۱۵ مدل از بهترین سیستم صوتی خانگی ایرانی و خارجی

۱۵ مدل از بهترین سیستم صوتی خانگی ایرانی و خارجی
راهنمای مطالعه

    بهترین سیستم صوتی خانگی حرفه‌ای سامسونگ، ال جی، جی بی ال و میکرولب را معرفی کرده‌ایم که تجربه گوش دادن به موزیک را دو چندان دلپذیر می‌‌کند.

    راهنمای خرید بهترین سیستم صوتی خانگی

    بسیاری افراد خرید بهترین اسپیکر پرتابل را به خاطر قیمت پایین و سهولت استفاده ترجیح می‌دهند. با این وجود برخی دیگر به دنبال دستگاهی هستند که با صدایی بلندتر، فراگیر و عمیق حس قرار گرفتن در سالن سینما و موزیک را به آنها بدهد. اگر شما هم جزو این دسته هستید، بهترین سیستم صوتی خانگی این تجربه را برایتان به ارمغان می‌آورد.

    برای انتخاب بهترین پخش کننده خانگی باید قبل از این هرکاری کاربرد مدل‌های مختلف و نیاز خود را بشناسید.

    بودجه شما چقدر است؟

    قیمت سیستم صوتی خانگی در ایران از ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و به بالای ۵۰ میلیون تومان می رسد.

    برای مثال قیمت محصولات تسکو به عنوان پرفروش‌ترین سیستم صوتی خانگی ایرانی بین ۹۰۰ هزار تا ۱۳ میلیون تومان است. انتخاب مدل مناسب بستگی به بودجه شما دارد و اگر تا ۱۰ میلیون هزینه کنید، می‌توانید یک اسپیکر خانگی بسیار با کیفیت بخرید.

    متراژ و نوع محیط

    محیطی که در آن اسپیکر را قرار می‌دهید در انتخاب مدل مناسب اهمیت زیادی دارد. برای مثال خرید سیستم صوتی خانگی ۱۰ میلیون تومانی برای اتاق خواب منطقی نیست.

    برای یک اتاق شخصی کوچک ساندبار هم می‌تواند کفایت کند چون بیس قوی می‌تواند آزاردهنده باشد. برای اتاق نشیمن بزرگ یا سالن‌های متوسط اسپیکرهای معمول رایج در بازار یا سیستم صوتی HTIB گزینه مناسبی است.

    اگر اهل مهمانی، گشت و گذار در طبیعت و کمپینگ هستید، بهتر است سراغ سیستم صوتی بی‌سیم یا شارژی بروید.

    در مجموع هر چه فضای بیشتری در اختیار دارید، دستتان برای انتخاب سیستم صوتی قوی‌تر بازتر خواهد بود.

    بهترین مارک سیستم صوتی خانگی

    بهترین مارک سیستم صوتی خانگی در ایران شامل سونی (SONY)، ال جی (LG)، جی‌بی‌ل (JBL)، میکرولب (Microlab)، تسکو و گرین است.

    البته در اروپا و آمریکا برندهای مطرح دیگری مثل Definitive، Bowers & Wilkins، Polk و Klipsch هم عرضه می‌شود اما در ایران چندان شناخته شده نیستند.

    اجزای سیستم صوتی خانگی

    اجزای سیستم صوتی خانگی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که هر کدام وظیفه خاصی را بر عهده دارند. شناخت این اجزا از آن جهت ضروری است که ممکن است شما به تعدادی از آنها اساسا نیاز نداشته باشید.

    • اسپیکر: اسپیکر یا همان باند برای همه ما آشناست و مسئولیت مهمی را بر عهده دارد. این بخش صدا را از آمپلی‌فایر دریافت کرده و پخش می‌کند.
    • آمپلی فایر: یک تقویت کننده است و حجم خروجی صدا را افزایش می‌دهد. این ابزار در انواع تک، ۲، ۴ و تا ۱۶ کانال طراحی می‌شوند. اگر قصد دارید از دو باند استفاده کنید، آمپلی فایر ۲ کاناله برایتان کفایت می‌کند.
    • توییتر: این بخش تولید صداهای ریز با فرکانس‌های بالا را بر عهده دارد.
    • میدرنج: فرکانس‌های میانه توسط میدرنج به گوش شما می‌رسند.
    • ساب ووفر: برای ایجاد فرکانس‌های پایین همان صدای بم و بیس کاربرد دارند. این بلندگوها معمولا بین ۲۰ تا ۶۰ سانتی‌متر قطر و به آمپلی فایر نیاز دارند.
    • تجهیزات جانبی: شامل کارت حافظه، کابل اتصال ازجمله ۳.۵ میلی‌متری و HDMI و ریموت کنترل است.

    با وجود انبوهی از مدل‌های مختلف سیستم صوتی خانگی که توسط برندهای معروف و ناآشنا عرضه شده‌اند، انتخاب بهترین پخش کننده خانگی کمی دشوار است. برای آسان‌تر شدن کار در ادامه شما را با اجزای این سیستم‌ها آشنا کرده و سپس سراغ معرفی بهترین مارک سیستم صوتی خانگی می‌رویم.

    بهترین سیستم صوتی خانگی ایرانی و خارجی

    سیستم صوتی خانگی سونی MHC-V90DW

    ption id="attachment_54722" align="alignnone" width="850"]بهترین سیستم صوتی خانگی بهترین سیستم صوتی خانگی سونی

    بهترین سیستم صوتی خانگی سونی در کنار صدای باکیفیت از طراحی جذاب و نورپردازی زیبایی برخوردار است.

    این مدل به ۲ ووفر ۲۵ سانتی‌متری، ۴ میدرنج ۱۳ سانتی‌متری و ۴ توییتر ۵ سانتی‌متری مجهز است تا صدا را با قدرت و کیفیت در یک سالن بزرگ پخش کند.

    سونی اسپیکر MHC-V90DW را به ورودی میکروفون و گیتار مجهز کرده که می‌تواند شما را در یک مهمانی سرگرم کند. کنترل پنل لمسی با قابلیت تشخیص ژست‌های حرکتی از همه یک DJ تمام عیار می‌سازد. نورپردازی و رقص نور جذاب نیز مهمانی را به یک جشن تمام عیار تبدیل می‌کند.

    سیستم‌های ارتباطی بهترین سیستم صوتی خانگی سونی شامل درگاه‌های USB، HDMI، خروجی کامپوزیت ،بلوتوث و Wi-Fi است که دستتان را برای اتصال بی‌سیم و باسیم باز می‌کند.

    از ویژگی‌های دیگر باید به فناوری JET BASS BOOSTER برای افزایش کیفیت صدای بم و فناوری DSP برای افزایش کیفیت صدا اشاره کرد.

    • وزن: ۵۰ کیلوگرم
    • سیستم اتصال: بی‌سیم و باسیم
    • توان خروجی: ۶۶۰ وات RMS
    • سایر قابلیت‌ها: رقص نور، صفحه کنترل لمسی، اکولایزر و حالت‌های مختلف پخش صدا، تایمر برای حالت خواب، دو ورودی میکروفون، ورودی LAN، USB، HDMI

    تصاویر و مشخصات کامل این اسپیکر را ببینید

    سیستم صوتی جی بی ال Party Box 1000

    ption id="attachment_54716" align="alignnone" width="850"]بهترین سیستم صوتی خانگی جی بی ال بهترین سیستم صوتی خانگی جی بی ال

    بهترین سیستم صوتی خانگی جی بی ال Party Box 1000 صدای فوق العاده‌ای را به گوشتان می‌رساند. این مدل با ۲ اسپیکر قدرتمند، یک ووفر ۱۲ اینجی و توان خروجی ۱۱۰۰ وات برای یک سالن کفایت می‌کند.

    با نورپردازی جذاب، پد DJ با قابلیت نواختن درام، کیبورد و پیانو، جک RCA و ورودی میکروفون و گیتار هر آنچه برای یک مهمانی پرشور می‌خواهید در دسترس شماست. اتصال بی‌سیم هم با بلوتوث و وای‌فای به آسانی برقرار می‌شود.

    دستبند کنترل از راه دور و پنل مخصوص برای کنترل افکت‌های نورپردازی از دیگر ویژگی‌های بهترین سیستم صوتی خانگی جی بی ال است.

    • وزن: ۳۵ کیلوگرم
    • سیستم اتصال: بی‌سیم و باسیم
    • توان خروجی: ۱۱۰۰ وات
    • رابط: جک RCA، جک ۳.۵ میلی متری، بلوتوث، درگاه USB
    • سایر قابلیت‌ها: مقاوم در برابر نفوذ آب، رقص نور، اپلیکیشن اختصاصی، ورودی میکروفون، تکنولوژی TWS برای اتصال دو اسپیکر به یکدیگر

    تصاویر و مشخصات کامل این اسپیکر را ببینید

    اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Party Box 110

    بهترین سیستم صوتی خانگی

    اسپیکرهای جی‌بی‌ال در کنار کارایی بالا قیمت مناسبی هم دارند. تفاوتی ندارد در خانه مشغول گوش دادن به موزیک هستید یا در فضای بیرون، اسپیکر JBL PartyBox 110 با دو سطح بیس عمیق و قابل تنظیم و بلندگوی قدرتمند ۱۶۰ واتی شما را در موزیک غرق خواهد کرد.

    اسپیکر Party Box 110 شامل ۲ ووفر ۵.۲۵ اینچی و توییتر ۲.۲۵ اینچی است. این مدل همچنین به سیستم نورپردازی مجهز است که با موزیک در حال پخش سینک شده و رقص نور جذابی را به نمایش می‌گذارد.

    سیستم صوتی خانگی جی‌بی‌ال با گواهی IPX4 در برابر نفوذ آب مقاوم است و با یکبار شارژ ۱۲ ساعت موزیک پخش می‌کند.

    • وزن: ۱۱ کیلوگرم
    • سیستم اتصال: بی‌سیم و باسیم
    • توان خروجی: ۱۶۰ وات
    • باتری: ۱۲ ساعت پخش موزیک با ۳.۵ ساعت شارژ
    • رابط: جک ۳.۵ میلی متری، بلوتوث، درگاه USB
    • سایر قابلیت‌ها: مقاوم در برابر نفوذ آب، رقص نور، اپلیکیشن اختصاصی JBL PARTYBOX برای تنظیم و شخصی‌سازی صدا و نورپردازی، تکنولوژی TWS برای اتصال دو اسپیکر به یکدیگر

    تصاویر و مشخصات کامل این اسپیکر را ببینید

    سیستم صوتی سونی مدل MHC-V43D

    سیستم صوتی خانگی سونی

    یکی از پرفروش‌ترین سیستم‌های صوتی خانگی در ایران همین مدل است. سونی مدل MHC-V43D طراحی جذابی دارد و در قسمت جلو آن اسپیکرهای میدرنج، دو توییتر برای تولید فرکانس‌های بالا و ساب‌ووفر قرار دارد .

    این سیستم با توان خروجی ۷۲۰ واتی، دو کانال صوتی و یک ساب ووفر ۱۲ اینچی فضای زیادی را پوشش می‌دهد. در قسمت بالای بدنه ۲ بلندگو زاویه‌دار قرار گرفته که با پرتاب صدا به بالا هیجان را به مهمانی شما اضافه می‌کنند.

    پشتیبانی از دالبی اتموس، کدک‌های صوتی LDAC و موتور دیجیتال DSEE باعث تولید صدای فراگیر و شفاف حتی حین استریم بی‌سیم می‌شود.

    در قسمت بالای اسپیکر کلیدهای لمسی برای کنترل کامل موزیک قرار گرفته و در کنار آن یک پد DJ هم قرار دارد. این سیستم صوتی خانگی سونی نیز به نورپردازی مجهز است.

    وزن این دستگاه ۱۴.۴ کیلوگرم است و سونی برای حمل آسان‌تر چرخ‌هایی را زیر آن تعبیه کرده است.

    • وزن: ۱۴.۵ کیلوگرم
    • سیستم اتصال: بی‌سیم و باسیم
    • توان خروجی: ۷۲۰ وات
    • سایر قابلیت‌ها: پنل لمسی، رقص نور، ورودی میکروفون، پشتیبانی از دالبی اتموس، موتور دیجیتال DSEE، درایو DVD+RW، پشتیبانی از بلوتوث، AUX و USB

    تصاویر و مشخصات کامل این اسپیکر را ببینید

    اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Party Box 310

    سیستم صوتی خانگی جی بی ال

    بهترین سیستم صوتی خانگی قابل حمل جی‌بی‌ال دارای گواهی IPX4 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. این مدل مجهز به باتری است و با ۳.۵ ساعت شارژ می‌تواند ۱۸ ساعت موزیک پخش کند.

    سیستم صوتی Party Box 310 توان خروجی ۲۴۰ واتی تولید می‌کند که به معنی صدایی بلند، رسا و فراگیر است. ۲ ووفر ۶.۵ اینچی و ۲ توییتر ۲.۵ اینچی تمام فرکانس‌ها را به خوبی پوشش می‌دهند تا از شنیدن بیس قدرتمند و فرکانس‌های بالا همزمان لذت ببرید.

    از ویژگی‌های دیگر باید نورپردازی RGB، اتصال بلوتوث، جک ۳.۵ میلی متری و قابلیت Bass Boost برای گوش دادن به صدای فراگیر اشاره کرد.

    • وزن: ۱۷.۴ کیلوگرم
    • سیستم اتصال: بی‌سیم و باسیم
    • توان خروجی: ۲۴۰ وات
    • باتری: ۱۴۴۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژدهی ۱۸ ساعت
    • سایر قابلیت‌ها: پنل لمسی، رقص نور، ورودی میکروفون، دالبی اتموس، نشانگر میزان شارژ، پشتیبانی از بلوتوث ۵.۱، تکنولوژی TWS برای اتصال دو اسپیکر به هم، چرخ برای جابجایی راحت دستگاه

    تصاویر و مشخصات کامل این اسپیکر را ببینید

    اسپیکر بلوتوثی سونی قابل XP700 شارژی ضد آب

    سیستم صوتی خانگی پرتابل سونی XP700 بهترین همراه شما در مهمانی‌های بیرون از خانه است. این مدل در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است و تنها با ۱۰ دقیقه شارژ تا ۶ ساعت موزیک پخش می‌کند.

    توان ۲۴۵ واتی این دستگاه از ۲ اسپیکر و ۲ ووفر قدرتمند ۱۷ سانتی‌متری ناشی می‌شود که در کنار هم صدای فراگیر، تپنده و عمیق را به ارمغان می‌آورند.

    این مدل از بهترین سیستم صوتی خانگی امکان اتصال به سایر اسپیکرهای سونی برای ایجاد صدای استریو و برگزاری یک مهمانی بزرگ را دارد.

    به لطف پورت‌های USB، جک صدا و بلوتوث به آسانی می‌توانید موزیک‌های موردنظرتان را به شکل بی‌سیم یا باسیم پخش کنید. یک استند هم برای نگهداری گوشی موبایل در نظر گرفته شده است.

    پد کنترل لمسی و نورپردازی هماهنگ با ریتم موزیک از دیگر ویژگی‌های اسپیکر بلوتوثی سونی قابل XP700 است. برای تنظیم و شخصی‌سازی صدا و نور می‌توانید از اپ اختصاصی موزیک سنتر استفاده کنید.

    • وزن: ۱۸ کیلوگرم
    • سیستم اتصال: بی‌سیم و باسیم
    • توان خروجی: ۲۴۵ وات
    • باتری: ۲۵ ساعت پخش موزیک با ۳ ساعت شارژ
    • سایر قابلیت‌ها: مقاوم در برابر آب، پنل لمسی، رقص نور، ورودی میکروفون، دالبی، نشانگر میزان شارژ، بلوتوث، قابلیت اتصال به اسپیکرهای دیگر سونی، چرخ برای جابجایی راحت دستگاه

    تصاویر و مشخصات کامل این اسپیکر را ببینید

    پخش کننده خانگی سونی مدل MHC-V83D

    سونی MHC-V83D هم از نظر ظاهری و هم کارایی یکی از بهترین‌ سیستم‌های صوتی خانگی است. این مدل همه امکانات ارتباطی مثل DVD پلیر، بلوتوث، AUX و HDMI را در خود دارد.

    برای سرگرمی در مهمانی قابلیت خوانندگی و کاراوکه در نظر گرفته شده است. رقص نور RGB پر قدرت و کنترل پنل مقاوم در برابر پاشش آب از دیگر ویژگی‌های این اسپیکر است.

    • وزن: ۲۳.۴ کیلوگرم
    • سیستم اتصال: بی‌سیم و باسیم
    • توان خروجی: ۲۴۵ وات
    • سایر قابلیت‌ها: قابلیت اتصال بی‌نهایت سیستم به هم، رقص نور، ورودی میکروفون، صدای دالبی، ۲ میدرنج ۸ سانتی‌متری، توییترهای زاویه دار، اکوالایزر، بهبود صدا با فناوری DSEE، صدای ۳۶۰ درجه

    [related]39148[/related]

    پخش کننده خانگی میکرولب مدل PHOENIX_5

    اگر دنبال بهترین سیستم صوتی خانگی ارزان هستید، میکرولب مدل PHOENIX_5 گزینه‌ای ایده‌آل است.

    این مدل با توان خروجی ۲۵۰ واتی دارای ۲ دو بلندگوی ۶.۵ اینچ و دو ساب ۸ اینچ است که به راحتی یک مهمانی نسبتا بزرگ را راه می‌اندازند.

    برای اتصال به سیستم صوتی میکرولب می‌توانید از کارت حافظه، میکروفون بی‌سیم، بلوتوث و درگاه USB بهره ببرید. از معایب آن هم باید به نبود قابلیت SIMPLINK اشاره کرد که البته ضروری هم نیست.

    • وزن: ۱۵ کیلوگرم
    • سیستم اتصال: بی‌سیم و باسیم
    • توان خروجی: ۲۵۰ وات
    • سایر قابلیت‌ها: کنترل پنل لمسی، صفحه نمایش با قابلیت نمایش فولدر و موزیک، رقص نور RBG با قابلیت تنظیم رنگ از روی اپ، میکروفون بی‌سیم، اکوالایزر

    تصاویر و مشخصات کامل این اسپیکر را ببینید

    سیستم صوتی خانگی تسکو مدل TS 2187

    سیستم صوتی خانگی تسکو مدل TS 2187 یک اسپیکر سه تکه بسیار زیبا و جذاب است. این مدل با توان ۲۶۰ وات قدرتمند است و برای سالن‌‌های متوسط و برپایی مهمانی‌‌های نسبتا بزرگ کاربرد دارد.

    ساب ووفر ۳۰ واتی این مدل دو پیچ دارد که یکی برای تنظیم حجم و دیگری بیس صدا است. برخی کاربران از افت صدای بیس بعد از یک سال استفاده خبر داده‌اند.

    • وزن: ۶.۸ کیلوگرم
    • سیستم اتصال: بی‌سیم و باسیم
    • توان خروجی: ۲۶۰ وات
    • باتری: ۳ ساعت شارژدهی
    • سایر قابلیت‌ها: دارای درگاه ورودی و خروجی RCA، نمایشگر عددی آنالوگ، پورت USB، بلوتوث، کارت حافظه، رقص نور هر سه تکه

    تصاویر و مشخصات کامل این اسپیکر را ببینید

    اسپیکر خانگی مکسیدر مدل AL323

    مکسیدر هم از برندهای خوشنام در زمینه اسپیکر است. این مدل از بهترین سیستم صوتی خانگی با ۶ ساب ۱۰ اینچ ، ۲ میدرنج ۳ اینچ و توان ۳۰۰ واتی، خانه شما را به سالن سینما یا کنسرت تبدیل می‌کند.

    از ویژگی های اسپیکر خانگی مکسیدر مدل AL323 باید به ورودی رم و فلش، بلوتوث، AUX، ز و قابلیت اتصال به تلویزیون اشاره کرد.

    • وزن: ۲۲ کیلوگرم
    • سیستم اتصال: بی‌سیم و باسیم
    • توان خروجی: ۳۰۰ وات
    • سایر قابلیت‌ها: نمایشگر، ریموت کنترل، رقص نور، قابلیت تعویض فولدر، کارائوکه (Karaoke)، قابلیت تنظیم بیس و تریبل، نظيم نور و صدا با اپ

    تصاویر و مشخصات کامل این اسپیکر را ببینید

    بهترین سیستم صوتی خانگی خانگی ال جی LG XBOOM ON9

    ption id="attachment_54713" align="alignnone" width="850"]بهترین سیستم صوتی خانگی ال جی بهترین سیستم صوتی خانگی ال جی

    بهترین سیستم صوتی خانگی ال جی مدل ON9 با ۲ ووفر قدرتمند ۲۰ سانتی‌متری و قابلیت Super Bass Boost صدای باس فوق العاده‌ای ایجاد می‌کند. این مدل دیگر ویژگی‌‌های مورد انتظار از جمله پورت‌های متعدد و نورپردازی را دارد.

    با نصب برنامه XBOOM می‌توانید مواردی مثل پخش موزیک از گوشی، کم یا زیاد کردن صدا، رفتن به آهنگ بعدی یا قبلی، تکرار آهنگ و غیره انجام دهید.

    • وزن: ۲۳ کیلوگرم
    • سیستم اتصال: بی‌سیم و باسیم
    • توان خروجی: ۱۸۰ وات
    • سایر قابلیت‌ها: نمایشگر، کنترل از طریق اپ، رقص نور، قابلیت تعویض فولدر، کارائوکه (Karaoke)، پشتیبانی از حالت DJ، قابلیت Party Link برای اتصال به بلندگوهای دیگر، درگاه USB، اتصال گیتار و میکروفون

    سیستم صوتی خانگی تسکو TS 2082

    سیستم صوتی خانگی ارزان تسکو TS 2082 از نظر ظاهری جذابیت بالایی دارد و کارایی آن هم در حد قابل قبولی است.

    این مدل با یکبار شارژ تا ۶ ساعت توان پخش موزیک دارد و اتصالات آن هم شامل بلوتوث، کارت حافظه، USB و AUX است.

    توان اسپیکر پرتابل تسکو ۹۰ وات است و با ۲ ساب‌ووفر ۸ اینچی و یک تربل ۱ اینچی صدای رسا و واضحی تولید می‌کند. همین موارد در کنار قیمت بسیار پایین آن را در فهرست بهترین سیستم صوتی خانگی قرار می‌دهد.

    • وزن: ۲۳ کیلوگرم
    • سیستم اتصال: بی‌سیم و باسیم
    • توان خروجی: ۹۰ وات
    • سایر قابلیت‌ها: باتری قابل شارژ با ۶ ساعت پخش مداوم موسیقی، نورپردازی، ورودی کارت حافظه SD، USB، بلوتوث و جک ۳.۵ میلی‌متری (AUX)، اتصال گیتار و میکروفون

    تصاویر و مشخصات کامل این اسپیکر را ببینید

    اسپیکر بلوتوثی سامسونگ مدل Sound Tower MX-T70

    سیستم صوتی خانگی سامسونگ

    در فهرست بهترین سیستم صوتی خانگی نوبت به سامسونگ می‌رسد. این اسپیکر را می‌توان همزمان به دو گوشی و چندین اسپیکر دیگر متصل کرد تا یک سالن موزیک واقعی راه بیاندازید.

    این اسپیکر قیمت خیلی بالایی ندارد اما صدایی فراگیر، رسا و شفاف تولید می‌کند. برای تجربه یک باس عمیق و قدرتمند کافی است قابلیت Bass Booster را فعال کنید.

    • وزن: ۲۶.۵ کیلوگرم
    • سیستم اتصال: بی‌سیم و باسیم
    • توان خروجی: ۹۰ وات
    • سایر قابلیت‌ها: نشانگر LED، کنترل صدا و نورپردازی از طریق اپ، قابلیت اتصال به بلندگوهای دیگر، بلوتوث، پورت USB، پورت AUX، ورودی میکروفون

    سیستم صوتی خانگی پارتی‌بوم کینگ استار

    بهترین سیستم صوتی خانگی قابل شارژ کینگ استار با توان ۸۰ وات هیجان را به مهمانی‌های شما می‌آورد. اتصالات بی‌سیم و سیمی کامل، نورپرداری، قابلیت شارژ و استفاده در فضای باز این مدل را به یک اسپیکر پرفروش در ایران بدل کرده است.

    • وزن: ۹ کیلوگرم
    • سیستم اتصال: بی‌سیم و باسیم
    • توان خروجی: ۸۰ وات
    • باتری: ۶ ساعت تا میزان ۵۰ درصد ولوم، ۵ ساعت تا میزان ۸۰ درصد ولوم
    • سایر قابلیت‌ها: باتری قابل شارژ، ریموت کنترل، قابلیت اتصال از طریق بلوتوث، پورت USB، پورت AUX، کارت حافظه MicroSD

    تصاویر و مشخصات کامل این اسپیکر را ببینید

    سیستم صوتی خانگی مکسیدر مدل IRL1021AP

    پخش کننده دیجی مکسیدر سری MX-DJ2102 طراحی ایستاده دارد و از ۲ یونیت ۱.۲ متری تشکیل شده. هر یونیت یک ساب ۱۰ اینچی و میدرنج و توییترهای قدرتمندی برای تولید صدای بلند و شفاف دارد.

    این مدل از بهترین سیستم صوتی خانگی از انواع اتصالات از جمله بلوتوث، اپتیکال، کارت حافظه، USB و AUX پشتیبانی می‌کند.

    • وزن: ۱۴ کیلوگرم
    • سیستم اتصال: بی‌سیم و باسیم
    • توان خروجی: ۱۰۰ وات
    • سایر قابلیت‌ها: میکروفون بی‌سیم، کنترل با گوشی و اپ BT MATE، رقص نور سقفی، قابلیت اتصال از طریق بلوتوث، پورت USB، پورت AUX، کارت حافظه MicroSD، دارای ۲ میدرنج ۴ اینچ و ۲ توییتر ۱ اینچی، ریموت کنترل

    فهرست قیمت پرفروش‌ترین اسپیکرها را ببینید

    در آخر

    بهترین سیستم صوتی خانگی، که در این مطلب معرفی کردیم از نظر قیمت، کارایی و کیفیت ساخت نظر بسیاری از خریداران قبلی را جلب کرده‌اند. انتخاب پخش کننده مناسب از بین این مدل‌ها به بودجه، متراژ محیط و نیاز و اولویت‌های شما بستگی دارد. نظر شما در مورد سیستم صوتی خانگی با کیفیت چیست؟ تجربه استفاده از این مدل‌ها را دارید؟ [see_also]3647[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید