۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو

۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو
راهنمای مطالعه

    ساعت هوشمند «گلکسی واچ اکتیو» (Galaxy Watch Active)، یکی از جدیدترین محصولات شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۹ است که توانسته با قیمت خوب خود، نگاه کاربران زیادی را به خود معطوف کند. در همین راستا، قصد داریم با تکیه بر بازخورد‌های کاربران، ۴ تا از بهترین ویژگی‌های گلکسی واچ اکتیو را که بیشترین تأثیر را در انتخاب آن داشتند بررسی کنیم.

    سری ساعت‌‌های هوشمند که با گلکسی واچ ۵ و واچ ۵ پرو به‌روز شده از محبوب‌ترین پوشیدنی‌های هوشمند هستند. در این مطلب با توجه به بازخورد کاربران گلکسی واچ اکتیو مزایای این ساعت را بررسی می‌کنیم.

    قیمت مناسب

    قیمت گلکسی واچ اکتیو

    این روزها خرید ساعت هوشمندی که در کنار کیفیت و کارایی قابل قبول خود، قیمت بسیار معقولی نیز داشته باشد کار بسیار سختی است! مخصوصا اینکه بخواهیم ساعتی را انتخاب کنیم که نام شرکت معتبری را یدک می‌کشد. خوشبختانه در سال ۲۰۱۹، سامسونگ این امر را محقق ساخت و با معرفی گلکسی واچ اکتیو، بسیاری از کاربران را به خرید این ساعت هوشمند زیبا و خوش ساخت ترغیب کرد. گلکسی واچ اکتیو در محدوده‌ی قیمتی ۲ تا ۳ میلیون تومان قرار دارد اما تمام امکانات و قابلیت‌های یک ساعت هوشمند گران قیمت را در خود جای داده و به خوبی می‌تواند نیازهای عادی و روزمره‌ی کاربران را مرتفع سازد.

    کوچک و سبک

    وزن گلکسی واچ اکتیو

    شاید طراحی کوچک این ساعت برای آن دسته از افرادی که دست‌های بزرگی دارند مناسب نباشد، اما اندازه‌ی کوچک این ساعت نه تنها آن را بسیار ظریف و زیبا جلوه می‌دهد، بلکه وزن آن را نیز تا حد چشمگیری پایین آورده (۲۵ گرم) و کاربر در هنگام در دست داشتن این ساعت به هیچ عنوان احساس خستگی نخواهد کرد. بنابراین اگر دست‌های کوچکی دارید یا با سایز کوچک این ساعت مشکلی ندارید، قطعا مجذوب زیبایی و ظرافت گلکسی واچ اکتیو خواهید شد

    [related]8742[/related]

    عمر باتری خوب

    باتری گلکسی واچ اکتیو

    باتری گلکسی واچ اکتیو، به یک موضوع مورد بحث در بین کاربران تبدیل شده است. عده‌ای مدت زمان شارژدهی آن را مناسب و عده‌ای نیز به شدت آن را مورد انتقاد قرار می‌دهند. انتظار می‌رفت سامسونگ در طراحی ساعت کوچک خود، از باتری با ظرفیت بیشتری استفاده کند (ظرفیت باتری ۲۳۰ میلی آمپر ساعت است) اما خوشبختانه این ساعت در مقایسه با رقبا به هیچ عنوان شما را نا امید نخواهد کرد. باتری این ساعت بسته به نوع استفاده قادر است نهایتا تا دو روز شارژ نگه دارد. در استفاده‌ی معمولی و روزمره نیز نهایتا تا یک روز می‌توان روی باتری گلکسی واچ اکتیو حساب باز کرد که برای یک ساعت هوشمند در محدوده‌ی قیمتی ۲.۶۰۰.۰۰۰ تومان، مدت زمان خوبی است.

    ضد آب بودن

    ضدآب بودن گلکسی واچ اکتیو

    یکی از بهترین ویژگی‌های گلکسی واچ اکتیو ضد آب بودن آن است. برای ساعتی با این محدوده‌ی قیمتی، بهره‌مندی از ویژگی‌هایی همانند این می‌تواند نقطه قوت بزرگی باشد. زیرا هنگامی که میزان فعالیت ورزشی به اوج خود می‌رسد، بدن به میزان زیادی عرق می‌کند و به همراه داشتن ساعتی که بتواند در مقابل رطوبت مقاومت خوبی از خود نشان دهد بسیار ضروری است. البته مقاومت گلکسی واچ اکتیو در برابر رطوبت تنها به این محدود نمی‌شود و این ساعت قادر است تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب نیز مقاومت کند.

    جمع‌بندی

    به طور کلی گلکسی واچ اکتیو، یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار است که در کنار قیمت معقول، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. باتری با شارژدهی مناسب، طراحی زیبا و جذاب، وزن کم، عملکرد رضایت‌بخش و قیمت مناسب، عواملی هستند که ارزش خرید این ساعت را نسبت به سایر رقبا بالا برده و آن را به بهترین گزینه‌ی موجود در محدوده‌ی قیمتی ۲ تا ۳ میلیون تومان تبدیل می‌کند. با این تفاسیر، پیشنهاد می‌شود قبل از خرید این ساعت هوشمند، به مقاله‌ «۳ دلیلی که می‌تواند شما را از خرید گلکسی واچ اکتیو منصرف کند»، رجوع کرده و آن را با دقت مطالعه کنید. [see_also]8783[/see_also]

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید