بررسی ۳۶۰ درجه ادو تویلت مردانه لالیک مدل Encre Noire

بررسی ۳۶۰ درجه ادو تویلت مردانه لالیک مدل Encre Noire
راهنمای مطالعه

    قصد خرید ادو تویلت دارید و نمی‌دانید که چه انتخابی داشته باشید؟ برای خودتان است یا هدیه؟ انتخاب موردی خوب و خوش‌بو برای‌تان خیلی مهم است؟ ما که سلیقه‌تان را نمی‌دانیم اما برای‌تان پیشنهادی داریم که در ایران بسیار پرطرفدار است. امروز می‌خواهیم از عطری تلخ و گرم برای‌تان بگوییم. این مقاله را از دست ندهید.

    ویژگی‌های ادکلن لالیک چیست؟

    خرید ادکلن لالیک

    طرف‌داران بوهای تلخ و گرم می‌توانند روی خرید ادکلن لالیک حساب کنند و شاید به همان گزینه‌ای برسند که عاشقش می‌شوند. البته اگر بخواهیم دربارهٔ این ادکلن دقیق‌تر صحبت کنیم، قبل از هر چیز باید نام آن را خوب یاد بگیریم. واقعیت این است که لالیک نام برند اصلی و کلی این ادکلن است. مدل خاصی که از آن حرف خواهیم زد، «انکری نوآر» نام دارد.

    اگر کمی فرانسوی بلد باشید، دیگر این تلفظ عجیب را انتخاب نخواهید کرد و می‌دانید که تلفظ اصلی و صحیح نام این مدل ادکلن این‌طور است: آنکخ نواَق. عجیب‌تر شد؟ عیبی ندارد. بگذارید قید بحث تلفظ را بزنیم و به سراغ معنی این عبارت برویم. آنکخ نواَق به معنای جوهر سیاه است. جوهر سیاه نامی پُر از رمزوراز به نظر می‌رسد؛ درست مانند رایحهٔ این ادکلن. در هنگام استشمام ادکلن لالیک، برای درک اینکه دقیقا چه بویی در حال ورود به گیرنده‌های بویایی‌تان است، به کمی زمان نیاز خواهید داشت.

    مهم‌ترین بخش در خرید هر عطر و ادکلنی، شناخت ساختار رایحهٔ آن است. ساختار رایحهٔ این ادکلن لالیک هم به شرح زیر است:

    • گیاهان معطر؛
    • خاک؛
    • چوب.

    [related]23697[/related]

    آشنایی دقیق‌تر با رایحه‌های ادکلن لالیک

    شاید اگر با دنیای عطر و ادکلن‌ها آشنایی چندانی نداشته باشید، وجود چنین رایحه‌هایی در ساختار آنها برای‌تان عجیب و حتی خنده‌دار بیاید. اما باید بدانید که در صنعت عطرسازی از مواد شیمیایی در کنار رایحه‌های طبیعی استفاده می‌شود. بهترین و گران‌ترین عطرها هم از مواد طبیعی مانند عصارهٔ گل‌ها و میوه‌ها و عناصر طبیعی تولید می‌شوند.

    در ترکیبات این عطر از چوب خوش‌بوی سرو، علف وتیور، مشک و چوب کشمیر استفاده می‌شود. با توجه به اینکه این ادکلن تلخ و گرم است، استفاده از آن در شب‌ها و پاییز و زمستان بیشتر توصیه می‌شود. یادتان باشد که نُت‌ پایانی این ادکلن، مشک است. منظور از نُت پایانی، آخرین بو و رایحه‌ای است که از این ادکلن متصاعد می‌‌شود. مشک هم که رایحه‌ای بسیار ماندگار دارد. یکی از دلایل ماندگاری بالای ادکلن لالیک، مدل جوهر سیاه هم دقیقا به همین خاطر است.

    این ادکلن را دقیق‌تر ببینید

    مصرف‌کنندگان چه نظری درباره ادکلن لالیک دارند؟

    خرید ادکلن لالیک

    ما نگاهی به وبسایت‌های مختلف و معروف داشته‌ایم تا ببینیم که مصرف‌کنندگان قبلی این ادکلن چه می‌گویند. آیا از خرید ادکلن لالیک راضی بوده‌اند؟ وبسایت‌های معروفی مانند فرَگرنتیکا، پرفیومو یا اِن.اِس.تی پرفیوم  نظرات کاربران مختلف دربارهٔ عطرها و ادکلن‌های گوناگون و معروف را منتشر می‌کنند. (نشانی این وبسایت‌ها در منبع آمده است)

    به آنها و البته دیجی کالای خودمان هم سری زدیم تا با نقاط قوت و ضعف ادکلن موردنظرمان از نظر کاربران این سایت‌ها که تعداد بسیار زیادی از افراد هستند، آشنا شویم:

    نقاط قوت

    • نکتهٔ مثبت پربسامدی که در میان نظرات کاربران دربارهٔ خرید ادکلن لالیک دیده می‌شد، پخش بوی بالای آن بود. بیشتر خریداران قبلی این ادکلن از پخش‌شدن بوی لالیک در محیط راضی بودند. علاوه بر پخش زیاد این ادکلن در محیط، ماندگاری آن هم از دلایل دیگر علاقه‌مندی خریداران قبلی این محصول است.
    • زیبایی جعبه و شیشهٔ این ادکلن هم از نقاط قوت آن به شمار می‌رود. اگر دقت کنید، جعبه و شیشهٔ عطر شبیه ظرف جوهر است. نام این ادکلن هم که جوهر سیاه است. ترکیب زیبایی از کار در می‌آید. چنین بسته‌بندی و جعبه‌ای برای هدیه‌دادن هم بسیار مناسب است.
    • با حدود ۳۲۰ هزار تومان می‌توانید ادکلن ۱۰۰ میلی‌لیتر لالیک را خریداری کنید. این قیمت برای عطری با ویژگی‌های خوب و ماندگاری بالا رقم مناسبی است.
    • لالیک شهرتی جهانی دارد و از ادکلن‌های معروف دنیاست. نظرات کاربران از کشورهای مختلف در وبسایت‌های گوناگون ایرانی و خارجی نشان می‌دهد که رایحه‌ای مشهور است و سالیان بسیار طولانی در بازار ادکلن‌های معروف حضور داشته است. این می‌تواند دلیلی بر کیفیت و بوی خوش آن باشد. چون اگر محصولی کیفیت و عطر خوبی نداشته باشد، نمی‌تواند سالیان دراز در بازار سرِ پا بماند.

    نقاط ضعف

    خرید ادکلن لالیک

    • پسندیدن ادکلن و عطر بسیار سلیقه‌ای است. مثلا نمی‌توان روی نظراتی حساب کرد که می‌گویند خرید ادکلن لالیک اشتباه است چون بوی بدی دارد. اما برخی از کاربران معتقدند که این ادکلن بوی تندی دارد. این هم ضعف نیست. ولی ما این ویژگی را در بخش نقاط ضعف می‌آوریم تا اگر به بوهای تند و گرم حساس هستید، حواس‌تان را بیشتر در خرید ادکلن لالیک جمع کنید.
    • نمی‌دانیم که این نقطه ضعف است یا نه؛‌ اما یادتان باشد که نمونه‌های قلابی ادلکن لالیک زیادند. پس برای خرید حتما به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. برای مثال، روی دیجی‌کالا برای خرید محصول اصل حساب کنید. حتی اگر محصولات عرضه‌شده در دیجی‌کالا اصل هم نباشند، امکان پیگیری خرید و مرجوع‌کردن محصول وجود دارد:

    یادتان باشد که اگر لالیک تقلبی را بخرید، بوی ناخوشایند الکل را حس خواهید کرد و ماندگاری و پخش بوی ادکلن هم بسیار ضعیف خواهد بود. در این صورت، تجربهٔ درستی از استفاده از لالیک به دست نخواهید آورد. خرید عطر و ادکلن از مراکز معتبر را فراموش نکنید. اگر ترفندهای شناسایی عطر تقلبی را هم بدانید، در خرید موفق‌تر خواهید بود.

    این ادکلن را دقیق‌تر ببینید

    جمع‌بندی

    خرید ادکلن لالیک

    کسانی که از خرید این ادکلن راضی بوده‌اند به یک نکتهٔ جذاب اشاره داشته‌اند: وقتی از این ادکلن استفاده می‌کنند در محیط‌های عمومی مثلا تاکسی یا مهمانی‌ها از آنها نام عطرشان پرسیده می‌شود. این حس بسیار خوشایند است و نشان می‌دهد که ظاهرا خرید ادکلن لالیک برای طرف‌داران بوهای تند، گرم و تلخ خوشایند است.

    باز هم ما نمی‌توانیم به شما توصیه کنیم که عطر و ادکلنی را بخرید یا نه؛ علاقه‌مندی به بوها و عطرها کاملا سلیقه‌ای است. ولی ادکلن لالیک را در گوشهٔ ذهن‌تان داشته باشید.

    اگر قصد خرید آنلاین دارید و فکر می‌کنید که شرایط فروش به این صورت بهتر است اما ایده و نظری دربارهٔ بوی ادکلن ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا حضوری به یک فروشگاه به‌طور حضوری بروید و بعد از اینکه رایحه و بو را شناختید و پسند کردید، آن را از فروشگاه‌های آنلاین سفارش بدهید.

    پرفروش‌ترین ادوتویلت‌های مردانه را ببینید

    [see_also]20930[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید