بررسی کفش پیاده‌روی مردانه مدل NOV-BK از نظر خریداران

بررسی کفش پیاده‌روی مردانه مدل NOV-BK از نظر خریداران
راهنمای مطالعه

    بررسی کفش پیاده‌روی مردانه مدل NOV-BK نظرات خریداران قبلی را درباره این کفش نشان می‌دهد. اگر قصد خرید این محصول را دارید، ادامه مطلب را از دست ندهید تا با مزایا و معایب کفش NOV-BK آشنا شوید.

    اگر به‌دنبال کفشی راحت برای پیاده‌روی و کارهای روزمره هستید یا می‌خواهید کفش مردانه برای پدر، برادر یا همسرتان بخرید، کفش پیاده‌روی مردانه مدل NOV-BK میان محصولات بازار خودنمایی می‌کند. خریداران بسیاری این کفش را خریده‌اند. اما این محصول چقدر ارزش خرید دارد؟

    مشخصات کفش پیاده‌روی مردانه مدل NOV-BK

     این کفش از چرم مصنوعی تولید شده و بافت نرم و منعطفی دارد. رویه آن از جنس پارچه و چرم مصنوعی است و قابلیت گردش هوا دارد. جنس زیره این کفش هم از نوع ترموپلاستیک پلی‌اورتان است و کفی آن را هر زمان که نیاز باشد می‌توانید تعویض کنید.

    کفش پیاده‌روی مردانه

    این مدل کفش پیاده‌روی مردانه در سایزهای مختلف از ۴۱ تا ۴۵ تولید می‌شود و از نظر سایزبندی محدودیتی ندارد.رنگی مشکی این کفش به شما کمک می‌کند، کفش‌تان را با انواع استایل‌های روزمره یا ورزشی خود هماهنگ کنید.

    معایب کفش پیاده‌روی مردانه مدل NOV-BK

    این کفش آنگونه که باید با کیفیت نیست و معایبی دارد که پیش از خرید بهتر است آنها را بدانید:

    چسب بی‌کیفیت رویه

    چسب رویه این کفش بسیار ضعیف و بی‌کیفیت است و احتمال اینکه پس از مدتی مجبور شوید چسب آن را تمدید کنید، بسیار زیاد است. چنین نقصی باعث می‌شود که کفش‌تان زودتر از آنچه که انتظار دارید، خراب و غیرقابل استفاده شود.

    مطلب مرتبط: ۱۲ مدل از بهترین کفش طبی بازار ایران

    مقاومت نه‌چندان زیاد در برابر ضربه

    اگرچه رویه کفش از چرم مصنوعی نسبتا با کیفیتی است. اما نمی‌توان آن را در برابر ضربات متعدد به اجسام سخت قرار داد و موجب فرسودگی و پارگی زودهنگام آن می‌شود. بنابراین با این کفش نمی‌توانید حرکات ورزشی سنگین انجام دهید و بهتر است بیش از پیاده‌روی‌های ساده انتظار دیگری از آن نداشته باشید.

    سایزبندی غیراستاندارد

    یکی دیگر از معایب این کفش، سایزبندی کاملا غیراستاندارد آن است. اندازه بیشتر کفش‌ها کوچکتر از سایزی است که روی آن زده شده است و همین مساله مشکلات بسیاری برای خریداران ایجاد کرده است.  

    مزایای کفش پیاده‌روی مدل NOV-BK

    از ویژگی‌های خوب این کفش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    مراقبت از پنجه پا در فعالیت‌های سبک

    اگرچه رویه این کفش برای ورزش‌های نسبتا سنگین، خیلی قوی نیست، اما در فعالیت‌های عادی روزمره، مانند پیاده‌روی، از پنجه پایتان به‌ خوبی مراقبت می‌کند.

    تنفس‌پذیری

    همچین این کفش به‌گونه‌ای طراحی شده است تا تنفس‌پذیر بوده و هوا درون آن در گردش باشد. این تنفس‌پذیری، جلوی تعریق پا در کفش و ایجاد بوی نامطبوع را می‌گیرد. بنابراین اگر به دنبال کفشی برای پیاده‌روی‌ها و ورزش‌های روزانه هستید، این کفش مناسب‌تان است. 

    بنددار بودن

    مزیت دیگر این کفش، بنددار بودن آن است. با وجود این بند، کفش‌تان را بدون دردسر می‌پوشید.

    جدول مشخصات

    مزایامعایب
    ظاهر زیبا  چسب ضعیف رویه 
    نسبتا ضدآب سایزبندی غیراستاندارد 
    بنددار بودنمقاومت کم در برابر ضربه 
    تنفس‌پذیری ‌قیمت غیرمنصفانه

    نظرات خریداران در مورد کفش پیاده‌روی مردانه مدل NOV-BK

    کفش مردانه

    • بیشتر خریداران از سایزبندی این کفش شکایت دارند و به گفته آنها، باید یک سایز بزرگتر از اندازه واقعی پایشان سفارش بدهند.
    • همچنین ۶۲درصد از خریداران دید مثبتی به کیفیت مواد تولید‌کننده این کفش دارند. ولی حداقل ۲۶درصد از خریداران از کیفیت و مقاومت کفش رضایت نداشته و می‌گویند، این کفش پس از مدت کوتاهی فرسوده می‌شود و بر این باورند که با خرید این کفش حتما متضرر می‌شوید. همچنین برخی از خریداران از عدم تقارن کفش‌ها و بی‌کیفیت بودن بند‌های کفش شکایت داشتند.
    • در آخر اکثر خریداران  قیمت آن را هم غیرمنصفانه اعلام کردند. این کفش در بازار با قیمت حدود ۲۹۳هزار (۲۸ آبان) فروخته می‌شود که به گفته برخی از خریداران، بیش از ۱۰۰هزار تومان ارزش ندارد.

    مطلب مرتبطراهنمای خرید کفش تریل رانینگ

    جمع‌بندی

    موقع خرید کفش پیاده‌روی مردانه مدل NOV-BK بهتر است به تمام نکاتی که در اینجا به آن اشاره کردیم توجه کافی نشان دهید تا در صورت نیاز و با توجه به ویژگی‌های این کفش، انتخاب مناسبی داشته باشید.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید