۱۲ مدل از بهترین لپ تاپ دانشجویی ارزان و با کیفیت

۱۲ مدل از بهترین لپ تاپ دانشجویی ارزان و با کیفیت
راهنمای مطالعه

    بهترین لپ تاپ دانشجویی باید سخت‌افزار مناسب را در کنار شارژدهی طولانی، وزن سبک و طراحی جذاب داشته باشد. در این مطلب لپتاپ دانشجویی ایسوس و لنوو را برای هر سطح قیمت معرفی کرده‌ایم.

    لپ‌تاپ یکی از ابزارهای ضروری مورد نیاز دانشجویان و حتی دانش‌آموزان است که در انجام تحقیقات و پروژه‌ها، تماشای فایل‌های ویدیویی مربوط به درس‌ها، شرکت در کلاس‌ها و آزمون‌های آنلاین و موارد بسیار زیاد دیگری کاربرد دارد.

    البته خرید لپ تاپ مناسب نسبت به چند سال گذشته کمی مشکل‌تر شده و برای آن باید حداقل ۱۰ میلیون تومان هزینه کنید. از طرفی اکنون ده‌ها برند چینی، تایوانی، اروپایی و آمریکایی طیف گسترده‌ای از لپ‌تاپ‌ها را با مشخصات متفاوت به بازار عرضه ‌کرده‌اند که پیدا کردن بهترین لپ تاپ دانشجویی را نیز مشکل می‌کند.

    پیش از این مهمترین معیارها در خرید لپ تاپ دانشجویی را برایتان توضیح دادیم و در این مطلب ۱۲ مدل از بهترین لپ‌ تاپ دانشجویی را در بازه قیمتی زیر ۱۰ میلیون تا ۳۰ میلیون تومان به شما معرفی خواهیم کرد.

    بهترین لپ تاپ دانشجویی

    بهترین لپ تاپ دانشجویی چه ویژگی‌هایی دارد؟

    • وزن پایین: مشخصا یک لپ تاپ دانشجویی باید قابلیت حمل و جابجایی بالایی داشته باشد. بهتر است سراغ مدل‌هایی بروید که حداکثر ۲ کیلوگرم وزن دارند.
    • نمایشگر با وضوح بالا و مات: شما به عنوان دانشجو از لپ‌تاپ در محیط‌هایی مثل سر کلاس و کتابخانه استفاده می‌کنید که نور زیادی وارد آنها می‌شود؛ بنابراین برای جلوگیری از بازتاب نور روی صفحه بهتر است نمایشگر مات باشد. همچنین نمایشگر با وضوح بالا جزئیات دقیقی از محتوا را ارائه می‌کند و از خسته شدن چشم تا حد زیادی جلوگیری می‌کند.
    • شارژدهی مناسب: از آنجا که از لپ‌تاپ در برخی مکان‌ها استفاده خواهید کرد که احتمالا دسترسی به پریز برق ندارد، انتخاب یک دستگاه با عمر باتری مناسب بسیار ضروری است.
    • سخت‌افزار قدرتمند و به روز: مهم‌ترین بخش لپ‌تاپ سخت‌افزار آن است و اکثر کاربران ترجیح می‌دهند لپ‌ تاپ قدرتمند و به روزی داشته باشند. البته این مسئله ارتباط زیادی با بودجه و نوع کاربری دارد اما در هر محدوده قیمتی می‌توان لپ‌تاپ مناسبی با سخت‌افزار خوب انتخاب کرد.
    • امکان ارتقا در آینده: شما قرار است چند سال از لپ‌تاپ استفاده کنید؛ پس از همین حال دستگاهی بخرید که یکی دو سال دیگر قابلیت ارتقا داشته باشد. البته تمام قسمت‌های لپ تاپ قابل ارتقا نیستند و فقط می‌توان رم، حافظه داخلی و باتری را تعویض یا ارتقا کرد.

    بهترین لپ‌ تاپ دانشجویی تا ۱۰ میلیون تومان

    ۱۰ میلیون تومان حداقل هزینه مورد نیاز برای خرید یک لپ تاپ دانشجویی ارزان و مناسب محسوب می‌شود و مشتریان زیادی هم دارد. از اینرو تولیدکنندگان زیادی این دسته از لپ‌تاپ‌های بازار را هدف قرار داده‌اند.

    تقریبا اکثر لپ‌تاپ‌های موجود در این محدوده قیمت مشخصات مشابهی دارند اما برخی از آن‌ها ارزش خرید بیشتری دارند که در ادامه مطلب آن‌ها را به صورت کامل معرفی خواهیم کرد.

    لنوو V15 IGL

    لپ تاپ دانشجویی V15 IGL از مدل‌های پایین رده و قابل توجه شرکت لنوو محسوب می‌شود که محصولات آن تنوع بسیار زیادی دارند و یکی از بهترین تولیدکنندگان دستگاه‌های اقتصادی بازار است.

    این لپ تاپ ۱۵ اینچی جدیدترین سال گذشته به بازار معرفی شد. از نظر طراحی لپ تاپ ایدیاپد ۳ شرایط قابل قبولی دارد و وزن آن فقط ۱.۷۵ کیلوگرم است. نمایشگر ۱۵.۶ اینچی TFT آن هم با روکش مات تصویر نسبتا واضحی را به کاربران ارائه می‌کند.

    پردازنده سلرون N4020 این لپ تاپ از کم مصرف‌ترین پردازنده‌های اینتل محسوب می‌شود و در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه داخلی برای انجام کارهای روزمره و برآورده کردن انتظارات از یک لپ تاپ دانشجویی مناسب است.

    لپ تاپ لنوو IdeaPad 1

    اگر دنبال بهترین لپ تاپ دانشجویی ارزان و سبک هستید، مدل لنوو مدل IdeaPad 1-A مناسب شماست. این مدل با نمایشگر ۱۱.۶ اینچی تنها ۱.۲ کیلوگرم وزن دارد و به راحتی می‌توانید آنرا با خودتان به دانشگاه یا مدرسه ببرید.

    لنوو برای این مدل پردازنده AMD Athlon Silver 3050e را در نظر گرفته که نسبت به سلرون N4020 در مدل‌های هم قیمت حدود ۵۰ درصد قوی‌تر است.

    در کنار این پردازنده حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی SSD از نوع M.2 را داریم که سرعت پردازش فوق‌العاده‌ای دارد و تا ۱۰ برابر از هاردهای معمولی سریع‌تر است.

    صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی این لپتاپ دانشجویی وضوح HD دارد. دو بلندگوی استریو با وضوح و حجم صدای بالا در کنار کیبورد نرم و روان از دیگر مشخصات این دستگاه است.

    به لطف نمایشگر کوچک شارژدهی این لپتاپ مناسب است و به ۵ ساعت می‌رسد. باتری ۳۵ وات ساعتی آن هم به لطف پشتیبانی از شارژ سریع به سرعت پر می‌شود.

    ایسوس ویووبوک X543MA

    بهترین لپ تاپ دانشجویی

    پ‌تاپ‌های سری ایکس شرکت ایسوس با توجه به کیفیت و عملکرد خود قیمت مناسبی در بازار دارند و از پرطرفدارترین محصولات بازار لپ‌تاپ‌های اقتصادی محسوب می‌شوند.

    یکی از لپ‌تاپ‌های این سری «X543MA» است که هرچند بدنه آن از جنس پلاستیک ساخته شده اما استحکام خوبی دارد. لپ تاپ X543MA حدود ۲ کیلوگرم وزن دارد و به راحتی می‌توان آن را در کوله خود جابجا کرد.

    ایسوس ویووبوک X543MA از معدود لپ تاپ های دانشجویی زیر ۱۰ میلیون تومان است که نمایشگر ۱۵.۶اینچی با وضوح Full HD و پوشش مات دارد.

    این دستگاه با پردازنده سلرون N4000 و ۴ گیگابایت رم برای انجام کارهای روزمره و استفاده از اپلیکیشن‌های پرکاربردی مانند ورد و اکسل مناسب است. البته با اضافه کردن رم بیشتر و حافظه SSD سرعت لپ تاپ X543MA را تا حد زیادی می‌توانید افزایش دهید.

    لپ‌تاپ X543MA ایسوس به صورت کلی طراحی شیک و مشخصات قابل قبولی دارد. از مزیت‌های این لپ تاپ دانشجویی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

      • نمایشگر فول اچ‌دی مات
      • باتری سه سلولی با شارژدهی خوب (تا ۵ ساعت دوام)
      • وزن مناسب

      مشخصاتایسوس VivoBook X543MAلپ تاپ لنوو IdeaPad 1
      وزن۱.۹ کیلوگرم۱.۷۵ کیلوگرم
      پردازنده مرکزیاینتل سلرون N4020

      AMD Athlon Silver 3050e
      پردازنده‌ی گرافیکاینتل HD Graphics 500

      Radeon Graphics
      پردازنده‌ی اختصاصی گرافیک--
      حافظه‌ی رم۴ گیگابایت DDR4۴ گیگابایت DDR4
      حافظه داخلی۱ ترابایت۱۲۸ گیگابایت SSD
      اندازه صفحه‌نمایش۱۵.۶ اینچ۱۵.۶ اینچ
      باتری

      باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۳۳ وات‌ساعتباتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۳۵ وات‌ساعت
      عمر باتری (ساعت)۵ ساعت۴ ساعت
      امتیاز کاربران دیجیکالا۳.۸۴.۲

      بهترین لپ‌ تاپ دانشجویی تا ۱۵ میلیون تومان

      لنوو V15 G3

       لپ‌ تاپ دانشجویی تا ۱۵ میلیون تومان

      لنوو V15 G3 از خوش قیمت‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار است که مشخصاتی مناسب و به‌روز دارد. این لپ تاپ از پردازنده نسل دوازده اینتل Intel Core i3-1215U به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. فرکانس رم ۳۲۰۰ مگاهرتز است و یک اسلات اضافی برای ارتقا تا ۱۲ گیگابایت دارد.

      ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD باعث شده لپ تاپ توان کافی برای اجرای روان برنامه‌های پرکاربرد و روزمره را داشته باشد. یک اسلات SATA برای افزودن حافظه‌های ۲.۵ اینچی از جمله هارد دیسک هم در نظر گرفته شده است. 

      پردازنده گرافیکی مجتمع UHD Graphics باعث می‌شود تا برای طراحی‌های سبک فتوشاپی دستگاه مناسبی باشد. این مدل از بهترین لپ تاپ دانشجویی ارزان از نمایشگر ۱۴ اینچی با رزولوشن Full HD و روکش مات بهره می‌برد.

      وزن آن تنها ۱.۶ کیلوگرم است و با این وجود در بین لپ‌تاپ‌های سبک بازار قرار می‌گیرد. باتری ۲ سلولی با ظرفیت ۳۵ وات ساعت نیز تا ۴ ساعت شارژدهی خواهد داشت.

      لپ تاپ لنوو V14 - F ارزانترین لپ‌تاپ بازار با پردازنده اینتل Core-i5 نسل ۱۰ است. مزایای این دستگاه:

      • ابعاد مناسب
      • وزن سبک ۱.۷ کیلوگرمی
      • پردازنده نسل دوازده

      لنوو مدل IdeaPad 3 15IAU7

      لپتاپ دانشجویی ایسوس

      لپ تاپ دانشجویی ارزان لنوو مدل IdeaPad 3 15IAU7 از جدیدترین مدل‌ها محسوب می‌شود که با پردازنده نسل دوازده و نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل معرفی شد.

      لپتاپ لنوو مدل IdeaPad 3 15IAU7 تنها ۱.۶ کیلوگرم وزن دارد که جابجایی آن را آسان می‌کند. از جمله مشخصات سخت‌افزاری می‌توان به پردازنده جدید Intel Core i3-1215U به همراه ۴ گیگابایت رم آنبورد و یک اسلات خالی از نوع جهت ارتقا حافظه رم اشاره کرد.

      دیگر مشخصات حافظه شامل ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD از نوع M.2، یک درگاه SSD از نوع M.۲ SSD با قابلیت ارتقا تا ۱ ترابایت و امکان اضافه کردن هارد HDD از نوع ۲.۵ اینچی SATA با ظرفیت ۱ ترابایت است

      [related]41682[/related]

      استفاده از حافظه هیبریدی بدین معنی است که ویندوز و برنامه‌ها روی حافظه پر سرعت SSD نصب می‌شوند و با سرعت بالاتری اجرا خواهند شد.  این ویژگی در کنار پردازنده به روز باعث ارتقای سرعت دستگاه در انجام کارهای روزمره و برخی کارهای سنگین می‌شود.

      در این مدل خبری از حافظه‌ی گرافیکی مجزا نیست اما گرافیک مجتمع  Intel UHD Graphics به خوبی از پس کارهای ساده برمی‌آید. مزیت‌های لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو IdeaPad 3 15IAU7:

      • نمایشگر فول اچ‌دی
      • پردازنده نسل دوازده Core i3
      • وزن سبک

      ایسوس ویووبوک R565 EA

      بهترین لپتاپ دانشجویی ایسوس

      هرچند این مدل از بهترین لپ تاپ دانشجویی در محدود قیمت حدود ۱۵ میلیون تومان قرار دارد، اما به دلیل مشخصات سخت‌افزاری به‌روز علاوه بر کارهای روزانه، برای کارهای مالتی‌مدیا سبک نیز مناسب است.

      سخت افزار این دستگاه از پردازنده نسل یازدهم Core i3 11154 در کنار ۴ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD تشکیل شده است.

      نمایشگر ۱۵.۶ اینچی این لپ تاپ نیز یک پنل TFT با روکش مات و وضوح HD است. اسپیکرهای قوی باعث شده تا این لپ تاپ برای کاربری مولتی مدیا مانند تماشای فیلم بسیار مناسب باشد.

      طراحی زیبای این لپ تاپ دانشجویی ممکن است مانند یکی از محصولات رده بالا بازار به نظر برسد. وزن ۲ کیلوگرمی آن نیز باعث شده تا کاربران به راحتی آن را جابجا کنند.

      ویووبوک R565 EA - BR329 ایسوس دستگاهی با قیمت مناسب و مشخصات قابل توجه به شمار می‌رود که مزیت‌های آن شامل موارد زیر است:

      • پردازنده نسل ۱۱ اینتل
      • حافظه SSD
      • طراحی جذاب

      مشخصاتلنوو V15 G3لنوو مدل IdeaPad 3 15IAU7

      ایسوس R565 EA - BR329
      وزن۱.۷ کیلوگرم۱.۶ کیلوگرم۲ کیلوگرم
      پردازنده مرکزیاینتل Core i3-1215U

      اینتلCore i3-1215U

      اینتل Core i3 11154

      پردازنده‌ی گرافیکIntel UHDIntel UHD

      Intel UHD
      پردازنده‌ی اختصاصی گرافیکبدون حافظه گرافیکی مجزا

      بدون حافظه گرافیکی مجزا

      بدون حافظه‌ گرافیکی مجزا

      حافظه‌ی رم۴ گیگابایت۴ گیگابایت۴ گیگابایت
      حافظه داخلی۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD
      اندازه صفحه‌نمایش۱۵.۶ اینچ

      ۱۵.۶ اینچ۱۵.۶ اینچ
      باتری

      ۳۸ وات‌ ساعت۳۸ وات ساعت۳۷ وات ساعت
      عمر باتری (ساعت)۳ ساعت۴ ساعتتا ۴ ساعت
      امتیاز کاربران دیجیکالا۴۴.۵۴

      بهترین لپ‌ تاپ دانشجویی تا ۲۰ میلیون تومان

      لنوو مدل V15 G2 ITL

      لنوو مدل V15 G2 ITL

      بهترین لپ تاپ دانشجویی تا ۲۰ میلیون تومان شامل گزینه‌های جذاب‌تری است و لنوو ایدیاپد 5 15ITL05 یکی از آنهاست.

      این مدل با طراحی شیک و ساده از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی IPS با وضوح فول اچ‌دی و روکش مات بهره می‌برد. نمایشگر این لپ تاپ وضوح بسیار خوبی را ارائه می‌کند و تصاویر، ویدیوها و تمام رنگ‌ها را با دقت بسیار خوبی نشان می‌دهد.

      لنوو مدل V15 G2 ITL از پردازنده Core i5 1135G7 اینتل بهره می‌برد که در کنار ۸ گیگابایت رم و کارت گرافیک ۲ گیگابایتی جی‌فورس MX450 انویدیا از نظر سخت‌افزاری عملکرد قابل قبولی ارائه می‌کنند.

      هر چند همچنان از اجرای بازی‌های بسیار سنگین ناتوان است اما کارهای طراحی سبک با برنامه‌های ادوبی را می‌توانید با آن انجام دهید. وزن این لپ تاپ ۱.۶۶ کیلوگرم است و جابجایی بسیار راحتی دارد.

      لنوو مدل V15 G2 ITL علاوه بر کارهای روزمره برای انجام کارهای نیمه‌حرفه‌ای نیز مناسب است. از جمله مزایای این لپ تاپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

      • پردازنده نسل یازده Core-i5
      • حافظه هیبریدی
      • گرافیک اختصاصی MX450
      • نمایشگر Full HD مات

      مشاهده تصاویر و قیمت این لپ‌تاپ

      مایکروسافت Surface Laptop Go

      مایکروسافت سرفیس لپتاپ گو یکی از بهترین گزینه‌ها برای لپتاپ دانشجویی است و در همان نگاه اول چشم‌ها را به سوی خود خیره می‌‌کند.

      بدنه باریک و طراحی ساده و سرراست ظاهری شبک به لپتاپ مایکروسافت بخشیده اما جدای از آن مشخصات قابل توجهی نیز دارد. وزن تنها ۱.۱ کیلوگرمی و طراحی باریک باعث می‌شود به راحتی بتوانید آن را با خود حمل کنید.

      از نظر سخت‌افزاری با پردازنده Core i5 نسل ده، حافظه داخلی SSD و ۴ گیگابایت حافظه رم امکان اجرای برنامه‌های نیمه‌حرفه‌ای و بازی‌های سبک را ممکن می‌کند.

      نمایشگر ۱۲.۶ اینچی لپ تاپ لنوو از وضوح فول‌ اچ‌دی بهره می‌برد و می‌توانید ویدیوها را با کیفیت و وضوح خوبی روی آن مشاهده کنید. این صفحه از فرمان‌های لمسی هم پشتیبانی می‌کند و برای افرادی که دنبال لپتاپ دانشجویی لمسی هستند، مناسب است.

      باتری لپ‌تاپ هم با شارژدهی تا ۷.۵ ساعت عملکرد بسیار مطلوبی دارد. شاید تنها نقظه صعف آن حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی باشد.

      مایکروسافت سرفیس لپتاپ گو با طراحی باریک و وزن سبک مزایای زیادی دارد که شامل این موارد می شود:

      • پردازنده نسل ده Core-i5
      • حافظه SSD
      • نمایشگر لمسی

      مشاهده تصاویر و قیمت این لپ‌تاپ

      بهترین لپ‌ تاپ دانشجویی تا ۳۰ میلیون تومان

      تینک‌بوک 15 G2 ITL

      لپ تاپ دانشجویی ارزان

      اگر پردازنده گرافیکی برایتان در اولویت است، لنوو مدل ThinkBook 15 یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی است. این دستگاه با طراحی بسیار زیبا، استحکام خوبی هم دارد و در برابر خط و خش مقاوم است.

      در این لپ تاپ از پردازنده نسل یازده Core i7-1165G7 و هشت گیگابایت رم استفاده کرده که تا ۳۲ گیگابایت نیز قابل ارتقا است. همچنین پردازشگر گرافیکی انویدیا GeForce MX450 برای کارهای گرافیکی کاربران در نظر گرفته شده است.

      دل لتیتود ۳۵۱۰ نه تنها از نظر سخت‌افزاری در رده بهترین لپ تاپ دانشجویی قرار دارد بلکه از نمایشگر ۱۵.۶ اينچی IPS با وضوح Full HD برخوردار است و محتوا را با دقتی چشم‌نواز به تصویر خواهد کشید. 

      لپ تاپ دل لتیتود ۳۵۱۰ برای نیازهای روزمره، دانشجویی و صنعتی شما را ناامید نخواهد کرد. از جمله ویژگی‌های مثبت لپ تاپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

      • ۲ گیگابایت گرافیک اختصاصی
      • پردازنده نسل یازده Core-i7
      • حافظه SSD

      مشاهده تصاویر و قیمت این لپ‌تاپ

      بهترین لپ تاپ دانشجویی ایسوس

      ایسوس مدل VivoBook 15 R1502ZA با پردازنده Core i7 نسل دوازده و حافظه رم ۸ گیگابایتی علاوه بر کارهای روزانه، برای پردازش‌های سنگین‌تر نیز مناسب است.

      لپ تاپ ایسوس از حافظه ۵۱۲ گیگابایتی SSD بهره می‌برد که سرعت ذخیره‌ سازی و انتقال بالایی دارد.

      این مدل از بهترین لپ تاپ دانشجویی به پردازنده گرافیکی مجتمع Iris Xe Graphics مجهز شده که برای اجرای بازی‌ها و البته کارهای گرافیکی ساده مانند ویرایش فیلم و عکس کاربرد دارد. نمایشگر ۱۵.۶ اینچی نیز با وضوح Full HD و نرخ رفرش ۶۰ هرتز وضوح بسیار خوبی را ارائه می‌کند.

      این لپ تاپ دارای یک درگاه USB Type-C، دو USB 3.2 و یک USB 2.0 است و پورت‌های HDMI 1.4 و جک 3.5 میلیمتری را هم برای انتقال صدا و تصویر دارد.

      ایسوس ویوبوک R528EP-BQ252 با ویژگی‌های زیر انتظارات شما را برآورده خواهد کرد:

      • پردازنده نسل دوازده Core-i7
      • حافظه SSD

      مشاهده تصاویر و قیمت این لپ‌تاپ

      بهترین لپ تاپ دانشجویی لنوو

      لپ‌ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3 15ITL6 از سبک‌ترین دستگاه‌های میان‌رده و قدرتمند بازار محسوب می‌شود که سخت افزار آن تا چند سال جوابگو خواهد بود و خرید آن به عنوان بهترین لپ تاپ دانشجویی آینده‌نگرانه است.

      این لپ تاپ از نمایشگر ۱۵ اینچی IPS با وضوح Full HD بهره می‌برد که پوششی مات دارد، بنابراین از خسته شدن چشم در حین کار کردن جلوگیری می‌کند.

      لنوو برای لپ‌تاپ خود از پردازنده قدرتمند مدل Core i7 1165G7 استفاده کرده که با ۲۰ گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی GeForce MX450 انویدیا همراه شده است.

      این سخت افزار به روز و قدرتمند علاوه بر کاربری روزمره، برای کارهای نیمه‌حرفه‌ای و حتی سنگین مثل ویرایش عکس و ویدئو، برنامه‌نویسی و نرم‌افزارهای مهندسی نظیر متلب نیز بسیار مناسب است.

      اگر به دنبال خرید لپ تاپ دانشجویی با سخت‌افزاری هستید که تا چند سال جوابگو باشد، سراغ لنوو ایدیاپد ۳ بروید که از مزایای زیر بهره می‌برد:

      • پردازنده نسل یازده Core-i7
      • حافظه هیبریدی
      • ۲۰ گیگابایت رم
      • گرافیک اختصاصی
      • وزن بسیار سبک

      مشاهده تصاویر و قیمت این لپ‌تاپ

      دل وسترو سری ۳۵۰۰

      اگر کیفیت نمایشگر برایتان در اولویت است سراغ لپ تاپ دل وسترو سری ۳۵۰۰ بروید که یک صفحه ۱۵.۶ اینچی با وضوح فول‌اچ‌دی، زاویه دید عریض WVA، نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۳۵ میلی ثانیه دارد.

      با پردازنده نسل دوازده Core-i5 اینتل و گرافیک اختصاصی انویدیا MX550 برای کارهای روزانه، ویرایش عکس و ویدیو، برنامه نویسی و مهندسی بسیار مناسب است.

      این دستگاه از نظر ابعاد بسیار باریک بوده و وزن آن ۱.۸۴ کیلوگرم است، بنابراین به راحتی می‌توانید آن را جابجا کنید. نمایشگر ۱۵.۶ آن با روکش مات و وضوح Full HD از نظر روشنایی، کنتراست و کیفیت در سطحی ایده‌آل قرار دارد.

      از سایر مشخصات سخت‌افزاری این لپ تاپ می‌توان به ۸ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD با قابلیت ارتقا و باتری سه سلولی با ظرفیت ۴۱ وات‌ ساعت اشاره کرد.

      دل Vostro 3500 دستگاهی حرفه‌ای و زیبا است که مزایای آن شامل موارد زیر می‌شود:

      • پردازنده نسل دوازده Core-i5
      • حافظه ۵۱۲ گیگابایت SSD
      • نمایشگر با کیفیت
      • گرافیک اختصاصی انویدیا MX550
      • باریک و سبک

      منبع:
      یونس مرادی
      یونس کارشناسی فناوری اطلاعاته و تو سایت درجه در مورد موبایل، لپ تاپ و سخت‌افزارهای دیگه راهنمای خرید و بررسی می‌نویسه. قبل از اینکه مدیر محتوا درجه بشه، دبیر فناوری دیجیاتو بوده و طی دو ۲ دهه گذشته تو خیلی از سایت‌های دیگه مثل بلاگ دیوار، بامیلو و دیجی‌کالا تجربه نوشتن مقاله و راهنمای خرید داره.
      {{totalCount}} دیدگاه‌
      {{name.error}}
      {{email.error}}
      {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
      {{commentMessage.error}}

      ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید