۹ مدل از بهترین عطرهای زنانه برای پاییز

۹ مدل از بهترین عطرهای زنانه برای پاییز
راهنمای مطالعه

    عطر پاییزی زنانه باید با رایحه‌ای گرم و شیرین در روزهای خنک و سرد پاییز بهترین حس را به شما و اطرافیان منتقل کند. با درجه باشید تا شما را با ۹ عطر زنانه مناسب پاییز آشنا کنیم.

    طبع عطر و نوع فصلی که در آن عطر را استفاده می‌کنید، باهم تضاد دارند. یعنی اگر در فصل بهار و تابستان هستید باید از عطرهای خنک و سرد و ملایم استفاده کنید اما اگر در فصول سرد هستید بهتر است از عطرهایی که طبع گرم دارند مصرف کنید.

    پیش از این بهترین عطر‌های خنک زنانه و ادکلن‌های خنک مردانه را به شما معرفی کردیم که مناسب فصول گرم سال بودند. در این مطلب نیز لیست بهترین عطرهای زنانه با رایحه گرم و شیرین را آماده کرده‌ایم که مناسب پاییز و زمستان هستند.

    معیارهای انتخاب بهترین عطر پاییزی زنانه

    • ماندگاری بلند مدت
    • پخش بوی بالا
    • دارای طبع گرم و مناسب برای سرما
    • حجم و غلظت مناسب
    • نظر کاربران

    ادوپرفیوم لانکوم مدل لاویست بل لئو اینتنس

    ption id="attachment_42289" align="aligncenter" width="850"]بهترین عطر پاییزی زنانه لانکوم لانکوم مدل لاویست بل لئو اینتنس

    رایحه عطر لانکوم La Vie Est Belle Intense ترکیبی از انواع گل‌ها و میوه‌هاست که در نهایت بویی شیرین و دلپذیر را به همراه دارد و به دلیل طبع گرم، برای استفاده در پاییز کاملاً مناسب است. این عطر فرانسوی که ۷۵ میلی‌لیتر حجم دارد، در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و همچنان به عنوان یک عطر پاییزی زنانه مورد پسند بسیاری از افراد قرار می‌گیرد.

    ادوپرفیوم لانکوم در نت‌ اولیه خود دارای انواع رایحه ترنج، پرتقال، گلابی، فلفل صورتی، برگ و جوانه انگور فرنگی است که در ادامه و در نت میانی به زنبق، یاس، گل یلانگ، گل مریم و شکوفه گیلاس می‌رسد.

    در نهایت و در نت پایانی این عطر رایحه‌ای از فندق و خامه از راه می‌رسد که بوی شیرین و گرم آن در روزهای معتدل و خنک پاییزی، حسی جذاب برای‌تان ایجاد خواهد کرد.

    رایحه بسیار خوشایند و گیرا و طراحی زیبای شیشه، ادوپرفیوم مدل لاویست بل لئو اینتنس را به گزینه‌ای مناسب برای بانوان خوش سلیقه تبدیل کرده است. همچنین پخش بو و ماندگاری بالای آن شکی ایجاد نمی‌کند که این عطر از بهترین گزینه‌ها برای خرید عطر پاییزی زنانه خواهد بود.

    ادوپرفیوم شنل مدل کوکو مادمازل

    ption id="attachment_42290" align="aligncenter" width="850"]بهترین عطر پاییزی زنانه شنل کوکو مادمازل شنل کوکو مادمازل

    عطر شنل Coco Mademoiselle دارای رایحه شرقی گلی است که طبعی معتدل دارد و در بهار و پاییز قابل استفاده است. بوی ملایم و شیرین ادوپرفیوم شنل ترکیبی از گل‌های مدیترانه‌ای و انواع میوه‌هاست و در حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر عرضه شده است.

    در نت اولیه این عطر پاییزی زنانه ترنج، پرتقال، ماندارین، شکوفه پرتقال و گریپ فروت به مشام می‌رسد. در نت‌های میانی شاهد بوی میموس، یالانگ یالانگ، سرخالو، رز و یاس خواهید بود و در پایان رایحه‌ای از انواع اسانس‌های لوبیا تونکا، اپوپوناکس، مشک، وانیل، نعناع هندی و گیاه خس خس را حس خواهید کرد.

    کوکو مادمازل یکی از عطرهای معروف و محبوب از برند شنل است که رایحه‌ گیرا، ماندگاری بالا و پخش بوی عالی آن توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند.

    شیشه عطر به شکل مکعب مستطیل بوده و قابلیت حمل نسبتاً آسانی دارد. این محصول در سال ۲۰۰۱ به بازار عرضه شد و به دلیل کیفیت بالا و رایحه دلپذیر ۳ سال متوالی عنوان بهترین عطر پاییزی زنانه از نظر مصرف کنندگان را به خود اختصاص دهد.

    ادوپرفیوم تام فورد مدل متالیک

    متالیک

    عطر ۱۰۰ میلی‌لیتری تام فورد Metallique در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد. تام فورد که یکی از برندهای نسبتاً گران قیمت و مطرح در صنعت عطرسازی است، توانسته با تولید ادوپرفیوم زنانه مدل متالیک محبوبیت بسیاری در میان طرفدارانش به دست آورد.

    رایحه این عطر بسیار دلنشین بوده و برای فصول خنک مانند پاییز و زمستان قابلیت استفاده دارد. یکی از دلایل محبوبیت این عطر در فهرست بهترین عطر پاییزی زنانه این است که پخش رایحه و ماندگاری آن متوسط رو به بالاست و گروه بویایی گلی آلدهیدی دارد.

    رایحه این عطر با ترنج، آلدهید و فلفل صورتی شروع می‌شود، در میانه به گل برف، زالزالک و گل آفتاب پرست رسیده و در نهایت با رایحه وانیل، گل ختی، چوب صندل سفید و بلسان پرویی خاتمه می‌یابد.

    پرفیوم ایو سن لورن مدل بلک اپیوم

    عطر زنانه مناسب پاییز بلک اوپیوم

    طراحی خاص، جذاب و شیک شیشه عطر ایو سن لورن مدل Black Opium که در حجم ۹۰ میلی‌لیتر عرضه شده، اولین چیزی است که نظر هر کسی را به خود جلب خواهد کرد.

    این عطر پاییزی زنانه در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شد. طبع گرم و رایحه تند این عطر فرانسوی دقیقاً چیزی است که شما در فصول خنک و سرد مانند پاییز و زمستان به آن نیاز خواهید داشت.

    با اسپری کردن بلک اوپیوم بوی گلابی و شکوفه درخت پرتقال و همین‌طور فلفل صورتی که بوی تندی دارد، به مشام خواهد رسید، پس از آن و در نت‌های میانی عطر دل‌انگیز قهوه و یاس را خواهید کرد که این رایحه‌ها با وانیل، سدر و نعناع هندی ترکیب شده و بویی شگفت‌انگیز را پدید خواهند آورد.

    پخش بو و همین‌طور ماندگاری این مدل از بهترین عطر پاییزی زنانه در حد متوسط و چند ساعت است و این طور نیست که رایحه آن روزها بر روی لباس‌های‌تان باقی بماند. این عطر با رایحه سنگینی که دارد بیش‌تر برای مهمانی‌ها و دیدارهای رسمی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

    [related]7819[/related]

    ادوپرفیوم ژان پاول گوتیه مدل اسکندال

    عطر پاییزی زنانه اسکندال

    سال ۲۰۱۷ زمانی است که عطر زنانه اسکندال (Scandal) به بازار عرضه شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این عطر ۸۰ میلی‌لیتری صورتی رنگ است و شیشه‌ای با طراحی خاص و جذاب دارد.

    این عطر پاییزی زنانه دارای رایحه‌های گلی و مدیترانه‌ای است که توسط دافنه بوژه ساخته شده. پخش و پراکندگی بو در آن متوسط و معمولی است اما ماندگاری بی‌نظیری دارد که هم بر روی پوست و هم بر روی پارچه دوام خوبی از خود نشان می‌دهد.

    طبع گرم و شیرین اسکندال را به عطر زنانه مناسب پاییز و زمستان بدل کرده. پرتقال خونی و نارنگی ماندارین اولین اسانس‌هایی از مرکبات هستند که پس از اسپری کردن عطر حس خواهید کرد.

    پس از آن بوی ترکیبی یاس و عسل، هلو و شکوفه پرتقال و همین‌طور گارنیای یاسمنی را خواهید شنید. در پایان و نت انتهایی، رایحه‌هایی شیرین مانند موم، شیرین بیان، کارامل و نعناع هندی به مشام‌تان خواهید رسید.

    اسکندال برای افرادی مناسب است که از رایحه‌های شیرین لذت می‌برند اما اگر عطر خیلی شیرین دوست ندارید، ادوپرفیوم زنانه مدل اسکندال برای شما ایده‌آل نخواهد بود.

    ادوپرفیوم دیور مدل لاست چری

    عطر پاییزی زنانه لاست چری

    دیور از برندهای معتبر و سرشناس دنیای عطر است و لاست چری (Lost Cherry) را به عنوان عطر زنانه مناسب پاییز تولید کرده است.

    گروه بویایی این عطر شرقی و گلی است که در نت‌های اولیه آلبالو و بادام، در نت‌های میانی آلبالو، رز و یاس و در نهایت در نت‌های پایانی رایحه‌های دانه تونکا، چوب صندل سفید، خس خس، بلسان پرویی و سدر را حس خواهید کرد.

    ادوپرفیوم تام فورد مدل لاست چری رایحه‌ای دارد که به صورت روزانه هم قابلیت استفاده دارد. این محصول در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شد و جالب است بدانید که برای آقایان هم می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

    رایحه جذاب و دلپذیر، طراحی زیبای شیشه با قابلیت حمل آسان و پخش و ماندگاری بالا از جمله ویژگی‌های بارز این عطر ۵۰ میلی‌لیتری نسبتاً گران‌قیمت و باکیفیت است که توانسته در فهرست بهترین عطر پاییزی زنانه جایی برای خود داشته باشد.

    ادوپرفیوم ورساچه مدل کریستال نویر

     

    کریستال نویر

    طراح چیره دست ادوپرفیوم زنانه و کلاسیک ورساچه مدل Crystal Noir کسی نیست جز «آنتوان لای» معروف. این عطر رایحه‌ای کاملاً گرم و شیرین دارد و در پاییز و زمستان قابل استفاده است.

    عطر ۹۰ میلی‌لیتری ورساچه کریستال نویر شیشه‌ای تیره رنگ با دری به شکل کریستال دارد که روی سطح آن تراش خورده است. این عطر ایتالیایی در سال ۲۰۰۴ به بازار عطر عرضه و با استقبال خوبی مواجه شد. بعد از گذشت سال‌ها، کریستال نویر همچنان طرفداران مخصوص به خود را دارد.

    در نت آغازی انگور سیاه، انجیر و گل بنفشه، در نت میانی گل یاسمین و در نهایت در نت پایانی رایحه‌های چوب صندل، چوب کشمیر، وانیل و گل آفتابگردان را حس خواهید کرد. اسانس وانیل و چوب کشمیر بیش‌ترین تاثیر را در رایحه شیرین این عطر داشته‌اند.

    به طور کلی عطر زنانه ورساچه بنفش رایحه‌ای تند، گرم، شیرین از انواع خوراکی‌های شرقی، طبیعت و گل را در خود دارد که آنرا به عطر زنانه مناسب پاییز بدل می‌کنند.

    افرادی که از این عطر استفاده کرده‌اند، بیشترین رضایت را از دوام و ماندگاری بالا و همین‌طور رایحه دلپذیر آن داشته‌اند.

    ادوپرفیوم گرلن مدل مون گرلن

    مون گرلن

    عطر فرانسوی گرلن مدل Mon Guerlain در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و با حجم ۱۰۰ میلی‌لیتری یک از بهترین عطرهای پاییزی زنانه به شمار می‌رود.

    گروه بویایی مون گرلن گلی و شیرین است و طبعی گرم دارد. ترنج و اسطوخودوس نت‌های اولیه آن هستند. در نت‌های میانی با گیاه یلانگ یلانگ، گل یاس رازقی، گل صدتومانی، رایحه‌های گلی و بهارنارنج روبه‌رو هستیم که در ادامه با وانیل، زنبق و چوب صندل به پایان می‌رسد.

    ماندگاری عطر زنانه مون گرلن نسبت به پخش بوی آن بیشتر است و بوی خاص و شیرینی که دارد که آن را به عطر زنانه مناسب روزهای خنک و سرد پاییز و زمستان تبدیل می‌کند. استفاده از این عطر شیک با رایحه دلنشینش را برای مهمانی‌ها و در شب پیشنهاد می‌کنیم. 

    ادوپرفیوم زنانه لانکوم مدل آیدل

    ایدول

    لانکوم Idole عطر پاییزی زنانه با ۷۵ میلی‌لیتر حجم است که در شیشه‌ای شفاف و به شکل مکعب مستطیل قرار داده شده و در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد.

    عطر لانکوم رایحه‌ای شیرین و گلی از وانیل و گیاهان معطر دارد که کاملاً برای روزهای سرد پاییزی مناسب است.

    گلابی و ترنج اولین رایحه‌هایی است که مشام‌تان خواهد رسید، این رایحه با رز مالایی، رز ترک و یاسمن هندی ادامه پیدا کرده و با رایحه مشک و وانیل به پایان می‌رسد.

    بوی این عطر بسیار خوشایند و دلپذیر است اما ماندگاری و پخش بوی نسبتاً متوسطی دارد. عطر پاییزی لانکوم آیدل در روز و شب قابل استفاده است اما به دلیل بوی شیرینی که دارد، اگر در شب استفاده شود بهتر است.

    نکاتی برای استفاده از عطرهای پاییزی

    • از عطرهای گرم و مخصوصاٌ شیرین به اندازه استفاده کنید چرا که استفاده بیش‌ از حد از آن‌ها خوشایند نخواهد بود.
    • از عطر هم بر روی لباس و هم بر روی پوست خود اسپری کنید تا ماندگارتر باشد.
    • با فاصله مناسب عطر را اسپری کنید تا لک آن بر روی لباس باقی نماند.
    • دقت کنید که عطر برای خوشبو شدن استفاده می‌شود نه از بین بردن بوی نامطبوع!

    در آخر

    در عطرهای گرم معمولاً از اسانس‌هایی نظیر چوب، چرم، ادویه‌های شرقی، مرکبات، مشک، وانیل و ... استفاده می‌شود تا به خوبی بتوانند گرمای عطر را منتقل کنند. عطر پاییزی زنانه لزوماً نباید شیرین باشد بلکه می‌توانند گرم و تلخ و گرم و شیرین باشد و این موضوع کاملاً به سلیقه شما وابسته است. عطرهای گرم به نسبت عطرهای سرد و خنک و همین‌طور عطرهای شیرین به نسبت سایر عطرها از ماندگاری بالاتری برخوردارند. [see_also]572[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید