۶ مدل از بهترین کولرهای گازی ایوولی

۶ مدل از بهترین کولرهای گازی ایوولی
راهنمای مطالعه

    ایوولی (Evvoli) از برندهای پرفروش در بازار کولر ایران است. برای آشنایی با فهرست بهترین کولر گازی ایوولی با درجه همراه باشید.

    در هر فصل و زمان، هیچ‌چیزی لذت‌بخش‌تر از هوای مطبوع، تمیز و پاک نیست. این‌که در اوج گرمای تابستان زیر باد خنک، یک‌نواخت و دل‌پذیر استراحت کنید، یا در سرمای زمستان، هوایی گرم و انرژی‌بخش به صورت‌تان بخورد، می‌تواند زیبایی هر فصلی را برای شما دو چندان کند.

    امروزه با وجود تکنولوژی‌های پیش‌رفته و ساخت انواع کولر گازی و اسپلیت، این رویا برای همگان محقق گشته است. در این مقاله به معرفی کولر گازی ایوولی و لیست بهترین‌های این برند، خواهیم پرداخت که در بازار ایران حضور موفقی داشته است.

    برند ایوولی

    ption id="attachment_50248" align="aligncenter" width="850"]برند ایوولی کولر گازی ایوولی

    در بازار ایران، برندهای متفاوتی از کولر گازی و اسپلیت وجود دارد. در میان نام‌های مختلف، ایوولی (Evvoli) برندی است که به واسطه قیمت مناسب و کیفیت بالا نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. با خرید کولر گازی ایوولی علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های خود، می‌توانید محصولی باکیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا تهیه کنید.

    اگر قصد خرید یک کولر گازی خوب و با کیفیت را دارید، قبل از انتخاب، به مقاله «نکات مهم در خرید کولر گازی» مراجعه کرده تا با دانستن نکات مهم در نحوۀ انتخاب یک اسپیلت ایده‌ال، بتوانید خرید خوب و رضایت‌بخشی را تجربه کنید.

    کولر ایوولی ساخت کجاست؟

    برند ایوولی یک شرکت ایتالیایی تازه تاسیس است که محصولات آن در کشور چین ساخته می‌شود.

    انواع کولر گازی ایوولی

    همانطور که در راهنمای خرید بهترین کولر گازی گفتیم، مدل‌ها و برندهای مختلفی از کولر گازی در بازار موجود است که مطابق با خواست، سلیقه و بودجه خود می‌توانید هریک را تهیه کنید. برخی از مدل‌های کولر گازی عبارتند از: اسپلیت، پرتابل، ایستاده، پنجره‌ای، سقفی، مولتی اسپلیت، داکت اسپلیت و غیره. توضیح عمل‌کرد هریک از این مدل‌ها در یک مقاله نمی‌گنجد.

    تنوع کولر گازی و اسپلیت ایوولی هم بسیار زیاد است. این برند در اکثر اسپلیت‌های خود از فیلترهای ضد قارچ و باکتری و فیلترهای ضد گرد و خاک  استفاده کرده و هوایی پاک و تمیز را به شما ارائه می‌دهد. در این بخش به معرفی بهترین کولر گازی ایوولی خواهیم پرداخت.

    فهرست پرفروش‌ترین کولر گازی را ببینید

    کولر گازی ایوولی مدل EVCID-24-MD-1

    "کولر

    کولر گازی ایوولی مدل EVCID-24-MD-1 یک اسپلیت با ظرفیت ۲۴۰۰۰ که قابلیت سرمایش و گرمایش دارد. این مدل فاقد اینورتر بوده و برای ایجاد هوای سرد و گرم یک فضای ۸۰ متری مناسب است. این برند با برق ۱۱.۵ آمپر و رده مصرف انرژی B و کمپرسور روتاری، مصرف برق و انرژی بالایی ندارد. صدای یونیت داخلی آن ۴۰ دسی‌بل و صدای یونیت خارجی آن ۵۲ دسی‌بل است. این مدل از سری گلدن است و روی پنل داخلی آن یک خط طلایی دارد که جلوه‌ای شیک و خاص به آن می‌بخشد.

    کولر گازی ایوولی مدل EVCID-24-MD-1 علاوه بر داشتن ریموت کنترل، مجهز به فیلتر گرد و غبار و تایمر ۲۴ ساعته است. این مدل از گاز R410 استفاده می‌کند و با حجم هوای ۱۲۰۰ مترمکعب بر ساعت تا ۱۵ متر قابلیت پرتاب هوا دارد. جهت هوای خروجی آن در چهار طرف مختلف قابل تنظیم است.

    این مدل برای اکثر مناطق آب و هوایی مناسب است، با این حال بهتر است در مناطقی که دمای هوای آن بالاتر از ۴۲ درجه سانتی‌گراد است نصب نشود. علاوه بر موارد فوق، این مدل مجهز به وای‌فای است و سیستم تشخیص دما داشته و با گوشی‌های هوشمند نیز قابل کنترل و تنظیم است.

    مشخصات فنی:

    • رده مصرف انرژی: B
    • نوع کمپرسور: روتاری
    • کارایی: سرمایش و گرمایش
    • نوع آب و هوای سازگار: مناسب با تمام شرایط آب و هوایی و ناحیه آب و هوایی T1
    • ظرفیت سرمایش: 24000 BTU
    • ظرفیت گرمایش 24300 BTU

    [related]49754[/related]

    کولر گازی ایوولی مدل EVPIS18K-MD-1

    ption id="attachment_50244" align="aligncenter" width="850"]کولر گازی 18000 ایوولی کولر گازی ایوولی مدل EVPIS18K-MD-1

    شکل ظاهری این کولر ایوولی مشابه مدل قبلی است و تفاوت آن در قدرت و نوع سیستم آن است. اسپلیت دیواری ایوولی مدل EVPIS18K-MD-1 یک کولر گازی 18000 از سری گلدن است. این مدل با مصرف برق ۸ آمپر، بسیار کم‌مصرف بوده و علاوه بر سرمایش، برای گرمایش محیط نیز کاربرد دارد.

    کمپرسور دستگاه، روتاری بوده و گاز آن R410 است. این مدل بیش‌ترین بازده را در محیط‌هایی با شرایط آب و هوایی معتدل دارد، اما در اکثر شرایط آب و هوایی قابل نصب است. با این حال پیشنهاد می‌شود در مناطقی که دمای هوای آن بالاتر از ۴۲ درجه سانتی‌گراد است نصب نشود. با حجم هوای ۹۰۰ مترمکعب بر ساعت تا ۱۰ متر قابلیت پرتاب هوا دارد و برای فضایی با مساحت ۵۰ متر مناسب است. این کولر گازی ایوولی سیستم اینورتر نداشته اما مجهز به سیستم تشخیص دماست.

    این مدل از کولر گازی ایوولی مجهز به ریموت کنترل، تایمر ۲۴ ساعته و فیلتر گرد و خاک است. بسیار مدرن بوده و با داشتن وای‌فای، امکان تنظیم و هماهنگ شدن با گوشی‌های هوشمند را دارد. صدای یونیت داخلی آن ۴۰ و صدای یونیت خارجی آن ۵۲ دسی‌بل است. با توجه به دریچه‌های تنظیم باد، امکان پخش باد در چهار جهت مختلف را دارد.

    مشخصات فنی:

    • رده مصرف انرژی: A
    • نوع کمپرسور: روتاری
    • کارایی: سرمایش و گرمایش
    • نوع آب و هوای سازگار: مناسب با تمام شرایط آب و هوایی و ناحیه آب و هوایی T1
    • ظرفیت سرمایش: 18000 BTU
    • ظرفیت گرمایش 18500 BTU

    کولر گازی ایوولی مدل EVCID-12-MD-1

    ption id="attachment_50245" align="aligncenter" width="850"]کولر گازی 12000ایوولی کولر گازی ایوولی مدل EVCID-12-MD-1

    کولر گازی ایوولی مدل EVCID-12-MD-1 یک اسپلیت دیواری با ظرفیت ۱۲۰۰۰ است. این مدل با مصرف برق پایین، بسیار کم‌مصرف بوده و برای سرمایش و گرمایش یک محیط ۳۰ متری مناسب است. این دستگاه مشابه دیگر مدل‌های سری گلدن روی پنل داخلی خود خط طلایی دارد که جلوه ظاهری آن را بیشتر می‌کند.

    کمپرسور دستگاه، روتاری و گاز آن R410 است. برای محیط‌هایی با تمام شرایط آب و هوایی کاربرد دارد اما توصیه می‌شود در نقاط با دمای هوای بالای ۴۲ درجه سانتی‌گراد نصب نشود. میزان پرتاب هوای این دستگاه تا ۷ متر است و با دریچه تنظیم باد، می‌توان پرتاب باد را در چهار جهت مختلف تنظیم کرد. با استفاده از سیستم توربو، امکان خنک‌کنندگی سریع محیط را دارد. این سیستم اینورتر نداشته اما مجهز به سیستم تشخیص دماست.

    مجهز به ریموت کنترل، تایمر ۲۴ ساعته، فیلتر گرد و خاک و فیلتر ضد باکتری است. کولر گازی ایوولی مدل EVCID-12-MD-1 از طریق وای‌فای امکان هماهنگ شدن با گوشی‌های هوشمند را دارد. صدای یونیت داخلی و خارجی آن نیز مشابه مدل‌های قبلی است.

    مشخصات فنی:

    • رده مصرف انرژی: A
    • نوع کمپرسور: روتاری
    • کارایی: سرمایش و گرمایش
    • نوع آب و هوای سازگار: مناسب با تمام شرایط آب و هوایی و ناحیه آب و هوایی T1
    • ظرفیت سرمایش: 12000 BTU
    • ظرفیت گرمایش 12500 BTU

     

    کولر ایوولی EVCIS-9K-J تیتانیوم

    ption id="attachment_50265" align="aligncenter" width="850"]کولر گازی اسپلیت ایوولی مدل EVCIS-9K-J کولر گازی ایوولی مدل EVCIS-9K-J

    کولر ایوولی EVCIS-9K-J تیتانیوم بر خلاف مدل‌های قبل مجهز به اینورتر است که سبب می‌شود مصرف برق بسیار پایین‌تری داشته باشد. علاوه بر اینورتر، موتور این دستگاه تکنولوژی T3 دارد. به همین دلیل طول عمر و قدرت بسیار بالایی خواهند داشت. این فناوری سبب شده که کولر گازی ایوولی مدل EVCIS-9K-J تیتانیوم، در مقابل گرما مقاوم بوده و برای مناطق بسیار گرم و  خشک نیز قابل استفاده باشد. در این مدل، از گاز R410 استفاده شده که بهترین و باکیفیت‌ترین گاز است.

    این کولر گازی ایوولی ظرفیت ۹۰۰۰ داشته و برای محیط‌هایی بین ۴۰ تا ۶۰ متر قابل استفاده است. جنس بدنه این اسپلیت از تیتانیوم ساخته شده که در برابر زنگ‌زدگی و گرد و غبار بسیار مقاوم است. همین موضوع دوام و طول عمر این دستگاه را افزایش می‌دهد. علاوه بر موارد فوق، این مدل مجهز به فیلتر ضد باکتری و فیلتر ضد گرد و خاک نیز هست.

    مشخصات فنی:

    • رده مصرف انرژی: A
    • نوع کمپرسور: اینورتر
    • کارایی: سرمایش و گرمایش
    • نوع آب و هوای سازگار: مناسب برای تمام شرایط آب و هوایی و همچنین محیط‌هایی با آب و هوای گرم و خشک
    • ظرفیت سرمایش: 9000 BTU
    • ظرفیت گرمایش 9000 BTU

    کولر پرتابل ایوولی EVPR-12K-PO

    ption id="attachment_50264" align="aligncenter" width="850"]کولرگازی ایوولی EVPR-12K-PO کولرگازی پرتابل ایوولی EVPR-12K-PO

    این کولر گازی ایوولی با ظرفیت ۱۲۰۰۰ پرتابل است. پرتابل به این معناست که قابل حمل بوده و می‌توانید در مکان‌های مختلف از آن استفاده کنید. این مدل را می‌توان روی زمین یا میز قرار داد و نیازی به نصب پنل روی دیوار ندارد.

    کولر گازی ایوولی مدل EVPR-12K-PO، با مصرف پایین انرژی برای مناطق گرم و معتدل کاربرد دارد. گاز به کار رفته در آن R410 بوده و با قدرت پرتاب باد تا حدود ۱۰ متر برای گرم و یا سرد کردن محیطی حدود ۲۰ تا ۳۰ متر مناسب است.

    کولر پرتابل ایوولی مجهز به ریموت کنترل، نشانگر روی پنل، فن گریز از مرکز، فیلتر ویتامین C، فیلتر ضد باکتری، سیستم تمیزکنندگی خودکار و فیلتر ضد گرد و خاک نیز هست. صدای تولیدی این دستگاه نیز ۶۴ دسی‌بل است.

    مشخصات فنی:

    • رده مصرف انرژی: A
    • نوع کمپرسور: روتاری
    • کارایی: سرمایش و گرمایش
    • نوع آب و هوای سازگار: مناسب با تمام شرایط آب و هوایی به‌خصوص مناطق گرم و معتدل
    • ظرفیت سرمایش: 12000 BTU
    • ظرفیت گرمایش 12500 BTU

    فهرست جدیدترین کولرهای گازی‌ را ببینید

    سخن پایانی

    کولر گازی در طرح، رنگ، ظرفیت، کارآیی و برندهای مختلفی عرضه می‌شود. از بهترین برندهای موجود در بازار ایران، کولر گازی ایوولی (Evvoli air conditioner) است که در این مقاله به توضیح این برند و برخی از بهترین مدل‌های آن پرداختیم. فهرست بهترین کولر گازی ایوولی شامل مدل‌های زیر است که هر یک ظرفیت و کارایی متفاوتی دارد:

    • کولر ایوولی EVCID-24-MD-1، از سری گلدن دارای ظرفیت ۲۴۰۰۰ و مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش و موتور روتاری؛
    • کولر ایوولی EVPIS18K-MD-1، از سری گلدن دارای ظرفیت ۱۸۰۰۰ و مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش و موتور روتاری؛
    • کولر ایوولی EVCID-12-MD-1، از سری گلدن دارای ظرفیت ۱۲۰۰۰ و مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش و موتور روتاری؛
    • کولر ایوولی EVCIS-9K-J، از سری تیتانیوم دارای ظرفیت ۹۰۰۰ و مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش و موتور اینورتر؛
    • کولر ایوولی EVPR-12K-PO، از سری پرتابل و قابل حمل دارای ظرفیت ۱۲۰۰۰ و مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش و موتور روتاری.

    با توجه به شرایط آب و هوایی و مساحت فضای مورد نظر، می‌توانید یکی از کولرهای گازی ایوولی را انتخاب و در محیط خود نصب کنید. توجه داشته باشید که اسپلیت‌های دیواری دو تکه بوده و از یک پنل داخلی و یک پنل خارجی تشکیل می‌شود. این پنل‌ها روی دیوار نصب شده و ثابت است.  در مقابل کولر گازی پرتابل قابل حمل بوده و می‌توانید در هر محیطی از آن استفاده کنید و نیاز به نصب روی دیوار و ثابت بودن ندارد. [see_also]36805[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید