آیا تشک خواب ارزان بی کیفیت است؟

آیا تشک خواب ارزان بی کیفیت است؟
راهنمای مطالعه

    زمانی که برای خرید تشک خواب، سری به بازار یا فروشگاه‌های اینترنتی می‌زنیم، با بازه قیمتی شگفت‌انگیزی مواجه می‌شویم. یک تشک خواب دونفره شاید از سه میلیون تومان تا حدود ۵۰ میلیون تومان، برای ما هزینه داشته باشد. آیا این مسئله بدان معناست که تشک خواب ارزان بی‌کیفیت است؟

    در این مقاله علاوه‌بر بررسی ویژگی‌های تشک‌های مرغوب و بی‌کیفیت، با عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت نهایی تشک خواب، آشنا می‌شویم. اگر تا انتهای این مطلب همراه ما باشید، پاسخ کاملی برای سوال «آیا تشک خواب ارزان بی کیفیت است؟» به‌دست خواهید آورد.

    انواع تشک خواب بر اساس قیمت

    تعداد نفرات تشک، سایز، برند کالا و از همه‌ مهم‌تر، نوع متریال بکاررفته در ساخت تشک، مهم‌ترین عواملی هستند که بازه قیمت تشک خواب را تعیین می‌کنند. در این بخش به بررسی سه مدل از محبوب‌ترین تشک‌های خواب موجود در بازار بر اساس متريال بکاررفته در آن‌ها می‌پردازیم تا بتوانیم با توجه به ویژگی‌های فیزیکی و انتظارات فردی خود، بهترین تشک را انتخاب کنیم.

    تشک طبی؛ درمان بیماری‌های فیزیکی در زمان استراحت

    تشک‌های طبی معمولا گران‌ترین و باکیفیت‌ترین نمونه‌های موجود در بازار هستند. این تشک‌ها می‌توانند در نمونه‌های فنری عرضه شوند یا به‌صورت مموری فوم در اختیار شما قرار بگیرند.

    معمولا استفاده از تشک طبی هنگام استراحت شبانه، ستون فقرات شما را در بهترین حالت قرار می‌دهد و محافظت از مهره‌های کمر را به بیشترین میزان ممکن می‌رساند. برای اطلاع از قیمت تخت خواب یک نفره و خرید بهترین تشک خواب ارزان به لینک مربوطه مراجعه کنید.

    متریال بکاررفته در تشک‌های طبی (مموری فوم یا فنر) معمولا کیفیت بیشتری نسبت به نمونه‌های دیگر دارد. به همین دلیل اگرچه هنگام خرید یک تشک طبی هزینه بیشتری می‌پردازید، با این حال سال‌های طولانی‌تری قادر به استفاده از این کالای خواب ضروری خواهید بود.

    تشک فنری؛ کالای خواب پرطرفدار و محبوب در دنیا

    تشک‌های فنری دومین دسته از تشک‌های خواب و محبوب‌ترین آن‌ها هستند. معمولا این دسته از کالاهای خواب به واسطه قاب‌های فنری خود، نسبت به تشک‌های مموری فوم کمی نرم‌تر و البته تا حدودی ارزان‌تر هستند. در تخت خواب اسپرت اکثرا از این نوع تشک‌ها استفاده می‌شود.

    با این حال نباید تصور کنیم ارزان‌تربودن تشک‌های فنری، دلیلی بر کیفیت پایین آن‌ها است. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که عادت به خوابیدن روی پهلو دارید، تشک‌های طبی سفت می‌توانند برای شما کمی آزاردهنده باشند. به همین دلیل تهیه یک تشک‌های فنری از برندهای محبوبی مانند تشک رویا می‌تواند کم سر و صدا، اقتصادی و کاربردی باشد.

    تشک مهمان؛ محصولی برای سال‌های طولانی خریداری کنید

    سومین و ارزان‌ترین نوع از تشک‌های خواب، تشک‌های مهمان هستند. این تشک‌های سنتی و کم‌حجم را می‌توانید با متریال پنبه یا اسفنج تهیه کنید. معمولا تشک‌های مهمان انتخاب مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی هستند که از تخت خواب استفاده نمی‌کنند.

    تشک ایرانی بخریم یا خارجی؟

    معمولاً در خرید کالای خواب و خانه، یکی از اولین مسائلی که مطرح می‌شود، انتخاب کالا از میان برندهای ایرانی و خارجی است. اگر سری به بازار بزنید، بدون شک متوجه برندهای ترک، انگلیسی و آلمانی در میان کالاهای خواب خواهید شد. بنابراین بهتر است تشک ایرانی بخریم یا خارجی؟

    اگرچه برندهای خارجی در تولید کالاهای خواب، حمام و خانه بسیار موفق عمل می‌کنند، با این حال حدود نیم قرن است که برندهای معتبر ایرانی مانند خوشخواب، رویا، رویال، پارمیس و تن‌آسای، عملکردی بسیار مطلوب در داخل و خارج از کشور از خود نشان داده‌اند.

    شما می‌توانید در صفحه قیمت تخت خواب چوبی یک و نیم نفره ارزان انواع تخت های با کیفیت و ارزان را مشاهده و در صورت تمایل، بدون نیاز به مراجعه حضوری آن‌ها را خریداری کنید.

    تشک خواب ارزان بی کیفیت چه معایبی دارد؟

    اگرچه تشک‌های ارزان‌قیمت می‌توانند به اندازه نمونه‌های بسیار گران کاربردی و دلپذیر باشند، با این حال نباید تشک ارزان را مترادف با تشک بی‌کیفیت دانست. پیش از آنکه برای خرید یک تشک ارزان‌قیمت اقدام کنید، بهتر است از نتایج استفاده از یک تشک ارزان بی کیفیت مطلع باشید.

    • کمبود خواب
    • ایجاد استرس
    • ایجاد مشکلات پوستی
    • افزایش وزن
    • ایجاد کپک بر اثر تعریق یا رطوبت

    ویژگی‌های تشک خواب راحت و با کیفیت که باید بدانید!

    حالا که با معایب تشک خواب ارزان بی کیفیت آشنا شدیم، بد نیست ویژگی‌های یک تشک خواب استاندارد را نیز بدانیم. مهم‌ترین ویژگی یک تشک خواب ایده‌آل، راحتی شما است. ممکن است گران‌ترین تشک خواب موجود در بازار، با ویژگی‌های فیزیکی بدن شما سازگار نباشد، درحالی که با استراحت روی یک تشک متوسط، خوابی آرام و راحت را تجربه کنید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم خرید تشک خواب را از فروشگاه‌هایی انجام دهید که فرصت تست یا ضمانت بازگشت را برای شما فراهم می‌کنند.

    ابعاد مناسب، یکی دیگر از ویژگی‌های تشک ایده‌آل است. اگر سنگین‌وزن هستید، تشک‌های نازک و کم حجم می‌توانند به‌راحتی شما را درگیر گرفتگی عضلات و خواب ناآرام کنند. همچنین اگر عادت به غلت‌زدن حین خواب دارید، ممکن است تشک‌های کوچک برای شما آزاردهنده باشند.

    سومین و مهم‌ترین ویژگی یک تشک ایده‌آل، ماندگاری آن است. معمولا برای خریداری تشک، ملزم به پرداخت هزینه بالایی هستیم. تهیه تشک از یک برند معتبر و باکیفیت سبب می‌شود ماندگاری بالایی در خرید کالای خواب خود تجربه کنیم. در چنین شرایطی، دیگر نیازی نیست هر دو الی سه سال یک‌ بار، برای تعویض تشک خوابمان اقدام کنیم.

    تشک باکیفیت از کجا بخریم؟ بلج؛ خرید ارزان و آسان از سراسر کشور

    گروه تولیدی بُلِج، نامی خوش و آشنا در صنعت طراحی و تولید لوازم خانه است. شما می‌توانید همین حالا از طریق آدرس Bolej.ir سری به این فروشگاه آنلاین بزنید و از دسته‌بندی «تشک و کالای خواب» کالای خواب مورد نظرتان را از میان برترین برندهای ایرانی و خارجی به‌صورت اقساطی و با تخفیف‌های دائمی تهیه کنید. گروه تولیدی بلج با شعار «پرداخت کمتر، انتظار بیشتر» امکان خرید لوازم خانه باکیفیت و مرغوب با هر میزان بودجه را برای شما فراهم می‌کند. اگر مایلید از خرید اقساطی تشک خواب، بدون پرداخت سود و بدون نیاز به مراجعه حضوری بهره‌مند شوید، کافی‌ست همین حالا با مشاوران بلج از طریق شماره ۰۲۱۵۳۱۳۸ در ارتباط باشید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید