پیشنهاد خریدهای هیجان‌انگیز شنبه

پیشنهاد خریدهای هیجان‌انگیز شنبه
راهنمای مطالعه

    خرید کردن برای اغلبمان لذت‌بخش است؛ در حراج که باشد لذت‌بخش‌تر. برای اینکه بتوانید هر چیزی را به مناسب‌ترین شکل ممکن خریداری کنید باید بازار اجناس مختلف را مثل یک عقاب تیزبین رصد کنید و زیر نظر بگیرید. خبر خوب اینکه اگر شما وقت و امکانات لازم را برای رصد مداوم بازارهای مختلف ندارید، درجه در کنارتان است. ما با بررسی بازار و کالاهای مختلف به شما کمک می‌کنیم، «خرید خوب روز» را بی‌دردسر و آسان انجام دهید.

    مد و لباس؛ کیف دستی زنانه شیفر

     

    کیف زنانه علاوه بر قیمت خوب و مناسب این کیف ایرانی که در وبسایت‌ دیجی‌کالا با ۳۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد(کیف ۶۹۵هزار تومانی را ۴۸۹هزار تومان بخرید. عالی نیست؟) باید به جنس آن هم اشاره‌ای داشته باشیم. شیفر برای احترام به طبیعت، اقدام به تولید چرم مصنوعی می‌کند و معتقد است که تولید چرم طبیعی، نه تنها مانعِ به وجود آمدن اتفاقات بد(!) و از بین رفتن باکتری‌ها نمی‌شود بلکه عملی ظالمانه است.

    مشاهده این محصول


    زیبایی و سلامت؛ کرم آبرسان خیاری هاینِس

    highness cream

    کرم انشور هاینس خیاری، کرم آبرسانی است که برای انواع پوست‌های خشک، چرب و معمولی کاربرد دارد. با خرید یک جعبه ۱۵۰ میلی‌لیتری از این کرم ایرانی، به جای ۱۸ هزار تومان، ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان بپردازید و از یک خرید به صرفه نهایت لذت را ببرید. اصلا شاید نظرتان این باشد که تا قیمت مناسب است به جای یک جعبه کرم،، دو جعبه بخرید و برای مدتی خودتان را از خرید کرمی که هرروز باید استفاده شود به سادگی راحت کنید.

    مشاهده این محصول


    سرگرمی و ورزش؛ چادر مسافرتی آ.اپکس

    چادر مسافرتی چادر مسافرتی آ.اپکس از جنس پلی‌استر است و ظرفیت کافی برای جا دادن ۶ نفر را در خود دارد.  پنج-شِش تا از دوستان پرشور و خوش‌سفر را صدا کنید و راهی سفرهای پرماجرا شوید. البته اگر تعداد دوستان باحال‌تان بیش از پنج- شش نفر است، آنها را هم خبر کنید و به جای یک عدد چادر مسافرتی آ.اپکس که ظرفیت پنج تا شِش نفر را دارد، دو چادر بخرید. از قیمت نترسید، هزینه این چادر در فروش ویژه دیجی‌کالا، کاهش خوبی داشته است. حالا به جای پرداخت ۳۸۵ هزار تومان می‌توانید تخفیفی ۷۳ هزار تومانی بگیرید و چادر را مناسب‌تر از همیشه بخرید.

    مشاهده این محصول


    عسل آذرکندو

     

    عسلعسل و کره، عسل و پنیر؟(خب، بعضی‌ها دوست دارند)، عسل خالی، عسل در نوشیدنی‌ها، عسل در دسرها. بله این فهرست می‌تواند بلند و بلندتر شود. عسل خوشمزه، مقوی و کاربردی است. پس با خرید یک بسته ۱۰۰ عددی از عسل آذرکندو، عسلی باکیفیت نوش‌جان کنید که بسته‌بندی زیبا و کاربردی‌اش به شما امکان عسل خوردن در پیک‌نیک را هم می‌دهد. تخفیف ۴۹ درصدی هم که دیگر گفتن ندارد. خرید یک بسته عسل ۷۸ هزار تومانی به مبلغ ۴۰ هزار تومان مقرون‌به‌صرفه است.


    در آخر

    رفتار مشتریان و مصرف‌کنندگان با هم تفاوت‌های زیادی دارد. اما همگی به طور متفق‌القول از خریدی که هم در آن کیفیت باشد، هم تنوع و هم تخفیف خوش‌شان خواهد آمد. درست مانند فهرستی که برای‌تان تهیه کردیم و در آن محصولاتی باکیفیت و شرایطی ویژه معرفی شدند. خرید روز خوبی داشته باشید دوست عزیز!  
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید