۹ مدل از بهترین عطرهای مردانه برای پاییز

۹ مدل از بهترین عطرهای مردانه برای پاییز
راهنمای مطالعه

    ۹ مدل از بهترین عطر پاییزی مردانه را معرفی کرد‌ه‌ایم که بهترین رایحه را در فصول خنک برایتان به ارمغان می‌آورند.

    پیش از این فهرست بهترین عطر پاییزی زنانه را به شما معرفی کردیم که رایحه گرم و دلنشینی را برای فصل سرد به ارمغان می‌آورند. در این مطلب نیز سراغ لیست بهترین عطر پاییزی مردانه رفته‌ایم که رایحه‌ای دلنشین را به تن شما می‌پوشانند.

    این فهرست شامل مدل‌های مختلفی با غلظت ادوتویلت و ادوپرفیوم است که بر اساس نیاز می‌توانید از بین آنها بهترین عطر پاییزی مردانه را برای خود انتخاب کنید.

    معیارهای انتخاب بهترین عطر پاییزی مردانه

    • ماندگاری بالا
    • پخش بوی ایده‌آل
    • رایحه گرم و مناسب برای فصول سرد
    • نظر کاربران

    ادوتویلت مردانه پاکورابان مدل One Million Lucky

    عطر پاییزی مردانه وان میلیون لاکی

    این عطر اسپانیایی در سال ۲۰۱۸ به بازار عطر عرضه شد و مناسب استفاده روزانه است. عطر پاکورابان وان میلیون لاکی ۱۰۰ میلی‌لیتری است و طبعی گرم و بویی شیرین دارد.

    گروه بویایی آن چوبی است که در نت‌های اولیه بوی آلو، گریپ فروت و ترکیبات اوزونیک، در نت‌های میانی رایحه فندق، یاس، عسل، سدر و چوب کشمیر را حس خواهید کرد.

    رایحه گیاهانی مانند خس خس، نعناع هندی، خزه و درخت بلوط در پایان به مشام‌تان خواهد رسید و حسی از گرما و اسانس‌های شرقی را به‌وجود خواهد آورد.

    هرچه از زمان اسپری عطر بیش‌تر بگذرد، بوی آن گرم‌تر و شیرین‌تر و برای هوای خنک و سرد مناسب‌تر خواهد شد. 

    این محصول ماندگاری و پخش بوی متوسط رو به بالا دارد. طراحی زیبای شیشه آن از جمله مواردی است که توجه‌ها را به خود جلب خواهد کرد.

    ادوتویلت مردانه لالیک مدل Encre Noire

    عطر پاییزی مردانه انکر نویر

    عطر با رایحه تلخ و گرم در جذابیت آقایان نقش بسزایی دارد و ادوتویلت ۱۰۰ میلی‌لیتری لالیک مدل Encre Noir این نقش را می‌تواند به خوبی ایفا کند. ادوتویلت Encre Noire فرانسوی در سال ۲۰۰۶ توسط ناتالی لارسون معرفی شد و تاکنون نیز جزو عطرهای پر فروش و پرطرفدار برند لالیک است.

    ساختار رایحه عطر مردانه لالیک از گیاهان معطر، چوب، خاک و زمین تشکیل شده. در نت‌های اولیه این عطر، رایحه چوب درخت سرو و در میانه علف وتیور را حس خواهید کرد. در نهایت بوی عطر با نت‌های مشک و چوب کشمیر به پایان خواهد رسید.

    شیشه مکعبی مشکی با در چوبی، به خوبی حس بویایی چوبی را منتقل خواهد کرد. لالیک مردانه به دلیل بوی تلخ و گرمی که دارد برای استفاده در پاییز و زمستان و به ویژه در شب مناسب استفاده است.

    ادوپرفیوم مردانه پرادا مدل Lunna Rosa Black

    لونا رزا بلک

    ادوپرفیوم مردانه مدل لونا رزا بلک عطری با اصالت ایتالیایی است که در سال ۲۰۱۸ توسط سازنده عطر Daniela Andrier و برند پرادا به بازار عطر عرضه شد.

    شیشه مشکی و رنگ و جذاب این عطر که فاقد در است، قبل از هر چیز نظرها را به خود جلب می‌کند. حجمی معادل ۱۰۰ میلی‌لیتر داشته و رایحه‌ای شرقی و چوبی با طبع گرم دارد که برای استفاده در پاییز و زمستان کاملاً مناسب است. 

    نت اولیه ادوپرفیوم پرادا بوی ترنج است و در نت‌های میانی نعناع و سنبل ختایی را حس خواهید کرد. در پایان هم سه رایحه دانه تونکا، مشک و کهربا به مشام‌تان خواهد رسید.

    این عطر به دلیل بوی گرم و رسمی برای استفاده در شب و مناسبت‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد و همین ویژگی‌ها آن را به بهترین عطر پاییزی مردانه تبدیل کرده است.

    ادوتویلت مردانه ویکتور اند رولف مدل Spicebomb

    سپایس بمب

    برند ویکتور اند رولف در سال ۲۰۱۲ عطری با نام اسپایس بمب را به بازار عرضه کرد که همانند نامش شیشه‌ای با طراحی نارنجک دارد.

    عطرساز این محصول که ولیویه پولژ نام دارد، عطری با ساختار رایحه چوبی و ادویه‌ای با طبع گرم طراحی کرده است. Spicebomb در دو حجم ۹۰ و ۱۵۰ میلی‌لیتر عرضه شده که از نظر قیمت تفاوت چشمگیری باهم ندارند و حجم ۱۵۰ میلی‌لیتری به‌صرفه‌تر خواهد بود.

    در نت‌های اولیه بوی ترنج، گریپ فروت، لامی و فلفل صورتی، در نت‌های میانی بوی دارچین، زعفران و فلفل قرمز شیرین و در نت‌های پایانی رایحه‌ای چرم، تنباکو و خس خس را حس خواهید کرد.

    این عطر رایحه‌ای دلنشین با ماندگاری بالا دارد و برای استفاده در فصول سرد و به صورت روزانه کاملاً مناسب است.

    [related]42175[/related]

    ادوتویلت مردانه ژان پل گوتیه مدل Ultra Male

    اولترا میل

    نام سازنده این عطر فرانسوی فرانسیس کرکجان است و در سال ۲۰۱۵ به بازار معرفی شد. اولین چیزی که در این عطر جلب توجه می‌کند، شیشه آن است که ظاهری مثل نیم تنه مردانه دارد.

    این عطر ۱۲۵ میلی‌لیتری دارای طبعی گرم با گروه بویایی شرقی است و همان‌طور که می‌دانید رایحه‌های شرقی برای فصول سرد مانند پاییز و زمستان قابلیت استفاده دارند.

    عطر پاییزی مردانه ژان پل گوتیه در ابتدا دارای رایحه‌های ترنج، لیمو ترش، اسطوخودوس، نعناع و گلابی است. پس از گذشت مدتی در نت‌های میانی شاهد بوی دارچین، زیره و سالویا اکلاریا خواهید بود که همه تقریباً تند هستند و در پایان انواع رایحه‌های کهربا، وانیل، سدر و نعناع هندی را حس خواهید کرد.

    عطر اولترا میل هم رسمی است و هم برای استفاده روزانه مناسب است. ماندگاری و پخش بوی نسبتاً بالایی دارد.

    حجم بالای این عطر از دیگر ویژگی‌های مثبت آن است که توانسته رضایت کاربران را نیز جلب کند.

    ادوتویلت مردانه مرسدس بنز مدل Club Black

    کلاب بلک

    کلاب بلک یکی از عطرهای پرطرفدار برند مرسدس بنز است که شیشه‌ای با طراحی مشکی رنگ، مات و با لوگوی بنز دارد. این عطر هم در سال ۲۰۱۷ به بازار عطر معرفی شد.

    رایحه ترنج اولین نت این عطر است که پس از آن به دود عود و یاس رسیده و در نهایت با رایحه‌های وانیل، آمبروکسان، بنزوئین و نت‌های چوبی به پایان خواهد رسید.

    این عطر ۱۰۰ میلی‌لیتری ترکیبی از رایحه‌های چوب و مرکبات، صمغ و دودی دارد که آن را به گزینه‌ای جذاب به عنوان بهترین عطر پاییزی مردانه تبدیل کرده است.

    کلاب بلک توانسته امتیاز بالایی از سوی کاربرانش دریافت کند چرا که رایحه دلپذیر، ماندگاری و پخش بوی بالا، طراحی زیبا و رایحه شرقی و گرم در خود دارد. 

    ادوپرفیوم مردانه جیورجیو آرمانی مدل Aqua Di Gio Absolu

    آکوا دی جیو ابسولو

    جیورجیو آرمانی یکی از برندهای معروف و محبوب پوشاک و عطر است که دیگر نیازی به تعریف ندارد. عطر مردانه مدل آکوا دی جیو ابسولو در دو حجم ۱۲۵ و ۲۰۰ میلی‌لیتری عرضه شده است.

    گروه بویایی آن از چوب‌های معطر تشکیل شده و در سال ۲۰۱۸ توسط آلبرتو موریلاس ابداع و معرفی است. این عطر ایتالیایی طبعی معتدل دارد که برای استفاده در بهار و پاییز مناسب است.

    عطر مردانه جیورجیو آرمانی در نت اولیه دارای رایحه انواع میوه و گل در نت میانی آب دریا، شکوفه پرتقال، اسطوخودوس و جوز هندی است. در نت پایانی نیز بوی نعناع هندی و رایحه‌های چوبی به مشام‌تان خواهد رسید.

    این محصول عطری با بوی سنگین و رسمی است که البته به صورت روزانه هم می‌توان از آن استفاده کرد. ماندگاری و پخش بوی بالای این عطر پاییزی مردانه جزو نکات مثبت از دید مصرف‌کنندگان بوده است.

    ادوتویلت مردانه دولچه اند گابانا مدل K By Dolce & Gabbana

    کی بای دولچه گابانا

    حجم این عطر ایتالیایی که توسط کمپانی بسیار معروف D & G عرضه شده، ۱۰۰ میلی‌لیتر است. مایع آبی رنگ عطر در شیشه‌ای به شکل مکعب مستطیل قرار دارد و درب زیبای آن هم مثل یک تاج با نگین‌های آبی رنگ طراحی شده است.

    این عطر در نت اولیه خود دارای رایحه‌های لیموترش، مرکبات و پرتقال خونی است. در نت‌های میانی بوی فلفل قرمز شیرین و دانه سرو کوهی به مشام خواهد رسید و در پایان به سدر، خس خس و نعناع هندی ختم می‌شود. این محصول رایحه‌ای رسمی داشته و برای مصرف روزانه مناسب است.

    ماندگاری و پخش بوی نسبتاً بالا، شیشه شیک با طراحی جذاب و همین‌طور رایحه چوبی و معطرش، آن را به گزینه‌ای مناسب در پاییز و زمستان برای آقایان خوش سلیقه تبدیل کرده است.

    ادوپرفیوم ایو سن لورن مدل وای

    ایو سن لورن وای

    ایو سن لورن مدل وای (Y) یکی از بهترین عطرهای پاییزی مردانه با گروه بویایی فوژه است که توسط سازنده عطر معروف دومینیک روپیون تولید شده است.

    این عطر فرانسوی که در سال ۲۰۱۸ به بازار عطر معرفی و عرضه شد، ۱۰۰ میلی‌لیتر حجم و شیشه‌ای شفاف و مستطیلی شکل دارد.

    نت اولیه عطر ایو سن لورن وای با ترنج، سیب و زنجبیل شروع شده و در میانه به سالویا، شمعدانی و دانه سرو کوهی می‌رسد. در پایان رایحه‌ای از دانه تونکا، خس خس، صمغ کندر و چوب عنبر حس خواهید کرد.

    ماندگاری عطر مردانه مدل وای بیشتر از پخش‌ بوی آن است. این عطر رسمی برای استفاده روزانه هم مناسب خواهد بود.

    جمع‌‌بندی بهترین عطر پاییزی مردانه

    در فصول معتدل و سرد برای ماندگاری بالاتر عطرها، بهتر است از مدل‌هایی با رایحه‌های گرم، گلی، شرقی، مرکبات و چوبی استفاده کنید. تلخ و شیرین بودن رایحه عطر به سلیقه بویایی شما وابسته است اما در نظر داشته باشید که عطرهای شیرین ماندگارترند و ترکیب یک عطر شیرین با طبع گرم از هر نوع عطری ماندگاری بالاتری خواهد داشت. به نظر شما در فهرست بهترین عطر پاییزی مردانه کدام مدل نسبت به بقیه برتری دارد؟ تجربه استفاده از این عطرها را دارید؟ [see_also]572[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید