راهنمای خرید بهترین بخاری آکواریوم

راهنمای خرید بهترین بخاری آکواریوم
راهنمای مطالعه

    خرید بخاری آکواریوم یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی است که به متعادل نگه داشتن دمای آب، کاهش استرس ماهی‌ها و افزایش طول عمر آن‌ها کمک می‌کند. در این مطلب با بهترین بخاری آکواریوم مثل آکواتک (Aquatec)، سوبو (SOBO) و سی استار آشنا می‌شویم.

    برخلاف تصور بسیاری از افراد، خرید بخاری آکواریوم فقط در زمستان کاربرد ندارد و در تمام طول سال باید از آن استفاده کرد. واقعیت این است که عملکرد تجهیزات گرمایشی و سرمایشی موجود در محل مورد نظر شما در فصول مختلف موجب کاهش یا افزایش دمای هوا می‌شود. کم یا زیاد شدن دمای محیط روی دمای آب هم تاثیر می‌گذارد و ثبات آن را بر هم می‌زند. به این ترتیب، ماهی‌ها و دیگر آبزیانی که در آکواریوم زندگی می‌کنند دچار استرس و مشکلات متعددی می‌شوند که طول عمرشان را کاهش می‌دهد. پس، همان‌طور که می‌بینید استفاده از بهترین بخاری آکواریوم در تمام سال الزامی است. 

    راهنمای خرید بخاری آکواریوم

    معیارهای بهترین بخاری آکواریوم چیست؟

    • بهترین گرم کن آکواریوم باید دارای سیستم تنظیم خودکار دما باشد تا به‌صورت اتوماتیک خاموش و روشن شود و دمای آب را متعادل نگه دارد.
    • خرید بخاری آکواریوم ضد آب از مهم‌ترین مواردی است که به افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از خطرات احتمالی کمک می‌کند.
    • در ساخت بخاری آکواریوم باید از بهترین قطعات و مرغوب‌ترین تجهیزات استفاده شده باشد. این امر به ثبات دمای آب و حفاظت از سلامت آبزیان کمک می‌کند.
    • گرم کن آکواریوم باید دارای چراغی باشد که روشن یا خاموش بودن دستگاه را نشان دهد.
    • در هنگام خرید باید بهترین مارک بخاری آکواریوم و مناسب‌ترین مدل‌ها را بشناسید تا کالای مورد نظرتان را از میان آن‌ها انتخاب کنید.
    • اندازه و نوع بخاری آکواریوم را با در نظر گرفتن ابعاد و حجم مخزن و نوع ماهی‌ها انتخاب کنید.

    بخاری آکواریوم چیست؟

    بخاری آکواریوم یکی از اصلی‌ترین تجهیزاتی است که به متعادل نگه داشتن دمای آب، افزایش طول عمر ماهیان و آبزیان موجود در مخزن آب و جلوگیری از مرگ‌ومیر و ابتلای آن‌ها به برخی از بیماری‌ها کمک می‌کند. برای مثال، کاهش دمای آب آکواریوم یکی از عوامل موثر در ایجاد بیماری سفیدک ماهی است که به بی‌حال شدن ماهی‌ها، بسته شدن باله‌ها و نهایتا به مرگ آن‌ها منجر می‌شود. این بیماری ریشه انگلی دارد.

    با این حال، اگر گرم کن آکواریوم عملکرد مناسبی داشته باشد انگل‌ها نمی‌توانند روی بدن ماهی بنشینند و تکثیر شوند. در این حالت، به راحتی می‌توان آن‌ها را از بین برد. در غیر این‌صورت، ماهی‌ها را درگیر می‌کنند و جان‌شان را می‌گیرند. یادتان باشد، بخاری آکواریوم نه تنها در فصل سرما بلکه در روزهای گرم سال هم کاربرد دارد و نقش خود را به‌عنوان ثابت نگه دارنده دما ایفا می‌کند. دلیلش هم این است که شما در فصل تابستان با استفاده از کولر دمای محیط خارج از آّب را کاهش می‌دهید. این کاهش دمای محیط موجب پایین آمدن دمای آب آکواریوم می‌شود و سلامت ماهی‌ها را به خطر می‌اندازد. پس اگر می‌خواهید ماهی‌های سالم و شادابی داشته باشید لازم است خرید بخاری آکواریوم باکیفیت و دماسنج مناسب را جدی بگیرید. 

    انواع بخاری آکواریوم

    در بازار ایران می‌توانید انواع بخاری آکواریوم را در مدل‌های مختلف پیدا کنید. در ادامه پرکاربردترین مدل‌‌های گرم کن آکواریوم را به شما معرفی می‌کنیم.

    انواع بخاری آکواریوم چیست؟

    بخاری زیر شنی

    بخاری زیر شنی یکی از انواع گرم کن آکواریوم است که کابل‌ها و کویل‌های آن از بستر آکواریوم عبور کرده و یک سیستم گرمایش از کف را ایجاد می‌کند. این بخاری‌ها دمای نسبتا پایین و در عین حال، ثابتی را به‌وجود می‌آورند و معمولا از قابلیت تنظیم خودکار برخوردار نیستند. گرمای حاصل از عملکرد این بخاری به گردش بهتر آب و همچنین، بهینه‌سازی انتقال مواد مغذی و اکسیژن به آبزیان کمک می‌کند. خصوصا ریشه‌های گیاهان آکواریومی از عملکرد این دستگاه بیش‌ترین نفع را می‌برند و به خوبی تقویت می‌شوند.

    بهبود گردش آب علاوه بر اکسیژن‌رسانی و غذارسانی به موجودات داخل آکواریوم در از بین بردن و کاهش باکتری‌های آلاینده هم موثر است. مجموعه این عوامل، خطر ایجاد مناطق کم اکسیژن به‌ویژه در نقاطی که گازهای هاضم سمی تشکیل می‌شوند را کم‌تر می‌کند. اگر قصد خرید بهترین بخاری آکواریوم زیر شنی را دارید لازم است کف تانک آب را با شن‌هایی بپوشانید که دانه‌های درشت‌تری دارند. در غیر این‌صورت، ممکن است روند گردش آب در آکواریوم دچار اختلال شود.

    بخاری دقیق

    بهترین بخاری آکواریوم دقیق در اصل هیتر قابل تنظیمی است که می‌توان آن را مشخصا روی دمای خاصی تنظیم کرد. این امر مزایای زیادی دارد. برای مثال، برای درمان برخی از بیماری‌های ماهی‌ها حرارت آب باید بالاتر از میزانی باشد که یک بخاری مجهز به سیستم اتوماتیک تنظیم دما ایجاد می‌کند. این در حالی است که ماهی‌ها در هنگام تخم‌ریزی به دمای پایین‌تری نیاز دارند.

    بخاری اتوماتیک

    بهترین گرم کن آکواریم اتوماتیک دستگاهی است که کاملا در آب آکواریوم شناور شده و زیر آب قرار بگیرد. این موضوع به بهبود عملکرد دستگاه کمک می‌کند. خرید بخاری آکواریوم اتوماتیک دست شما را برای نحوه قرار دادن آن در مخزن باز می‌گذارد؛ زیرا می‌توانید آن را به دلخواه خود به‌صورت عمودی، افقی یا در موارد نادری به شکل زاویه‌دار در داخل تانک آب قرار دهید. با این حال کارشناسان معتقدند که در مقایسه با حالت زاویه‌دار، قرارگیری بخاری در وضعیت عمودی یا افقی در قسمت پایین مخزن می‌تواند بازدهی این دستگاه را بهبود بخشد.

    هیترهای اتوماتیک به ترموستات داخلی مجهز هستند. وجود ترموستات روند روشن یا خاموش شدن خودکار بخاری را براساس دمای آب امکان‌پذیر می‌کند. وقتی گرم کن آکواریوم را در پایین مخزن نصب می‌کنید مراقب باشید تا در مجاورت شن‌ها قرار نگیرد. در غیر این‌صورت، ممکن است پوشش شیشه‌ای آن ترک بخورد. 

    بخاری فیلتردار سطلی

    بهترین بخاری آکواریوم فیلتردار سطلی از یک فیلتر چند لایه و یک هیتر تشکیل شده. با استفاده از این دستگاه، علاوه بر تثبیت دمای آب به میزان دلخواه می‌توانید آب شیرین را تصفیه کنید. این نوع گرم کن آکواریوم معمولا به حس‌گر دما و نمایش‌گر دیجیتال مجهز است. بنابراین، به سادگی می‌توانید دمای داخلی آکواریوم را بسنجید و آن را بسته به میزان آب و نوع آبزیان تنظیم کنید.

     اندازه بخاری آکواریوم باید چقدر باشد؟

     اندازه بخاری آکواریوم باید چقدر باشد؟

    در هنگام خرید بخاری آکواریوم لازم است گزینه‌ای را انتخاب کنید که اندازه‌اش با ابعاد مخزن و حجم آب درون آن تناسب داشته باشد. برای این منظور باید به عواملی مانند دمای اتاق هم توجه کنید. برای انتخاب هیتر مناسب، ابتدا دمای مورد نظر آب مخزن را از دمای اتاق کسر کنید. سپس، عدد به‌دست آمده بر حسب سانتی‌گراد را در جدول زیر پیدا کنید.

    در مرحله بعد، باید حجم مخزن آکواریوم برحسب لیتر را هم در جدول پیدا کنید. به این ترتیب، می‌توانید اندازه بخاری مورد نیازتان را بدانید. برای مثال، اگر دمای اتاقی که آکواریوم را در آن قرار داده‌اید ۲۵ درجه سانتی‌گراد و میزان دمای مورد نیاز برای آب ۱۵ درجه سانتی‌گراد و حجم مخزن ۲۵ لیتر باشد، شما باید یک هیتر ۷۵ واتی خریداری کنید.

    بهترین مارک بخاری آکواریوم

    بهترین مارک بخاری آکواریوم چیست؟

    آشنایی با بهترین مارک بخاری آکواریوم به شما کمک می‌کند مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. برای مثال، برند سوبو (SOBO) یکی از تولیدکنندگان بهترین بخاری آکواریوم چینی است که عمدتا در زمینه ساخت تجهیزات و محصولات ویژه آبزیان فعالیت می‌کند. از سوی دیگر، آکواتک (Aquatec) هم یک برند چینی معتبر است که تجهیزات مخصوص آکواریوم را با قیمت مناسب عرضه می‌کند.

    برندهای ایرانی بسیار خوبی هم وجود دارند که با خرید تولیدات‌شان هم به اقتصاد کشور کمک کرده و هم محصول مقرون به‌صرفه‌تری را خریداری می‌کنید. برای مثال، شرکت ماهیران یکی از بهترین تولیدکنندگان آکواریوم و تجهیزات مرتبط با آن و نماینده انحصاری برخی از معتبرترین برندهای خارجی است. برند سی استار هم یکی از بهترین مارک‌های تولید ایران است که مواد اولیه مورد نیازش را از کشورهای ایتالیا و تایوان وارد کرده و محصولات‌اش را به دیگر کشورهای خاورمیانه صادر می‌کند.

    بهترین مکان برای نصب بخاری آکواریوم

    بهترین مکان برای نصب بخاری آکواریوم چیست؟

    پس از خرید بخاری آکواریوم نوبت به نصب آن می‌رسد. از آن‌جا که تبخیر تدریجی و سیفون کردن آب موجب کاهش حجم آب می‌شود، لازم است گرم کن آکواریوم را در عمق مناسبی نصب کنید. به این ترتیب، با پایین آمدن سطح آب قسمتی از تجهیزات هیتر بیرون نخواهد ماند. در ضمن، باید بخاری را در فاصله خوبی از بستر مخزن قرار دهید تا به شن‌های کف مخزن و صخره‌ها و گیاهان تزئینی آکواریوم نچسبد. در غیر این‌صورت، تفاوت ضریب انبساط حرارتی می‌تواند موجب ایجاد ضربه، ترک خوردن و خرابی بخاری شود.

    گرم کن آکواریوم باید در محلی نصب شود که جریان آب وجود داشته باشد. برای جلوگیری از سقوط بخاری و اجتناب از مشکلات احتمالی در هنگام نصب از غوطه‌ور بودن تمام بخش‌های بخاری در آب مطمئن شوید و بادکش‌های لاستیکی آن را به خوبی روی شیشه مخزن محکم کنید. توجه داشته باشید، نصب عمودی یا افقی بهترین روش جاگذاری بخاری در آکواریوم است. 

    بهترین مدل بخاری آکواریوم

    در ادامه سراغ معرفی ۱۰ مدل از بهترین گرم کن آکواریوم در بازار ایران می‌رویم. مزایا و معایب بخاری هر مدل آکواریوم را توضیح داده و ویژگی‌های اصلی آنها را فهرست می‌کنیم تا با آگاهی کامل مدل مناسب را برای آکواریوم خود انتخاب کنید. 

    بخاری آکواریوم سوبو کد 304

    بخاری آکواریوم سوبو کد 304

    این مدل بخاری آکواریوم از برند سوبو دارای المنت‌های سرامیکی است که در مقابل تغییرات دما از مقاومت بالایی برخوردارند. این المنت‌ها با پوشش محافظی از جنس استیل پوشیده شده‌اند. استیل ضد زنگ یکی از مناسب‌ترین موادی است که در درون آب دچار خوردگی نمی‌شود، نمی‌شکند و جریان الکتریسیته را به ماهی‌ها منتقل نمی‌کند. این هیتر با استفاده از بادکش به دیواره داخلی آکواریوم متصل می‌شود. 

    ویژگی‌ها

    • توان: ۵۰ وات
    • حداکثر دما: ۳۴ درجه سانتی‌گراد
    • حداقل دما: ۲۳ درجه سانتی‌گراد
    • مناسب برای: آب شور، آب شیرین و پلنت (گیاه)
    • جنس المنت: سرامیک
    • ابعاد: ۱۸*۲*۲ سانتی‌متر
    • مناسب آکواریوم: تا ۱۰۰ لیتر
    • امتیاز کاربران: ۴.۲ از ۵

    نظرات خریداران و قیمت این مدل را ببینید

    بخاری آکواریوم سی استار مدل HX-906 300W

    بخاری آکواریوم سی استار مدل HX-906 300W

    اگر قصد خرید بخاری آکواریوم اتوماتیک مناسب برای آب شور، آب شیرین و پلنت برای مخزن‌هایی تا حجم ۳۰۰ لیتر را دارید، خوب است ویژگی‌های این مدل را بررسی کنید. این محصول دارای المنت سرامیکی با محافظ شیشه‌ای است و عایق مضاعف ضد آب است. وجود نشانگر دما بر روی این بخاری از مزایای مهمی است که آگاهی از حرارت فضای داخل آکواریوم، تنظیم و کنترل آن را برایتان امکان‌پذیر می‌کند.  

    ویژگی‌ها

    • توان: ۳۰۰ وات
    • حداکثر دما: ۳۲ درجه سانتی‌گراد
    • حداقل دما: ۲۰ درجه سانتی‌گراد
    • مناسب برای: آب شور، آب شیرین و پلنت 
    • جنس المنت: سرامیک
    • ابعاد: ۳۲*۳*۳ سانتی‌متر
    • مناسب آکواریوم: تا ۳۰۰ لیتر
    • امتیاز کاربران: ۴.۲ از ۵

    نظرات خریداران و قیمت این مدل را ببینید

    بخاری آکواریوم سی استار مدل HX-906 25W

    بخاری آکواریوم سی استار مدل HX-906 25W

    برای نگهداری از ماهی‌ها و آبزیان در آکواریوم‌های کوچک با حجم ۲۰ لیتر یا کم‌تر هم لازم است بخاری تهیه کنید. البته، این موضوع تا حدود زیادی به نوع ماهی‌ها هم بستگی دارد. این دستگاه با کیفیت بالا و عملکرد عالی می‌تواند عنوان بهترین بخاری آکواریوم آب شیرین، آب شور و پلنت را به خودش اختصاص دهد. المنت سرامیکی این هیتر با لایه محافظی از جنس شیشه پوشیده شده است. خبر خوب این است که معمولا به‌همراه این محصول یک شیشه محافظ یدک هم برایتان ارسال می‌شود.  

    ویژگی‌ها

    • توان: ۲۵ وات
    • حداکثر دما: ۳۲ درجه سانتی‌گراد
    • حداقل دما: ۲۰ درجه سانتی‌گراد
    • مناسب برای: آب شور، آب شیرین و پلنت (گیاه)
    • جنس المنت: سرامیک
    • ابعاد: ۲۰*۳*۳ سانتی‌متر
    • مناسب آکواریوم: تا ۲۰ لیتر
    • امتیاز کاربران: ۳.۹ از ۵

    بخاری آکواریوم اکو مدل 300W RS508-E 

    بخاری آکواریوم اکو مدل 300W RS508-E 

    اگر قصد خرید بهترین بخاری آکواریوم اتوماتیک را دارید حتما این محصول را در نظر داشته باشید. این مدل گرم کن آکواریوم از برند اکو با وزن ۱۵۰ گرم یکی از بهترین گزینه‌های بازار است. دقت بالا در عملکرد، قدرت قابل توجه، برخورداری از نمایش‌گر دما روی بدنه و همراه داشتن شیشه یدک از مزایای این محصول به حساب می‌آید. المنت سرامیکی این بخاری می‌تواند تغییر دما را تا حدود زیادی تحمل کند. این المنت با محافظی از جنس شیشه پوشیده شده است.

    ویژگی‌ها

    • توان: ۳۰۰ وات
    • حداکثر دما: ۳۲ درجه سانتی‌گراد
    • حداقل دما: ۱۸ درجه سانتی‌گراد
    • مناسب برای: آب شور و آب شیرین 
    • جنس المنت: سرامیک
    • ابعاد: ۳۴*۸*۴ سانتی‌متر
    • مناسب آکواریوم: تا ۳۰۰ لیتر
    • امتیاز کاربران: ۴.۲ از ۵

    نظرات خریداران و قیمت این مدل را ببینید

    بخاری آکواریوم سوبو مدل HQ-500

    بخاری آکواریوم سوبو مدل HQ-500

    هیتر HQ ساخت شرکت سوبو بهترین بخاری آکواریوم محافظ دار موجود در بازار است که برای مخازن بزرگ تا حجم ۴۰۰ لیتر طراحی شده و آب را به سرعت گرم می‌کند. وجود محافظ مشبک از جنس پلاستیک سخت و مقاوم در برابر حرارت احتمال شکستن المنت را توسط ماهی‌های بزرگ منتفی می‌کند. قابلیت تنظیم دقیق دما به‌صورت خودکار از دیگر مزایایی است که این دستگاه را به گزینه‌ای مناسب برای خرید تبدیل می‌کند. 

    ویژگی‌ها

    • توان: ۵۰۰ وات
    • حداکثر دما: ۳۴ درجه سانتی‌گراد
    • حداقل دما: ۲۰ درجه سانتی‌گراد
    • مناسب برای: آب شور، آب شیرین و پلنت
    • جنس المنت: شیشه
    • ابعاد: ۲۹*۳*۵ سانتی‌متر
    • مناسب آکواریوم: تا ۴۰۰ لیتر
    • امتیاز کاربران: ۴ از ۵

    بخاری آکواریوم سی استار مدل HX-906 کد 2970116

    بخاری آکواریوم سی استار مدل HX-906 کد 2970116

    خرید بخاری آکواریوم سی استار مدل HX-906 برای مخازنی مناسب است که حداکثر حجم آن‌ها به ۲۰۰ لیتر می‌رسد. این هیتر ۱۶۰ گرمی با کمک بادکش به دیواره آکواریوم می‌چسبد و دمای آب را بسته به نیازتان از ۲۱ تا ۳۲ درجه سانتی‌گراد تنظیم می‌کند. کیفیت بالا و قیمت مناسب از مهم‌ترین مزایای این محصول به حساب می‌آید. المنت سرامیکی این دستگاه با یک محافظ از جنس شیشه پوشیده شده است.

    ویژگی‌ها

    • توان: ۲۰۰ وات
    • حداکثر دما: ۳۲ درجه سانتی‌گراد
    • حداقل دما: ۲۱ درجه سانتی‌گراد
    • مناسب برای: آب شور، آب شیرین و پلنت
    • جنس المنت: سرامیک
    • ابعاد: ۲۶*۲*۲ سانتی‌متر
    • مناسب آکواریوم: تا ۲۰۰ لیتر
    • امتیاز کاربران: ۴.۱ از ۵

    نظرات خریداران و قیمت این مدل را ببینید

    بخاری آکواریوم سوبو مدل HQ-300

    بخاری آکواریوم سوبو مدل HQ-300

    این بخاری ۳۰۰ واتی با وزن ۳۱۵ گرم به کمک بادکش به سادگی به دیواره داخلی آکواریوم می‌چسبد و آب درون مخزن را در بازه ۲۰ تا ۳۴ درجه سانتی‌گراد به دمای دلخواه می‌رساند. این محصول بهترین بخاری آکواریوم پوشش دار مناسب برای آب‌های شور و شیرین و مخازن حاوی گیاه به حساب می‌آید. وجود سنسور حرارتی دقیق و لامپ شاخص برای اطمینان از روشن بودن دستگاه از دیگر مزایایی است که آن را به یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها تبدیل می‌کند. المنت شیشه‌ای این بخاری مجهز به پوشش پلاستیکی مخصوصی است که از ایجاد سوختگی بر روی بدن ماهی‌ها جلوگیری می‌کند و احتمال شکستن آن را به میزان چشمگیری کاهش می‌دهد.

    ویژگی‌ها

    • توان: ۳۰۰ وات
    • حداکثر دما: ۳۴ درجه سانتی‌گراد
    • حداقل دما: ۲۰ درجه سانتی‌گراد
    • مناسب برای: آب شور، آب شیرین و پلنت
    • جنس المنت: شیشه
    • ابعاد: ۲۶*۳*۵ سانتی‌متر
    • مناسب آکواریوم: تا ۳۰۰ لیتر
    • امتیاز کاربران: ۵ از ۵

    بخاری آکواریوم سوبو مدل HF-200W

    بخاری آکواریوم سوبو مدل HF-200W

    خرید بخاری آکواریوم سوبو مدل HF-200W به شما کمک می‌کند آب مخزن‌های تا حجم ۲۰۰ لیتر را در کم‌ترین زمان ممکن بین ۱۲ تا ۳۴ درجه سانتی‌گراد تنظیم کنید. این هیتر ۲۰۰ واتی با وزن ۴۰۰ گرم دارای بادکشی است که کار نصب آن را در درون آکواریوم آسان می‌کند. این محصول با برخورداری از تنظیمات حرارتی دقیق برای آب‌های شور و شیرین و مخازن حاوی گیاه مناسب است. اتوماتیک بودن، ضد آب بودن، داشتن شیشه محافظ یدک و فیمت مناسب از دیگر مزایای این دستگاه به حساب می‌آید. المنت سرامیک این بخاری با یک محافظ از جنس شیشه پوشیده شده است. در هنگام نصب این محصول و دیگر بخاری‌های آکواریوم لازم است دقت کنید که کل دستگاه در داخل آب قرار گیرد و کاملا غوطه‌ور شود.

    ویژگی‌ها

    • توان: ۲۰۰ وات
    • حداکثر دما: ۳۴ درجه سانتی‌گراد
    • حداقل دما: ۱۲ درجه سانتی‌گراد
    • مناسب برای: آب شور، آب شیرین و پلنت
    • جنس المنت: سرامیک
    • ابعاد: ۳۴*۲*۲ سانتی‌متر
    • مناسب آکواریوم: تا ۲۰۰ لیتر
    • امتیاز کاربران: ۴.۱ از ۵

    نظرات خریداران و قیمت این مدل را ببینید

    بخاری آکواریوم سوبو مدل HG-200

    بخاری آکواریوم سوبو مدل HG-200

    این محصول با وزن ۴۵۰ گرم و ارتفاع ۴۰ سانتی‌متر دارای بادکشی است که به سادگی بر روی دیواره داخلی آکواریوم محکم می‌شود. المنت سرامیکی این بخاری مجهز به یک محافظ فلزی است که استحکام آن را تضمین می‌کند. این دستگاه برای انواع آکواریوم آب شور، آب شیرین و گیاهی طراحی شده و دمای آب را بسته به دلخواه بین ۱۲ تا ۳۴ درجه نگه می‌دارد.

    ویژگی‌ها

    • توان: ۲۰ وات
    • حداکثر دما: ۳۴ درجه سانتی‌گراد
    • حداقل دما: ۱۲ درجه سانتی‌گراد
    • مناسب برای: آب شور، آب شیرین و پلنت
    • جنس المنت: سرامیک
    • ابعاد: ۴۰*۲*۲ سانتی‌متر
    • مناسب آکواریوم: تا ۲۰۰ لیتر
    • امتیاز کاربران: ۳.۶ از ۵

    نظرات خریداران و قیمت این مدل را ببینید

    بخاری آکواریوم 300 وات ژیلانگ مدل AT-700

    بخاری آکواریوم 300 وات ژیلانگ مدل AT-700

    قیمت مناسب و کیفیت بالا از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که خرید بخاری آکواریوم ۳۰۰ واتی ژیلانگ را توجیه می‌کند. این محصول ۱۸۵ گرمی از سیستم تنظیم خودکار دما برخوردار است و حرارت آب را بسته به نیازتان بین ۱۷ تا ۳۵ درجه سانتی‌گراد نگه می‌دارد. المنت سرامیکی این بخاری داخل پوشش محافظی از جنس شیشه قرار دارد و توسط بادکش در درون آکواریوم نصب می‌شود. 

    ویژگی‌ها

    • توان: ۳۰۰ وات
    • حداکثر دما: ۳۵ درجه سانتی‌گراد
    • حداقل دما: ۱۷ درجه سانتی‌گراد
    • مناسب برای: آب شور، آب شیرین و پلنت
    • جنس المنت: سرامیک
    • ابعاد: ۳۰*۳*۳ سانتی‌متر
    • مناسب آکواریوم: تا ۳۰۰ لیتر
    • امتیاز کاربران: ۴.۶ از ۵

    سخن آخر

    در این مطلب، برایتان از نکات مهمی گفتیم که در هنگام خرید بخاری آکواریوم باید در نظر داشته باشید. در عین حال بهترین بخاری آکواریوم پوشش دار را به شما معرفی کردیم. نظر شما چیست؟ تا به حال از کدام مدل استفاده کرده‌اید؟ آیا راضی بوده‌اید؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه‌ها و تجربیات‌تان را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

    نیلوفر مغازه‌ای
    تیتر رو بگیر؛ درباره‌اش حسابی تحقیق کن؛ به کلید واژه‌ها دقت کن؛ ساده و روان بنویس؛ الگوریتم‌ها رو دریاب؛ با مخاطب ارتباط برقرار کن و به مهم‌ترین پرسش‌هاش جواب بده. شغل من همینه. هر روز توی اقیانوسی از کلمات غوطه‌ورم و باید موضوعات جالب و متنوعی رو یاد بگیرم. در نهایت، تلاش می‌کنم حاصل بررسی‌ها و آموزه‌هام رو به ساده‌ترین شکل ممکن با شما به اشتراک بذارم.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید