بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس در بازار ؛ ۸ هواپز پرفروش با مزایا و معایب

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس در بازار ؛ ۸ هواپز پرفروش با مزایا و معایب
راهنمای مطالعه

    بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس غذایی رژیمی و سالم را برای شما آماده می‌کند. در ادامه پرفروش ترین هواپز فیلیپس را همراه با طرز استفاده و معایب آن معرفی کرده‌ایم.

    این روزها، تب‌وتاب خرید محصولی موسوم به سرخ‌کن بیشتر از همیشه است. هرچند برخی به معایب سرخ کن بدون روغن اشاره می‌کنند اما ویژگی‌هایی مانند بی‌نیازی به روغن باعث شده که خریداران پرشمار برای تهیه غذاهای سالم‌تر به این محصول روی خوش نشان بدهند. سرخ کن بدون روغن فیلپس (Philips Airfryer) هم مدل‌های مختلفی دارد که تعدادی از بهترین‌های آن را برایتان معرفی کرده‌ایم. پیش از این بهترین مارک سرخ کن بدون روغن و بهترین سرخ کن تفال را معرفی کرده بودیم.

    راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس

    ption id="attachment_59371" align="aligncenter" width="850"]بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس

    سبک زندگی در این روزها تغییر زیادی کرده است. بسیاری از افراد مایل‌اند که از ابزارهایی برای آشپزی استفاده کنند که غذایی سالم‌تر در اختیارشان می‌گذارد. سرخ‌کن‌ها هم از محصولاتی هستند که امکان آشپزی سالم با نمونه‌های بی‌نیاز از روغنشان وجود دارد.

    بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس با گردش هوای گرم با یک فن در دستگاه به پخت غذاهای مختلف کمک می‌کند. ساختار این وسیله و سرعت پختی که ارائه می‌کند از جمله دلایل محبوبیتش است.

    انواع محصولات سرخ‌کن بدون روغن از سوی برند هم روانه بازارها می‌شود. این سرخ‌کن‌ها در ایران هم مورد استقبال قرار گرفته‌اند. اگر قصد خریدشان را دارید، به نکات زیر دقت کنید:

    • شکل و ظاهر؛
    • اندازه؛
    • درجه حرارت؛
    • کنترل؛
    • جدایی‌پذیری قطعات و شست‌وشو.

    شکل و ظاهر

    به شکل و ظاهر سرخ کن بدون روغن فیلیپس دقت کنید. بعضی از انواع آن دارای سبد هستند و برخی مجهز به یک کاسه بزرگ برای قراردادن مواد غذایی و پختن آن هستند. ببینید که کدام‌یک برایتان مناسب‌تر است و با توجه به موادی که مصرف می‌کنید، کدام نوع گزینه بهتری برای شما خواهد بود. برخی از انواع این محصول طوری طراحی شده‌اند که امکان مشاهده ماده غذایی از بیرون هم وجود دارد و می‌توانید به روند پخت‌وپز مسلط شوید.

    اندازه

    حواستان به اندازه و گنجایش سرخ کن بدون روغنی هم باشد که می‌خرید. اندازه و گنجایش این محصول با لیتر عنوان می‌شود و شامل مدل‌های ۱.۵، ۲، ۴،۶، ۷.۱ و ۸ لیتری می شود. سرخ‌کن ۱.۵ لیتری می‌تواند ۴۰۰ گرم سیب‌زمینی سرخ‌کرده برای مصرف دو نفر در اختیارتان بگذارد. برای مثال پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس یعنی مدل 9270 گنجایش ۶ لیتری و مدل 9200 ظرفیت ۴.۱ لیتری دارند.

    درجه حرارت

    برای خرید بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس به درجه حرارت قابل‌تنظیم روی این دستگاه هم توجه داشته باشید. برای پخت ماهی و گوشت به حرارت زیاد نیاز است؛ به‌طوری که داخل ماده پخته و آبدار شود و روی آن هم حالت طلایی پیدا کند.

    بنا به استفاده‌ای که از وسیله انتظار دارید، به‌دنبال درجه حرارت مناسب باشید. اگر درجه حرارت سرخ‌کنی که می‌خرید کمتر از ۲۳۰ درجه باشد، امکان پخت مواد متنوع از جمله انواع گوشت با آن وجود ندارد.

    کنترل

    بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس دارای تجهیزات کنترلی گوناگونی است. برای تنظیم و کنترل حرارت، برخی از آنها مجهز به ریموت کنترل‌اند و برخی هم به‌طور دستی تنظیم می‌شوند. نمونه‌هایی از این محصول هم در بازار وجود دارد که قابلیت تنظیم با دستگاه‌های الکترونیکی مانند رایانه را هم دارند. در واقع، این محصولات به وای‌فای متصل می‌شوند و می‌توانید با وصل‌کردنشان به دستگاه‌های دیگر، کنترلشان را از روی آنها به‌دست بگیرید.

    قطعات قابل شستشو و جدا شدن

    امکان جداسازی قطعات سرخ کن بدون روغن فیلیپس و خارج‌کردن سبد یا کاسه موجود در آن را هم در هنگام خرید در نظر بگیرید. اگر بتوانید بخش‌های مختلف دستگاه را از آن خارج کنید و در ماشین ظرفشویی بشویید، کارتان بسیار راحت‌تر می‌شود.

    بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس

    از میان انواع سرخ کن بدون روغن فیلیپس باید به موارد زیر به عنوان محبوب‌ها نگاهی داشته باشیم. مروری بر داده‌های موجود در دسترس از کاربرانی که این محصول را از پلتفرم‌های معتبر خریده‌اند به ما نشان می‌دهد که این موارد پرفروش‌تر هستند:

    • هواپز فیلیپس مدل 9200
    • هواپز فیلیپس مدل 9270
    • سرخکن بدون روغن فیلیپس مدل 9280
    • هواپز فیلیپس مدل 9200
    • سرخکن بدون روغن فیلیپس مدل 9252
    • هواپز فیلیپس مدل 9650/91
    • هواپز فیلیپس مدل 9863

    سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200

    ption id="attachment_59358" align="aligncenter" width="850"]عکس سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200 سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200

    ظرفیت: ۴.۱ لیتر

    توان مصرفی: ۱۴۰۰ وات

    امکانات: فیلتر قابل‌تعویض، قطعات قابل‌تفکیک، سیستم قطع خودکار

    امتیاز کاربران: ۴.۲ از ۵

    بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس حدود ۵ کیلوگرم وزن دارد و آنچنان سبک نیست. کارکردن با آن بسیار ساده است و آشپزی برای حدود ۴ نفر را در هربار استفاده امکان‌پذیر می‌کند. دکمه‌های این دستگاه لمسی نیستند و دستور پخت برخی از مواد غذایی هم در آن تعبیه شده است.

    اگر سروصدانشدن سرخ‌کن از دغدغه‌هایتان در خرید است، باید بدانید که این هواپز فیلیپس تقریبا بی‌صدا عمل می‌کند. امکان استفاده از این مدل سرخ‌کن فیلپیس برای کاربردهای مختلف از جمله خشک‌کردن میوه هم وجود دارد.

    قیمت و تصاویر این سرخ کن را ببینید

    سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9270

    ption id="attachment_59359" align="alignleft" width="850"]عکس سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9270 سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9270

    ظرفیت: ۶ لیتر

    توان مصرفی: ۲۰۰۰ وات

    امکانات: مجهز به صفحه نمایش، دارای محفظه جمع‌آوری سیم و فیلتر قابل تعویض

    امتیاز کاربران: ۴.۱ از ۵

    بهترین سرخ کن فیلیپس از نظر بسیاری مدل ۹۲۷۰ است. از نظر خریداران دارای سرعت مناسب و کیفیت پخت بسیار بالایی است. انواع مواد غذایی با این دستگاه به‌خوبی پخته می‌شود.

    همانطور که در بررسی فیلیپس مدل 9270 سروصدای این وسیله در هنگام پخت بسیار اندک است و کارکردن با آن هم نیاز به تلاش و دقت زیادی ندارد. بدنه این محصول هم قوی طراحی و ساخته شده است و قطعات متحرکی دارد که امکان قراردادنشان در ماشین ظرفشویی هم وجود دارد.

    طعم غذا در این سرخکن بدون روغن فیلیپس عوض نمی‌شود و نیازی به استفاده از روغن در هنگام طبخ نیست. امکان تفکیک قطعات سرخ کن بدون روغن فیلیپس وجود دارد و بعد از پختن و آماده‌سازی هر خوراک، می‌توانید آن را در حالت گرم‌نگهدارنده دستگاه بگذارید.

    محفظه سرخ‌کن این محصول تفلون است و برای همین آشپزی را راحت‌تر و خوشایندتر می‌کند. با تنظیم دمای دلخواهتان روی این دستگاه می‌توانید خوراکی‌های مختلف آماده کنید.

    قیمت و تصاویر این سرخ کن را ببینید

    سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9280

    سرخ کن فیلیپس

    ظرفیت: ۶.۲ لیتر

    توان مصرفی: ۲۰۰۰ وات

    امکانات: صفحه نمایش لمسی، دارای سیستم خاموشی خودکار، مجهز به تایمر و پایه ضدلغزش

    امتیاز کاربران: ۴.۱ از ۵

    اگر قصد خرید پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس را دارید، این گزینه هم برایتان در بازار موجود است. این مدل از محصولات فیلیپس قابلیت گرم نگه‌داشتن مواد غذایی را دارد و دمایش هم مطابق میلتان تنظیم می‌شود.

    طول سیم بهترین هواپز فیلیپس در حدود ۸۰ سانتی‌متر است و امکان اتصال به سیستم وای‌فای و کنترل از راه دور با ابزارهایی مانند موبایل را هم دارد. با وجود این سرخ‌کن دیگر نیازی به صرف وقت و زمان زیاد برای سرخ‌کردن مواد مختلف وجود ندارد، خبری از روغن نیست و بوی مواد غذایی سرخ‌شده هم در فضا نمی‌پیچد. قیمت آن در حوالی تیرماه ۱۴۰۲ در حدود ۹میلیون و ۵۰۰هزار تومان است.

    قیمت و تصاویر این سرخ کن را ببینید

    سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200

    فیلیپس

    ظرفیت: ۴.۱ لیتر

    توان مصرفی: ۱۴۰۰

    امکانات: وجود تایمر، خاموشی خودکار، فیلتر قابل تعویض

    امتیاز کاربران: ۴.۲ از ۵

    این مدل از بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس حرارت قابل تنظیم دارد و درجه‌اش تا ۲۰۰ سانتی‌گراد بالا می‌رود. حجم این سرخ‌کن کمی پایین است اما امتیازات زیادی مانند وجود برنامه‌های پخت از پیش‌تعیین‌شده دارد. این وسیله لمسی نیست و برای تنظیمش باید از دکمه‌های دستی استفاده کنید.

    سروصدای این دستگاه بسیار اندک است و انواع مواد غذایی و خوراکی‌ها از جمله خشک‌کردن میوه‌ها با آن امکان‌پذیر می‌شود. برای خرید سرخکن فیلپس مذکور در تیرماه ۱۴۰۲ باید حدود ۴ میلیون و ۴۰۰هزار تومان هزینه کنید.

    قیمت و تصاویر این سرخ کن را ببینید

    سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9252

    سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9252

    ظرفیت: ۴.۱ لیتر

    توان مصرفی: ۱۴۰۰

    امکانات: تفکیک قطعات، صفحه نمایش،

    امتیاز کاربران: ۴.۲ از ۵

    این مدل از پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس مجهز به صفحه نمایش است و کارکردن با آن هم اصلا دشوار نیست. پخش مناسب حرارت در بخش‌های مختلف این وسیله باعث می‌شود که خوراکی‌های مختلف بسیار تند و سریع بپزند.

    حجم این وسیله کمی اندک است و برای ۴ نفر بیشتر کافی نیست. بااین‌حال، سرعت و سهولت کار با آن از امتیازاتش است و ظاهر زیبایی هم دارد.

    بهترین هواپز فیلیپس هم ارگونومی مناسبی دارد و کار با آن راحت است. اما دقت کنید که برای پخت‌وپز انواع مواد غذایی مناسب به‌نظر نمی‌رسد. این نکته را به‌گواه نظر کاربران قبلی مطرح می‌کنیم. به‌گفته آنها، برخی از مواد مانند سیب‌زمینی با این وسیله به‌خوبی مغزپخت نمی‌شوند.

    قیمت و تصاویر این سرخ کن را ببینید

    سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9650/91

    سرخ کن فیلیپس

    ظرفیت: ۱.۴ لیتر

    توان مصرفی: ۲۲۰۰ وات

    امکانات: سیستم قطع خودکار، مجهز به صفحه نمایش، امکان تفکیک قطعات

    امتیاز کاربران: ۳.۹ از ۵

    سرعت و قدرت این هواپز فیلیپس نسبت به گزینه‌های دیگر بسیار زیاد است. امکان آماده‌سازی مواد غذایی متنوعی با آن وجود دارد و بدنه مستحکمی هم دارد. بااین‌حال، صدال فن دستگاه کمی زیاد است و اگر نسبت به این موضوع حساسیت دارید، باید در هنگام خرید دقت کنید.

    قیمت این سرخ کن بدون روغن فیلیپس در تیرماه ۱۴۰۲ در حدود ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. امکان تفکیک قطعات و شست‌وشوی آن هم به‌راحتی مقدور است.

    قیمت و تصاویر این سرخ کن را ببینید

    سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9863

    طرز استفاده سرخ کن بدون روغن فیلیپس

    ظرفیت: ۷.۳ لیتر

    توان مصرفی:  ۲۲۲۵ وات

    امکانات: سیستم خاموشی خودکار، شست‌وشو در ماشین ظرفشویی، مجهز به گریل

    امتیاز کاربران: ۴.۳ از ۵

    سیستم هواپز این مدل از جدیدترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس نسبت به گزینه‌های دیگر فهرست بسیار قوی‌تر است و با سرعت بالاتری می‌تواند مواد غذایی را برایتان آماده کند. مغزپخت‌شدن مواد خوراکی گوناگون با این وسیله مقدور است.

    در این دستگاه، گزینه‌ای برای گرم نگه‌داشتن غذا هم تعبیه شده است و حافظه هم دارد و می‌توانید دما و حرارت دلخواه پخت برای هر خوراک را در آن ذخیره کنید. قیمت این محصول در تیرماه ۱۴۰۲ در حدود ۲۰ میلیون تومان است.

    قیمت و تصاویر این سرخ کن را ببینید

    معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس چیست؟

    ption id="attachment_59373" align="aligncenter" width="850"]بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس

    سرخ‌کن‌ها به‌شدت محبوب و پرفروش شده‌اند اما باید بدانید که در حال حاضر نقدهایی هم به آنها وارد است که منطقی به‌نظر می‌رسند. برای مثال:

    • قیمت نسبتا بالا: قیمت این دستگاه‌ها معمولا از مدل‌های با روغن بیشتر است.
    • ظرفیت نه‌چندان زیاد؛ برای خانواده‌های پرجمعیت، این محصول کاربرد زیادی ندارد.
    • پاکسازی نه چندان آسان: نظافت و پاکسازی هواپزها گاهی اوقات چندان آسان نیست و کمی وقت‌گیر است.

    طرز استفاده سرخ کن بدون روغن فیلیپس چیست؟

    استفاده از سرخ کن بدون روغن فیلپیس بسیار ساده است و پخت‌ و سرخ‌کردن مواد مختلف با سرعت خوبی انجام می‌شود. روند کار آسان است:

    • دوشاخه وسیله را به پریز وصل کرده و هواپز فیلیپس را روشن کنید؛
    • موادغذایی مثل مرغ، سیب‌زمینی، میگو یا ماهی را داخل کاسه یا سبدش بگذارید؛
    • از روی تنظیمات دما، بنا به ماده غذایی، دما را تعیین کنید؛
    • پس از تأیید پخت، دستگاه شروع به کارکردن می‌کند.
    • قبل از خروج غذاها از دستگاه، اطمینان حاصل کنید که به طور کامل پخته شده‌اند و دارای طعم و بافت مطلوب هستند.

    سوالات متداول در مورد هواپز فیلیپس

    در این مقاله، سعی کردیم که شما را با بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس آشنا کنیم. مروری بر این گزینه‌ها به شما کمک می‌کند که تصمیمات بهتری برای خرید بگیرید. این محصول کاربردهای مختلفی دارد و اگر متناسب با نیازهایتان در آشپزی باشد، به شما در تهیه غذاهای مختلف کمک زیادی می‌کند. انتخابتان کدام است؟ شما هم تجربه‌ای در استفاده از این محصولات داشته‌اید که در اختیارمان قرار بدهید؟

     سرخ کن فیلیپس ساخت کجاست؟

    فیلیپس برندی هلندی است که بسیاری از محصولاتش در چین تولید می‌شوند. هواپز فیلیپس معمولا تولید کشور چین است.

    سرخ کن بدون روغن فیلیپس خوبه؟

    با مروری بر نظرات کاربران سایت‌های مختلف و خریداران قبلی، هواپز فیلیپس محصول مناسبی است و کاربردهای متنوعی دارد.[see_also]58124[/see_also]

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید