۵ دلیل رضایت کاربران از خرید گلکسی A01

۵ دلیل رضایت کاربران از خرید گلکسی A01
راهنمای مطالعه

    گلکسی A01 حدود یک میلیون تومان از گلکسی A10 و موبایل‌های مشابه آن ارزانتر است اما قابلیت‌هایی در حد آنها برایتان فراهم می‌کند.

    روند عرضه گوشی‌های اقتصادی توسط سامسونگ آنقدر سریع شده که برخی از آنها ناشناخته می‌مانند. یکی از این گوشی‌های کمتر شناخته شده گلکسی A01 است که چند ماهی از معرفی آن سپری شده و در بازار ایران هم پیدا می‌شود. این گوشی ارزانترین عضو خانواده گلکسی است اما با پردازنده ۸ هسته‌ای، دوربین دوگانه و طراحی جذاب حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

    این روزها گلکسی A10 به خاطر قیمت پایین انتخاب اول بسیاری از خریداران شده غافل از اینکه گلکسی A01 امکاناتی نسبتا مشابه را با قیمت یک میلیون کمتر فراهم می‌کند. با درجه همراه باشید تا شما را با مزایایی آشنا کنیم که گلکسی A01 را به گزینه اولتان بین مدل‌های اقتصادی تبدیل می‌کند.

    مشخصات گلکسی A01 در یک نگاه

    [table id=361 /]

    ۱. طراحی مطلوب

    [video width="784" height="440" mp4="http://cdn01.daraje.com/2020/05/GAlaxy-a01-BUYING.mp4"][/video]

    طراحی گلکسی A01 با نمایشگر کم حاشیه و بریدگی قطره‌ای شبیه گوشی‌های گرانقیمت سامسونگ است. بدنه دستگاه از پلاستیک با دوام ساخته شده و گوشه‌های منحنی هم ظاهر زیبایی به آن بخشیده است. ابعاد این موبایل نسبت به دیگر اعضای سری گلکسی کمی کشیده‌تر است و حتی اگر دستان بزرگی هم نداشته باشید به راحتی می‌توانید با یک دست با گوشی کار کنید. علاوه بر این وزن گلکسی A01 هم از ۱۴۶ گرم فراتر نمی‌رود و حتی در استفاده طولانی مدت از آن احساس خستگی نخواهید کرد.

    ۲. نمایشگر درخشان

    خرید گلکسی A01

    گلکسی A01 میزبان نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹ به ۹ است. این صفحه ۷۵.۱ درصد از پنل جلو را اشغال کرده و بالای آن یک بریدگی قطره ای به چشم می‌خورد

    یکی از مزایای گلکسی A01 نسبت به گوشی‌های گرانتر نوع پنل آن است. سامسونگ در این گوشی از نمایشگر PLS استفاده کرده که نسبت به IPS LCD از نظر سطح روشنایی، غنای رنگ‌ها و زاویه دید در سطح بالاتری قرار دارد.

    علاوه بر این تراکم پیکسلی این نمایشگر ۳۰۱ پیکسل در اینچ بوده و از اغلب گوشی‌های هم‌رده و حتی گرانتر نظیر گلکسی A10 با تراکم حدود ۲۷۰ بالاتر قرار می‌گیرد. بنابراین با خرید گلکسی A01 صدها هزار تومان صرفه جویی کرده و موبایلی با نمایشگر با کیفیت‌تر در اختیار خواهید داشت.

    [related]22057[/related]

    مشاهده دقیق‌تر این گوشی

    ۳. پردازنده قدرتمند

    خرید گلکسی A01

    قلب تپنده گلکسی A01 پردازنده ۸ هسته‌ای و قدرتمند اسنپدراگون ۴۳۹ است که از ۴ هسته ۱.۹ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱.۴۵ گیگاهرتزی تشکیل شده. شاید این چیپست را دستکم بگیرید اما باید بدانید از اسنپدراگون ۴۵۰ و هلیو P22 به کار رفته گوشی‌های با صدها هزار تومان قیمت بیشتر مثل گلکسی A20s قوی‌تر است.

    پیکربندی حافظه هم شامل ۲ گیگابایت رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است که برای اجرای برنامه‌های محبوب و برخی بازی‌ها کفایت می‌کند. در مورد حافظه داخلی هم جای نگرانی نیست چرا که گلکسی A01 از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند. تامین انرژی دستگاه هم بر عهده یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی قرار دارد که با توجه به ابعاد نمایشگر و نوع سخت افزار جوابگوی یک روز استفاده خواهد بود.

    ۴. دوربین دوگانه

    galaxy a10 buying

    یکی از مزایای اصلی گلکسی A01 دوربین اصلی دوگانه‌ با سنسورهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی است که با سنجش عمق میدان کیفیت تصاویر پرتره را بسیار بالا می‌برند. این درحالی است که در دنیای گوشی‌های صد دلاری معمولا خبری از دوربین دوگانه نیست و حتی موبایل‌های گرانتر مثل نوکیا ۶.۱ یا گلکسی A10 تنها یک سنسور اصلی دارند.

    هرچند تصاویر ثبت شده با دوربین به خوبی گوش‌های با دوبین چهارگانه نیست اما از نظر تنظیم نور، سطح رنگ و جزئیات کیفیت قابل قبولی دارند. این دوربین همچنین توانایی فیلمبرداری Full HD با نرخ ۳۰ فریم را دارد. دوربین سلفی هم که درون بریدگی نمایشگر جاخوش کرده، ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 است.

    مشاهده دقیق‌تر این گوشی

    ۵. نرم‌افزار به‌روز

    در دنیای اندروید برخلاف iOS معمولا شرکت‌ها پس از یک یا دو سال به‌روزرسانی سیستم عامل را متوقف می‌کنند و به همین خاطر حین خرید گوشی باید آپدیت بودن نرم افزارها را مد نظر داشته باشید. خوشبختانه گلکسی A01 به صورت پیش فرض با اندروید ۱۰ و جدیدترین رابط کاربری سامسونگ یعنی One UI 2 ارائه شده است.

    سامسونگ معمولا تا دو نسل برای موبایل‌هایش آپدیت سیستم‌عامل در نظر می‌گیرد بنابرین با خرید گلکسی A01 حداقل هزینه را پرداخت کرده و در عین حال به جدیدترین سرویس‌های اندروید و نرم‌افزارهای سامسونگ دست پیدا خواهید کرد.

    جمع‌بندی مزایای خرید گلکسی A01

    فروش گلکسی A01

    گلکسی A01 ارزانترین عضو خانواده گلکسی A و از گوشیهای کمتر شناخته شده است. این موبایل با قیمت بسیار مقرون به صرفه امکاناتی در حد گوشی‌های گرانتر نظیر گلکسی A10 را در اختیارتان قرار داده و حتی نمایشگری با وضوح و سطح روشنایی بالاتر از آنها را برایتان به ارمغان می‌آورد.

    پردازنده ۸ هسته‌ای و قدرتمند گلکسی A10 از مدل‌های گرانتر مثل گلکسی A20s قوی‌تر بوده و به راحتی از عهده اجرای برنامه‌های محبوب برمی آید. این گوشی از نظر نرم افزاری هم به جدیدترین نسخه اندروید مجهز شده است بنابراین اگر به دنبال موبایلی مقرون به صرفه و به‌روز هستید که برنامه‌ها را روان اجرا کرده و تصاویر با کیفیتی هم ثبت کند، گلکسی A01 بهترین انتخاب ممکن خواهد بود.

    همه گوشی‌های گلکسی سامسونگ را ببینید

    [see_also]22908[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید