آیا شماره‌های مجازی مطمئن هستند؟

آیا شماره‌های مجازی مطمئن هستند؟
راهنمای مطالعه

    مزایای بی‌شمار استفاده از شماره مجازی باعث شده تا امروزه اکثر کاربران شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مند به استفاده از این ‌نوع شماره باشند. اما امنیت شماره مجازی یکی از مهمترین سوالات کاربران است. چراکه اخبار بسیاری در رابطه با عدم امنیت شماره مجازی و احتمال هک گوشی موبایل به دلیل استفاده از این ‌نوع شماره به گوش می‌رسد.

    به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله ابتدا توضیحاتی در رابطه با شماره مجازی و مزایای استفاده از آن خدمت شما عزیزان ارائه داده و سپس امنیت این ‌نوع شماره را مورد بررسی قرار دهیم. بنابراین در صورتی‌که به دنبال تهیه شماره مجازی امن و معتبر هستید حتماً تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

    شماره مجازی امن چیست؟

    شماره مجازی امن شماره‌ای است که برای استفاده از آن نیازی به خرید سیم‌کارت وجود ندارد. به همین دلیل کاربران می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک شماره مجازی را از کشور دلخواه خود تهیه کرده و بلافاصله از آن استفاده کنند.

    شماره مجازی دارای کاربردی همانند شماره‌های واقعی است و با استفاده از آن می‌توان با دیگران تماس گرفته یا در شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های مختلف ثبت‌نام کرد. البته شماره مجازی تفاوت‌هایی نیز با انواع شماره واقعی دارد؛ برای مثال شماره مجازی از کشورهای مختلفی ارائه می‌شود اما استفاده از شماره واقعی کشوری در کشور دیگر، باعث افزایش هزینه‌های کاربران خواهد شد. همچنین شماره مجازی نیازی به خطوط تلفن یا سیم‌کارت ندارد و استفاده از آن در بستر اینترنت فراهم می‌شود. به‌عبارت دیگر شماره مجازی محدودیت‌های استفاده از شماره‌های واقعی را ندارد و به همین دلیل مورد استقبال اکثر کاربران در سرتاسر جهان قرار گرفته است.

    مزایای استفاده از شماره مجازی

    شاید بتوان گفت که با اختراع اینترنت، جهانی موازی با جهان حقیقی به وجود آمده که زندگی واقعی انسان‌ها را تحت تاثیر قرار داده است. اکثر مردم فکر می‌کردند که در این جهان مجازی می‌توانند از شر محدودیت‌ها راحت شده و بالاخره آزادی تمام و کمال را تجربه کنند! اما همانطورکه مشاهده می‌کنید فضای مجازی نیز محدودیت‌های خاص خود را دارد که به‌راحتی نمی‌توان از دست آن‌ها خلاص شد.

    اما با استفاده از شماره مجازی امن امکان رفع بسیاری از محدودیت‌ها و همچنین دور زدن تحریم‌ها وجود دارد. در واقع کاربران ایرانی می‌توانند با استفاده از شماره مجازی در سرویس‌های مختلف ثبت‌نام کنند، تماس کم‌هزینه‌ای را با دوستان خود در کشورهای اروپایی و آمریکایی برقرار کرده و برای استفاده از چند شماره مختلف نیازی به خرید چند گوشی موبایل نداشته باشند. بنابراین به تمامی تریدرها، گیمرها و دیگر کاربران ایرانی اینترنت توصیه می‌کنیم تا حتماً برای تهیه شماره مجازی اقدام کرده و از مزایای بی‌شمار آن بهره‌مند شوند.

    آیا شماره مجازی رایگان امن است؟

    تبلیغات مربوط به شماره مجازی رایگان در سراسر اینترنت پخش است و کاربران را وسوسه می‌کند. اما باید خاطرنشان کنیم که شماره مجازی امن به هیچ‌عنوان رایگان نیست! در واقع شماره مجازی رایگان توسط اپلیکیشن‌هایی ارائه می‌شود که این شماره‌ها را از سرورهای اصلی خریداری کرده و برای جذب کاربران به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می‌دهند. اما از قدیم گفته‌اند که «هیچ گرانی بی‌حکمت نیست و هیچ ارزانی بی‌علت». در واقع سیاست سرویس‌های ارائه‌دهنده شماره مجازی رایگان به این صورت است که پس از ثبت‌نام کاربران جدید، شماره‌های مجازی را از دسترس کاربران قدیمی خارج کرده و به کاربران جدید واگذار می‌کنند. در این شرایط کاربران جدید می‌توانند به راحتی به اطلاعات کاربران قبلی دسترسی پیدا کرده و به‌نوعی آن‌ها را هک کنند. بنابراین شماره‌های مجازی رایگان به هیچ‌عنوان امنیت ندارند و استفاده از آن‌ها با عواقب جبران‌ناپذیری همراه خواهد بود.

    شماره مجازی امن را از کجا تهیه کنیم؟

    برای خرید شماره مجازی امن و با کیفیت بالا در اینجا کلیک کنید. به این‌صورت می‌توانید به سرزمین شماره مجازی نامبرلند وارد شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک شماره مجازی دائمی، اجاره‌ای یا عادی را خریداری کنید.

    اما ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که چرا باید شماره مجازی رایگان را رها کرده و برای تهیه شماره مجازی هزینه کنیم؟ در پاسخ به این سوال می‌توان دلایل زیادی را برشمرد اما در ادامه قصد داریم مهمترین دلایل اولویت شماره مجازی نامبرلند به شماره مجازی رایگان را بررسی کنیم.

    امنیت را فدای پول نکنید!

    زمانی‌که شما برای خرید شماره مجازی از طریق پنل‌های معتبری مثل نامبرلند اقدام می‌کنید، می‌توانید از امنیت شماره مجازی خریداری شده اطمینان داشته باشید. در واقع این شماره‌ها به‌صورت اختصاصی به شما تعلق می‌گیرند بنابراین احتمال هک آن‌ها به هیچ‌عنوان وجود نخواهد داشت.

    از پشتیبانی آنلاین برخوردار شوید

    زمانی‌که شماره مجازی رایگانی را تهیه می‌کنید به هیچ‌عنوان نباید انتظار پشتیبانی آنلاین از سرویس ارائه‌دهنده داشته باشید. اما اگر انتخاب شما نامبرلند است می‌توانید از پشتیبانی آنلاین کمک بگیرید و هرگونه مشکل یا اختلالی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع کنید.

    احتمال مسدود شدن شماره خود را به صفر برسانید

    همانطورکه گفته شد شماره‌های مجازی رایگان پس از مدت‌زمان کوتاهی مسدود شده و از دسترس کاربران خارج می‌شوند. اما در رابطه با شماره مجازی امن و معتبر چنین مسئله‌ای وجود ندارد و پس از خرید شماره مجازی، آن شماره فقط و فقط به شما اختصاص پیدا خواهد کرد.

    در اکثر سرویس‌های ایرانی و خارجی وریفای کنید

    شماره‌های مجازی رایگان در اکثر سرویس‌های امن و معتبر شناسایی  و مسدود می‌شوند. به همین دلیل کاربرانی که از شماره مجازی رایگان استفاده می‌کنند نمی‌توانند در این سرویس‌ها وریفای کنند یا اگر بتوانند پس از مدت کوتاهی مسدود می‎شوند. اما با استفاده از شماره مجازی معتبر می‌توانید در اکثر سرویس‌ها مانند سرویس بایننس، تلگرام، اپل‎آیدی، آمازون، اینستاگرام، واتس‌آپ و... وریفای کرده و کد ورود دریافت کنید.

    خرید شماره مجازی امن در نامبرلند

    عنوان شماره مجازی رایگان بسیار وسوسه‌کننده است و اکثر کاربران را به تهیه این نوع شماره‌ها ترغیب می‌کند. اما توصیه می‌کنیم برای حفظ اطلاعات شخصی خود به هیچ‌عنوان از شماره مجازی رایگان استفاده نکنید. در واقع شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای ناچیز، شماره‌ مجازی امن و معتبری را خریداری کنید که احتمال مسدود شدن آن وجود نداشته باشد و امکانات بی‌شماری از جمله دور زدن تحریم‌ها، تماس رایگان با آمریکا و کانادا، وریفای اکثر سرویس‌ها و... را برایتان فراهم کند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا همین الان وارد سرزمین شماره مجازی نامبرلند شده و از امکانات بی‌نظیر این پنل حرفه‌ای بهره‌مند شوید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید