۱۰ مدل از بهترین ماشین لباسشویی دوقلو ایرانی

۱۰ مدل از بهترین ماشین لباسشویی دوقلو ایرانی
راهنمای مطالعه

    اگر قصد خرید ماشین لباسشویی دوقلو دارید و نمی‌دانید از کدام برند این دستگاه را بخرید، این مقاله مناسب شماست. در اینجا از بهترین لباسشویی دوقلو ایرانی و راهنمای خرید آن صحبت کرده‌ایم.

    بهترین مارک لباسشویی دوقلو ایرانی

    بررسی نظارت کارشناسان و دیدگاه‌های خریداران قبلی نشان می‌دهد بهترین لباسشویی دوقلو ایرانی با برخوردار از کیفیت ساخت بالا، ظرفیت مناسب، قابلیت‌هایی مثل شستشو سریع، خشک‌کن، بخارشو و ایمنی مناسب، توسط این برندها تولید و عرضه می‌شود:

    • پاکشوما
    • فریدولین
    • اینترنشنال آنیل

    پیش از این بهترین مینی واش در ایران را هم معرفی کرده بودیم که در برخی موارد می‌تواند جای لباسشویی دوقلو را بگیرد، از اینرو پیشنهاد می‌کنیم از مطالعه آن صرف نظر نکنید. 

    راهنمای خرید ماشین لباسشویی دوقلو

    موقع خرید لباسشویی دوقلو (که به این نوع لباسشویی، نیمه‌اتوماتیک هم گفته می‌شود)، برای اینکه مدل مناسبی خریداری کرده و از خریدتان راضی باشید، باید به چند نکته توجه کنید:

    ۱. اندازه و ظرفیت

    پیش از خرید هر نوع وسیله برقی برای خانه، باید ابتدا بررسی کنید آیا فضای کافی برای نگهداری آن دارید یا خیر. درواقع باید اندازه و بزرگی و کوچکی لباسشویی‌تان را با توجه به مکانی که برای آن در نظر گرفته‌اید، تعیین کنید تا موقع استفاده از آن دچار مشکل نشوید.

    ظرفیت ماشین لباسشویی‌تان را هم باید برمبنای حجم لباس‌هایی که می‌شویید در نظر بگیرید. باید ظرفیت این ماشین متناسب با تعداد اعضای خانواده باشد. هرقدر خانه پرجمعیتی داشته باشید، ظرفیت لباسشویی باید به همان اندازه بیشتر شود. ظرفیت بار ماشین لباسشویی هم بر حسب کیلوگرم اندازه‌گیری می‌شود.

    ۲. قابلیت جابه‌جایی راحت ماشین لباسشویی

    موقع خرید ماشین لباسشویی،‌ بهتر است نوع چرخدار آن را بخرید تا در مواقع ضروری بتوانید بدون دردسر آن را جابه‌جا کنید. البته اگر مدل لباسشویی دوقلو ایرانی مورد نظرتان، چرخدار نبود، می‌توانید جداگانه برای آن پایه چرخدار بخرید و زیر لباسشویی قرار دهید.

    ۳. توجه به قابلیت‌های لباسشویی

    بهترین لباسشویی دوقلو ایرانی باید به قابلیت‌هایی چون تایمر شستشو و خشک‌کن، قدرت موتور، کم‌صدایی،‌ تعداد برنامه‌های شستشو و ویژگی‌هایی که شستن و خشک کردن لباس‌ها را آسان می‌کند مجهز باشد.

    ۴. مصرف بهینه انرژی

    هنگام خرید لباسشویی به رتبه‌بندی مصرف انرژی و آب آن توجه کنید تا ماشینی بخرید که با محیط‌زیست سازگاری داشته و کم‌مصرف باشد. بدین‌ترتیب لباسشویی‌ مورد استفاده‌تان، نه‌تنها دوستدار محیط‌زیست است، بلکه موجب صرفه‌جویی در هزینه‌هایتان هم می‌شود.

    ۵. قیمت و روش پرداخت

    توجه به قیمت لباسشویی دوقلو ایرانی یکی از اولین ملاحظات خرید این نوع وسیله خانگی است. پیش از خرید باید به بودجه‌تان توجه کنید و با توجه به مدل‌های مختلف بازار بهترین لباسشویی متناسب با بودجه‌تان را بخرید.

    در مورد روش پرداخت هم باید گفت برخی از فروشندگان لوازم خانگی، محصولات خود را به‌ صورت اقساط هم می‌فروشند. اگر با پرداخت نقد این وسیله مشکل دارید، می‌توانید پیش از رفتن به بازار، فروشگاه‌هایی را که کالاهای قسطی ارائه می‌دهند شناسایی کرده و از آنها خرید کنید. البته یادتان باشد، خرید قسطی کالا، کمی قیمت محصول را در مقایسه با خرید نقدی افزایش می‌دهد. خرید قسطی زمانی برایتان فایده دارد که واقعا نمی‌توانید به‌ صورت نقد هزینه محصولی را بپردازید.

    بهترین لباسشویی دوقلو ایرانی

    در ادامه ۱۰ مدل از بهترین لباسشویی دوقلو ایرانی را بررسی کرده و نظرات کاربران را هم آورده‌ایم تا موقع خرید لباسشویی دوقلو آگاهی بیشتری داشته باشید.

    ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما مدل PTF 1504 AJ

    پاکشوما 1504

    این مدل از ماشین لباسشویی پاکشوما یکی از بهترین لباسشویی دوقلو ایرانی است که با ظرفیت ۱۵٫۵ کیلوگرم و ابعاد ۹۳x۴۸x۹۵ سانتی‌متر طراحی و روانه بازار شده است. در این نوع لباسشویی از بالا باز می‌شود و به شما امکان اضافه کردن لباس در حین شستشو می‌دهد.

    این محصول مجهز به سه برنامه شستشو متناسب با نوع و جنس لباس‌هاست و کار شستشوی لباس‌ها را برایتان راحت می‌کند. درضمن با وجود برچسب انرژی A، این مدل از لباسشویی‌های پاکشوما،‌ از کالاهای اقتصادی با مصرف کم انرژی به حساب می‌آید. این ماشین، پرزگیر و هدایت‌کننده آب هم دارد.

    از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به موارد زیر اشاره کرد:

    • جنس بدنه: از دو لایه پلاستیک سبک
    • دارای قابلیت تنظیم زمان شستشو و خشک‌کن
    • مجهز به دو موتور تسمه‌ای قدرتمند (شستشو و خشک‌کن)
    • دارای پمپ تخلیه

    مزایا و معایب ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PTF 1504 AJ بر اساس نظر کاربران

    مزایامعایب
    لرزش و صدای کم  کوچک بودن محفظه خشک‌کن  
    امکان اضافه کردن لباس حین کار  نبود قابلیت خودکار آبگیری و قطع‌کن آبگیری  
    شستشوی خوب لباس‌ها
                               

    این محصول از کاربران خود از ۵، ۴٫۵ امتیاز گرفته است.   

    ماشین لباسشویی دوقلو پاکشوما مدل PTF 2104 AJ

    پاکشوما 2014

    ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PTF 2104 AJ دو در جداگانه دارد، به‌طوری که هر در برای شستشوی لباس‌های جداگانه استفاده می‌شود. این مدل از بهترین لباسشویی دوقلو ایرانی، بزرگ است و ۲۱ کیلوگرم ظرفیت دارد و مناسب خانواده‌های پرجمعیت است.

    این نوع لباسشویی پاکشوما، برنامه‌های شستشوی متنوعی دارد و همچنین مجهز به نوعی سیستم شستشو است که به‌طور خودکار اندازه لباس‌ها و میزان آلودگی آنها را تشخیص می‌دهد. برنامه‌های متنوع این ماشین لباسشویی که شامل شستشوی سریع، شستشوی لباس‌های ورزشی و پشمی می‌شود هم کار شستن لباس‌ها را برایتان راحت کرده است.

    این ماشین لباسشویی دارای سیستم Air Jet است. این سیستم هوای خشک را با سرعت بیشتری درون خشک‌کن به حرکت در می‌آورد و سرعت خشک‌کردن لباس‌ها را به ۲ برابر حالت عادی می‌رساند.

    از دیگر ویژگی‌های این محصول:

    • ظرفیت دیگ: ۲۱ کیلوگرم
    • جهت باز شدن در به سمت بالا
    • مجهز به دو موتور تسمه‌ای قدرتمند شستشو و خشک‌کن
    • دارای فیلتر جذب پرز البسه
    • ابعاد: ۱۰۴x۱۱۵.۵x۶۴.۵ سانتی‌متر

    مزایا و معایب  بر اساس نظر کاربران

    مزایامعایب
    لرزش و صدای کم  نبود زنگ هشدار پایان کار شستشو یا تخلیه 
    امکان اضافه کردن لباس حین کار  نداشتن شیر برقی قطع و وصل 
    محفظه شستشوی بسیار بزرگ و جادار  قیمت بالا

    این ماشین لباسشویی از خریداران خود، از ۵، ۴٫۸ امتیاز دریافت کرده است.

    ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PTN 9604 AJ

    پاکشوما۹۶۰۴

    این مدل از ماشین‌ لباسشویی‌های پاکشوما، با ابعاد ۹۶x۸۰x۴۸ سانتی‌متر دارای ظرفیت شستشوی ۹٫۶ کیلوگرم و مناسب خانواده‌های با جمعیت متوسط است. سیستم شستشوی این لباسشویی از نوع آبشاری است و به‌خوبی لباس‌های کثیف را تمیز می‌کند. ظرفیت خشک‌کن آن هم ۴ لیتر است. این ماشین لباسشویی مجهز به ۱۶ برنامه شستشو، از جمله برنامه‌های استاندارد، حساس، سریع و پوشاک ورزشی است.

    درضمن این لباسشویی دارای فناوری Eco Bubble  (پروانه حباب‌ساز) است که با استفاده از حباب‌های کوچکی از آب و مایع شستشوی لباس، لباس‌ها را با کمترین مصرف آب و انرژی به‌خوبی تمیز می‌کند.

    فناوری Digital Inverter موجود در این لباسشویی برای تنظیم موتور و کاهش صدا و لرزش آن عالی است و در عین‌حال جلوی خرابی سریع تسمه موتور را می‌گیرد و از هزینه‌های ناشی از خرابی تسمه کم می‌کند.

    از دیگر ویژگی‌های این محصول:

    • دارای پنل کنترل LED
    • ۱۳۰۰ دوردردقیقه سرعت چرخش موتور
    • دارای هدایتگر آب و فیلتر ورودی آب
    • مجهز به پرزگیر البسه
    • دارای قابلیت تنظیم زمان
    • دارای سیستم ایرجت

    مزایا و معایب ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PTN 9604 AJ بر اساس نظرات کاربران

    مزایامعایب
    آبگیری عالیبدنه ضعیف
    شستشوی تمیزکاملا خشک نکردن لباس‌های ضخیم  
    مناسب برای فضاهای کوچک   اتصال به آب و شلنگ ورودی کم‌کیفیت   
    مقرون به‌صرفه

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۴٫۳ امتیاز کسب کرده است.

    ماشین لباسشویی فریدولین، مدل SWT150

    فریدولینSWT

    این مدل لباسشویی فریدولین، با ظرفیت ۱۵ کیلوگرم و ابعاد ۸۶۰x۵۱۵x۹۱۰ میلی‌متر، دستگاهی کارآمد برای خانواده‌های نسبتا پرجمعیت است. این ماشین لباسشویی را که می‌توان بهترین لباسشویی دوقلو ایرانی دانست، مجهز به پروانه قدرتمند است که موجب شستشوی عالی لباس‌ها می‌شود.

    ورودی آب گرم و سرد از دیگر ویژگی‌های این محصول است. این لباسشویی دوستدار محیط‌زیست است و به‌گونه‌ای طراحی و تولید شده است که موقع کار با آن می‌توانید در مصرف آب و مواد شوینده و همچنین مدت زمان کار دستگاه،‌ صرفه‌جویی کنید. درواقع این محصول دو حالت شستشوی عادی یا همان Normal و Gentle دارد.

    از دیگر ویژگی‌های این لباسشویی دوقلو:

    • مجهز به تایمر چرخش
    • ۸۰۰ دور در دقیقه سرعت چرخش موتور
    • باز شدن در به سمت بالا
    • ۱۹۴ سانتی‌متر طول سیم

    مزایا و معایب ماشین لباسشویی فریدولین  بر اساس نظرات کاربران

    مزایامعایب
    کار راه‌انداز    لرزش زیاد     
    شستشوی عالی    صدای زیاد
     بزرگ و جادارزود داغ کردن 
    قدرت بالا
    جنس بدنه عالی

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۳٫۶ امتیاز دریافت کرده است.

    ماشین لباسشویی دوقلو فریدولین مدل SWT68

    فریدولین ۶۸

    ماشین لباسشویی دوقلو فریدولین مدل SWT68، ظرفیت ۶٫۸ لیتری دارد و مناسب خانواده‌های کم‌جمعیت است. البته ظرفیت قسمت خشک‌کن هم ۳٫۵ لیتری است. در این محصول از بالا باز می‌شود و با وجود سه برنامه شستشو، لباس‌ها را از ۳ تا ۵ دقیقه می‌شوید. دکمه‌های تنظیمات این مدل از نوع پیچی ولومی هستند و کاربری بسیار آسانی دارند. زمان خشک کردن لباس‌ها هم ۵ دقیقه است.

    این لباسشویی دوقلو به رله حرارتی مجهز است و به همین دلیل جلوی سوختن موتور را می‌گیرد.

    این لباسشویی هم مانند دیگر لباسشویی‌های فریدولین دوستدار محیط‌زیست است و نه‌تنها به محیط صدمه‌ای نمی‌زند، بلکه باعث صرفه‌جویی در هزینه‌هایتان در خصوص منابع آب و انرژی می‌‌شود.

    ویژگی‌های دیگر این محصول:

    • مجهز به پمپ تخلیه
    • دارای فیلتر پرزگیر
    • دارای مگنت تخلیه آب
    • مجهز به سوئیچ ایمنی مخصوص توقف هنگام باز کردن در خشک‌کن
    • ابعاد: ۷۳x۴۳x۸۷ سانتی‌متر

    مزایا و معایب بر اساس نظرات کاربران

    مزایامعایب
    کیفیت خوب               لرزش زیاد     
    قیمت مناسب       صدای بالای خشک‌کن 
    ظرفیت بسیار کم
    خراب شدن سریع برخی از قطعات (بنابر تجربه برخی از کاربران) 

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۳٫۶ امتیاز دریافت کرده است.

    لباسشویی دوقلو اینترنشنال آنیل مدل ۱۲۰۰۰

    لباسشویی اینترنشنال آنیل

    لباسشویی دوقلو اینترنشنال آنیل مدل ۱۲۰۰۰، در میان بهترین لباسشویی دوقلو ایرانی جای دارد. ظرفیت دیگ شستشوی این لباسشویی ۱۲ کیلوگرم را دارد و علاوه‌بر لباس هم می‌توان در آن پتوی ۱ نفره شست. سیستم شستشوی آبشاری و پرزگیر اید دستگاه از جدید‌ترین فناوری‌های روز است و لباس‌ها تا ۲۰درصد تمیزتر از لباسشویی‌های دیگر تمیز می‌شوند. درضمن این ماشین لباسشویی، قابلیت آبکشی اسلامی هم دارد.

    این لباسشویی به تایمر شستشو و خشک‌کن مجهز است و در همان حال که لباس‌ها شسته می‌شوند، می‌توانید به کارهای روزمره دیگرتان هم برسید.

     لباسشویی دوقلو اینترنشنال آنیل مدل ۱۲۰۰۰، با گرفتن تمامی استانداردهای کشوری و بین‌المللی، یکی از پرطرفدارترین لباسشویی‌های دوقلو به حساب می‌آید.

    این لباسشویی مجهز به لوله ورودی آب سرد و گرم است و درضمن می‌توان حین کار به آن لباس اضافه کرد.

    از دیگر قابلیت‌های این لباسشویی:

    • جهت باز شدن در به سمت بالا
    • ۵۰۰ دور در دقیقه سرعت چرخش موتور
    • موتور تسمه‌ای
    • دارای ابعاد ۸۲۰x۴۵۰x۹۵۰ میلی‌متر

    مزایا و معایب لباسشویی دوقلو اینترنشنال آنیل مدل ۱۲۰۰۰ بر اساس نظرات کاربران

    مزایامعایب
    کارآمد و باکیفیت             کوتاه بودن شلنگ آب    
    کم‌صدا  بدنه نسبتا ضعیف
    ظرفیت بالا

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۴ امتیاز گرفته است.

    لباسشویی دوقلو اینترنشنال آنیل مدل F14

    آنیل F14

    این مدل از لباسشویی‌های دوقلو اینترنشنال آنیل، از جدیدترین محصولات این برند است که به قابلیت‌هایی چون شستشوی آبشاری، شستن اسلامی و پرزگیری البسه مجهز است. شستشوی آبشاری، لباس‌ها را بهتر از لباسشویی‌های دیگر می‌شوید.

    در این لباسشویی می‌توان انواع لباس‌ها، پتوی یک نفره، زیرانداز و حتی کفش‌ها را شست. این ماشین به موتور تسمه‌ای قدرتمند شستشو و همینطور موتور برقی پمپ تخلیه خشک‌کن مجهز است. موتور خشک‌کن این لباسشویی به‌گونه‌ای طراحی شده که جلوی هدررفتن مایعات درون مخزن یا نشت آنها را از بین می‌برد.

    جنس بدنه این لباسشویی از مواد درجه یک پلاستیکی دوجداره است که مقاومت بالایی دارد. زاویه باز شدن در این نوع ماشین لباسشویی ۹۰ درجه و به سمت بالاست.   

    این محصول با داشتن تایمر شستشو و خشک‌کن به افراد اجازه می‌دهد تا موقع شستشوی لباس به کارهای دیگر روزمره خود هم برسند.

    از دیگر قابلیت‌های این محصول:

    • امکان اضافه کردن لباس حین کار
    • مجهز به ۳ برنامه شستشو
    • دارای فناوری حباب‌ساز
    • مقدار مصرف بهینه آب (B) و برق (A)
    • ابعاد: ۸۰x۴۰x۱۰۰ سانتی‌متر

    مزایا و معایب بر اساس نظرات کاربران

    مزایامعایب
    شستشوی عالی           ظرفیت کمتر از ۱۲ کیلو (از نظر برخی کاربران)    
    کم‌صدا  
    کم‌لرزش

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۴٫۶ امتیاز کسب کرده است.

    لباسشویی دوقلو اینترنشنال آنیل مدل 10700اینترنشنال ۱۰۷۰۰

    این مدل از لباسشویی‌های اینترنشنال آنیل با ظرفیت ۱۰٫۵ کیلوگرمی مخزن شستشو و ابعاد ۸۳۰x۴۵۰x۹۵۰ میلی‌متر، بهترین لباسشویی دوقلوی ایرانی است که کاربرانش از آن رضایت دارند. مخزن این ماشین مجهز به لوله ورودی آب سرد و گرم است و وجود ۳ برنامه شستشو و همینطور فناوری حباب‌ساز به شما این امکان را می‌دهد که لباس‌هایتان را به‌خوبی و کاملا تمیز بشویید.

    در قسمت بالایی این لباسشویی پنلی با چندین کلید و پیچ تنظیم تعبیه شده است که می‌توانید با استفاده از آنها برنامه شستشوی لباس‌هایتان را تعیین کنید.

    از دیگر ویژگی‌های این محصول:

    • مجهز به دو موتور قدرتمند
    • موتور تسمه‌ای مخزن شستشو با سرعت چرخش ۵۰۰ دور در دقیقه
    • جهت باز شدن در به سمت بالا

    مزایا و معایب لباسشویی دوقلو اینترنشنال آنیل مدل 10700 بر اساس نظرات کاربران

    مزایامعایب
    شستشوی عالی  و کارآمد          جنس بد شلنگ ورودی و تخلیه آب   
    موتور پرقدرتبی‌کیفیت (از نظر برخی کاربران)
    جادار
    قیمت مناسب

    این محصول از کاربران خود از ۵، ۴٫۲ امتیاز کسب کرده است.

    لباسشویی اینترنشنال آنیل مدل N10700آنیل N10700

    ماشین لباسشویی دوقلوی اینترنشنال آنیل N10700 با ظرفیت ۱۰ کیلوگرم، بهترین لباسشویی دوقلو ایرانی است که با آن می‌توانید انواع لباس را به‌خوبی بشویید. بدنه این محصول از پلاستیک دولایه بسیار مقاوم است که دو دیگ شستشو و خشک‌کن دارد. قابلیت تنظیم زمان موجود در این ماشین به کاربر امکان زمان‌بندی شستشوی لباس‌ها را می‌دهد.

    درضمن وجود پنل چندین کلید و پیچ تنظیم تعبیه شده در این لباسشویی امکان استفاده از امکانات این لباسشویی را به کاربر می‌دهد. این ماشین مجهز به ۳ نوع برنامه شستشو دارد و درضمن از فناوری حباب‌ساز برخوردار است.

    از دیگر ویژگی‌های این محصول:

    • قابلیت اضافه کردن لباس حین کار
    • موتور قدرتمند با سرعتع چرخش ۴۰۰ دور در دقیقه
    • زاویه باز شدن ۹۰ دقیقه‌ای در به سمت بالا
    • مجهز به رله حرارتی جهت جلوگیری از سوختن موتور
    • گنجایش ۶ لیتری خشک‌کن
    • دارای پمپ تخلیه و فیلتر پرزگیر
    • دارای مگنت تخلیه آب
    • مجهز به سوئیچ ایمنی مخصوص توقف هنگام باز کردن درب خشک کن
    • ابعاد:‌ ۸۲۰x۴۹۰x۹۵۰ میلی‌متر

    مزایا و معایب بر اساس نظرات کاربران

    مزایامعایب
    کم‌صدا                  خشک‌کن پرسروصدا
    باکیفیتپر کردن آب مخزن به صورت دستی و با شلنگ  

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۴٫۳ امتیاز دریافت کرده است.

    ماشین لباسشویی دو قلو اینترنشنال آنیل مدل MWT11000

    قیمت: ۶,۱۷۰,۰۰۰ تومان

    اینترنشنال آنیل مدل MWT11000

    این مدل از ماشین‌های لباسشویی دوقلو همچون لباسشویی‌های دیگر اینترنشنال آنیل برای شستشوی انواع البسه طراحی شده است و ظرفیت ۱۱ کیلوگرمی آن، این لباسشویی را مناسب خانواده‌های با جمعیت متوسط می‌کند. درضمن این ماشین لباسشویی مناسب شستشوی لباس‌های نوزادان و لباس زیر هم هست.

    پنل این لباسشویی حاوی چندین کلید و پیچ تنظیم است که با استفاده از آنها به‌راحتی می‌توانید برنامه شستشوی مناسب خود را انتخاب و تنظیم کنید.

    در این لباسشویی هم با زاویه ۹۰درجه از بالا باز می‌شود و می‌توانید موقع کار، لباس اضافه کنید. این دستگاه به لوله ورودی آب سرد و گرم مجهز است. این مدل از لباسشویی‌های اینترنشنال آنیل، سبک‌وزن بوده و به‌راحتی جابه‌جا می‌شود. یکی دیگر از قابلیت‌های این ماشین، دارا بودن سیستم شستشوی اسلامی است.

    از دیگر ویژگی‌های این محصول:

    • مجهز به قابلیت تنظیم زمان خشک‌کن
    • دارای سیستم شستشوی محافظ پوست دست
    • دارای فیلتر پرزگیر البسه
    • بدنه محکم پلاستیکی ضدزنگ
    • مجهز به پمپ تخلیه
    • دارای برچسب انرژی A
    • دارای قابلیت آبشار حباب‌ساز
    • ابعاد: ۸۴۰x۵۴۰x۹۸۰ میلی‌متر

    مزایا و معایب  بر اساس نظرات کاربران

    مزایامعایب
    کم‌صدا                  خشک‌کن نه‌چندان جادار
    کم‌لرزشخدمات ضعیف پس از فروش 
    سریع و پرقدرتنداشتن شیر ورودی آب و نیازمند به شیلنگ آب  

    این محصول از کاربران خود از ۵، ۴٫۱ امتیاز دریافت کرده است.

    جمع‌بندی بهترین لباسشویی دوقلو ایرانی

    در این مقاله، چند نمونه از بهترین لباسشویی دوقلو ایرانی در بازار را که ارزش خرید دارند را برایتان معرفی کردیم. امیدوارم با خرید یکی از این محصولات شستشوی لباس‌هایتان را راحت و بی‌دردسر انجام دهید. اگر شما هم تجربه‌ای از لباسشویی‌های ایرانی دارید، خوشحال می‌شویم با ما هم در میان بگذارید. 

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید