۸ مدل از بهترین سرخ کن دوقلو در بازار

۸ مدل از بهترین سرخ کن دوقلو در بازار
راهنمای مطالعه

    بهترین سرخ کن دوقلو کدام است؟ در هنگام خرید بهترین مدل سرخ کن دو قلو باید چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ از میان برندهای متنوعی که در بازار وجود دارند کدام را انتخاب کنیم؟ در این مطلب، به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهیم.

    سرخ کن‌ دوقلو بدون روغن در مقایسه با نسل پیش از خودشان از ظرفیت و امکانات بیش‌تری برخوردارند و می‌توان آن‌ها را برای تهیه یک وعده کامل مورد استفاده قرار داد. در عین حال، امکان پخت انواع غذاها و برشته کردن آن‌ها بدون نیاز به روغن از دیگر مزایایی است که محبوبیت این ابزار را نزد کاربران افزایش می‌دهد. در ادامه، بهترین سرخ کن دوقلو نینجا، مباشی، کنوود و برندهای برتر دیگر را به شما معرفی می‌کنیم. 

    بهترین مارک سرخ کن دوقلو 

    • نینجا
    • کنوود
    • مباشی
    • دسینی 

    خوشبختانه، محصولات این برندها به آسانی در بازار ایران پیدا می‌شود. در این مطلب، با بهترین مدل سرخ کن دوقلوی هر یک از این مارک‌ها آشنا می‌شوید.

    مزایا و معایب خرید سرخ کن دوقلو

    بهترین سرخ کن دوقلو کنوود

    بهترین سرخ کن دو قلو کنوود

    برند کنوود یکی از معتبرترین تولیدکنندگان تجهیزات برقی و الکترونیکی است که برای اولین بار در سال ۱۹۴۷ کارش را در کشور انگلیس شروع کرد. در سال ۲۰۰۱، این برند توسط شرکت دلونگی ایتالیا خریداری شد. با این حال، نام کنوود همچنان حفظ شده و هنوز هم روی تولیدات این شرکت خودنمایی می‌کند. در ادامه، بهترین مدل سرخ کن دو قلوی کنوود را به شما معرفی می‌کنیم:

    سرخ کن کنوود مدل HFM75

    سرخ کن دو قلو کنوود مدل HFM75

    این محصول را به جرات می‌توان بهترین سرخ کن دوقلو کنوود دانست. طراحی زیبا، برخورداری از دو سبد بزرگ از جنس تفلون، امکان برنامه‌ریزی هر یک از سبدها به شیوه‌ای متفاوت، نیاز نداشتن به روغن زیاد برای پخت‌وپز و گرم نشدن بدنه دستگاه در طول استفاده از مهم‌ترین مزایای این سرخ کن به حساب می‌آید.

    سبدهای این محصول به راحتی از آن جدا می‌شوند. در صورت تمایل، می‌توانید آن‌ها را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید یا با دست بشویید. این محصول با بهره‌گیری از فناوری کانوکشن غذا را به بهترین شکل ممکن برایتان آماده می‌کند. بنابراین، مواد غذایی از طریق چرخش هوای گرم و بدون نیاز به روغن کاملا پخته و در صورت تمایل شما برشته می‌شوند. با استفاده از این ابزار جدید و قدرتمند به سادگی می‌توانید غذای مورد نیاز برای ۶ تا ۸ نفر را آماده کنید.

    این مدل سرخ کن کنوود از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است و به آشپزخانه شما جلوه‌ای شیک می‌بخشد. سبد این محصول از جنس تفلون نچسب و ضد خش است که به‌صورت کشویی از بدنه خارج شده و مواد غذایی را در خود جا می‌دهد. این محصول دارای برنامه‌های پخت از پیش تنظیم شده‌ای است که برای راحتی کار شما در نظر گرفته شده‌اند. با استفاده از این محصول علاوه بر صرفه‌جویی در وقت می‌توانید غذایی سالم و بسیار چشم‌نواز را تهیه کنید.

    ویژگی‌ها:

    • ظرفیت هر یک از سبدها: ۴ لیتر (در مجموع ۸ لیتر)
    • توان: ۱۷۰۰ وات
    • قابلیت‌ها: دارای محفظه‌های نچسب و ضد خش، صفحه نمایش LED، نشانگر لمسی، برنامه‌های پخت پیش فرض برای هر یک از سبدها، کانوکشن، قابلیت تنظیم دما، قابلیت خاموش شدن خودکار، تایمر، فناوری پخت سریع بدون روغن یا با کم‌ترین میزان چربی، مصرف برق کم‌تر به نسبت دیگر برندها

    سرخ کن دوقلو کنوود مدل HFP70

    سرخ کن دو قلو کنوود مدل HFP70

    این مدل از بهترین سرخ کن دوقلو دارای دو سبد تفلون مجزاست که هر یک به صورت کشویی از بدنه دستگاه جدا می‌شوند. شست‌وشوی این قطعات بسیار آسان است و می‌توان آن‌ها را در ماشین ظرفشویی هم قرار داد. این محصول دارای ۸ برنامه پخت‌وپز از پیش تعیین شده است که برای تهیه کیک و شیرینی، مرغ و ماهی، سیب‌زمینی، کباب، سبزیجات و استیک در نظر گرفته شده‌اند. جالب است بدانید، برنامه پخت، زمان و دمای هر یک از محفظه‌ها به‌طور جداگانه و متفاوت قابل تنظیم است. با کمک صفحه نمایش لمسی این دستگاه می‌توان دمای هر یک از مخازن را بین ۳۵ تا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد تنظیم کرد. این محصول با بهره‌گیری از فناوری کانوکشن یا چرخش هوای گرم کار کرده و مواد غذایی را با کم‌ترین میزان روغن برشته و آماده می‌کند. 

    ویژگی‌ها:

    • ظرفیت هر یک از سبدها: ۴ لیتر (در مجموع ۸ لیتر)
    • توان: ۱۷۰۰ وات
    • قابلیت‌ها: قابلیت تنظیم دما از ۳۵ تا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد، قابلیت پخت غذا با استفاده از چرخش هوا، دارای چندین برنامه پیش فرض، امکان پخت سریع غذا بدون نیاز به روغن، دارای بدنه عایق حرارتی

    قیمت روز و تصاویر این مدل را ببینید

    بهترین سرخ کن دوقلو نینجا

    اگر هنوز به پاسخ این سوال نرسیده‌اید که سرخ کن دوقلو چی بخرم؟ پاسخ شما برند نینجاست. نینجا یک برند آمریکایی است که در زمینه ساخت مولتی کوکرها و سرخ کن‌های بدون روغن تبحر دارد. در این‌جا، با بهترین مدل سرخ کن دو قلوی نینجا آشنا می‌شوید:

    سرخ کن نینجا مدل AF400EU

    سرخ کن دو قلو نینجا مدل AF400EU

    سرخ کن دو قلو نینجا مدل AF400EU دارای دو مخزن مجزا و ۶ روش پخت از پیش تعیین شده است. با کمک این دستگاه به سادگی می‌توانید دو مدل غذای مختلف را به‌طور هم زمان تهیه کنید. توجه داشته باشید، برنامه‌های پخت‌وپز از پیش تعیین شده تنها برای راحتی کارتان در نظر گرفته شده‌اند. بنابراین، در صورت تمایل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اگر مایل به انجام این‌کار نبودید، می‌توانید مدت زمان و میزان دمای دستگاه را به‌صورت دستی تنظیم کرده و برنامه مورد نظر خودتان را به سرخ کن بدهید.

    زمان پخت و دمای مورد نیاز برای هر یک از مخازن هم به‌طور مجزا قابل تنظیم خواهد بود. برای مثال، می‌توانید در یکی از سبدها مواد گوشتی و در دیگری سبزیجات را قرار دهید و هر یک را به شیوه متفاوتی آماده کنید.

    ویژگی‌ها:

    • ظرفیت هر یک از سبدها: ۴.۷۵ لیتر (در مجموع ۹.۵ لیتر)
    • توان: ۲۴۷۰ وات
    • قابلیت‌ها: دارای کنترل پنل دیجیتال با کاربری آسان و شمارش معکوس، دارای سیستم گرم نگه دارنده غذا، امکان پخت هم زمان دو غذای کاملا متفاوت، دارای دو محفظه مجزا با پوشش نچسب، قابلیت تنظیم دما از ۵۰ تا ۲۵۰ درجه سانتی‌گراد، دارای بدنه عایق حرارتی

    قیمت روز و تصاویر این مدل را ببینید

    سرخ کن دوقلو نینجا مدل AF300ME

    سرخ کن دو قلو نینجا مدل AF300ME

    اگر به‌دنبال بهترین سرخ کن دو قلو هستید، این محصول را از برند نینجا در نظر داشته باشید. این مدل سرخ کن نینجا با برنامه‌های پخت متنوع در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. تهیه انواع کیک و شیرینی، کباب، غذاهای کاملا ترد، چیپس انواع میوه‌ها، پخت سبزیجات و گرم کردن دوباره غذا با کمک این دستگاه امکان‌پذیر است. سبدها و کلیه قطعات داخلی این محصول عاری از ترکیبات شیمیایی زیان‌آور هستند. بنابراین، با کمک این دستگاه با خیال راحت می‌توانید غذاهای دلخواه خود و عزیزانتان را آماده و نوش جان کنید.

    ویژگی‌ها:

    • ظرفیت هر یک از سبدها: ۳.۸ لیتر (در مجموع ۷.۶ لیتر)
    • توان: ۲۴۷۰ وات
    • قابلیت‌ها: امکان تنظیم برنامه پخت جداگانه برای هر یک از مخزن‌ها به‌طور هم زمان، برخورداری از برنامه‌های پخت Air Fry، Max Crisp، Bake و Air Roast، امکان تهیه چیپس انواع میوه‌ها با استفاده از برنامه Dehydrate، امکان گرم کردن مجدد غذا با استفاده از برنامه Reheat دارای پایه بدون لغزش

    قیمت روز و تصاویر این مدل را ببینید

    سرخ کن دوقلو مباشی

    مباشی یک برند ژاپنی است که انواع تجهیزات الکترونیکی و لوازم خانگی را تولید می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۱۲ فعالیت‌اش را شروع کرد. ارائه لوازم خانگی کاربردی موجب شد این برند در مدت زمان کوتاهی جای خودش را در قلب مصرف‌کنندگان باز کند. در ادامه، دو مدل سرخ کن دوقلو مباشی را به شما معرفی می‌کنیم:

    سرخ کن مباشی مدل AF997

    سرخ کن دو قلو مباشی مدل AF997

    این مدل سرخ کن دوقو مباشی دارای دو محفظه مجزاست که مجموعا ۹ لیتر گنجایش دارند. به این ترتیب، این دستگاه برای تهیه غذای مورد نیاز خانواده‌های کم جمعیت و پر جمعیت کاملا مناسب است. این محصول دارای ۱۲ برنامه پخت از پیش تعیین شده است که برای هر یک از مخازن به‌صورت جداگانه قابل تنظیم هستند. در ضمن، در روی این محصول پنل لمسی مجهزی دیده می‌شود که با کمک آن می‌توان دمای دستگاه را از ۵۰ تا ۲۵۰ درجه سانتی‌گراد تنظیم کرد. 

    ویژگی‌ها:

    • ظرفیت هر یک از سبدها: ۴.۵ لیتر (در مجموع ۹ لیتر)
    • توان: ۱۷۵۰ وات
    • قابلیت‌ها: دارای دو محفظه مجزا، صفحه نمایش LED، نشانگر لمسی، ۱۲ برنامه پخت از پیش تعیین شده برای هر یک از سبدها، قابلیت تنظیم دما از ۵۰ تا ۲۵۰ درجه سانتی‌گراد، برخورداری از فناوری Rapid Air، ایجاد کم‌ترین بوی ممکن، پخت سریع غذا بدون نیاز به روغن یا با کم‌ترین میزان چربی

    قیمت روز و تصاویر این مدل را ببینید

    بهترین سرخ کن دوقلو ایرانی

    دسینی یک برند ایرانی است که بخشی از محصولات‌اش را در چین و گروه دیگر را در ترکیه تولید می‌کند. این محصولات از کیفیت بسیار بالا، طراحی زیبا و قیمت مقرون به‌صرفه‌ای برخوردارند. در این‌جا، بهترین مدل سرخ کن دوقلوی دسینی را به شما معرفی می‌کنیم:

    سرخ کن دو قلو دسینی DK-4242

    سرخ کن دو قلو دسینی DK-4242

    این مدل سرخ کن دسینی هم دارای دو محفظه مجزاست که با استفاده از مواد نچسب و کاملا سالم ساخته شده‌اند. بنابراین، حرارت دستگاه موجب ایجاد ترکیبات زیان‌آور و رهاسازی آن‌ها در مواد غذایی نمی‌شود. بدنه این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و تا اندازه زیادی در مقابل انتقال حرارت مقاومت دارد. ظاهر زیبا، وجود برنامه‌های از پیش تعیین شده و همچنین، برخورداری از مخازن بزرگ از دیگر مزایای این سرخ کن به حساب می‌آید.

    ویژگی‌ها:

    • ظرفیت هر یک از سبدها: ۴ لیتر (در مجموع ۸ لیتر)
    • توان: ۲۰۰۰ وات
    • قابلیت‌ها: دارای ۱۰ برنامه پیش فرض شامل پخت سیب‌زمینی، گوشت و گریل، مرغ، پیتزا، کیک و شیرینی، پخت سبزیجات، میگو و نان؛ قابلیت تنظیم دما از ۶۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد؛ دارای تایمر قابل تنظیم یک ساعته؛ دارای سبد روغن‌گیر کف کابین؛ امکان پخت دو غذا با دما و زمان متفاوت

    قیمت روز و تصاویر این مدل را ببینید

    سرخ کن دوقلو چی بخرم؟

    در این مطلب بهترین سرخ کن دوقلو از مطرح‌ترین برندهای موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم. حالا دیگر انتخاب با خود شماست. یعنی، در ابتدا لازم است بودجه‌تان را مشخص کنید؛ سپس، حجم سرخ کن، تنوع برنامه‌های پیش فرض، جنس و امکانات دستگاه را در نظر بگیرید. در نهایت، گزینه‌ای را انتخاب کنید که از هر جهت با شرایط و نیازهای شما مطابقت داشته باشد. برایتان خرید خوبی را آرزو می‌کنیم. راستی، خواهش می‌کنیم تجربیات و دیدگاه‌های خود را درباره خرید سرخ کن دو قلو با ما و دیگر خوانندگان هم به اشتراک بگذارید.

    نیلوفر مغازه‌ای
    تیتر رو بگیر؛ درباره‌اش حسابی تحقیق کن؛ به کلید واژه‌ها دقت کن؛ ساده و روان بنویس؛ الگوریتم‌ها رو دریاب؛ با مخاطب ارتباط برقرار کن و به مهم‌ترین پرسش‌هاش جواب بده. شغل من همینه. هر روز توی اقیانوسی از کلمات غوطه‌ورم و باید موضوعات جالب و متنوعی رو یاد بگیرم. در نهایت، تلاش می‌کنم حاصل بررسی‌ها و آموزه‌هام رو به ساده‌ترین شکل ممکن با شما به اشتراک بذارم.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید