۵ نکته و ترفند برای کاربران تبلت و نحوه استفاده از آنها

۵ نکته و ترفند برای کاربران تبلت و نحوه استفاده از آنها
راهنمای مطالعه

    تبلت‌ها در واقع همان گوشی‌های هوشمندی هستند که از آنها استفاده می‌کنید اما کاربردهای آنها کمی متفاوت است.

    تبلت‌ها در واقع دسترسی شما به بعضی چیزها را افزایش می‌دهند و البته در برخی آپشن ها هم کمی ضعیف‌تر از گوشی‌های همراه عمل می‌­کنند. شما قبل از خرید یک دستگاه هوشمند ابتدا باید بدانید که کدام یکی از امکانات آن بیشتر نیاز دارید و سپس محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. تبلت‌ها اگرچه امکانات بسیار بالایی دارند اما بسیاری از افراد و خصوصاً نوجوانان از آن به عنوان یک وسیله بسیار کاربردی برای بازی استفاده میکنند. در این مقاله قصد داریم تا در مورد کاربردهای تبلت نکاتی را به شما بگوییم و از طرفی نکاتی را در مورد استفاده و نگهداری از تبلت تان را به شما آموزش دهیم.

    1. اینترنت مناسب برای دسترسی سریع
    برای اینکه بتوانیم از تمام امکانات تبلت خود استفاده کنیم یکی از مهمترین مواردی که به آن نیاز داریم اینترنت پرسرعت و بدون قطع شدن می­باشد. یکی از مهمترین نکاتی که امروزه برای همه افراد مانند یک دغدغه می‌ماند داشتن اینترنت پر سرعت و دسترسی به اینترنت می‌باشد. متاسفانه در ایران به علت قدیمی بودن سیم های مخابراتی اینترنت با کیفیت خوبی ارائه نمی‌شود. برای حل این مشکلات ابتدا باید زیر ساخت ها ارتقا پیدا کنند و از فیبرهای نوری استفاده شود اما این کار زمان زیادی می‌برد بنابراین بهترین کار این است که از اینترنت های جدیدی که وارد بازار شده و سرعت بالا و پینگ پایین دارد استفاده کنید. به همین منظور می‌توانید از مودم‌های سیم کارت خور استفاده کنیم. به عنوان مثال مودم های 4G و 5G همراه اول یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید از انواع جیبی آن استفاده کنیم و حتی برای رفتن به سفر دیگر نگران کندی سرعت اینترنت و مشکل دانلود و آپلود نباشید و می‌توانید به راحتی کارهای خود را در این سفر انجام دهید.
    1. کاربردهای مختلف تبلت
    یکی از مهم ترین نکاتی که تبلت ها دارند و در واقع یکی از بزرگ ترین و مثبت ترین ویژگی آنها این است که می‌توانند کاربرد مشابه یک کامپیوتر خانگی را برای شما داشته باشند. برای این کار باید تنها با خرید یک کیبورد کوچک و یک موس بی سیم که قابل حمل هم باشند برای خودتان یک کامپیوتر همراه داشته باشید که حتی وزن آن از لپ‌تاپ هم کمتر است. در واقع تبلت‌ها از جهات مختلف می‌توانند برای ما بسیار کاربردی باشند به عنوان مثال اگر تبلت شما پورت خروجی برای دسته بازی داشته باشد می‌توانید با وصل کردن دسته‌های بازی می‌توانید یک ps۴ داشته باشید و به راحتی با قراردادن تبلت روی یک هلدر بازی‌های مختلف را انجام دهید. کاربرد دیگری که تبلت ها دارند برای کسانی است که شغل آنها تایپیست و یا نویسندگی است که این افراد می­‌توانند با استفاده از یک کیبورد کوچک قابل حمل و یک هولدر تبلت لوازم مورد نیاز کار خود را با خود همه جا ببرند و به راحتی بتوانند در هر مکانی که هستند کار خود را انجام دهند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که نیاز به یک کیبورد خوب برای تبلت خود دارند، به شما پیشنهاد می‌کنیم بر روی این لینک کلیک کنید.
    1. نگهداری صحیح از تبلت
    یکی از مهمترین چیزهایی که در مورد تبلت‌ها باید بدانید این است که از آنجایی که تبلت را در تایم های طولانی استفاده می‌کنیم زمانی که تبلت را خریداری کرده‌اید باید اجازه دهید یک بار کامل تبلت شارژ شود و پس از آن از تبلت خود استفاده کنید و دقیقاً زمانی که آن را خریداری کرده‌اید زمان مناسبی برای استفاده از آن نیست. شاید تاکنون نمی‌دانستید اما اکثر تبلت ها به صورتی طراحی شده‌اند که آنها را به صورت افقی در دست بگیرید و در واقع برای کارهایی مانند فیلم دیدن و همچنین کتاب خواندن شما یک صفحه بزرگ با امکانات بیشتری در اختیار دارید که می‌توانید از آن استفاده کنید. برای اینکه تبلت همیشه سالم و بدون خط و خش باقی بماند حتماً باید از یک قاب هولدر دار استفاده کنید. این هولدرها علاوه بر این که می‌توانند زمانی که در حال فیلم دیدن هستید به شما کمک کنند برای محافظت از گوشی طراحی شده‌اند و اگر زمانی تبلت از دستتان به زمین افتاد می‌توانند از ال سی دی تبلت محافظت کند. همانگونه که برای گوشی خود همیشه از گلس های ضد خط و خش استفاده می‌کنید برای تبلت خود نیز باید از یک گلس ضد خش استفاده کنید تا زمانی که میخواهید تبلت را بفروشید خط و خش های زیاد ال سی دی باعث افت قیمت آن نشود. از آنجایی که افراد تبلت‌ها را برای مدت زمان زیادی استفاده می‌کنند برای کاهش مصرف باتری و سالم ماندن بیشتر باتری بهتر است زمانی که از اینترنت تبلت استفاده نمی‌کنید آن را خاموش کنید تا مقداری از باتری شما ذخیره شود.
    1. بهترین تبلت‌ها
    تبلت‌های زیادی به بازار عرضه شده‌اند و کمپانی های مختلف محصولاتی را با کیفیت های متفاوت وارد بازار کرده‌اند اما هنوز هم یکی از پرچمداران این عرضه کمپانی سامسونگ و تبلت‌های سامسونگ در انواع مختلف هستند که برای کاربران با نیازهای متفاوت تولید شده‌اند. در واقع این کمپانی محصولات بسیار متنوعی را هر سال به بازار عرضه می‌کند که هم از نظر مالی و هم از نظر کاربردی برای کاربران بسیار مختلفی با رنج درآمد متفاوت تولید شده‌اند. ما در ادامه قصد داریم ۲ نوع از بهترین تبلت‌هایی که سامسونگ برای کاربران مختلف طراحی کرده است را مورد بررسی قرار دهیم.
    1. تبلت طراحی و تبلت گیمینگ
    تب اس 7 پلاس که پرچمدار تبلت‌های سامسونگ است. جدا از این که یکی از بهترین‌ها برای طراحی است، ویژگی‌های بسیار مثبت دیگری هم دارد. این تبلت دارای ظرافت بالا در طراحی و کیفیت بالا در ساخت سخت‌افزاری می‌باشد. فریم این تبلت تماماً از آلومینیوم است و داشتن دو دوربین و یک قلم حرفه‌ای از ویژگی‌های مثبت آن است که خریداران را مشتاق به خرید و استفاده از این تبلت می‌کند. سیستم صوتی و اسپیکرهای این تبلت بسیار قوی هستند و خصوصاً برای زمانی که در حال بازی هستید این اسپیکرها بسیار به شما کمک می‌کنند. یکی از نکاتی که بسیار برای گیمرها مهم است این است که دستگاه پس از استفاده زیاد داغ نکند و در این دستگاه هوشمندی که توسط سامسونگ به عنوان پرچمدار تبلت‌ها معرفی شده پس از یک ساعت بازی تنها ۳ تا ۴ درجه افزایش دمای دستگاه را مشاهده خواهید کرد که این بسیار برای گیمرها ویژگی مثبتی است. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این دستگاه این است که شما می‌توانید همزمان سه نرم افزار را روی این دستگاه کار کنید یعنی می‌توانید از یک نرم افزار طراحی همچنین دوربین عکاسی و یک نرم افزار دیگر هم استفاده کنید که این بسیار برای این تبلت نکته خوبی است. این تبلت یکی از تبلت‌های حرفه‌ای سامسونگ برای طراحی است که با داشتن صفحه نمایش با رزولوشن ۱۷۵۲ و یک تراشه ۷ نانومتری و همچنین یک پردازشگر ۸ هسته‌ای یک وسیله سخت افزاری حرفه ای برای طراحان است. بسیاری از طراحان لباس و طراحان گرافیکی از این ابزار قدرتمند به عنوان یکی از بهترین‌های این عرصه نام برده اند. قدرت پردازش رنگ‌ها در این نمایشگر بسیار بالا است و قلم گرافیکی این تبلت برای انجام کارهای بسیار ظریف و حرفه ای طراحی شده است. این تبلت یکی از بهترین تبلت‌های اندروید موجود در بازار است که جدا از کیفیت بالا طراحی زیبا و منحصر به فردی هم دارد. به طور کلی از تمام این توضیحات با در نظر گرفتن میزان کاربردی که می‌خواهید یک تبلت و یک دستگاه برای شما داشته باشد گرفتن این نتیجه که بهتر است از یک تبلت به جای یک گوشی استفاده کنید چندان دور از ذهن نیست. کاربردهای بالای تبلت باعث می‌شود تا این دستگاه مزیت‌های بیشتری نسبت به گوشی همراه داشته باشد.
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید