بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار ایران

بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار ایران
راهنمای مطالعه

     بهترین ساعت هوشمند سیم‌کارت خور بازار کدام است؟ در این مقاله، به معرفی بهترین ساعت‌های هوشمند بازار با قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت و مکالمه بدون نیاز به گوشی موبایل می‌پردازیم.

    با ظهور ساعت‌های هوشمند و همه‌گیری آن‌ها، کم‌کم شاهد بلوغ این گجت‌ها هستیم به طوری که می‌توان اکثر ویژگی‌ها و کاربردهای یک گوشی هوشمند را در بهترین ساعت هوشمند مشاهده کرد. یکی از این قابلیت‌های کلیدی و پرمخاطب، ساعت هوشمند سیم‌کارت خور است.

    اگر بخواهید به سراغ ساعت‌های هوشمند از برندهای مطرح مانند اپل، سامسونگ، هوآوی، شیائومی یا امثال آن‌ها بروید، فقط می‌توانید به گزینه‌های برخورد کنید که از قابلیت e-Sim پشتیبانی می‌کنند. e-Sim یا سیم‌کارت الکترونیکی، قطعه‌ای داخلی در این ساعت‌های هوشمند است که می‌توان اپراتورهای پشتیبانی کننده را روی آن‌ تنظیم کرد. با این حال، همچنان این قابلیت در ایران راه‌اندازی نشده اما احتمال دارد در آینده‌ای نزدیک شاهد ظهور سیم‌کارت‌های الکترونیکی در ایران باشیم.

    ولی در این بین، ساعت‌های هوشمند دیگری در بازار وجود دارند که از سیم‌کارت فیزیکی پشتیبانی می‌کنند، قابلیت ریجستری دارند و شما می‌توانید از آن‌ها به جای گوشی هوشمند برای شماره‌گیری و تماس به شکلی کاملا مستقل، در کنار سایر قابلیت‌های یک ساعت هوشمند معمول استفاده کنید. در ادامه به معرفی بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور بازار ایران را در بازه‌های قیمتی گوناگون پرداخته‌ایم. پیش از این بهترین ساعت هوشمند سامسونگ و ساعت هوشمند هواوی را معرفی کرده بودیم. 

    ساعت هوشمند سیم‌ کارت خور میدسان مدل A1

    • قیمت: از ۴۰۰ هزار تومان
    • ابعاد: ۴۳.۵ در ۴۰ در ۱۱.۸ میلی‌متر
    • نمایشگر: ۱.۵ اینچ IPS LCD – وضوح ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل
    • سیستم عامل: قابل اتصال به دستگاه‌های اندرویدی و iOS
    • جی‌پی‌اس: ندارد

    بهترین ساعت هوشمند سیم‌ کارت خور

    این ساعت هوشمند سیم‌ کارت خور را می‌توانیم یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند ارزان بدانیم که قابلیت پشتیبانی از سیم‌ کارت فیزیکی را دارد و شما می‌توانید از آن، بدون نیاز به اتصال به گوشی هوشمند و کاملا مستقل، برای تماس، پیامک و ارتباطات تلفنی استفاده کنید. ظاهر ساعت یک کپی کامل از اپل واچ است، صفحه‌نمایش ۱.۵ اینچی دارد و از قابلیت‌هایی مانند قدم‌شمار، زنگ هشدار، بلوتوث، دریافت اعلانات شبکه‌های اجتماعی و سنسور ضد سرقت پشتیبانی می‌کند. همچنین این ساعت هوشمند به یک دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی هم مجهز شده است.

    این ساعت هوشمند تطابق کاملی با سیستم عامل اندروید دارد، اما با اتصال به گوشی‌های iOS، فقط به قابلیت تماس دسترسی خواهید داشت. با این حال، اگر به دنبال ساعت هوشمند سیم‌ کارت خور ارزان هستید و می‌خواهید به جای گوشی هوشمندتان، در مواقعی مانند پیاده‌روی، باشگاه ورزشی یا هر محلی که قصد بردن گوشی خود را ندارید، یک ساعت با قابلیت تماس و پشتیبانی از سیم‌کارت داشته باشید، ساعت هوشمند سیم‌ کارت خور مدل A1 یکی از ارزان‌ترین گزینه ممکن بازار محسوب می‌شود.

    مطلب مرتبطبهترین رهگیر هوشمند سلامتی در ایران

     

    ساعت هوشمند سیم کارت خور مودیو MW01

    • قیمت: از ۶۹۰ هزار تومان
    • ابعاد: ۴۲ در ۳۵ در ۱۲ میلی‌متر
    • نمایشگر: ۱.۵۴ اینچ IPS LCD – وضوح ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل
    • سیستم عامل: قابل اتصال به دستگاه‌های اندرویدی و iOS
    • جی‌پی‌اس: ندارد

    بهترین ساعت هوشمند سیم‌ کارت خور

    ساعت هوشمند سیم کارت خور مودیو MW01 یکی دیگر از ساعت‌های هوشمند ارزان‌قیمت بازار با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت فیزیکی و همچنین با امکان ریجستر شدن است. این ساعت هوشمند سیم کارت خور هم ظاهری شبیه اپل واچ دارد، از نمایشگر IPS با وضوح ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و همچنین به یک دوربین ۰.۳ مگاپیکسلی در کنار میکروفون و اسپیکر مجهز است.

    این ساعت هوشمند سیم کارت خور ارزان علاوه بر سیم‌کارت، از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند و منوی فارسی هم در اختیار کاربر قرار می‌دهد. باتری ۳۸۰ میلی‌آمپر ساعتی ساعت هوشمند مودیو MW01 هم از طریق کابل میکرو USB شارژ می‌شود که کند است، اما کار را راه می‌اندازد. اگر گوشی آیفون دارید، این ساعت هوشمند فقط به تماس و مشاهده مخاطبان محدود می‌شود و تمام کارایی خود را با اتصال به گوشی اندرویدی نشان می‌دهد. با این وجود، به خاطر پشتیبانی از سیم‌کارت، شما می‌توانید گوشی همراه خود را کنار گذاشته و با این ساعت هوشمند به هر جایی بروید و تماس‌ها و پیامک‌های خود را از طریق این ساعت انجام دهید.

    ساعت هوشمند سیم کارت خور Tk4 Ultra 4G

    • قیمت: از ۲ میلیون تومان
    • ابعاد: ۴۴ در ۳۶ در ۱۰.۵ میلی‌متر
    • نمایشگر: ۱.۹۶ اینچ IPS LCD – وضوح ۳۲۰ در ۳۸۶ پیکسل
    • سیستم عامل: قابل اتصال به دستگاه‌های اندرویدی و iOS
    • جی‌پی‌اس: دارد

    ساعت هوشمند ضد آب

    اگر به دنبال یک ساعت هوشمند سیم‌کارت خور ضد آب مجهز به گواهی IP67 هستید که امکانات و کیفیت مطلوب یک ساعت هوشمند برند و مناسب را هم در اختیار داشته باشد، احتمالا ساعت هوشمند سیم‌کارت خور Tk4 Ultra 4G یکی از بهترین گزینه‌های بازار محسوب می‌شود. صفحه‌نمایش ۱.۹۶ اینچی IPS این نمایشگر، وضوحی برابر با ۳۲۰ در ۲۸۶ پیکسل دارد که برخلاف ساعت‌های هوشمند سیم‌کارت خور ارزان قیمت، از کیفیت تصویر بسیار بهتری برخوردار است و واچ‌فیس‌های فراوانی دارد. ظاهر گوشی هم از همان زبان طراحی اپل واچ تبعیت می‌کند و از طرفی، می‌توانیم روی زیبایی و متریال ساخت دستگاه حساب کنیم.

    این ساعت هوشمند سیم کارت خور ضد آب، به یک باتری ۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی حجیم مجهز شده که به خوبی می‌تواند روزها دوام بیاورد. از قابلیت‌های دیگر این ساعت هوشمند می‌توان به دوربین، زنگ هشدار، پاسخ به تماس، یادآوری تماس، برقراری تماس، یادآوری پیام، کنترل از راه دور، ردیاب خواب، کرونوگراف، ساعت جهانی، ردیاب تناسب اندام، پیام فوری، ردیاب ضربان قلب، شمارش معکوس، شمارش گام، مانیتور اکسیژن خون، قطب نما، NFC، شارژ بی‌سیم، دماسنج و تقویم اشاره کرد.

    ساعت هوشمند سیم کارت خور Tk4 Ultra 4G از سیم‌کارت‌های 4G فیزیکی پشتیبانی می‌کند و قابلیت ریجستری هم دارد. همین موضوع باعث می‌شود تا شما بتوانید از این ساعت هوشمند سیم‌ کارت خور ضد آب در هر جایی، از باشگاه گرفته تا استخر و پیاده‌روی بدون هیچ نگرانی و با امکان برقراری تماس و ارسال پیامک، بی‌نیاز از حضور گوشی هوشمند استفاده کنید.

    ساعت هوشمند سیم کارت خور Tk5 Ultra 5G

    قیمت: از ۲.۵ میلیون تومان

    ابعاد: ۴۹ در ۴۳.۳ در ۱۴.۶۸ میلی‌متر

    نمایشگر: ۱.۹۶ اینچ AMOLED – وضوح ۳۲۰ در ۳۸۶ پیکسل

    سیستم عامل: قابل اتصال به دستگاه‌های اندرویدی و iOS

    جی‌پی‌اس: دارد

    بهترین ساعت هوشمند سیم‌ کارت خور

    ساعت هوشمند سیم کارت خور Tk5 Ultra 5G، مدل بسیار قدرتمندتر با قابلیت‌های فوق‌العاده و سخت‌افزار و نمایشگری باکیفیت‌تر است. این ساعت هوشمند سیم کارت خور ضد آب مجهز به گواهی IP67، از یک صفحه نمایش لمسی ۱.۹۶ اینچی AMOLED واضح و شفاف با وضوح ۳۲۰ در ۲۸۶ پیکسل بهره می‌برد. این ساعت هوشمند دارای پردازنده چهار هسته‌ای ARM Cortex A55 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز و رم 533 مگاهرتز LPDDR3 است که 64 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کند.

    یکی از ویژگی‌های برجسته این ساعت هوشمند سیم‌ کارت خور ضد آب، پشتیبانی از شبکه 5G است. به این معنی که شما می‌توانید از طریق ساعت هوشمند خود تماس برقرار کنید و به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، این ساعت هوشمند دارای GPS، Wi-Fi، بلوتوث، NFC و یک خشاب پشتیبانی از سیم کارت نانو است.

    این ساعت هوشمند سیم کارت خور از سیستم عامل اندروید 8 استفاده می‌کند که قابلیت نصب اپلیکیشن‌های اندرویدی و در کل، محیط و رابط کاربری آشنایی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و به راحتی می‌توانید از امکانات گوگل مانند گوگل پلی، نقشه، جی‌میل و حتی یوتیوب برای تماشای ویدیوهای دلخواه در این ساعت هوشمند استفاده کنید.

    ساعت هوشمند سیم کارت خور Tk5 Ultra 5G دارای یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در کنار آن است که می‌توانید به وسیله آن عکس و فیلم بگیرید. همچنین سنسور ضربان قلب، فشارسنج، قطب نما و شتاب‌سنج هم در این ساعت پیشرفته و پر از قابلیت‌های کاربردی دیده می‌شود. این ساعت هوشمند با باتری ۱۲۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت کار می‌کند که می‌تواند تا ۲ روز در حالت عادی و تا ۵ روز در حالت استندبای کار کند.

    مطلب مرتبط: مقایسه مچ بند هوشمند با ساعت هوشمند

     

    بهترین ساعت‌‌ هوشمند اپل و سامسونگ با سیم کارت e-Sim

    تقریبا هیچ‌یک از ساعت‌های هوشمند برندهای معتبر مثل سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی، امیزفی و گارمین از سیم‌کارت فیزیکی پشتیبانی نمی‌کنند و در مدل‌های رده بالا، به سیم‌کارت الکترونیکی (e-Sim) مجهز هستند که هنوز در ایران توسط هیچ‌یک از اپراتورها مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند با سیم کارت e-Sim باید به اپل واچ سری ۹ و ۸، اپل واچ SE2022، سامسونگ، گلکسی واچ ۵ پرو و بررسی گلکسی واچ ۵ اشاره کرد.

    سوالات متداول در مورد ساعت سیمکارت خور

    e-Sim یا سیم‌کارت الکترونیکی چیست؟

     سیم‌کارت الکترونیکی، نسل جدیدی از سیم‌کارت‌ها هستند که قرار است به طور کلی جایگزین سیم‌کارت‌های فیزیکی شوند. در واقع، e-Sim یک سیم‌کارت بسیار کوچک است که روی بورد گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و هر ابزار و یا گجتی می‌تواند قرار بگیرد و در حال حاضر هم شرکت‌ها و برندهای مطرح دنیا، برخی از مدل‌های گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند خود را به سیم‌کارت الکترونیکی مجهز کرده‌اند.

    آیا e-Sim در ایران پشتیبانی می‌شود؟

    در حال حاضر خیر. هیچ یک از اپراتورهای همراه کشور، اعم از ایرانسل یا همراه اول، هنوز اقدام به ارائه خدمات سیم‌کارت الکترونیکی نکرده‌اند و مشخص نیست چه زمانی این فناوری در کشور اجرایی شود.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید