۱۰ مدل از بهترین تردمیل خانگی در ۲۰۲۴

۱۰ مدل از بهترین تردمیل خانگی در ۲۰۲۴
راهنمای مطالعه

    بهترین تردمیل خانگی باید بر اساس معیارهای مهمی انتخاب شود تا کاربری مناسب را برایتان فراهم کند. اگر قصد خرید تردمیل خانگی دارید با درجه همراه شود.

    با خرید تردمیل خانگی می‌توانید تمام بهانه‌ها برای ورزش‌نکردن را کنار بگذارید. با این وسیله کاربردی، به‌خوبی پیاده‌روی می‌کنید و در وقت و انرژی‌تان برای رفتن به باشگاه و محیط بیرون صرفه‌جویی می‌شود.در این مقاله ۱۰ مورد از انواع بهترین تردمیل خانگی را برایتان معرفی می‌کنیم. برای شروع تمرین بد نیست نگاهی به مطلب بهترین اپلیکیشن ورزش و بدنسازی بیاندازید.

    بهترین تردمیل خانگی چه ویژگی‌های دارد؟

    خرید تردمیل خانگی نو یا تردمیل دست دوم باید با در نظر گرفتن معیارهای مختلفی صورت بگیرد که پیش از این آنها را برایتان به صورت کامل شرح داده‌ایم. این معیارها به صورت خلاصه عبارتند از:

    • نوع تردمیل
    • قیمت تردمیل خانگی
    • قدرت موتور
    • ابعاد و وزن تردمیل
    • جنس بدنه و تسمه
    • قابلیت تا شدن
    • ضمانت و گارانتی
    • نظر خریداران قبلی

    در این مقاله از پرفروش‌ترین تردمیل‌های بازار گفته‌ایم و اینکه طیف قیمت‌های این تردمیل‌های خانگی متنوع است و با توجه به نیازتان و بودجه‌‌ای که می‌توانید اختصاص دهید یکی از این تردمیل‌ها را بخرید. 

     اگر قصد خرید بهترین تردمیل خانگی دارید یا دست‌کم دوست دارید درباره‌شان بیشتر بدانید، از شما دعوت می‌کنیم که با ما همراه باشید. 

    نکات خرید تردمیل

    خرید بهترین تردمیل بازار میسر نمی‌شود مگراینکه ویژگی‌هایی را که از تردمیل، وسیله‌ای خوب و عالی می‌سازد بشناسید.

    بنابراین پیش از خرید تردمیل به نکات مهم زیر توجه کنید:

    انواع تردمیل

    تردمیل‌ها براساس نوع طراحی و کارایی در چند دسته متفاوت  تقسیم‌بندی می‌شود.

    انواع تردمیل بر اساس کارایی

    • تردمیل خانگی معمولا کوچکتر از تردمیل‌های دیگر هستند و برای مصارف خانگی طراحی شده‌اند. در واقع نوع خانگی برای استفاده تعداد نفرات بالا طراحی نشده‌اند.
    • تردمیل باشگاهی از استحکام و قدرت بیشتری برخوردار هستند و تحمل تمرین‌های سنگین ورزشکارهای حرفه‌ای را دارند.
    • تردمیل آبی برای استفاده در آب، مخصوصا کف استخر طراحی شده‌اند. این نوع تردمیل‌ها برای افرادی که مشکل حرکتی داشته و برای بهبود به تمرین‌های ورزشی نیاز دارند، ایده‌آل هستند.

    تردمیل‌ها را می‌توان در گروه‌های مختلف دیگر مانند مکانیکی، موتوری، تاشو، غیرتاشو و شیب‌دار هم دسته‌بندی کرد.

    تردمیل مکانیکی (دستی)

    تسمه تردمیل مکانیکی با حرکت و تلاش کاربر به حرکت می‌‌افتد و نیروی برق در اینجا کاربردی ندارد. این نوع تردمیل‌های قیمت کمتری دارند و البته مناسب ورزشکارهای حرفه‌ای یا افراد دارای اضافه‌وزن هستند. با این تردمیل‌ها، تمرین‌ها سخت‌تر خواهد بود و ورزشکارها کالری‌های بیشتری می‌سوزانند.

    حفظ سرعت یکنواخت با این نوع تردمیل‌ها سخت است و به‌دلیل نبود امکان تنظیم شیب تردمیل تمرین‌های ورزشکار محدود و بدون تنوع خواهد بود.

    تردمیل موتوری

    این نوع تردمیل با برق کار می‌کند و برنامه‌های تمرینی متفاوت، سرعت‌ و شیب‌های قابل تنظیم دارد. کاربر فقط با فشردن چند دکمه می‌تواند تمرین‌های خود را انجام دهد.

    از مشکلاتی که تردمیل‌های موتوری دارند، صدای آنهاست که بیشتر از نوع مکانیکی است و چندان برای آپارتمان مناسب نیستند. تعمیر و نگهداری آنها سخت و هزینه‌بر است. درضمن تردمیل‌های موتوری گران‌تر از تردمیل‌های مکانیکی هستند.

    تردمیل تاشو

    بهترین تردمیل تاشو برای فضاهای کوچک، مانند آپارتمان‌ها طراحی شده است. پس از انجام دادن تمرین‌های خود می‌توانید آن را تا کرده و در مکان مناسبی قرار دهید. البته یادتان باشد این نوع تردمیل‌ها خیلی مقاوم نیستد.

    تردمیل شیب دار

    نوع دیگری از تردمیل‌ها در بازار وجود دارد که می‌توانید سطح آن را شیب‌دار کنید. با استفاده از این نوع تردمیل‌ها که موتوری هم هستند می‌توانید زمین‌های مختلفی مانند تپه‌ها، کوه‌ها و شیب‌های بسیار تندی را تداعی کرده و تمرین‌هایتان را سخت‌تر کرده و انجام دهید. این نوع تردمیل‌ها برای افرادی که می‌خواهند استقامت عضلات پاهای خود را افزایش دهند، ایده‌آل است.

    قدرت موتور

    قدرت موتور در تردمیل‌های موتوری یکی از مواردی است که باید به آن توجه کنید. قدرت موتور تردمیل با اسب بخار (HP) تعیین می‌شود. قدرت موتور تردمیل‌ها از ۲ تا ۴ اسب‌ بخار متغیر است که هر کدام از این موتورها مناسب تمرین‌های خاصی هستند:

    • قدرت ۲ اسب بخار: مناسب پیاده‌روی و دویدن سبک
    • قدرت ۲.۵ اسب بخار: مناسب دویدن معمولی
    • قدرت ۳ اسب بخار: مناسب دویدن کمی سریع‌تر
    • قدرت ۴ اسب بخار: مناسب دویدن با سرعت بالا و مدت زمان بسیار طولانی

    تحمل وزن تردمیل

    درضمن موقع خرید تردمیل باید به ظرفیت وزنی آن توجه کنید. در این خصوص بهتر است تردمیلی بخرید که حداقل ۲۰ کیلو بیشتر از وزن شما را تحمل کند. بدین‌ترتیب هنگام کار روی تردمیل فشار کمی روی موتور وارد می‌شود و طول عمر آن هم بیشتر می‌شود. به‌طور کلی هرچه تحمل وزن تردمیل بالاتر باشد، آن از استحکام و دوام بیشتری برخوردارست و طول عمر بیشتری خواهد داشت. تردمیل با تحمل وزن ۱۴۰ تا ۱۸۰ کیلوگرم ایده‌‌آل است.

    ابعاد و وزن تردمیل

    هنگام خرید تردمیل باید نوعی انتخاب کنید که با فضای مورد نظرتان متناسب باشد. مثلا، اگر فضای کمی دارید و در آپارتمان زندگی می‌کنید، تردمیل‌های تاشو انعطاف‌پذیری بیشتری از این نظر دارند. این تردمیل‌ها معمولا بین ۹۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم وزن دارند.

    درضمن تردمیل‌های مکانیکی (دستی) هم فاقد قطعات سنگین هستند و تسمه‌های آنها مانند انواع تردمیل‌های موتوری ضخیم نیست. بنابراین جابه‌جایی آنها در خانه راحت‌تر خواهد بود. البته ناگفته نماند که تردمیل‌های خانگی دوام و طول عمر تردمیل‌های باشگاهی را ندارد. با اینحال این تردمیل‌ها برای مصارف خانگی مناسب‌اند.

    جنس بدنه و تسمه

    عامل دیگری هم که برای خرید تردمیل مهم است در نظر بگیرید، جنس بدنه و تسمه تردمیل است. جنس بدنه اکثر تردمیل‌های بازار از فولاد ضدزنگ و بادوام است. البته یکسری از تردمیل‌ها با بدنه آلومینیومی دارند که نه‌تنها از وزن تردمیل می‌کاهد، بلکه کیفیت لازم و مناسب یک تردمیل را هم دارد. برخی از تردمیل‌های خانگی دارای جنس بدنه و تسمه پلاستیکی نیز هستند. پلاستیک این نوع تردمیل‌ها از نوع بادوام است.

    تسمه تردمیل، همان بخشی است که روی آن راه می‌روید. بنابراین هرچه طول تسمه بیشتر باشد، راحت‌تر روی آن راه می روید یا می‌دوید. مراقب باشید عرض تسمه هم کمتر از ۵۰ سانتی‌متر نباشد.

    قابلیت تاشدن

    همانطور که پیش از این گفتیم، اگر فضای محدودی برای نگهداری تردمیل دارید، تردمیل‌های تاشو عالی هستند. نصب و استفاده از این تردمیل‌ها بسیار ساده و بی‌دردسر است.

    قابلیت‌های دیگر تردمیل

    از قابلیت‌های دیگر تردمیل‌ها می‌توان به بهره‌مندی از برنامه‌های از پیش تعیین‌شده متنوع ورزشی، وجود سیستم نظارت بر ضربان قلب و مقدار کالری، دوجود بند ایمنی متصل به تردمیل، دستگیره‌های ایمنی و نرده‌های نگهدارنده تردمیل، محفظه موتور، قابلیت اتصال به اینترنت و بهره‌مندی از اپلیکیشن‌های موبایلی، نمایشگر، وجود ضربه‌گیر، ابزار ایمنی در حرکت که تردمیل را در زمان لازم از حرکت باز می‌دارد اشاره کرد.

    همچنین دکمه‌های کنترلی تعبیه‌شده در دستگاه، قابلیت پخش موسیقی و وجود پورت‌های USB و AUX، بلوتوث، مقدار تحمل وزن و نمایشگر LCD برای نشان دادن اطلاعاتی از جمله،‌سرعت،‌ مسافت، زمان، نرخ ضربان قلب و مقدار کالری را نمایش می‌دهد.

    درضمن تردمیل‌های خانگی و باشگاهی به ضربه‌گیر برای کاهش فشار به زانوها هنگام دویدن مجهز هستند. درواقع ضربه‌گیرها، سطحی نرم و انعطاف‌پذیر ایجاد می‌کنند و بدین‌ترتیب کاربر بدون آسیب‌دیدن ورزش می‌کنند.

    قیمت تردمیل خانگی

    پیش از خرید تردمیل باید به بودجه‌ای که می‌توانید برای آن اختصاص دهید، توجه کنید. اگر قصد دارید از تردمیل برای ورزش‌های سبک و در حد مبتدی استفاده کنید، نیازی نیست به سراغ تردمیل‌های حرفه‌ای بروید و مجبور به پرداخت هزینه‌های بالا بشوید.

    اما اگر ورزشکار حرفه‌ای هستید و می‌خواهید تردمیل‌تان توانایی تمرین‌های نسبتا سختی را که انجام می‌دهید داشته باشد باید به سراغ تردمیلی با امکانات بیشتر بروید که معمولا هزینه‌های بیشتری را می‌طلبد.

    ضمانت و گارانتی

    هنگام خرید تردمیل حتما به ضمانت و گارانتی آن توجه کنید. مراقب باشید تمام قطعات تردمیل شامل ضمانت باشند. البته بسیاری از تولیدکنندگان برخی از برندها، قطعات مهم تردمیل، مانند فرم و موتور، را مادام‌العمر ضمانت می‌کنند. ضمانت و گارانتی تردمیل و قطعات آن بنابر برند تولیدکننده متفاوت و معمولا از یک تا دو سال متغیر است.

    نظر خریداران قبلی

    موقع خرید تردمیل و به‌طورکلی کالاهای مختلف می‌توانید به بخش دیدگاه‌ و نظرات خریداران سایت‌های آنلاین فروشگاه‌ها مراجعه و نظرات خریداران قبلی را جویا شوید. با مطالعه این نظرات می‌توانید تا اندازه‌ای از کیفیت کالایی که می‌خرید مطمئن شوید.

    امکان مرجوع کردن

    گاهی‌اوقات اولین انتخابی که انجام می‌دهید، کارایی ندارد و آنچه که مدنظرتان است نیست. بیشتر فروشگاه‌های فیزیکی و همینطور آنلاین، سیاست امکان مرجوع کردن کالاهای فروخته‌شده را تحت شرایط مربوط به خود دارند. بنابراین موقع تردمیل، این قابلیت را هم مدنظر داشته باشید.

    بهترین مارک تردمیل

    در فهرست بهترین مارک تردمیل موجود در بازار می‌توان به برندهای معروف و محبوب زیر اشاره کرد:

    آذیموس (Azimuth) 

    شرکت آذیموس، شرکتی تایوانی است که در زمینه تولید انواع تردمیل، دوچرخه ثابت، اسکی فضایی و دستگاه‌های ماساژور فعالیت دارد. کیفیت محصولات این شرکت بسیار بالاست.

    پروتئوس (Proteous)

    شرکت پروتئوس هم که تایوانی است انواع وسایل ورزشی خانگی و باشگاهی تولید می‌کند. این شرکت در حال حاضر انواع تردمیل، دوچرخه‌های ثابت، الپتیکال و از این دست ابزارهای ورزشی با تنوع طراحی بسیار وسیع تولید می‌کند.

    مارشال فیتنس (Marshal Fitness)

    مارشال فیتنس برند مطرح آلمانی است که در زمینه تولید و عرضه محصولات ورزشی، همچون انواع تردمیل، دوچرخه‌های ثابت، فعالیت می‌کند. این برند محصولات باکیفیت خود را در چین تولید و به بازارهای دنیا صادر می‌کند.

    پروفرم (Proform)

    شرکت پروفرم، شرکتی آمریکایی است که انواع وسایل ورزشی خانگی و باشگاهی از جمله انواع تردمیل و دوچرخه ثابت و الپتیکال تولید می‌کند. تنوع محصولات این شرکت به بیش از ۱۵۰ نوع می‌رسد.

    ال اس فیتنس (LS fitness)

    این برند ایرانی با مشاوره کارشناسان ایرانی و به‌کارگیری مهندسی معکوس مشغول ساخت باکیفیت‌ترین محصولات ورزشی خانگی و باشگاهی همچون انواع تردمیل است.

    تایگر اسپرت (TigerSport)

    تایگر اسپرت یکی از برندهای معروف و محبوب تولید وسایل ورزشی در چین است. این شرکت ابتدا با تولید انواع لباس‌های ورزشی کار خود را شروع کرد، سپس محصولات خود را گسترش داد و ابزاراهای ورزشی مانند تردمیل‌های خانگی و باشگاهی تولید کرد.

     فلکسی فیت (FlaxiFit)

    این برند که چینی است یکی از محبوب‌ترین برندها در زمینه تولید وسایل ورزشی، از جمله تردمیل است. این برند محصولاتی باکیفیت و قیمتی بسیار مناسب تولید می‌کند.

    هلث رایدر (Health Rider)

    این برند آمریکایی از زیرمجموعه برند مطرح کمپانی Icon است که در زمینه تولید وسایل ورزشی باکیفیت بالا و دارای تجهیزات عالی معروف است.

    هورایزن (Horizon)

    این شرکت آمریکایی در طراحی و تولید وسایل ورزشی بسیار مبتکرانه عمل می‌کند و تولیدات آن از بالاترین استانداردها برخوردارست.

    کلاسفیت (Classfit)

    این شرکت تولید لوازم ورزشی خانگی و باشگاهی چینی است و با تولید محصولات باکیفیت و مقوام توانسته سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد.

    شیائومی (Xiaomi)

    شیائومی یکی از برندهای معروف چینی در ایران است که کالاهای متفاوتی از جمله تلفن هوشمند تولید کرده است. این برند محبوب در زمینه تولید وسایل ورزشی هم فعال شده است و چندین مدل تردمیل به بازار عرضه کرده است.

    از دیگر برندهای معروف تردمیل می‌توان به نردیک ترک (Nordic Track) از آمریکا، کلاسیک فیتنس (Classic Fitness) از چین، کتلر (Ketller) از آلمان، شوا (Shua) از آمریکا، سایتک (Cytech) از تایوان، استرانگ (Eastrong) از چین، اسپرتک (Sportec) از تایوان، ریباک (Reebak) از انگلیس اشاره کرد.

    بهترین مدل تردمیل خانگی

    در ادامه نوبت به معرفی بهترین تردمیل خانگی موجود در بازار ایران می‌رسد

    تردمیل کینگ اسمیت مدل R2

    قیمت (اردیبهشت ۱۴۰۳): ۴۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

    خرید تردمیل خانگی

    برند کینگ اسمیت شریک تجاری برند معروف شیائومی است. تردمیل‌های ساخت آن هم معروف و پرفروش‌اند. طراحی‌های مدرن و متناسب با سبک زندگی‌های امروزی از شاخصه‌های متمایزکننده تردمیل کینگ‌اسمیت مدل R2 است. 

    • ابعاد: ۱۰۰x۷۲x۱۶.۲ سانتی‌متر
    • قابلیت جمع کردن: دارد
    • جنس بدنه: پلاستیک، آلیاژ آلومینیوم
    • جنس تسمه: پلاستیک
    • ظرفیت وزنی: تا ۱۱۰ کیلوگرم
    • قابلیت‌ها: توقف اضطراری، اتصال به اپلیکیشن برای ذخیره عملکرد روزانه

    این مدل از بهترین تردمیل خانگی فقط ۴۰ کیلوگرم وزن دارد و به‌سادگی به‌کمک چرخ‌هایش می‌توانید آن را حمل کنید. یکی از ویژگی‌های جذاب تردمیل کینگ اسمیت کم‌ سروصدابودن آن است. اگر تردمیل صدای زیادی تولید کند، استفاده از آن آزاردهنده می‌شود.

    تصاویر و مشخصات کامل این تردمیل را ببینید

    تردمیل کینگ اسمیت مدل R1pro

    قیمت (اردیبهشت ۱۴۰۳): ۴۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانتردمیل های خانگی بهترین تردمیل خانگی نباید جای زیادی اشغال کند یا سنگین باشد. این مدل از تردمیل‌های کینگ‌اسمیت دارای چنین ویژگی‌هایی است. موتور تردمیل مذکور قوی است ولی با این حال سروصدای زیادی ندارد. این ویژگی قابل‌اعتنایی است، قبول دارید؟

    • ابعاد: ۱۴۶x۷۲x۹۰ سانتی‌متر
    • قابلیت جمع کردن: دارد
    • جنس بدنه: پلاستیک، آلیاژ آلومینیوم
    • جنس تسمه: پلاستیک
    • ظرفیت وزنی: تا ۱۱۰ کیلوگرم
    • قابلیت‌ها: نمایش ضربان قلب، مجهز به چرخ برای جابه‌جایی آسان، سگک ایمنی برای توقف اضطراری

    این تردمیل ۳۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد و تاشوبودن و سبکی آن از امتیازاتش به‌حساب می‌آید. کارکردن با تردمیل خانگی کینگ اسمیت هم ساده است و نیازی به تنظیمات خاصی ندارد. تصاویر و مشخصات کامل این تردمیل را ببینید

    تردمیل شیائومی مدل WalkingPad WPA1F Pro

    قیمت (اردیبهشت ۱۴۰۳): ۲۹ میلیون و ۹۰۰هزار تومان

    بهترین تردمیل خانگی 

    مدل دیگری از تردمیل‌های برند شیائومی هم در این بخش برایتان معرفی می‌کنیم. این مدل از بهترین تردمیل خانگی شیائومی تاشو  و سبک بوده و هم ظاهر زیبایی دارد. شما می‌توانید از میان رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز، تردمیل موردنظرتان را انتخاب کنید.

    • ابعاد: ۱۴۳.۲x۵۴.۷x۱۲.۹ سانتی‌متر
    • قابلیت جمع کردن: دارد
    • جنس بدنه: پلاستیک
    • جنس تسمه: پلاستیک
    • ظرفیت وزنی: تا ۱۰۰ کیلوگرم
    • قابلیت‌ها: تنظیم خودکار سرعت، مجهز به اپلیکیشنی مخصوص، دارای ریموت کنترل

    تردمیل تاشوی شیائومی سبک است و با وجود چرخ‌هایی در بخش زیرینش می‌تواند به‌خوبی به شما کمک کند تا آن را جابه‌جا کنید. در مسابقات طراحی محصول مختلف هم جوایزی را نصیب خودش کرده است. نمایشگر LED وسیله اطلاعات مختلفی درباره سرعت و... در اختیارتان می‌گذارد.

     بهترین تردمیل‌های شیائومی را ببینید

    تردمیل توربو فیتنس مدل TF 100

    قیمت (اردیبهشت ۱۴۰۳): ۶۵ میلیون و ۴۲۰هزار و ۲۷۰ تومان

    توربو  فیتنس

    در میان تردمیل‌های بازار، تردمیل توربو فیتنس مدل TF 100 پرفروش‌ترین تردمیل خانگی است. با استفاده از این تردمیل می‌توانید حداکثر به سرعت ۱۶کیلومتر در ساعت رسید. ضربه‌گیر SDS از آسیب به کمر و زانوها پیشگیری می‌کند. کلید اضطراری این تردمیل هم جلوی از دست رفتن تعادل‌تان را می گیرد.

    • ابعاد: ۱۴۶x۷۵x۱۶۸ سانتی‌متر
    • قابلیت جمع کردن: دارد
    • جنس بدنه: فلز
    • جنس تسمه: پلاستیک
    • ظرفیت وزنی: تا ۱۲۰ کیلوگرم
    • قابلیت‌ها: قدرت موتور ۲ تا ۲.۵ اسب بخار، دارای ۹ برنامه حافظه، تنظیم دستی شیب تا ۳ حالت، دارای چرخ برای جابه‌جایی آسان

    روی دسته این تردمیل، کلید‌های تنظیمات قرار دارد و کاربر بدون دردسر می‌تواند تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کند. 

    تردمیل خانگی آذیموس Azimuth AZ-3013

    قیمت (اردیبهشت ۱۴۰۳): ۳۲ میلیون تومان

    آذیموس

    این مدل از تردمیل‌های خانگی آذیموس، از نظر تحمل وزن ۱۲۰کیلوگرم و قدرت موتور ۲ اسب بخار مناسب تمرین‌های ورزشی در خانه است.

    • ابعاد: ۵x۴۳x۱۳۳سانتی‌متر
    • قابلیت جمع کردن: دارد
    • جنس بدنه: فلز
    • جنس تسمه: پلاستیک
    • ظرفیت وزنی: تا ۱۲۰ کیلوگرم
    • قابلیت‌ها: نمایشگر LED، دارای ۳۶ برنامه اتوماتیک، ۳ برنامه انتخابی، ۱ برنامه چربی‌سوزی، ۱ برنامه دستی، امکان پخش موسیقی، پورت‌های ورودی AUX

    این تردمیل پارامترهای سرعت، مسافت، کالری، زمان، ضربان قلب و توده چربی بدن را به کاربر نشان می‌دهد. وزن خود دستگاه ۹۰ کیلوگرم است.

    تردمیل پروتئوس مدل PST 3500

    قیمت (اردیبهشت ۱۴۰۳): ۲۸ میلیون تومان

    پروتئوس

    تردمیل پروتئوس مدل PST 3500، تحت لیسانس پروتئوس تایوان است و از کیفیت ساخت و البته قیمت مناسبی برخوردارست. البته قدرت موتور این تردمیل ۱.۷۵ اسب‌بخار است که باعث می‌شود حداکثر سرعت این دستگاه تا ۱۴ کیلومتربرساعت باشد.

    • ابعاد: ۱۳۴x۷۴x۱۵۰سانتی‌متر
    • قابلیت جمع کردن: دارد
    • جنس بدنه: آلومینیوم، استیل، پلاستیک سخت
    • جنس تسمه: پلاستیک
    • ظرفیت وزنی: تا ۱۱۰ کیلوگرم
    • قابلیت‌ها: نمایشگر LED، دارای ۱۵ برنامه تمرینی متنوع، قابلیت نمایش زمان، سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلب، دارای ورودی mp3

    این مدل از تردمیل‌های خانگی به شیب برقی مجهز است و می‌توانید دستگاه را در سه حالت مختلف تنظیم کنید. ارتفاع (طول) این تردمیل هم قابل تنظیم است.درضمن این تردمیل، تردمیل خانگی ارزان است. در واقع این دستگاه از تمام دستگاه‌هایی که در این فهرست قرار دارند، ارزان‌تر است. 

     تردمیل تاپ فیت مدل 02

    قیمت (اردیبهشت ۱۴۰۳): ۶۵ میلیون تومان

    تاپ فیت

    تردمیل تاپ فیت مدل 02 با تحمل وزن ۱۴۰ کیلوگرم، تردمیل خوب خانگی است که می‌تواند مورد توجه کاربران با هر سلیقه‌ای باشد.

    • ابعاد: ۱۴۳x۸۳x۱۹۳سانتی‌متر
    • قابلیت جمع کردن: دارد
    • جنس بدنه: فلز
    • جنس تسمه: پلاستیک
    • ظرفیت وزنی: تا ۱۳۵ کیلوگرم
    • قابلیت‌ها: امکانات مانیتوری کامل و قابل دسترس، جابه‌جایی آسان، شیب برقی ۱۵ درجه، سرعت از ۱ تا ۱۸ کیلومتر در ساعت، برنامه‌های اتوماتیک، پخش موزیک به‌وسیله پورت‌های AUX و USB

    این تردمیل از ضربه‌گیرهای بسیار هوشمند بهره‌مند است و احتمال آسیب به مفاصل بدن‌تان کم است. درضمن جلوی انتشار صدا به طبقات پایین را هم می‌گیرد. بنابراین از این تردمیل می‌‌‌توان با خیال راحت در آپارتمان‌ها استفاده کرد.

    تردمیل فیت فلکس کد T905

    قیمت (اردیبهشت ۱۴۰۳): ۴۷ میلیون و ۴۱۲ هزار تومان

    فیت فلکس

    تردمیل فیت فلکس مدل T905 همراهی خوب برای انجام تمرین‌های ورزشی در خانه است. قدرت موتور این تردمیل بین ۲.۵ تا ۳.۵ اسب‌ بخار است. بنابراین افراد با وزن بالا حتی تا ۱۳۵ کیلوگرم می‌توانند به‌راحتی از این تردمیل استفاده کنند. بازه سرعت این دستگاه ۱ تا ۱۸ کیلومتر است.

    • ابعاد: ۱۸۰x۸۲x۱۳۲سانتی‌متر
    • قابلیت جمع کردن: دارد
    • جنس بدنه: استیل و پلاستیک
    • جنس تسمه: پلاستیک
    • ظرفیت وزنی: ۱۳۵ کیلوگرم
    • قابلیت‌ها: سرعت از ۱ تا ۱۸ کیلومتر در ساعت، ۳۶ برنامه تمرینی، ۶ ضربه‌گیر داخلی و ۲ ضربه‌گیر خارجی، دارای نمایشگر ۷ اینچی، تنظیم شیب برقی، دارای چرخ برای جابه‌جایی آسان

    کلید‌های تنظیمات این تردمیل روی دسته آن تعبیه شده است و کاربر می‌تواند هنگام دویدن، سرعت و شیب را به میزان مورد نظر خود تنظیم کند.

     

    تردمیل تایتان فیتنس مدل TF9000

    قیمت (اردیبهشت ۱۴۰۳): ۶۸ میلیون تومان

    تایتان فیتنس

    تردمیل‌های تایتان فیتنس ساخت کشور تایوا هستند که از بهترین تردمیل‌های بازار ایران به حساب می‌آیند. این برند تردمیل از مواد باکیفیت تولید شده است و مجهز به برنامه‌های متعدد ورزشی است.

    • ابعاد: ۱۴۰x۸۲x۱۷۶سانتی‌متر
    • قابلیت جمع کردن: دارد
    • جنس بدنه: فلز
    • جنس تسمه: پلاستیک
    • ظرفیت وزنی: ۱۳۵ کیلوگرم
    • قابلیت‌ها: دارای سنسور ضربان قلب، کلیدهای کنترل آسان، نمایشگر LCD با قابلیت نمایش سرعت، زمان، کالری، نرخ ضربان قلب، ۸ ضربه‌گیر دارای سیستم جذب فشار، کلیدهای تنظیم شیب و سرعت

    از اقلام همراه این تردمیل، سیم اتصال Earth برای رد کردن الکتریسیته تولید‌شده بدن هنگام دویدن، گیره ایمنی مگنتیک، روغن سیلیکون و اینکه حداکثر سرعت این تردمیل، ۱۸ کیلومتر در ساعت است.

    تردمیل ال اس فیتنس مدل تک کاره 6028S

    قیمت (اردیبهشت ۱۴۰۳): ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

    ال اس فیتنس

    تردمیل تک‌کاره ال‌اس فیتنس یکی دیگر از انواع تردمیل‌های خانگی شرکت لیجی لوجیاست که به سفارش مجموعه لطیفی اسپرت تولید و وارد بازار ایران شده است. موتور DC این تردمیل با قدرت ۱.۵ اسب بخار، این دستگاه را مناسب مصارف خانگی کرده است.

    • ابعاد: ۱۲۵x۷۱x۱۷۰سانتی‌متر
    • قابلیت جمع کردن: دارد
    • جنس بدنه: فلز
    • جنس تسمه: پلاستیک
    • ظرفیت وزنی: ۱۱۰ کیلوگرم
    • قابلیت‌ها: دارای ترمز برای ایمنی، ورودی AUX و USB پخش موسیقی، اسپیکر پخش صدا و حداکثر سرعت ۱۴ کیلومتر در ساعت

    این تردمیل مناسب فضاهای کوچک و تمرین‌های نسبتا ساده است.

    سوالات متداول

    تردمیل چه مارکی خوبه؟ 

     آذیموس، پروتئوس، مارشال فیتنس، هاوس فیت، شیائومی، کینگ اسمیت، تایگر، لیدر، پروفرم، فلکسی‌فیت و مستر از محبوبترین برندهای بازار هستند.

    قیمت بهترین تردمیل خانگی چقدر است؟

     تردمیل‌های خانگی نو در بازار از قیمت‌های حدود ۲۰ میلیون تومان تا حدود ۱۴۰ میلیون تومان متغیر است. با قیمتی حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان می‌توان تردمیل خانگی مناسب خرید.

    قیمت تردمیل خانگی دست دوم در چه حدی است؟ بر اساس بررسی درجه قیمت تردمیل خانگی دست دوم در بازار حدود ۷ تا ۱۵ میلیون تومان است.

    همچنین برخی از افراد پرسیده‌اند، «تردمیل زیر یک میلیون چی بخرم؟»، «تردمیل تا ۵ میلیون چی خوبه؟» و «تردمیل تا ۳ میلیون چی بخرم؟» در پاسخ این عزیزان باید گفت که متاسفانه در حال حاضر به‌دلیل تورم و گران شدن اجناس، تردمیل نو زیر ۵ میلیون تومان پیدا نمی‌شود. اما می‌توانید تردمیل دست دوم در بازه قیمتی ۷ تا ۱۵ میلیون تومان در بازار بیابید.

    جمع‌بندی راهنمای خرید بهترین تردمیل خانگی

    شناخت محصولات موجود در بازار همیشه راهی مناسب برای ساده‌سازی تصمیم‌گیری خرید است. اگر بدانید که در بازار چه می‌گذرد، چه محصولاتی موجود است و وضعیت قیمت‌ها را بدانید، گزینه مناسب‌تری را می‌خرید. در این راهنمای خرید ۱۰ مدل از بهترین تردمیل خانگی را به شما معرفی کردیم که در حفظ سلامت بدن و تناسب اندام به شما کمک بسیاری می‌کنند. از میان پیشنهاداتمان به خرید کدام مورد به عنوان بهترین تردمیل خانگی فکر می‌کنید؟

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید