بهترین سایت خرید لوازم تحریر فانتزی و ارزان؛ مقایسه ۱۱ فروشگاه اینترنتی

بهترین سایت خرید لوازم تحریر فانتزی و ارزان؛ مقایسه ۱۱ فروشگاه اینترنتی
راهنمای مطالعه

    بهترین سایت خرید لوازم تحریر کدام است؟ لوازم تحریر فانتزی را از کجا باید خرید؟ در این مطلب، برخی از بهترین فروشندگان آنلاین لوازم تحریر ارزان و فانتزی را به شما معرفی می‌کنیم.

    با شروع مهر ماه و باز شدن مدارس و دانشگاه‌ها بازار خرید لوازم تحریر دوباره داغ می‌شود. اما این روزها به لطف وجود انواع و اقسام سایت‌ها دیگر لازم نیست برای تهیه نوشت افزار و کتاب و دفتر از این فروشگاه به آن فروشگاه بروید. کافی است بهترین سایت خرید لوازم تحریر را بشناسید، گوشه دنجی را پیدا کنید، وارد سایت شوید و از بین هزاران گزینه، کالای مناسب را انتخاب کنید. با انجام این کار، به‌جای پیمودن مسیرهای طولانی، ماندن در ترافیک، صرف هزینه گزاف برای رفت‌وآمد و اتلاف وقت در کم‌ترین زمان ممکن خریدی مقرون به‌صرفه را تجربه می‌کنید. در ادامه، برخی از بهترین سایت خرید لوازم تحریر را به شما معرفی می‌کنیم. آشنایی با این سایت‌ها این سایت در خرید بهترین مداد رنگی، خرید اتود و بهترین دفتر ایرانی به شما کمک زیادی خواهد کرد.

    خرید لوازم تحریر ارزان در تهران

    خرید لوازم تحریر ارزان در تهران

    امروز دیگر خرید لوازم تحریر ارزان در تهران کار سختی نیست. به خاطر دور بودن مسافت، ترافیک سنگین و کمبود وقت، در گذشته‌ای نه چندان دور اگر ساکن تهران بودید برای تهیه نوشت افزار باید به فروشگاه‌هایی مراجعه می‌کردید که در نزدیکی محل زندگی یا محل کارتان قرار داشتند و به محصولاتی که در آن مکان وجود داشت اکتفا می‌کردید؛ یا این‌که طی مراسم باشکوهی حداقل یک روز کامل را باید صرف رفتن به بازار بزرگ می‌کردید تا شاید کالاهای متنوع‌تر و قیمت‌های رقابتی‌تری را ببینید. اما در حال حاضر، دسترسی به سایت‌های متعددی که اقلام مورد نیاز را با هزینه مقرون به‌صرفه در اختیارتان قرار می‌دهند کارتان را آسان کرده است. در ادامه، بهترین سایت خرید لوازم تحریر ارزان را به شما معرفی می‌کنیم:

    سایت لوازم تحریر پونز

    سایت لوازم تحریر پونز

    وقتی درباره بهترین سایت خرید لوازم تحریر صحبت می‌کنیم اول از همه به فروشگاه اینترنتی پونز می‌رسیم. کافی است وارد این سایت شوید تا به مجموعه کامل و متنوعی از نوشت افزار، وسایل نقاشی، ابزار نقشه‌کشی و بسیاری دیگر از اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان، دانشجویان یا حتی ملزومات ادارات و سازمان‌‌ها دسترسی داشته باشید. این فروشگاه اینترنتی بیش از ۲۰ هزار محصول متنوع از برندهای گوناگون را عرضه می‌کند. از همه بهتر این‌که سایت پونز به‌طور روزانه یا هفتگی کدهای تخفیف گوناگونی را در اختیار مشتریان و کاربران‌اش قرار می‌دهد. راستی، اگر مبلغ فاکتورتان بالاتر از ۲۰۰ هزار تومان باشد خرید لوازم تحریر با ارسال رایگان را تجربه خواهید کرد. یعنی، در این صورت هیچ هزینه حملی را پرداخت نمی‌کنید. علاوه بر همه این‌ها، اگر به هر دلیلی از خریدتان راضی نبودید؛ یا اگر کالای آسیب‌دیده‌ای به دست‌تان رسید تا ۷ روز فرصت دارید که آن را به فروشگاه اینترنتی پونز برگردانید. به این ترتیب، ضمن خرید لوازم تحریر ارزان، کالایی باکیفیت را دریافت کرده و در صرف وقت و انرژی صرفه‌جویی کرده‌اید.

    آدرس سایت:

    www.punez.shop

    سایت لوازم تحریر گاج مارکت

    سایت لوازم تحریر گاج مارکت

    گاج مارکت هم بهترین سایت خرید لوازم تحریر با قیمت مناسب است. در این فروشگاه اینترنتی طیف گسترده‌ای از محصولات معتبرترین تولیدکنندگان نوشت افزار و لوازم اداری در دسترس شما قرار دارد. تنها با کلیک ساده می‌توانید سبد خریدتان را تکمیل کرده و روش ارسال کالا را خودتان انتخاب کنید. هزینه ارسال، بسته به روش انجام آن و وزن بسته متغیر خواهد بود. با خرید از این فروشگاه اینترنتی، شما ۷ روز فرصت دارید که کالاهای معیوب یا مغایر با آن‌چه می‌خواستید را پس بفرستید و به‌جای آن‌ها اجناس سالم و باکیفیت تحویل بگیرید.

    آدرس سایت:

    www.gajmarket.com

    سایت لوازم تحریر ۲۰

    سایت لوازم تحریر ۲۰

    سایت تحریر ۲۰ یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی است که انواع نوشت افزار و ملزومات اداری را با قیمت مناسب عرضه می‌کند. برای جلب اعتماد و راحتی بیش‌تر شما این سایت، روش پرداخت در محل هم را هم برایتان در نظر گرفته است. تنها شرط استفاده از این روش آن است که مبلغ فاکتورتان بیش‌تر از ۱۰۰ هزار تومان باشد. محصولات خریداری شده از سایت تحریر ۲۰ به‌وسیله پست برای شما ارسال می‌شود. بنابراین، هزینه ارسال کالا هم مطابق با تعرفه پست و با در نظر گرفتن آدرس به فاکتورتان اضافه می‌شود. اگر کالای خریداری شده دچار اشکال باشد می‌توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و بعد از هماهنگی با این بخش، محصول مورد نظرتان را برای آن‌ها پس بفرستید. راستی، سایت تحریر ۲۰ در اغلب اوقات کدهای تخفیف جذابی را برای کاربران در نظر می‌گیرد. با وارد کردن این کدها در مکان مناسب می‌توانید خریدی مقرون به‌صرفه‌تر از همیشه را تجربه کنید.

    آدرس سایت:

    www.tahrir20.com

    سایت شاپ تحریر

    سایت شاپ تحریر

    با مراجعه به فروشگاه اینترنتی شاپ تحریر می‌توانید خرید لوازم تحریر ارزان در تهران را تجربه کرده و هزینه سفارش را در محل پرداخت کنید. با خرید از این سایت به شکل قابل توجهی در هزینه، وقت و انرژی صرفه‌جویی خواهید کرد. کافی است به این سایت مراجعه کرده و کالای مورد نظرتان را از بین هزاران محصول انتخاب کنید. شاپ تحریر هم درست مانند دیگر فروشگاه‌های اینترنتی معتبر به رضایت خریداران‌اش اهمیت می‌دهد. بنابراین، اگر محصولی که به‌دست‌تان می‌رسد معیوب بوده یا مطابق میل‌تان نیست به‌سادگی می‌توانید مرجوع‌اش کنید و پول‌تان را پس بگیرید یا آن را با کلای دیگری تعویض کنید.

    آدرس سایت:

    www.shoptahrir.com

    سایت پاپکو

    سایت پاپکو

    پاپکو یکی از شناخته‌شده‌ترین تولیدکنندگان نوشت افزار باکیفیت و بهترین سایت خرید لوازم تحریر است. محصولات این برند تقریبا در همه فروشگاه‌های معتبر سنتی و اینترنتی پیدا می‌شود. کم‌تر کسی را می‌توان یافت که برای مدرسه، دانشگاه، محل کار، برگزاری سمینار یا هر مورد مشابه دیگری از پاپکو خرید نکرده باشد. برای تجربه خریدی ارزان و عالی کافی است وارد سایت پاپکو شوید و محصولات متنوع آن را با دقت ببینید. در نهایت، بدون نیاز به صرف وقت و هزینه اضافی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید سفارش‌تان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید. این فروشگاه اینترنتی هم با ارائه کدهای تخفیف جذاب تلاش می‌کند تجربه منحصر به‌فردی را برای شما ایجاد کند.

    آدرس سایت:

    www.papcoiran.com/fa

    معرفی سایت های لوازم تحریر فانتزی

    معرفی سایت های لوازم تحریر فانتزی

    بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان و حتی بزرگسالانی که کودک درون‌شان هنوز به‌شدت زنده و فعال است خرید نوشت افزار فانتزی را ترجیح می‌دهند. خوشبختانه، علاوه بر آن‌چه که در بالا گفتیم سایت‌های دیگری هم وجود دارند که لوازم تحریر خارجی و داخلی با طرح‌های جذاب، رنگی و دوست‌داشتنی را عرضه می‌کنند. در ادامه، بهترین سایت خرید لوازم تحریر فانتزی را به شما معرفی می‌کنیم:

    سایت ورد آنلاین شاپ (World Online Shop)

    سایت ورد آنلاین شاپ (World Online Shop)

    این فروشگاه اینترنتی با ارائه لوازم تحریر فانتزی و خاص تلاش می‌کند سهم کوچکی در رنگی کردن روزهای شما داشته باشد. با مراجعه به این سایت انواع و اقسام روان‌نویس، ست اتود، دفترهای متنوع، جامدادی‌ها، قمقمه‌ها و دیگر محصولاتی را می‌بینید که در رنگ‌ها و طرح‌های دلنشین در مقابل‌تان صف کشیده‌اند. از پرطرفدارترین محصولات این فروشگاه می‌توان به اتودهای زیبایی اشاره کرد که با طرح میوه، فست‌فود و پری دریایی هوش از سر بچه‌ها و بزرگ‌ترها می‌برند. ارسال بسته‌ها از طریق این سایت در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه انجام می‌شود. وجود بخش پشتیبانی فعال و ۲۴ ساعته با پاسخگویی سریع از مهم‌ترین مزایای این فروشگاه اینترنتی به حساب می‌آید.

    آدرس سایت:

    www.worldonlineshop.ir

    فروشگاه آنلاین هیس

    فروشگاه آنلاین هیس

    این فروشگاه آنلاین هم در فهرست بهترین سایت لوازم تحریر فانتزی قرار دارد. هیس با ایجاد بستری مناسب به شما کمک می‌کند نوشت افزاری زیبا، باکیفیت و خوش آب‌ورنگ را تهیه کنید. با ورود به این سایت با دنیایی از محصولات فانتزی از جمله، چراغ مطالعه، مداد تراش و پاک‌کن، جامدادی رومیزی، دفترچه یادداشت، کوله‌پشتی و دیگر ملزومات دانش‌آموزان و دانشجویان مواجه می‌شوید. در فروشگاه آنلاین هیس خرید مقرون به‌صرفه لوازم تحریر متفاوت و منحصر به‌فرد را تجربه خواهید کرد. خبر خوب دیگر این است که با ورود به قسمت حراجستون این سایت می‌توانید محصولاتی را ببینید که با تخفیف ویژه به فروش می‌رسند. جالب است بدانید، محصولات ارائه شده در هیس براساس پربازدیدترین‌ها، محبوب‌ترین‌ها، جدیدترین‌ها، ارزان‌ترین‌ها و گران‌ترین‌ها دسته‌بندی شده‌اند. بنابراین، هر مصرف‌کننده‌ای با هر بودجه و سلیقه‌ای می‌تواند از این سایت با دست پر بیرون برود. راستی، این فروشگاه آنلاین با اسنپ پی هم همکاری دارد. بنابراین، شما به سادگی می‌توانید تا سقف ۱۰ میلیون تومان از این سایت خرید کنید و بدون هیچ ضمانت و کارمزدی مبلغ سفارش را به‌صورت اقساط ۴ ماهه پرداخت کنید.

    آدرس سایت:

    www.hiss.ir

    فروشگاه آنلاین چالکو

    فروشگاه آنلاین چالکو

    سایت چالکو یکی از فروشگاه‌های آنلاین لوازم تحریر فانتزی است که زیورآلات متنوع، شال و روسری و برخی دیگر از کالاهای پرطرفدار را در مجموعه‌اش دارد. این سایت کارش را با عرضه و فروش زیورآلات دست‌ساز شروع کرده و پس از مدتی، کالاهای دیگری را هم به فروشگاه‌اش اضافه کرده است. دسترسی سریع، ارائه خدمات عالی به مشتریان، قیمت مناسب و عرضه محصولات فانتزی از مزایای این فروشگاه آنلاین به حساب می‌آیند. فروشگاه چالکو در تهران فعالیت می‌کند و سفارش‌های شما را به‌وسیله پست یا پیک برایتان می‌فرستد. تمامی لوازم تحریر فانتزی از کاتر کریستالی گرفته تا اتود طرح حیوانات، اتودهای کهکشانی و انواع دفترچه‌ها و جامدادی‌ها در این سایت موجود است.

    آدرس سایت:

    www.chalku.com/product-category/stationery

    سایت رنگی‌لند

    سایت رنگی‌لند

    اگر دنبال بهترین سایت خرید لوازم تحریر فانتزی می‌گردید پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه آنلاین رنگی‌لند سری بزنید. در این پلتفرم آنلاین، مجموعه کاملی از محصولات جذاب و لوازم تحریر خارجی و ایرانی را مشاهده خواهید کرد. خوب است بدانید، خریدتان از رنگی‌لند به لوازم تحریر، کیف و کوله‌پشتی محدود نمی‌شود. در این سایت شما می‌توانید انواع هندزفری و هدفون، قمقه و فلاسک، چراغ مطالعه و چراغ خواب، جاکلیدی و کاور کلید و بسیاری دیگر از کالاهای جذاب و فانتزی را خریداری کنید. ضمانت تعویض ۷ روزه، پشتیبانی مداوم و شبانه‌روزی، تضمین اصالت کالا و تحویل اکسپرس از مزایای خرید از سایت رنگی‌لند به حساب می‌آیند.

    آدرس سایت:

    www.rangiiland.com

    تی‌تو مارکت

    تی‌تو مارکت

    تی‌تو مارکت هم بستر مناسبی برای خرید انواع لوازم تحریر خارجی و تولید داخل است. محصولات متنوع، درجه یک و رنگارنگ این سایت هر بیننده‌ای را فارغ از سن‌وسال مجذوب می‌کند. کافی است وارد این سایت شوید و دسته‌بندی مربوط به لوازم تحریر را انتخاب کنید؛ اینجاست که با انبوهی از نوشت افزارهای جالب در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون روبه‌رو می‌شوید. شما در هر نقطه‌ای از ایران که باشید می‌توانید از این فروشگاه آنلاین خرید کنید. سفارش‌های شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به‌وسیله پست برایتان ارسال می‌شوند. مشاوره و پشتیبانی شبانه‌روزی، تحویل سریع، پرداخت امن و مطمئن و مشتری‌مداری از مهم‌ترین ویژگی‌های تی‌تو مارکت به حساب می‌آیند.

    آدرس سایت:

    www.titomarket.com

    سایت بادپرک

    سایت بادپرک

    بادپرک هم با ارائه نوشت افزار فانتزی، ارزان و شیک می‌تواند لقب بهترین سایت خرید لوازم تحریر را به خودش اختصاص دهد. در این فروشگاه آنلاین انواع لوازم تحریر فانتزی دخترانه و پسرانه از دفترها و خودکارهای رنگارنگ گرفته تا انواع کیف و کوله‌پشتی در دسترس شما قرار دارد. کافی است محصول مورد نظرتان را انتخاب کرده، هزینه آن را پرداخت کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید. با خرید از بادپرک می‌توانید درباره قیمت، کیفیت و سرعت ارسال کالا مطمئن باشید.

    آدرس سایت:

    www.badparak.com

    سخن آخر

    در این مطلب، بهترین سایت خرید لوازم تحریر ارزان و فانتزی را به شما معرفی کردیم. حالا نوبت شماست که دست به‌کار شوید. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا به تعدادی از این فروشگاه‌های آنلاین سر بزنید و پس از مقایسه قیمت‌ها، شرایط ارسال کالا و بررسی تنوع محصولات، سفارش خود را نهایی کنید. لطفا تجربه خریدتان از هر یک از این سایت‌ها یا فروشگاه‌های مشابه را با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید.

    منبع:
    نیلوفر مغازه‌ای
    تیتر رو بگیر؛ درباره‌اش حسابی تحقیق کن؛ به کلید واژه‌ها دقت کن؛ ساده و روان بنویس؛ الگوریتم‌ها رو دریاب؛ با مخاطب ارتباط برقرار کن و به مهم‌ترین پرسش‌هاش جواب بده. شغل من همینه. هر روز توی اقیانوسی از کلمات غوطه‌ورم و باید موضوعات جالب و متنوعی رو یاد بگیرم. در نهایت، تلاش می‌کنم حاصل بررسی‌ها و آموزه‌هام رو به ساده‌ترین شکل ممکن با شما به اشتراک بذارم.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید