ارزان ترین یخچال امرسان ؛ ۱۰ یخچال فریزر اقتصادی و پرفروش

ارزان ترین یخچال امرسان ؛ ۱۰ یخچال فریزر اقتصادی و پرفروش
راهنمای مطالعه

    ارزان ترین یخچال امرسان کارایی و امکانات مناسب را در کنار قیمت پایین به ارمغان می‌آورد. در این مطلب ۱۰ یخچال و فریزر ارزان امرسان را به شما معرفی می‌کنیم.

    ارزان ترین یخچال امرسان

    امرسان از نام‌های آشنا در بازار تولید لوازم خانگی است. یخچال‌فریزرهای این برند هم از مشهورترین‌ها است و گزینه‌های خوبی درمیانشان برای مشتریان پیدا می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم به‌سراغ معرفی ۱۰ مدل یخچال فریزر ارزان امرسان برویم و شما را با محصولات خوش‌قیمت آن آشنا کنیم.

    ارزان ترین یخچال امرسان برای خانواده های کوچک یا افرادی که فضای محدودی دارند مناسب است. این یخچال با قیمت مناسب و ویژگی های خوب، گزینه ای عالی برای افرادی است که به دنبال یخچال مقرون به صرفه هستند. پیش از این شما را با بهترین یخچال امرسان و  بهترین مارک یخچال ایرانی آشنا کرده بودیم. همچنین مطلب مقایسه یخچال فریزر ساید با دوقلو به شما کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری راحت‌تری داشته باشید. 

    ویژگی‌های ارزان ترین یخچال امرسان

    • ظرفیت ۱۲ تا ۲۲ فوت
    • رده مصرف انرژی A
    • یخساز و آبسردکن
    • قفسه شیشه‌ای نشکن
    • پایه قابل تنظیم
    • گارانتی ۳۶ ماهه
    • سیستم نوفراست در بعضی مدل‌ها

    یخچال و فریزر ۱۸ فوت امرسان مدل TFN18D

    ارزان ترین یخچال امرسان

    برای خرید یخچالی ارزان و در عین‌حال خوش‌ساخت می‌توانید نگاهی به این مدل از تولیدات امرسان داشته باشید. ارزان ترین یخچال امرسان گنجایش متوسطی دارد و با برخورداری از برچسب انرژی سطح A می‌تواند مصرف برقتان را کم کند.

    این محصول دارای نمایشگر وضعیت دما و آبریز است و در بخش بالایی خود، فریزر هم دارد. گنجایش یخچال محصول معادل ۳۳۵ لیتر و فریزرش هم برابر با ۱۳۵ لیتر است. برای خریدش در حوالی مرداد ۱۴۰۲ باید در حدود ۱۵ میلیون هزینه کنید.

    نظر کاربران

    مشتریان قبلی دستگاه از آن راضی بوده‌اند و معتقدند که بی‌صدابودن و برفک‌نزدنش باعث شده که در شمار محصولات خوب امرسان قرار بگیرد. این یخچال خوش‌قیمت طراحی مطلوب و سرمایش مناسبی هم دارد.

    مشخصات و قیمت روز این یخچال را ببینید

    یخچال و فریزر ۲۲ فوت امرسان مدل BFN22D-M/TP

    ارزان ترین یخچال امرسان

    یخچال‌فریزرهای کمبی که در بخش بالا یا پایین مجهز به فریز هستند از پرطرفدارترین انتخاب‌ها به شمار می‌روند. با وجود چنین محصولاتی، فضای کمتری از آشپزخانه یا منزل اشغال می‌شود. این مدل از یخچال ارزان امرسان با گنجایش ۲۴۸ لیتر یخچال و ۸۹ لیتر برای فریزر می‌تواند نیازهای خانواده‌ای متوسط را رفع کند.

    طبقات این محصول از شیشه‌های نشکن درست شده‌اند و مجهز به آب سردکن هم هست. سیستم گردش هوای یخچال امرسان و عیب‌یابی هوشمندش هم از شاخصه‌های آن محسوب می‌شوند. برای خریدش در تابستان ۱۴۰۲، باید در حدود ۱۷ میلیون تومان هزینه کنید.

    نظرات کاربران

    کسانی که این محصول را خریده‌اند از کیفیت کارکرد موتورش راضی بوده‌اند. به‌گواه آنها، صدای موتور اندک و سرمایشش هم مطلوب است اما کیفیت جنس بدنه می‌توانسته بهتر هم باشد چون محصول بعد از گذر زمان، برای برخی از کاربران تغییر رنگ بدنه داده است.

    مشخصات و قیمت روز این یخچال را ببینید

    یخچال و فریزر امرسان مدل الگانت TFH17T350-EL

    یخچال فریزر الگانت امرسان

    مدل الگانت هم از جمله محصولاتی است که در فهرست ارزان ترین یخچال امرسان قرار می‌گیرد و ظاهر خوبی دارد. طراحی یخچال‌فریزر امرسان از ویژگی‌های اصلی آن است. برای مثال، دستگیره‌ای برای آن در نظر گرفته نشده و با کشیدن کناره‌های محصول، باز می‌شود.

    این محصول کم‌مصرف در بخش یخچال ۲۵۵ لیتر و در بخش فریزر هم ۸۰ لیتر گنجایش دارد. ارزان ترین یخچال الگانت بدون برفک است و برای خریدش در روزهای آخر تیرماه ۱۴۰۲ باید در حدود ۱۵ میلیون تومان هزینه کنید.

    نظرات کاربران

    تناسب میان قیمت و کیفیت از جمله نکات کلیدی است که درباره این محصول به چشم می‌خورد. خریداران قبلی‌اش هم از کارکرد آن نسب به هزینه پرداختی رضایت دارند. زیبایی ظاهری‌اش هم از دلایل جلب نظر مشتریان به آن است.

    [related]59033[/related]

    امرسان مدل BFN20D321

    ارزان ترین یخچال و فریزر امرسان

    برای خرید ارزان ترین یخچال امرسان می‌توانید به این محصول اقتصادی هم نگاهی داشته باشید. قیمت این یخچال در حدود ۱۶ میلیون تومان است و یخچالی با گنجایش ۲۳۰ لیتر و فریزری به حجم ۷۷ لیتر دارد.

    این محصول مجهز به نمایشگر است و امکاناتی مانند قفل کودک، آب سردکن، طبقات شیشه‌ای نشکن و سیستم خنک‌کننده کمپرسور دارد. مصرف انرژی آن هم اندک است و با وجود سیستم گردش هوای چندگانه، سرمایش خوب و صرفه‌جویی در مصرف انرژی را به همراه می‌آورد.

    نظرات کاربران

    کاربرانی که پیش‌تر این یخچال‌فریزر را خریده‌اند از عملکردش راضی‌اند. به‌گفته آنها، سرمایش وسیله مطلوب است و فضای کافی برای قراردادن انواع مواد خوراکی فراهم می‌کند. برفک نزدن، مصرف اندک انرژی و دیسپانسر آب هم از شاخصه‌های آن است. البته این را به خاطر داشته باشید که برخی معتقدند، صدای این یخچال‌فریزر کمی قابل‌توجه است.

    مشخصات و قیمت روز این یخچال را ببینید

    یخچال ارزان امرسان مدل W75B

    یخچال و فریزر ارزان امرسان

    قیمت این یخچال کمی بیشتر از موارد دیگر فهرست است اما از یخچال‌هایی است که پرفروش‌اند و طراحی خوبی دارند. این مورد با یخچالی به گنجایش ۳۳۳ لیتر و فریزری ۱۳۷ لیتری از فضای کافی برای نگهداری مواد برخوردار است.

    قیمت آن در تابستان ۱۴۰۲ در حدود ۲۲ میلیون تومان است و گرید انرژی‌اش هم A اعلام می‌شود. فریزر وسیله مجهز به سیستم گردش هوای چندقسمتی است و صدای موتور اندکی هم دارد.

    نظرات کاربران

    خریداران قبلی محصول معتقدند که این یخچال فریزر ارزان امرسان مذکور کیفیت خوبی دارد اما طراحی بخش‌های داخلی وسیله می‌توانست بهتر باشد. طبقه‌ها و بخش‌بندی‌ها جای ارتقا دارند و در ضمن از نظر کیفیت جنس هم می‌توانستند مرغوب‌تر ساخته شوند.

    مشخصات و قیمت روز این یخچال را ببینید

    امرسان مدل HRI1060T-CLA

    یخچال فریزر امرسان با قیمت مناسب

    اگر به دنبال یخچالی جمع‌وجور هستید که زیبا طراحی شده و جای چندانی نمی‌گیرد، به این مدل از یخچال ۱۰ فوت امرسان دقت کنید. این محصول ولوم ترموستات قابل‌تنظیم دارد و رده‌بندی انرژی آن هم +A اعلام شده است.

    طراحی بخش‌های داخلی این محصول هم مناسب است و طبقه‌بندی خوبی دارد. گنجایش یخچال این مدل ۱۸۰ لیتر و فریزرش ۲۵ لیتر است. برای خرید آن در پایان تیرماه ۱۴۰۲ باید در حدود ۱۴ میلیون تومان هزینه کنید.

    نظرات کاربران

    اگر شما هم به ظاهر لوازم خانگی خود اهمیت زیادی می‌دهید، احتمالا مانند خریداران قبلی این محصول از آن رضایت خواهید داشت. طراحی جذاب این یخچال‌وفریزر از مدل‌های برندهای معروف و کلاسیک الهام گرفته شده و رنگ‌های مختلف و متنوعی نظیر زرد و قرمز هم دارد.

    مشخصات و قیمت روز این یخچال را ببینید

    یخچال فریزر ارزان امرسان مدل RH20D

    یخچال کم مصرف و ارزان امرسان

    این یخچال فریزر ارزان امرسان رده‌بندی انرژی A دارد، فاقد فریزر است و گنجایش یخچالش هم در حدود ۳۸۴ لیتر اعلام می‌شود. طبقات شیشه‌ای یخچال نشکن هستند و نمایشگر و قفل کودک هم دارد.

    اگر خواهان خرید این محصول هستید، باید بدانید که قیمت آن در حوالی مردادماه ۱۴۰۲ در حدود ۱۶ میلیون تومان است. یخچال ۲۰ فوت امرسان برفک نمی‌زند و سیستم کنترل مجهز به تاچ هم دارد.

    نظرات کاربران

    صدای اندک، سرمایش مطلوب و طراحی خوب از جمله ویژگی‌هایی است که مشتریان سابق این محصول را راضی نگه داشته است. برای خرید یخچال کم‌مصرفی با قیمت مناسب روی این گزینه حساب کنید.

    مشخصات و قیمت روز این یخچال را ببینید

    ارزان ترین یخچال فریزر امرسان مدل TFH17T350

    یخچال امرسان کلاسیک

    قیمت این یخچال‌فریزر مناسب است؛ در اواخر تیرماه ۱۴۰۲ به‌قیمت حدودی ۱۲ میلیون در بازار فروخته می‌شود. یخچال ۱۷ فوتی امرسان که می‌تواند ارزان ترین یخچال امرسان در این فهرست هم باشد، برفک نمی‌زند و گنجایش یخچال و فریزرش به‌ترتیب معادل ۲۵۵ و ۸۰ لیتر است.

    یخچال مذکور دارای محفظه برفک است و باید پس از مدتی، یخ‌هایش را بگیرید و برفک‌زدایی کنید. طراحی آن هم حالتی مشابه یخچال‌های کلاسیک و قدیمی دارد.

    نظرات کاربران

    این محصول بدون برفک نیست و همین موضوع کمی برای خریداران قبلی ناخوشایند به نظر می‌رسد. اگر شما هم روی این موضوع حساس هستید، حتما باید قبل از خرید به آن دقت کنید.

    [related]58879[/related]

    امرسان مدل EM52

    یخچال فریزر کم مصرف امرسان

    برای خرید یخچال‌وفریزر نوفراست یا همان بدون برفک ارزان می‌توانید به این محصول هم دقت کنید. از ویژگی‌هایش باید به مصرف انرژی کم و جاداربودن اشاره کنیم. فریزر این دستگاه دارای ۴ کشو است و ۴ طبقه هم در بخش یخچال دارد. قیمت این محصول کمی از موارد دیگر مطلب بالاتر است و اگر در تابستان سال ۱۴۰۲، قصد خریدش را دارید، باید در حدود ۱۹ میلیون تومان هزینه کنید.

    نظرات کاربران

    طراحی و فضای بزرگ این محصول، خریدارانش را راضی نگه می‌دارد. مجهز‌بودن به آبریز و سرمایش مطلوب هم از شاخصه‌های قابل‌اعتنای آن به‌ شمار می‌روند.

    مشخصات و قیمت روز این یخچال را ببینید

    امرسان مدل TFH14T

    یخچال امرسان با فریزر

    با خرید یخچال ارزان امرسان مدل TFH14T صاحب یخچالی با گنجایش ۲۲۳ و فریزری به‌اندازه ۷۰ لیتر می‌شوید. یخچال‌وفریزر ۱۴فوتی امرسان مناسب خانواده‌های کم‌جمعیت و افراد تنها است. طراحی داخلی محصول هم به‌خوبی انجام شده است و به کاربران کمک می‌کند که مواد غذایی مختلف را به‌راحتی و با نظم در یخچال جای بدهند.

    برای خرید این محصول در تابستان ۱۴۰۲ باید در حدود ۱۲ میلیون تومان هزینه کنید. مصرف انرژی یخچال‌فریزر امرسان اندک است و قابلیت انجماد سریع دارد.

    نظرات کاربران

    کسانی که این محصول را خرید و استفاده کرده‌اند از برفک‌زدنش گلایه داشته‌اند. ظاهرا صدای آن هم زیاد است ولی طراحی خوبی دارد و جادار است. سرمایش این محصول هم مطلوب اعلام می‌شود.

    مشخصات و قیمت روز این یخچال را ببینید

    در آخر

    برای خرید ارزان ترین یخچال امرسان می‌توانید نگاهی به این فهرست بیاندازید. این موارد هم کیفیت و کارایی قابل‌قبولی دارند و هم خریدشان به‌صرفه‌تر از محصولات دیگر موجود در بازار است.  نظرتان برای خرید کدام است؟ پیشنهاد دیگری برای اضافه‌کردن به این فهرست دارید؟

    سوالات متداول در مورد ارزان ترین یخچال امرسان

    ارزان ترین یخچال امرسان خوب است؟

    بله، ارزان ترین یخچال امرسان یک یخچال خوب با قیمت مناسب است. این یخچال دارای ویژگی‌هایی مانند مصرف انرژی پایین، یخساز، آبسردکن و سیستم نوفراست است که از یخ زدن مواد غذایی جلوگیری می کند.

    یخچال فریز ارزان امرسان برای خانواده پرجمعیت مناسب است؟

    یخچال ارزان امرسان با ظرفیت بالای ۲۰ فوت مکعب می‌تواند جوابگوی نیازهای خانواده پرجمعیت باشد اما مدل‌های ۱۲ فوت برای خانواده کوچک مناسب است.

    آیا ارزان ترین یخچال امرسان گارانتی دارد؟

    بله،  یخچال فریزر ارزان امرسان دارای گارانتی ۳۶ ماهه است که شامل ایرادات و خرابی‌های یخچال می‌شود.[see_also]30776[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید