با بهترین سرم‌های مو دوفاز در بازار ایران آشنا شوید

با بهترین سرم‌های مو دوفاز در بازار ایران آشنا شوید
راهنمای مطالعه

    سرم موهای دوفاز را می‌شناسید؟ می‌دانید که این سرم‌ها می‌توانند به شکل قابل‌توجهی آسیب‌های موهایتان که به خاطر سشوارکشیدن زیاد یا استفاده از اتوی مو ایجاد شده از بین ببرند یا دست‌کم وضع را بهبود بدهند؟ در این مقاله از بهترین سرم مو‌ دوفاز برایتان می‌گوییم. به دنبال بهترین سرم موی دوفاز هستید؟ پس با ما همراه باشید.

    معیارهای انتخاب بهترین سرم موی دوفاز چیست؟

    برای انتخاب بهترین موارد در میان گزینه‌های موجود در بازار سرم موی دوفاز به سراغ معیارهایی رفتیم که کار معرفی را راحت‌تر و دقیق‌تر می‌کنند. در این مقاله، سرم‌هایی معرفی شده‌اند و معیارهای زیر را درباره‌شان بررسی کرده‌ایم:

    • سرعت تأثیرگذاری
    • کیفیت ساخت
    • سهولت استفاده
    • نظرات کاربران
    • ارزش خرید نسبت به قیمت

    در ادامه مقاله بهترین سرم‌های دوفاز در بازار ایران معرفی شده و ویژگی‌های بالا را درباره آنها بررسی کرده‌ایم. ترتیب سرم‌ها براساس بیشترین قیمت به کمترین قیمت مرتب شده است.

    ۱.اسپری دو فاز ترمیم کننده یانسی

    بهترین اسپری دوفاز مو

    اسپری دوفاز ترمیم‌کننده یانسی محصولی اسپانیایی است. کیفیت بالای این محصول توانسته مشتریان ایرانی را از خود راضی نگه دارد. این محصول هم مانند اسپری‌های دوفاز دیگر موها را تقویت می‌کند و تاحدی باعث ترمیم آنها می‌شود. در واقع، اسپری موی یانسی و موارد دیگر مانند باندی مراقبتی دور مو پیچیده می‌شوند و آن را از وضعیت بد نجات می‌دهند.

    سرعت تأثیرگذاری

    خریداران قبلی این محصول در سایت‌های مختلف از جمله دیجی‌کالا به کیفیت آن اشاره کرده‌اند. برخی در طول چندماه، با استفاده از این روغن، موهایی نرم و بهبودیافته پیدا کرده‌اند که نشان می‌دهد سرعت تأثیرگذاری اسپری یانسی بالاست.

    کیفیت ساخت

    اسپری یانسی هم موها را نرم و ابریشمی می‌کند و هم از طریق آب‌رسانی مواد مغذی را هم به موها می‌رساند. البته باید بدانید که محصولات مراقبتی پوست و مو که غیرخوراکی هستند از درون بدن تغییری روی وضعیت اعضا نمی‌گذارند اما می‌توانند از بیرون و به طور موضعی به بهبود اوضاع کمک کنند. یانسی هم همین‌طور است و از بیرون می‌تواند موها را حالت بدهد و نرم کند.

    [related]30915[/related]

    اسپری یانسی از مو در مقابل گرمای وسایلی چون سشوار و اتوی مو محافظت می‌کند و کیفیت ساخت مطلوبی دارد. نوع اسپری به‌کاررفته در آن، جوجوبا، عصاره جوانه گندم و آووکادو است. همه این‌ها برای تقویت موها معروف‌اند و اثرگذاری بالایی دارند.

    سهولت استفاده

    خیلی ساده و راحت می‌توانید از این سرم موی دوفاز استفاده کنید. این محصول در قالب اسپری درست شده و برای همین استفاده از آن آسان و بی‌دردسر است. استفاده از این محصول کاری ندارد؛ کافی است قبل از سشوار یا استفاده از انواع حالت‌دهنده‌های مو، کمی از آن را روی موها بمالید و ماساژ بدهید.

    نظرات کاربران

    خریداران قبلی اسپری یانسی از بو، حجم و کیفیت آن راضی بوده‌اند. ظاهرا این اسپری توانسته زبری، خشکی و وِزشدن موهای بسیاری از مشتریان قبلی‌اش را از بین ببرد.

    ارزش خرید نسبت به قیمت

    مقوله قیمت از بخش‌های مهم در انتخاب این سرم موی دوفاز است. قیمت این سرم چندان پایین نیست. برای خریدش باید چند صد هزار تومان دست‌به‌جیب شوید. البته این را هم فراموش نکنید که حجم سرم در هر بسته حدود ۵۰۰ میلی‌لیتر است؛ یعنی حجم زیادی دارد.

    اما از سوی دیگر در خرید به تاریخ انقضا هم دقت داشته باشید. چون اگر فقط چندماه به انقضای محصول مانده باشد، ضرر خواهید کرد و سرمی روی دستتان می‌ماند که حجم زیادی دارد و بعد از چندماه دیگر قابل استفاده نیست.

    مشاهده قیمت این سرم مو در دیجی‌کالا

    ۲. اسپری احیا کننده دو فاز فرش فیل

    بهترین اسپری دوفاز مو اگر به دنبال بهترین سرم موی دوفاز هستید، اسپری احیاکننده دوفاز فرش‌فیل هم گزینه خوبی است. این محصول می‌تواند با ایجاد شفافیت، نرمی و ابریشمی‌کردن موها موجب احیای آنها شود. اگر موهایتان وز می‌کند و گره می‌خورد می‌توانید به این اسپری فکر کنید.

    سرعت تأثیرگذاری

    اثرگذاری این محصول روی موها هم مطلوب است و خیلی ساده بعد از اینکه از حمام بیرون آمدید، موهایتان را با آن نرم و درخشان کنید و آثارش را ببینید. البته دقت کنید که به گواه مصرف‌کنندگان قبلی این اسپری، خاصیت حجم‌دهندگی زیادی ندارد اما در لطیف و درخشان‌کردن موها نقش مهمی دارد.

    کیفیت ساخت

    این سرم مو می‌تواند موهایتان را از حالت وِز و خشک خارج کند. نیازی به آب‌کشی هم ندارد و گره‌های مویتان را کاملا باز می‌کند و حالت خوبی به آن می‌دهد. آب‌رسانی این سرم به موها از نکات ارزشمند آن است و شفافیت و درخشش خوبی ایجاد می‌کند. اسپری فرش‌فیل ضد الکتریسیته ساکن است و این یعنی موهایتان نرم و ابریشمی می‌شود.

    سهولت استفاده

    این سرم هم به شکل اسپری است و می‌توانید به‌سادگی با اسپری‌کردن محتویات داخل بطری آن، راحت و بی‌دردسر از سرم استفاده کنید. با مصرف این اسپری روی موها، شانه‌زدن برایتان ساده می‌شود و خیلی راحت می‌توانید از دست گره‌ها و وِزها راحت شوید.

    نظرات کاربران

    مشتریان قبلی این سرم از آن راضی‌اند و از میزان مطلوب آب‌رسانی‌اش تعریف و تمجید می‌کنند. البته به نظر می‌رسد که چندان حجم‌دهنده نیست اما سرم مناسبی است و می‌تواند موها را درخشان و نرم کند. قبل از استفاده از اتوی مو، دستگاه‌های فِرکننده مو و... هم این سرم کاربرد زیادی دارد و باعث خوش‌حالت‌ترشدن موها می‌شود و می‌تواند آنها را از آسیب حرارت این وسایل حفظ کند.

    ارزش خرید نسبت به قیمت

    به گواه مشتریان و خریداران قبلی، این اسپری اثرگذاری خوبی دارد. حجم آن هم حدود ۴۰۰ میلی‌لیتر است. پس به نظر می‌رسد که می‌توان ارزش خرید خوبی نسبت به قیمت این محصول برایش متصور شد. قبول دارید؟

    ۳. سرم مو دو فاز مارال

    بهترین اسپری دوفاز مو

    برند مارال هم یکی دیگر از مواردی است که شاید بتوان به عنوان بهترین سرم موی دوفاز خریداری کرد. فرقی نمی‌کند که موهایتان چه ویژگی‌هایی دارد؛ در هر حال، این سرم برای همه نوع مویی کاربرد دارد. مثلا اگر موهایتان رنگ‌شده، خشک است یا وِز و...، روی سرم موی مارال حساب کنید.

    سرعت تأثیرگذاری

    این سرم مو هم با وجود ویتامین B5 در آن به تارهای مو آب‌رسانی می‌کند. بعد از اینکه سرم موی مارال را به موها می‌زنید، خیلی زود و سریع موهایتان نرم می‌شود و اگر با الکتریسیته ساکن وز کرده یا دچار پُف شده باشد، حالتش نرم و درخشان می‌شود.

    کیفیت ساخت

    این سرم دوفاز دارای ترکیب‌های سیلیکونی است و موها را درخشان می‌کند. وجود ویتامین هم کیفیت آن را بالا می‌برد. ترکیبات موجود در این سرم مانع از آن می‌شوند که نیازی به استفاده از نرم‌کننده‌ها به‌طور جداگانه وجود داشته باشد.

    سهولت استفاده

    این سرم هم مانند دو مورد دیگری که تا اینجا گفته شد، به شکل اسپری است و استفاده از آن ساده و سریع انجام می‌گیرد.

    نظرات کاربران

    کسانی که موهایشان را زیاد سشوار یا اتو می‌کنند از این محصول رضایت زیادی داشته‌اند. همین نشان می‌دهد که با سرم مویی قابل‌اعتنا روبه‌رو هستیم که احتمالا خواص مطلوبی دارد. برخی دیگر از کاربران هم از توانایی این محصول در گرفتن وز موها تعریف کرده‌اند.

    ارزش خرید نسبت به قیمت

    حجم سرم مارال حدود ۴۵۰ میلی‌لیتر است و به قیمت نه‌چندان بالایی به فروش می‌رسد. با وجود ویژگی‌های خوبی که دارد، احتمالا می‌توان به آن به چشم گزینه‌ای استاندارد نگاه کرد.

     

    ۴. اسپری دو فاز مو آدرا

    بهترین سرم مو‌ دوفاز

    در جست‌وجو برای یافتن بهترین سرم موی دوفاز می‌توان به گزینه دیگری هم رسید: اسپری دو فاز موی آدرا. این مورد هم دارای ویژگی‌های مختلفی است و ادعا می‌کند که هم در نرم‌کردن مو نقش دارد و هم در حالت‌دهندگی، براق‌کنندگی و ترمیم و تقویت موها. بگذارید که با معیارهایمان به سراغ بررسی دقیق‌تر اسپری آدرا برویم و ببینیم که اوضاع از چه قرار است.

    سرعت تأثیرگذاری

    این اسپری دوفاز خوش‌بو هم بعد از حمام یا قبل از استفاده از اتوی مو، فرکننده‌ها و سشوار به کمکتان می‌آید و موها را آماده مواجهه با حرارت می‌کند تا آسیب کمتری ببینند. اثرات مطلوب این اسپری در حد یک روز بیشتر باقی نمی‌ماند.

    [related]30580[/related]

    صاف‌شدن موها با این اسپری کار سختی نیست و بنا به ادعای سازندگانش در آن فناوری‌هایی وجود دارد که کار ترمیم موها را هم انجام می‌دهد. البته اثرگذاری این مورد و البته کرم‌ها و سرم‌های موی مختلف بیش از یک روز نیست. شاید استفاده مدام از آنها بتواند در درازمدت به بهبود وضعیت موها کمک کند.

    گفته می‌شود که این محصول به کمک فناوری ترمیم زیست تقلید لایه محافظ هیدرولیپیدی سطح مو با موادی مانند کراتین هیدرولیز می‌شود و پروتئین‌هایی با ساختار طبیعی مو را احیا می‌کند. برای اینکه ببینیم این‌ها واقعیت دارد یا خیر، بهتر است که به سراغ معیارهای دیگر و البته نظر کاربران هم برویم.

    کیفیت ساخت

    در ساختار این اسپری دو فاز مو از کراتین استفاده شده که حتما نام و اثرگذاری‌اش در حوزه ترمیم و تقویت وضعیت موها شنیده‌اید. استفاده از آن می‌تواند موها را نرم کند و حالت بدهد. بوی خوبی هم دارد.

    سهولت استفاده

    این مورد هم حالت اسپری دارد و مصرف آن ساده است. به‌طور کلی، در خرید محصولات مراقبتی و بهداشتی از مو مانند انواع روغن‌ها به ساختار بسته‌بندی‌شان هم توجه داشته باشید تا راحت‌تر بتوانید از آنها استفاده کنید.

    نظرات کاربران

    نرم و لخت‌‌کردن موها نکته قابل‌توجهی است که درباره این اسپری از میان نظرات کاربران متوجه می‌شویم. البته دقت کنید که کمی موها را چرب می‌کند و اگر روی این موضوع حساس هستید، باید دقت بیشتری در خرید به خرج بدهید و حواستان باشد که شاید بهترین سرم موی دوفاز برایتان نیست.

    ارزش خرید نسبت به قیمت

    این سرم مو حدود ۴۰۰ میلی‌لیتر است و قیمت چندانی هم ندارد. بنا به بررسی معیارها درباره خریدش تصمیم‌گیری کنید. این گزینه‌ای است که می‌خواهید یا موارد دیگر این مقاله را پسندیده‌اید؟

    مشاهده قیمت این سرم مو در دیجی‌کالا

    ۵. ماسک مو دو فاز کریستال Argan Oil

    بهترین اسپری دوفاز مو روغن آرگان هم از نام‌های آشنای مراقبت‌های مو و پوست است. قبول دارید؟ ماسک موی دو فاز کریستال مدل روغن آرگان خاصیت آب‌رسانی دارد و روی لایه خارجی موها اثر می‌گذارد. این ماسک می‌تواند موخوره را هم از بین ببرد.

    سرعت تأثیرگذاری

    استفاده از این سروم بعد از حمام توصیه می‌شود. به گواه خریداران قبلی‌اش تا دو روز هم به موها حالت می‌دهد و آنها را نرم نگه می‌دارد. مدت‌زمان مناسب و معقولی است، نه؟

    کیفیت ساخت

    این سرم هم نیاز به آب‌کشی ندارد و موهای خشک و آسیب‌دیده را احیا می‌کند. آب‌رسانی و وجود مواد مغذی در این محصول کیفیت آن را بالا برده و مشتریان قبلی‌اش را راضی نگه داشته است.

    سهولت استفاده

    استفاده از این سرم هم در بطری‌هایی به شکل اسپری ساده و راحت است. بنابراین، با خرید آن می‌توانید بدون اینکه محتویات داخلی بطری تلف شود، خیلی ساده آن را به موها بزنید و استفاده کنید.

    نظرات کاربران

    خریداران قبلی این محصول از خوش‌حالتی و نرمی موها بعد از استفاده از آن ابراز رضایت زیادی کرده‌اند. البته نکته مهمی را که گفته‌اند هم به خاطر داشته باشید: نباید زیاد از حد از این سروم روی موها اسپری کنید. اگر زیاده‌روی کنید، موهایتان چرب می‌شود. بوی خوش و نرم‌کنندگی این سرم هم از جذابیت‌هایش برای مشتریان بوده است.

    ارزش خرید نسبت به قیمت

    سرم موی دو فاز کریستال حدود ۲۵۰ میلی‌لیتر است. اگر ویژگی‌هایش و نظرات کابران درباره آن، شما را متقاعد و راضی کرده است، اسپری معقولی به نظر می‌رسد. این‌طور نیست؟

    جمع‌بندی بهترین سرم مو دوفاز

    پس از مطالعه این مطلب درباره بهترین سرم موی دوفاز حالا بهتر می‌دانید که ماجرا از چه قرار است و مشتریان دیگر از چه برندهایی در بازار ایران استقبال می‌کنند. رسیدگی به موها باید به‌طور تلفیقی باشد؛‌ یعنی تلفیقی از موادی که می‌خورید و از درون روی بدنتان اثرات مثبت می‌گذارند و موادی که از بیرون اثرگذارند. ماسک‌ها، سرم‌ها و کرم‌ها می‌توانند تغییراتی بیرونی ایجاد کنند و از درون روی موها اثرگذار نیستند. این را به خاطر داشته باشید. شما تجربه خرید سرم موی دوفاز داشته‌اید؟ از میان برندهایی که گفته شد، کدام توجه‌تان را بیشتر به خود جلب کرد؟ بهترین سرم موی دوفاز را پیدا کردید؟ [see_also]1380[/see_also]
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید