نام‌پد
    • نورپردازی: RGB با ۱۶.۸ میلیون رنگ قابل تنظیم

    اگر به دنبال بهترین کیبورد گیمینگ در بازار هستید، ریزر مدل Huntsman V2 با سوییچ قرمز می‌تواند یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های شما باشد. ریزر در این مدل از سوییچ نوری خطی یا لینیر استفاده کرده که از بهترین سوییچ‌های دنیا با عمری بیش از ۱۰۰ میلیون ضربه هستند. این کلیدها همچنین از پلاستیک مستحکم ABS با کلاهک بافت‌دار ساخته شده‌اند.

    نورپردازی RGB بخشی جدایی‌ناپذیر از کیبوردهای گیمینگ ریزر هستند که در این صفحه‌کلید هم به بهترین شکل ممکن پیاده‌سازی شده است. امکانات بی‌شمار شخصی‌سازی در کنار پروفایل‌های آماده مخصوص مطرح‌ترین بازی‌ها، خیال‌تان را از بابت تنوع نورپردازی راحت می‌کند.

    کابل اتصال کیبورد از جنس فیبر بافته شده بسیار مستحکم ساخته شده و سینی کیبورد از جنس آلومینیوم مات تهیه شده است که این محصول را به صفحه‌کلیدی پریمیوم تبدیل می‌کند. تمامی مشخصات ظاهری و درونی ریزر Huntsman V2، احتمالا قیمت بالای ۶ میلیون تومانی آن را توجیح می‌کنند و در عمل شما با یک محصول بالارده و گران‌قیمت رو‌به‌رو هستید.

    کیبورد گیمینگ ایسوس مدل ROG Strix Flare

    • قیمت: از حدود ۶.۳ میلیون تومان

    بهترین کیبورد گیمینگ

    • اتصال: با سیم
    • سوییچ: Cherry MX ROG Strix Flare
    • نوع: مکانیکی
    • سایز: کامل
    • نورپردازی: RGB با ۱۶.۸ میلیون رنگ قابل تنظیم

    بحث تجهیزات گیمینگ که وسط باشد، قطعا نام ایسوس هم میان برند‌های بزرگ دنیا می‌درخشد. در لیست بهترین کیبورد گیمینگ مدل ROG Strix Flare ایسوس به عنوان صفحه‌کلیدی استاندارد با طراحی زیبا و کیفیتی مثال‌زدنی، یکی از بهترین گزینه‌های موجود به نظر می‌رسد.

    ایسوس در این کیبورد از سوییچ‌های مکانیکال آلمانی Cherry MX RGB قرمز استفاده کرده که پرکاربردترین و محبوب‌ترین سوییچ‌ برای صفحه‌کلید‌ها محسوب می‌شود. عملکرد و پاسخگویی عالی این سوییچ‌ها، به راحتی پاسخگوی گیمرهای حرفه‌ای و حساس است.

    کیبورد ROG Strix Flare دارای انبوهی از ویژگی‌های کاربردی و جالب است. در کنار نورپردازی RGB که می‌توان آن را به شکل دل‌خواه شخصی‌سازی کرد یا به وسیله برنامه Aura Sync، با محتوای در حال اجرا همگام کرد، نشانی در بالا سمت راست کیبورد وجود دارد که می‌توان آن را به نشانی دلخواه تغییر داد.

    این کیبورد مخصوص بازی همچنین از AURA SDK هم پشتیبانی می‌کند. این قابلیت که در بسیاری از تجهیزات جدید برند ایسوس مشاهده می‌شود، باعث می‌شود تا نورپردازی RGB در بین تمامی قطعات و گجت‌ها، حالتی یکپارچه به خود بگیرد و حتی جلوه‌های بصری بازی، فیلم یا حتی نوتیفیکیشن‌ها را هم به شکلی یکپارچه و پیوسته روی میز، کیس و هر گجت متصل به این اکوسیستم مشاهده کنید.

    بهترین کیبورد گیمینگ ایسوس مدل ROG Strix Flare را می‌توان یک محصول کامل و با برچسب قیمتی نسبتا معقول به واسطه امکانات بی‌حد و حصرش توصیف کرد. از طراحی شیک و جمع و جور، تا وجود شیارهای نظم‌دهنده به کابل، سیستم آنتی گوستینگ دقیق و حافظه داخلی برای ذخیره حداکثر ۶ پروفایل، گوشه‌ای از امکانات این کیبورد گیمینگ است.

    کیبورد گیمینگ ریزر مدل Huntsman Elite

    • قیمت: از حدود ۶.۷ میلیون تومان

    Huntsman Elite

    • اتصال: با سیم
    • سوییچ: بنفش و قرمز
    • نوع: لینیر و کلیکی
    • سایز: کامل
    • نورپردازی: RGB با ۱۶ میلیون رنگ

    زمانی که از لوازم جانبی گیمینگ صحبت می‌کنیم، همواره نام برند لوکس ریزر (Razer) ذکر می‌شود. تقریبا همه کیبوردهای تمام مکانیکال این برند از جمله بهترین محصولات بازار هستند. مدل Huntsman Elite هم به واسطه امکانات کم نظیر و کیفیت بالا در فهرست بهترین کیبورد گیمینگ رتبه بالایی دارد.

    این محصول در دو نوع سوییچ قرمز و بنفش عرضه می‌شود. نسخه کلیکی با سوییچ بنفش این کیبورد، سنگین‌تر و پر سرو صداتر است و برای اعمال هر کلید به ۴۵ گرم انرژی نیاز دارد. در مقابل کلیدهای کم صدای لینیر با سوییچ قرمز قرار دارند که با فشار ۴۰ گرمی فعال شده و تراول کی بلندتری دارند.

    این سوییچ‌ها از تکنولوژی نوری جدید ریزر بهره می‌برند که امکان وارد کردن کمترین فشار و ارسال آنی فانکشن‌های کیبورد را فراهم می‌آورد. در واقع به وسیله نوار تثبیت کننده (STABILIZER BAR) روی هر سوییچ می‌توانید فشار وارده بر روی کلیدها شخصی سازی کنید.


    حتما بخوانید: نکاتی که پیش از خرید کیبورد مکانیکی باید بدانید


    این مزیت باعث شده تا کیبوردهای ریزر تقریبا هیچ تاخیری حس نکنید. این موضوع برای گیمرها، خصوصا افرادی که در تورنمت‌ها و مسابقات شرکت می‌کنند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

    بدنه بهترین کیبورد گیمینگ ریزر از جنس آلومینیوم مات بوده و به وسیله نورپردازی‌های RGB قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ در افکت‌های گوناگون را دارد. همچنین این کیبورد به شما قابلیت شخصی سازی حساسیت، شدت نور و ماکروها را می‌دهد تا متناسب با هر بازی تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید.

    در نهایت ظاهر این کیبورد زیبا به همراه یک استراحتگاه مچ چرمی تکمیل می‌شود تا از خستگی دست در اثر استفاده زیاد از کیبورد جلوگیری نماید.

    ریزر مدل Huntsman Elite را می‌توان یک کیبورد حرفه‌ای و بسیار زیبا دانست که هیچ نقطه ضعفی جز قیمت بالا ندارد.

    کیبورد گیمینگ استیل سریز مدل Apex Pro

     SteelSeries Apex Pro SteelSeries Apex Pro SteelSeries Apex Pro SteelSeries Apex Pro SteelSeries Apex Pro

    یکی از گزینه‌های شاخص در فهرست بهترین کیبورد گیمینگ Apex Pro استیل سریز (SteelSeries) است. Apex Pro را می‌توان یکی از پیشرفته ترین کیبوردهای مکانیکی دانست که با سوییچ‌های انحصاری Omnipoint به کاربر امکان تنظیم حساسیت و میزان فشار وارده را به طور کامل می‌دهد. در نتیجه شما قادر خواهید بود مطابق با نیاز خود و بسته به بازی یا فعالیت مورد نظیر حساسیت کلیدها را تعیین کنید.

    Apex Pro مانند رقیبش Huntsman Elite، امکان شخصی سازی، ضبط کلید، میانبر و ماکروها را فراهم می‌کند و می‌توانید در قالب پنج پروفایل مستقل، تنظیمات مختلفی را برای بازی یا نرم افزار خاصی تعیین کنید.

    بدنه و شاسی مستحکم این کیبورد از جنس آلومینیوم درجه 5000 ساخته شده که در بدنه هواپیماها به کار گرفته می‌شود و تقریبا هیچوقت خراب نمی‌شود.

    روی بدنه‌ این کیبورد مخصوص بازی کلیدهای پخش، کنترل و تنظیم صدا و مدیا نیز تعبیه شده تا راحتی هرچه بیشتر را برای کاربر فراهم آورد.

    در پس زمینه کلیدها نورپردازی RGB با قابلیت تفکیک و نمایش بیش از ۱۶ میلیون رنگ قرار دارد. نرم افزار انحصاری SteelSeries Engine قابلیت تعیین رنگ‌ها و پخش افکت‌های گوناگون برای شما فراهم می‌کند. همچنین اگر محصولات دیگری از این برند داشته باشید، توانایی سینک شدن با آن‌ها را خواهد داشت.

    در نهایت برای راحتی بیشتر کاربر و جلوگیری از خستگی و آسیب مچ دست، یک پد چرمی در ساختار کیبورد تعبیه شده. این پد به وسیله آهنربا قابلیت اتصال به بدنه کیبورد را داشته و به راحتی جدا می‌شود.

    کیبورد گیمینگ کورسیر مدل K100 OPX RGB Optical EXON

    بهترین کیبورد گیمینگ

    با یکی از خاص‌ترین و بهترین کیبورد گیمینگ از برند کورسیر طرف هستیم. کیبورد مخصوص بازی K100 OPX RGB از هر لحاظ یک محصول فوق‌العاده پیشرفته و باکیفیت است. طراحی آلومینیومی، استفاده از فناوری AXON Hyper و سوییچ‌های اختصاصی OPX RGB، تنها بخشی از ویژگی‌های این کیبورد کورسیر است.

    بارزترین ویژگی کیبورد گیمینگ کورسیر K100 OPX RGB، بهره‌گیری از فناوری پردازش AXON Hyper است که به واسطه نرخ نمونه‌برداری ۸۰۰۰ هرتز و سرعت اسکن ۴۰۰۰ هرتز، می‌تواند تا ۸ برابر سریع‌تر از کیبوردهای معمول، دستورات را منتقل کند. سرعت انتقال دستور از زمان فشردن چیزی حدود ۲۵ صدم ثانیه است که رقمی حیرت‌انگیز محسوب می‌شود.

    کورسیر ادعا کرده که عمر سوییج‌های OPX کیبورد K100 که از نوع مکانیکال نوری است، تا ۱۵۰ میلیون ضربه خواهد بود که در قیاس با سایر کیبوردهای قابل رقابت با نرخ ۱۰۰ میلیون ضربه، عددی بزرگ و شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

    از دیگر امکانات این صفحه‌کلید می‌توان به نورپردازی گسترده و قابل شخصی‌سازی، وجود یک درگاه USB برای اتصال گجت‌های دلخواه، ۶ کلید ماکرو برای شخصی‌سازی و برنامه‌ریزی مختلف به خصوص در برنامه‌های گوناگون مانند OBS و انجام همه این امور از طریق برنامه iCUE اشاره کرد.

    تنها نکته منفی که این مدل از بهترین کیبورد گیمینگ قیمت فوق‌العاده بالای آن است که بین ۸ تا ۱۱ میلیون تومان در بازار ایران نوسان دارد.

    در آخر

    کیبورد مخصوص بازی در تجربه گیمینگ شما تاثیر بسیار زیادی دارد. در این مطلب ۱۰ مدل از بهترین کیبورد گیمینگ را معرفی کردیم که بازه قیمتی بین یک تا ۱۰ میلیون دارند. نظر شما در مورد این فهرست چیست؟ به نظرتان چه مدل‌های دیگری می‌توانند در لیست بهترین کیبورد مخصوص بازی قرار بگیرند؟ [see_also]52516[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    دانیال نوروزی
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید