۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید سامسونگ گلکسی A80

۴ دلیل رضایت مشتریان از خرید سامسونگ گلکسی A80
راهنمای مطالعه

    سامسونگ گلکسی A80 در بازار گوشی‌های میان‌رده‌ شرکت سامسونگ، یکی از گران‌ قیمت‌ترین و در عین‌ حال از بهترین گزینه‌‌های موجود محسوب می‌شود که با قابلیت‌های فراوان، قادر به رفع بسیاری از نیازهای کاربران خواهد بود.

    سامسونگ، گلکسی A80 را فروردین ماه سال جاری معرفی و یک ماه بعد به صورت جهانی به بازار عرضه کرد. همانطور که گفته شد، این گوشی از قابلیت‌های زیادی برخوردار است که می‌تواند نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

    در همین راستا قصد داریم چهار مورد از بهترین خصوصیات این گوشی را به اطلاع شما کاربران گرامی برسانیم که بیشترین تأثیر را در انتخاب این گوشی داشته‌اند.

    توجه داشته باشید که نکات مثبت ذکر شده با توجه به بازخوردهای کاربران به ثبت رسیده و در استفاده‌ روزمره متوجه آن‌ها خواهید شد.

    کیفیت نمایشگر سامسونگ گلکسی A80

    نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی A80یکی از بارزترین ویژگی‌های گلکسی A80 سامسونگ نمایشگر آن است. اندازه‌ ۶.۷ اینچی این گوشی با وضوح تصویر ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل قطعا برای علاقه‌مندان به نمایشگرهای بزرگ رضایت‌بخش خواهد بود. این مسئله اما زمانی بیشتر اهمیت پیدا می‌کند که بدانیم به لطف کاهش چشمگیر حاشیه‌های بالا و اطراف گوشی، تقریبا ۸۵ درصد بخش جلویی را نمایشگر تشکیل داده است.

    البته نمایشگر بکار رفته در این گوشی بهترین مورد موجود در بازار نیست اما این نکته بدان معنا نیست که نمایشگر گلکسی A80 کیفیت مطلوبی ندارد! به طور کلی باید گفت از بابت نمایشگر این گوشی خیالتان راحت باشد!

    قدرت سخت‌افزاری سامسونگ گلکسی A80

    تجربه گیمینگ گوشی سامسونگ گلکسی A80گلکسی A80 در بخش سخت‌افزاری یکی از قدرتمندترین گوشی‌های میان‌رده به حساب می‌آید! جایی که سامسونگ یک پردازنده‌ هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۷۳۰G ساخت شرکت کوالکام را در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ داخلی در کنار هم قرار داد تا شاهد یک گوشی میان‌رده اما همه‌فن حریف باشیم!

    طبق ادعای کوالکام، اسنپدراگون ۷۳۰G تقریبا ۱۵ درصد بهتر از اسنپدراگون ۷۳۰ عمل می‌کند و در زمینه‌ پردازش هوش مصنوعی نیز حدودا دو برابر بهتر است. این پردازنده از دو هسته‌ قدرتمند با فرکانس ۲.۲ و ۶ هسته‌ کم مصرف با فرکانس ۱.۸ برخوردار است که به همراه گرافیک آدرنو ۶‍۱۸ و ۸ گیگابایت رم می‌تواند کار با این گوشی را به یک تجربه‌ لذت‌بخش تبدیل کند.

    [related]9547[/related]

    دوربین سلفی سامسونگ گلکسی A80

    دوربین سلفی سامسونگ گلکسی A80

    برابری کیفیت تصویر دوربین اصلی با دوربین سلفی در گوشی‌های هوشمند رویایی بود که سامسونگ در گوشی گلکسی A80 آن را به حقیقت تبدیل کرد. به عبارتی می‌توان گفت سامسونگ برای این گوشی هیچ دوربین سلفی طراحی نکرد اما با تعبیه‌ یک موتور مکانیکی، موفق شد دوربین اصلی را به دوربین سلفی تبدیل کند.

    هنگام ثبت تصاویر سلفی، دوربین پشتی به صورت عمودی به سمت بالا هدایت شده و سپس با یک چرخش ۱۸۰ درجه‌ای، آماده‌ ثبت تصاویر سلفی می‌شود. بنابراین علاوه‌بر اینکه کیفیت تصاویر سلفی در مقایسه با گوشی‌های هم‌رده به طرز چشمگیری بهتر خواهد بود، بلکه به سیستم تشخیص عمق ToF نیز برای گرفتن سلفی دسترسی خواهید داشت.

    دوربین اصلی این گوشی متشکل از یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 سونی با لنز ۲۶ میلی‌متری عریض (۸۰ درجه)، حسگر ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض (۱۲۳ درجه) و دوربین زمان پرواز موسوم به ToF است.

    شارژر سریع ۲۵ واتی

    شارژر سامسونگ گلکسی A80درحالیکه گلکسی A80 از یک باتری با ظرفیت ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد، اما سامسونگ برای شارژ آن از یک شارژر ۲۵ واتی استفاده کرده است. این درحالی است که حتی گوشی‌ گلکسی اس ۱۰ پلاس نیز از این شارژر بهره نمی‌برد و وظیفه‌ شارژ باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن بر عهده‌ یک شارژر ۱۵ واتی است! با این اوصاف درحالی‌که ظرفیت باتری چنگی به دل نمی‌زند، اما از بابت سرعت شارژ شدن آن خیالتان راحت خواهد بود.

    جمع‌بندی

    گلکسی A80 یکی از بهترین میان‌رده‌های موجود در بازار ایران است که می‌تواند در کنار سخت‌افزار قدرتمند، دوربین و نمایشگر با کیفیت، تمام نیاز‌های روزمره شما را به راحتی برطرف سازد. مسلما نقاط قوت این دستگاه بیشتر از ۴ مورد ذکر شده هستند اما در مقایسه با دیگر ویژگی‌ها، این‌ موارد از اهمیت بیشتری برخوردار بودند. با این اوصاف پیشنهاد می‌شود قبل از اینکه به خرید این گوشی اقدام کنید، حتما مقاله‌ «چهار دلیل که شما را از خرید گوشی سامسونگ گلکسی A80 منصرف می‌کند» را مطالعه کنید.  

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید