معایب جاروبرقی پاکشوما از نظر خریداران چیست؟

معایب جاروبرقی پاکشوما از نظر خریداران چیست؟
راهنمای مطالعه

    معایب جاروبرقی پاکشوما چیست؟ جنس بدنه و کیفیت قطعات آن چگونه است؟ آیا جاروبرقی‌های پاکشوما مکش خوبی دارند و در طول زمان قدرت مکش خود را حفظ می‌کنند؟ این مطلب را بخوانید تا پاسخ همه پرسش‌های خود را در این زمینه پیدا کنید.

    در حال حاضر، انواع و اقسام مدل‌های جاروبرقی پاکشوما در بازار به چشم می‌خورند. با توجه به تنوع مدل‌ها، می‌توان حدس زد که آمار فروش این محصول بسیار بالاست. درباره مزایا و ویژگی‌های مثبت این جاروبرقی‌ها مطالب زیادی نوشته شده است. برند پاکشوما یکی از پرفروش‌ترین مارک‌های جاروبرقی در بازار ایران و در فهرست بهترین جارو برقی مخزنی قرار دارد اما سوال اصلی این است که معایب جاروبرقی پاکشوما چیست؟ در این مطلب، قصد داریم نظرات کاربران را بررسی کرده و با توجه به شواهد موجود نقاط ضعف این جاروبرقی‌ها را به شما معرفی کنیم.

    نقاط ضعف و معایب جاروبرقی پاکشوما   

    بررسی نقاط ضعف و معایب جاروبرقی پاکشوما          

           

    در ادامه، برخی از مهم‌ترین مشکلات جاروبرقی پاکشوما را برایتان بازگو می‌کنیم:

    بدنه برخی از مدل‌ها از استحکام کافی برخوردار نیست

    بدنه اغلب مدل‌های جاروبرقی پاکشوما از جنس پلاستیک ABS است. با این حال، ظاهرا نوع طراحی، کیفیت یا حتی حجم مواد اولیه مواد به‌کار رفته به‌گونه‌ای است که ساختار کلی این محصولات از استحکام و دوام بالایی برخوردار نیست. درضمن، اتصالات بدنه هم در بسیاری از موارد مشکلات خودش را دارد و با دقت کافی انجام نشده است. کافی است از نزدیک نگاهی به محل اتصال قطعات مختلف بدنه بیندازید تا ببینید که بدون هیچ ظرافتی به یکدیگر وصل شده‌اند.

    قطعات اغلب مدل‌ها کیفیت بالایی ندارند

    جاروبرقی‌های پاکشوما معمولا به‌اندازه‌ای ظریف ساخته شده‌اند که قطعات آن‌ها تنها پس از چند ماه استفاده می‌شکنند و خراب می‌شوند. از این میان می‌توان به دستگیره، خرطومی، پارویی و سیم جمع‌کن جاروبرقی اشاره کرد. با بررسی نظرات کاربران به‌سادگی می‌بینید که در مدت زمان کوتاهی، دستگیره جاروبرقی شکسته؛ لوله خرطومی پاره شده؛ لوله تلسکوپی تاب برداشته و حتی کابل محصول کاملا خشک شده است. به‌علاوه، ظاهرا سیم جمع‌کن‌ها از اولین قطعاتی هستند که سریعا از کار می‌افتند.

    طراحی اغلب مدل‌ها مشکل دارد

    ابعاد بدنه بسیاری از مدل‌های جاروبرقی پاکشوما با اندازه چرخ‌ها و نحوه قرارگیری خرطومی تناسبی ندارد. به همین دلیل است که این جاروها در حین کار دائما وارونه یا اصطلاحا چپه می‌شوند. این اتفاق خصوصا زمانی می‌افتد که در حال جارو کردن فرش هستید. از سوی دیگر، طول کابل به شکل قابل توجهی کم‌تر از چیزی است که انتظارش را دارید. درضمن، لوله خرطومی برخی از مدل‌ها هم بسیار کوتاه طراحی شده‌اند. مجموعه این عوامل خصوصا در طول زمان، استفاده از این محصولات را دشوار می‌کنند.

    چرخ‌ها از قدرت کافی برخوردار نیستند

    یکی دیگر از معایب جاروبرقی پاکشوما این است که چرخ‌های‌اش قدرت کافی ندارند. به همین دلیل است که جارو روی فرش حرکت نمی‌کند و انگار به آن چسبیده است. بنابراین در اغلب مواقع، برای حرکت دادن این محصول لازم است انرژی زیادی صرف کنید. این امر نه تنها موجب ایجاد تجربه ناخوشایندی برایتان می‌شود بلکه با گذشت زمان ممکن است با شکستن چرخ‌ها و وارد شدن آسیب به بدنه جارو همراه باشد.

    کیفیت موتور بالا نیست

    موتور اغلب جاروبرقی‌های پاکشوما از همان ابتدای استفاده و تنها پس از چند دقیقه کار کردن داغ می‌کند. این اتفاق به‌ویژه در هنگامی می‌افتد که در حال جارو کردن فرش هستید. طبیعتا ادامه این روند ممکن است موجب سوختن موتور و از کارافتادن دستگاه شود.

    گارانتی محصول از کارایی کافی برخوردار نیست

    متاسفانه، گارانتی جاروبرقی‌های پاکشوما فقط شامل خرابی موتور می‌شود. بنابراین، در صورت شکستگی یا خرابی قطعات لازم است خودتان هزینه تعمیرات را برعهده بگیرید. با توجه به بی‌کیفیت بودن قطعات برخی از مدل‌ها و همچنین، بالا بودن هزینه تعمیر به‌راحتی می‌توان حدس زد که خرید این محصولا چندان مقرون به‌صرفه نخواهد بود.

    با گذشت زمان مکش دستگاه کم می‌شود

    به‌محض خریدن جاروبرقی‌های پاکشوما شما عاشق مکش قوی دستگاه می‌شوید. اما متاسفانه این ویژگی عالی دوام بسیار اندکی دارد و پس از مدت کوتاهی، میزان مکش به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد. ضعیف شدن مکش وقتی با تنگ بودن دهانه پارویی تلفیق می‌شود، استفاده از این محصولات را به تجربه‌ای ناخوشایند و دشوار تبدیل می‌کند.

    نظرات درباره جاروبرقی پاکشوما

    مواردی که در ادامه مطرح می‌شود حاصل بررسی نظارت خریداران قبلی جارو برقی پاکشوما در صفحات و فروشگاه‌‌های آنلاین مثل دیجی‌کالا هستند. 

    • دستگیره درب و نگهدارنده دسته خیلی زود شکسته و قطعات یدکی در بازار پیدا نمی‌شوند.
    • تنها پس از چند ماه استفاده، سیم جمع‌کن خراب شده و مکش جارو خیلی ضعیف شده است.
    • چرخ‌ها با ابعاد بدنه تناسب ندارند و جارو در حین کار چیه می‌شود.
    • خرطومی به‌جای کنف از جنس پلاستیک است.
    • کابل جارو بیش از اندازه نازک است.
    • بسته‌بندی محصول از کیفیت لازم برخوردار نیست.
    • در اغلب مواقع، سیم جمع‌کن گیر می‌کند و پس از مدت کوتاهی از کار می‌افتد.
    • گارانتی دستگاه فقط شامل موتور می‌شود و از خرابی قطعات پشتیبانی نمی‌کند.
    • عملکرد خدمات پس از فروش رضایت‌بخش نیست.
    • بخش پارویی جارو بر روی فرش به‌خوبی حرکت نمی‌کند.
    • موتور محصول در مدت زمان اندکی داغ می‌شود.
    • در بسته‌بندی جاروبرقی پاکشوما مدل کیسه‌ای، کیسه دائمی وجود ندارد.
    • تنها با گذشت یک‌سال، کابل محصول خشک می‌شود.
    • برخلاف ادعای سازنده، فیلتر محصول از نوع هپا ۱۳ نیست.
    • طول کابل به‌اندازه کافی بلند نیست.

    سخن آخر

    در این مطلب، با بررسی نظرات کاربران و تجربیات آن‌ها تلاش کردیم معایب جاروبرقی پاکشوما را به شما معرفی کنیم. نظر شما چیست؟ آیا تا به‌حال از جاروبرقی‌های این شرکت استفاده کرده‌اید؟ چه تجربه‌ای داشتید؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما و دیگر خوانندگان به‌اشتراک بگذارید.

     

    منبع:
    نیلوفر مغازه‌ای
    تیتر رو بگیر؛ درباره‌اش حسابی تحقیق کن؛ به کلید واژه‌ها دقت کن؛ ساده و روان بنویس؛ الگوریتم‌ها رو دریاب؛ با مخاطب ارتباط برقرار کن و به مهم‌ترین پرسش‌هاش جواب بده. شغل من همینه. هر روز توی اقیانوسی از کلمات غوطه‌ورم و باید موضوعات جالب و متنوعی رو یاد بگیرم. در نهایت، تلاش می‌کنم حاصل بررسی‌ها و آموزه‌هام رو به ساده‌ترین شکل ممکن با شما به اشتراک بذارم.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید