مقایسه ۴ مدل سبزی خردکن ایرانی و محبوب

مقایسه ۴ مدل سبزی خردکن ایرانی و محبوب
راهنمای مطالعه

    اگر جزو افرادی هستید که دوست دارند در خانه خودشان سبزی خردشده آماده کنند یا اگر جزو آنهایی هستید که که به عنوان یک شغل خانگی، سبزی خرد شده آماده می‌کنندُ در این مقاله چند سبزی خردکن ایرانی محبوب و پرفروش را معرفی کرده‌ایم.

    سبزی خرد کن در تهیه غذاهایی می‌آورد که محوریت پخت‌شان سبزی است، برای‌تان رفاه بیشتری فراهم می‌کند. دو ستاره غذاهای ایرانی یعنی آش و قرمه‌سبزی نیاز مبرمی به سبزیِ خردشده دارند و اگر دوست داشته باشید که از کیفیت و تمیزی سبزی به کار رفته در آنها مطمئن باشید، بهتر است خودتان سبزی را آماده کنید. برای کسانی که به این موضوع توجه دارند و کسانی که به عنوان یک شغل خانگی، سبزی خرد شده آماده می‌کنند در این مقاله چند محصول معروف و پرفروش بازار ایران را معرفی کرده‌ایم.

    ۱. سبزی خردکن ایرانی سبز ایران مدل S4

    سبزی خردکن ایرانی سبز ایران مدل S4

    شرکت سبز ایران از شرکت‌هایی است که در تولید دستگاه سبزی خرد کن موفق عمل می‌کند. مدل‌های مختلفی از دستگاه سبزی خرد کن از سوی این شرکت روانه بازار شده است که به گواه خریداران در وبسایتی مانند دیجی‌کالا، عملکرد و کیفیت خوبی هم دارند. سبزی خرد کن سبز ایران، مدل S4، حدود چهار کیلوگرم ظرفیت دارد و با استفاده از آن به راحتی سبزی لازم برای تهیه غذاهای مختلف را در منزل آماده خواهید کرد.

    زمانی که خودتان سبزی غذا را تهیه و آماده می‌کنید، نظارت کاملی بر فرایند خرید تا خرد کردن آن خواهید داشت. به همین خاطر، می‌توانید مطمئن باشید که هم سبزی خرد شده کاملا باکیفیت است و هم در دستگاهی تمیز آماده می‌شود. ضمن اینکه برای آماده‌سازی و خرد کردن سبزی‌ها دیگر لازم نیست با چاقو درگیر شوید و با خرد کردن سبزی‌ها روی تخته، در و دیوار آشپزخانه را کثیف کنید.

    با وجود دستگاه سبزی خرد کن به راحتی می‌توانید در مدتی کوتاه و بدون ایجاد به هم‌ریختگی و پخش سبزی‌ها به نقاط مختلف آشپزخانه، سبزی مورد نظرتان برای پخت غذاهای خوشمزه را آماده کنید.  دستگاه سبزی خرد کن سبز ایران مدل S4،  صد و هشتاد وات توان دارد و دور موتور آن ۱۴۰۰ است. یعنی با سرعت معقول و خوبی در مدت زمانی کوتاه، سبزی‌ها را برای‌تان خرد می‌کند.

    ویژگی‌ها و مشخصات دیگر

    مخزن و تیغه این دستگاه تمام استیل است. به همین خاطر، شستن آن سخت نیست و خبری از زنگ‌زدگی هم در دستگاه نخواهد بود. وجود در تخلیه نشکن هم از جمله ویژگی‌های مطلوبی است که می‌توانید در هنگام خرید در نظر داشته باشید. علاوه بر کسانی که از این وسیله برای تهیه سبزی خانگی استفاده می‌کنند یا کسانی که از آن جهت پیش‌برد شغل خانگی‌شان (تهیه سبزی آماده برای فروش) بهره می‌برند، رستوران‌ها هم می‌توانند با خرید آن، به راحتی مواد اولیه تهیه غذاهای خود را فراهم کنند.

    نظرات کاربران

    کاربران وبسایت دیجی‌کالا که این محصول را خریداری کرده‌اند، نظراتی دارند که دانستن آنها خالی از لطف نیست. برای مثال، سبزی موجود در دستگاه، آب نمی‌اندازد و تیغه با کیفیت خوبی می‌چرخد و سبزی‌ها را خرد می‌کند. اما ظاهرا یک مشکل هم در طراحی این دستگاه وجود دارد که چند بار در نظرات کاربران به آن اشاره شده است؛ جنس استیل بدنه. ورقه‌های استیلی که بدنه دستگاه را می‌سازند در بعضی از نقاط آن تیز هستند و امکان بریدن دست با آنها وجود دارد. ظاهرا سر و صدای دستگاه هم زیاد است و اگر در این زمینه حساس هستید باید در خریدتان دقت بیشتری به خرج بدهید. قیمت دستگاه در دیجی‌کالا حدود ۳۰۰ هزار تومان است.

    سبزی خرد کن سبز ایران

    ۲. سبزی خردکن ایرانی دیسینی مدل 001

    سبزی خردکن ایرانی دیسینی مدل 001

    سبزی خرد کن دیسینی مدل ۰۰۱ هم از جنس استیل است. علاوه بر بدنه، جنس تیغه هم از استیل ساخته شده و به ادعای شرکت سازنده آن، در عرض ۳۰ ثانیه، سبزی‌ها را کاملا خرد و ریز می‌کند. در قسمت پایینی دستگاه، یک عدد فن در نظر گرفته شده است که باعث بهبود عملکرد دستگاه می‌شود و نمی‌گذارد موتور وسیله بیش از حد داغ شود.

    با خرید این دستگاه، یک عدد سنگ تیزکُن هم دریافت خواهید کرد. این سنگ برای تیز کردن تیغه سبزی خرد کن کاربرد دارد. کاردک هم زدن سبزی هم یکی دیگر از اقلامی است که همراه با وسیله به خریدار داده می‌شود.

    ویژگی‌ها و مشخصات دیگر

    وزن کلی این دستگاه حدود شش کیلوگرم است. پس یادتان باشد که جابجایی و انتقالش کار چندان ساده‌ای نیست. ضمن اینکه نگهداری یک وسیله بزرگ و سنگین در منازل نه چندان بزرگ امروزی تاحدی دشوار خواهد بود. پس اگر در نگهداری وسیله محدودیت‌هایی از نظر جا و مکان دارید حتما قبل از خرید، دقت کافی داشته باشید. قیمت این دستگاه حدود ۲۸۰ هزار تومان است.

    نظرات کاربران

    کاربرانی که این محصول را از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کرده‌اند از طراحی و شکل آن رضایت دارند. بنا به نظرات ثبت‌شده در این وبسایت، کیفیت طراحی بخش‌های مختلف مطلوب است مثلا درب شیشه‌ای آن خوب چِفت می‌شود و وجود یک پایه ضدلغزش باعث می‌شود کار با دستگاه ساده‌تر و بهتر شود.

    سبزی خرد کن دیسینی

    [related]9231[/related]

    ۳. سبزی خردکن ایرانی آکا الکتریک مدل Sahand 3000

    سبزی خردکن ایرانی آکا الکتریک مدل Sahand 3000

    آکا الکتریک هم شرکت ایرانی دیگری است که با در نظر گرفتن نیاز و خواسته مشتریان وطنی، اقدام به طراحی و تولید دستگاه سبزی خرد کن می‌کند. موتور دستگاه تولیدی آکا الکتریک مدل Sahand 3000 ، سیصد و پنجاه وات است و حجم زیادی سبزی را در مدتی کوتاه خرد می‌کند. بدنه این وسیله، تلفیقی است از فلز و پلاستیک و ظرفیت مخزن آن حدود سه کیلوگرم است. این میزان از سبزی برای مصارف خانگی کاملا مطلوب خواهد بود.

    از نکات قابل توجه این محصول باید به میکروسوئیچ ایمنی اشاره کرد. یعنی کلیدی در این دستگاه تعبیه شده است که تا در جایگاهی ثابت قرار نگیرد، روشن نمی‌شود. علاوه بر نشان ملی استاندارد، وجود گواهی‌هایی مانند ایزو ۹۰۰۱، ایزو۱۴۰۰۱ و ایزو ۱۸۰۰۱ هم از نکات مثبتی است که باعث می‌شود در میان گزینه‌های موجود برای خرید به این دستگاه هم فکر شود.

    ویژگی‌ها و مشخصات دیگر

    در قسمت گلویی موتور این دستگاه سبزی خرد کن، کاسه نمد آب‌بندی وجود دارد و آب سبزی به هیچ عنوان وارد موتور نمی‌شود. با خرید سبزی خرد کن آکا الکتریک به شما یک عدد کف‌گیر پلاستیکی به همراه سنگ مخصوص تیز کردن تیغه هم داده می‌شود. از این وسیله می‌توانید برای آماده‌سازی ترشی و خرد کردن کلم و سبزی‌های لازم برای آن هم استفاده کنید.

    نظرات کاربران

    کاربران خریدار این دستگاه در دیجی‌کالا از کیفیت موتور آن بسیار راضی بوده‌اند. اما تعداد قابل توجهی از آنها به کیفیت نامطلوب قطعات پلاستیکی دستگاه مانند دستگیره‌ها و بَست‌ها اشاره داشته‌اند. در واقع می‌توان گفت ظاهرا با دستگاهی رو به رو هستیم که طراحی خوبی از نظر ظاهری ندارد. زمانی که موتور یک دستگاه و عملکرد آن مطلوب و راضی‌کننده است با در نظر گرفتن لوازم جانبی جذاب و کاربردی و ظاهری زیبا می‌تواند به بهترین گزینه بازار تبدیل شود. اما متأسفانه، دستگاه سبزی خرد کن آکا الکتریک مدل Sahand 3000 با وجود موتوری قوی، ظاهر چندان جذابی ندارد.

    نکته قابل توجهی که کاربران در نظرات خود به آن اشاره کرده‌اند، آب نینداختن سبزی‌ها هنگام خرد شدن است. اگر خواهان خرید این دستگاه هستید باید حدود ۴۶۰ هزار تومان (شاید هم بیشتر!) هزینه کنید.

    سبزی خرد کن آکا الکتریک

    ۴. سبزی خردکن ایرانی سبز ایران مدل 305 مرجان

    سبزی خردکن ایرانی سبز ایران مدل 305 مرجان

    سبزی خرد کن مدل 305 مرجان هم یکی دیگر از محصولات شرکت سبز ایران است. بدنه این دستگاه را با استیل ضدزنگ ساخته‌اند. جنس تیغه آن هم از استیل ضدزنگ است. دور موتور این وسیله ۱۴۰۰ دور بر دقیقه است و سرعت خوبی برای خرد کردن سبزی‌ها دارد. توان آن ۲۲۰ وات است و وزن خود آن هم حدود ۹ کیلوگرم اعلام می‌شود. با توجه به این ویژگی‌ها و اینکه قیمت آن هم حدود ۵۰۰ هزار تومان است شاید بهتر باشد که برای خرید دقت زیادی به خرج بدهید.

    چرا؟ به دلیل اینکه وزن این دستگاه زیاد است و جابجایی و نگهداری از آن کمی دشوار می‌شود و در مقابل، ظرفیت آن دو تا سه کیلوگرم است. یعنی در مقایسه با دستگاه‌های دیگر، قیمتی بیشتر دارد و حجم کمتری از سبزی را برای‌تان آماده می‌کند. پس اگر قصد خرید سبزی خرد کن دارید باید به این مسائل دقت کنید و مقایسه دقیقی میان گزینه‌های موجود در بازار داشته باشید.

    ویژگی‌ها و مشخصات دیگر

    این دستگاه پایه ضدلغزش ندارد و نمی‌توانید قطعات آن را در داخل ماشین ظرف‌شویی بشویید. کاربران خریدار این وسیله در دیجی‌کالا به قدرت موتور آن اشاره کرده‌اند. ظاهرا این دستگاه موتور خوبی دارد اما در طراحی ساخت بخش‌های مختلف آن مانند مواد به کار رفته و طراحی، دقت چندان زیادی به خرج داده نشده است.

    سبزی خرد کن سبزیران

    در آخر

    در خرید یک دستگاه سبزی خرد کن باید علاوه بر قدرت موتور آن به کیفیت طراحی و ساخت هم دقت کنید. اگر وسیله ابعاد و وزن زیادی داشته باشد، نگهداری و جابجایی آن کمی دشوار خواهد شد. این وسیله برای کسانی که عاشق مهمانی‌های بزرگ هستند و دوست دارند که سبزی خورشت پرطرفدار قرمه‌سبزی یا آش‌های خوشبوی ایرانی را خودشان درست کنند بسیار مناسب خواهد بود. نظر شما درباره خرید چنین دستگاهی چیست؟ آماده‌سازی مواد اولیه خوراکی‌ها و غذاهای مختلف در منزل را به تهیه آنها به صورت آماده ترجیح می‌دهید؟ اگر در زمینه تهیه سبزی خرد شده با دستگاه‌های موجود در این فهرست، تجربه خاصی دارید حتما با ما در میان بگذارید. هدف ما رسیدن به یک نتیجه‌گیری عالی و منطقی برای بهتر خرید کردن است. [see_also]9647[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید