راهنمای مطالعه

    اگر خودرو دارید و می‌خواهید سال نو، خودرویتان هم مانند خانه‌تان تمیز و شسته‌رفته باشد، این مقاله را از دست ندهید. در اینجا وسایل مورد نیاز شستشوی خودرو که برای داشتن خودرویی همیشه تمیز لازم دارید، معرفی کرده‌ایم.

    وسایل مورد نیاز شستشوی خودرو

    ۱. قرص شیشه شوی خودرو اتو لایف مدل Ultra 

    قیمت (اسفند ۱۴۰۲): ۹۸هزار تومان

    قرص اتولایف

    قرص شیشه‌شوی خودرو اتولایف محصولی جدید، به‌صرفه و کارآمد است. فقط کافیست یک عدد قرص اتولایف را داخل ۱.۵ لیتر آب ریخته و حدود ۲۰ دقیقه صبر کنید تا محلول کاملا آماده شود. سپس محلول آماده‌شده را به ظرف اسپری منتقل کنید و شیشه‌های خودرو را بشویید.

    همچنین می‌توانید یکی از قرص‌ها را به درون محفظه شیشه‌شوی خودرو که از آب پر شده است بیندازید و به‌راحتی شیشه جلوی خودرو را بشویید.

    این قرص حاوی آنزیم‌های پاک‌کننده قوی است که می‌تواند سخت‌ترین آلودگی‌ها، مانند فضولات پرندگان روی شیشه خودرو را به‌راحتی تمیز کند.

    این محصول خاصیت ضدبخار و رسوب دارد و تا دمای ۵- درجه در برابر یخ‌زدگی مقاومت می‌کند. درضمن قرص‌های اتولایف حساسیت‌زا نیستند و موجب عوارض پوستی و تنفسی نمی‌شوند.

    هر بسته از این شیشه‌شوی، حاوی ۳۰ عدد قرص است.

    ۲. دستمال نظافت خودرو میکروفایبر

    قیمت (اسفند ۲۰۲۴): ۳۵هزار و ۵۰۰ تومان

    دستمال مایکروفیبر

    دستمال نظافت خودرو میکروفایبر کد ۵۳۶، همانطور که از اسم آن برمی‌آید از جنس میکروفایبر تولید شده و توانایی جذب آلودگی، گردوغبار و مواد مختلف از روی خودرو را دارد. نرمی این دستمال جلوی خط و خش افتادن روی بدنه خودرو هنگام تمیزکاری را می‌گیرد. درضمن پارچه به‌راحتی روی سطوح حرکت کرده و با استفاده از آن می‌توانید حتی نقاط دشوار را هم به‌خوبی تمیز کنید.

    پارچه‌های میکروفایبر تمیزکاری خودرو معمولا مقاومت بالایی دارند و به‌همین دلیل برای شستشوی مکرر و استفاده طولانی‌مدت مناسب هستند.  

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۴.۲ ستاره دریافت کرده است.  

    ۳. اسپری نانو سرامیک بدنه خودرو اتولایف

    قیمت (اسفند ۲۰۲۴): ۱۹۸هزار تومان

    اسپری نانو

    اسپری نانو سرامیک بدنه خودرو اتولایف مدل TT، بر پایه فناوری نانوذرات سیلیکون تولید شده است و می‌تواند بدنه و کل خودرو را آب‌گریز کرده و موجب درخشندگی و شفافیت بدنه ‌‌شود. درضمن این اسپری مانع جذب گردوغبار و آلودگی روی بدنه خودرو می‌‌شود.

    برای استفاده از این اسپری، ابتدا کمی از محلول را روی بدنه اسپری کنید، سپس با استفاده از دستمال مایکروفایبر روی سطح و به شکل دورانی بمالید. این اسپری درست مانند لایه‌ای نامرئی از خودرویتان در برابر اشعه ماوراء‌بنفش (UV) محافظت کرده و مانع از کدر شدن رنگ خودرو می‌شود. ماندگاری این محصول حداقل ۶ ماه است. سرامیک بدنه خودرو نیز از صدمات مضر نور خورشید در امان می‌ماند.   

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۳.۹ ستاره دریافت کرده است.

    ۴.  اسپری تمیز کننده داخل خودرو سی واکس

    قیمت (اسفند ۱۴۰۲): ۵۲هزار و ۵۰۰ تومان

    اسپری تمیزکننده

    تمیز نگهداشتن فضای داخل خودرو، عمر مفید آن را افزایش می‌دهد و اجازه نمی‌دهد از ارزش خودرو کم شود. بنابراین استفاده از محصولات تمیزکننده، روشی عالی برای تمیز نگهداشتن اتاق خودروست.

     اسپری تمیز کننده داخل خودرو سی واکس، مدل CW-500ml، اسپری تمیزکننده قدرتمندی است که می‌تواند به‌راحتی انواع آلودگی‌ها، گردوغبار و لکه‌های داخل خودرو را تمیز کند. این محصول اثرات براق‌کننده هم دارد و درون خودرو را برق می‌اندازد.

    از این اسپری می‌توان برای تمیز کردن قسمت‌های چرمی، پلاستیکی،‌کف خودرو، فرمان، روکش صندلی، داشبورد، تودوزی و همچنین رینگ، لاستیک و بدنه خودرو استفاده کرد.

    این محصول از خریداران خود از ۵،‌ ۴ ستاره دریافت کرده است.

    ۵. اسفنج نظافت خودرو مدل GTW

    قیمت (اسفند ۱۴۰۲): ۲۱هزار تومان

    اسفنج

    اسفنج نظافت خودرو مدل GTW، اسفنج باکیفیتی است که قابلیت جذب بالایی دارد و به‌راحتی می‌تواند کثیفی‌ها و لکه‌های مختلف را از سطوح خودرو برطرف کند.

    با این اسفنج می‌توانید بدنه،‌ شیشه، داخل کابین خودرو، رینگ، گلگیر، چرم، پلاستیک و سایر قطعات خودرو را تمیز کنید و به‌دلیل نرمی و ارگونومیک بودن آن، خط و خشی روی بدنه خودرو نیفتد و همچنین نقاط دشوار خودرو هم بی‌دردسر تمیز شود.

    از دیگر ویژگی‌های این اسفنج،‌ مقاومت بالا در برابر خوردگی و پارگی است و می‌توانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید.

    این محصول از خریداران خود از ۵،‌ ۴ ستاره دریافت کرده است.

    ۶. اسپری واکس لاستیک خودرو سی واکس

    قیمت (اسفند ۱۴۰۲): ۵۰هزار و ۹۰۰ تومان

    اسپری واکس لاستیک

    اسپری واکس لاستیک خودرو سی واکس مدل CW-9806،‌ یکی از محصولات عالی برای تمیز و براق کردن لاستیک‌ها و محافظت از آنهاست. درواقع با استفاده از این واکس، لاستیک‌های خودرو نه‌تنها تمیز و عاری از لکه می‌شود، بلکه یک لایه محافظتی روی آن قرار می‌گیرد و از آن در برابر آسیب‌های خوردگی و زیان‌های ناشی از عوامل محیطی محافظت می‌شود.

    از این واکس می‌توانید به‌ صورت اسپری و بدون دردسر استفاده کنید. این محصول انتخابی عالی برای بهبود ظاهر لاستیک‌های خودرویتان است.

    اسپری واکس لاستیک خودرو سی واکس مدل CW-9806 از خریداران خود از ۵، ۴.۱ ستاره دریافت کرده است.  

    ۷. صفرشوی خودرو اوکسین

    قیمت (اسفند ۱۴۰۲): ۷۹هزار و ۳۰۰ تومان

    صفرشوی خودرو

    صفرشوی خودرو اوکسین مدل ۵۱۶، محصولی با کارایی بالا برای تمیزکاری قسمت‌های مختلف خودرو، از جمله تودوزی و داخل کابین خودرو، داشبورد و روکش صندلی است. همچنین از این محصول شوینده می‌توان برای تمیزکردن قسمت‌های بیرونی خودرو مانند رینگ، ‌فرمان، قسمت‌های پلاستیکی و فلزی و کف خودرو استفاده کرد.

    این محصول به شما کمک می‌کند به‌راحتی آلودگی‌ها و لکه‌های قسمت‌های مختلف خودرویتان را تمیز کنید.

    صفرشوی خودروی اوکسین از خریداران خود از ۵، ۴.۲ ستاره دریافت کرده است.

    ۸. اسپری پولیش داشبورد خودرو کاسپین

    قیمت (اسفند ۱۴۰۲): ۵۹هزار تومان

    اسپری کاسپین

    اسپری پولیش داشبورد خودرو کاسپین مدل Original،‌ بهترین محصول برای تمیز و براق کردن داشبورد و بخش‌های پلاستیکی خودرویتان است. استفاده از این محصول بسیار راحت است. از مواد پولیش روی سطح مورد نظرتان اسپری کنید و سپس با دستمال میکروفایبر روی آن بمالید. سطح مورد نظر تمیز و براق شده و نو به نظر می‌رسد.

    این اسپری علاوه‌بر براق‌کنندگی از ویژگی آنتی‌استاتیکی هم برخوردارست و جلوی نشستن گردوغبار روی داشبورد تا حد زیادی می‌گیرد. از آنجایی‌که داشبورد بیش از قطعات دیگر داخل کابین خودرو در معرض نور خورشید قرار دارد، خیلی زود حالتی رنگ‌ورو رفته به خود می‌گیرد. با استفاده از این اسپری پولیش می‌توانید رنگ داشبورد را بهبود بخشید.

    ۹. تیغه شیشه پاک کن ابر و اسپری دار

    قیمت (اسفند ۱۴۰۲): ۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان

    تیغه شیشه پاک‌کن

    تیغه شیشه پاک‌کن ابر و اسپری‌دار،‌ مدل DND TSPA،‌ یکی از بهترین لوازم شستشوی شیشه‌های خودروست. با استفاده از این وسیله می‌توانید بدون احساس خستگی شیشه‌های خودرو را به‌خوبی تمیز کنید. این تیغه، مخزن اسپری برای نگهداری مواد شوینده دارد و با وجود یک ابر و یک تیغه لاستیکی می‌‌توان شیشه‌ها و البته بدنه،‌گلگیر، رینگ و لاستیک خودرو را کاملا تمیز کرد.

    پلاستیک به‌کاررفته در تولید این محصول از نوع سبک و مقاوم است و به همین دلیل کار با آن را راحت می‌کند. با این تیغه می‌توانید همزمان، محلول شوینده را اسپری کرده و با کمک ابر وتیغه، به‌ترتیب، سطوح مورد نظر را تمیز و پاک کنید.

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۳.۸ امتیاز گرفته است.

    ۱۰. قلم خشگیر بدنه خودرو گاندو

    قیمت (اسفند ۱۴۲۰): ۲۵۰ هزار تومان

    قلم خش‌گیر

    قلم خشگیر بدنه خودرو گاندو مدل سفید کد رنگ 1160507 به‌وسیله مهندسان مجرب ایرانی در زمینه رنگ خودرو و مطابق با معیارهای روز دنیا و با کد رنگ‌های استاندارد شرکت‌های تولید خودرو تولید می‌شود.

    از این قلم می‌توان برای خش‌گیری، سنگ‌خوردگی و ساییدگی بدنه خودرو استفاده کرد. این قلم،‌ دارای یک سر قلم‌مویی و یک سر فلزی است تا بتوان خوردگی‌های عمیق بدنه خودرو را خش‌گیری کرد.

    خشک شدن سریع، پوشش و چسبندگی بالا و مقاومت در برابر آب و مواد شوینده از ویژگی‌های این خش‌گیر است.

    برای استفاده از این قلم‌گیر باید کد رنگ خودرویتان، متناسب با کد رنگ این قلم‌ خشگیر باشد. اگر این قلم مناسب‌تان نبود، قلم‌های خشگیر متنوعی در بازار وجود دارد که به‌کارتان خواهد آمد.

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۳.۹ ستاره دریافت کرده است.

    ۱۱. اسپری زنگ بر نیولیش مدل کوییک

    قیمت (اسفند ۱۴۰۲): ۹۵ هزار تومان

    اسپری زنگ‌بر نیولیش

    با استفاده از این اسپری می‌توانید زنگ‌های با ضخامت کم و سطحی، لکه‌ها و دوده‌های روی بدنه خودرو را تمیز کنید و سطح فلز را به حالت اولیه خود درآورید. البته اگر قصد رنگ‌آمیزی و اعمال پوشش بدنه خودرویتان را دارید، می‌توانید با استفاده از این اسپری، ابتدا بدنه خودرو را کاملا تمیز و آماده رنگ‌آمیزی کنید.

    فرمول پایه این اسپری آب است و به علت اینکه ترکیبات اسیدی خطرناک در آن وجود ندارد، ایمن است و درضمن رایحه آزاردهنده‌ای از آن به مشام نمی‌رسد.

    برای استفاده از این زنگ‌بر، ابتدا از مواد آن روی سطح فلزی اسپری کرده و ۲ تا ۳ دقیقه صبر کنید. سپس سطح مورد نظر را با مسواک یا برس نرم بکشید. برس را آنقدر روی سطح بمالید تا تمام زنگ‌ها پاک شوند. برای پاک شدن زنگ‌ها و لکه‌های سخت‌تر به محلول مدت زمان بیشتری دهید.

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۴.۱ ستاره دریافت کرده است.

    ۱۲. اسپری نانو جرم گیر و صفرشویی خودرو روشاکو

    قیمت (اسفند ۱۴۰۲): ۵۷ هزار تومان

    روشاکو

    اسپری نانو جرم گیر و صفرشویی خودرو روشاکو،‌ مدل R03،‌ اسپری خشکشویی همه‌کاره، چندمنظوره و صفرشوی خودروست. این اسپری برای صفرشویی داخل کابین خودرو، سقف، روکش چرم و صندلی و دیگر قسمت‌های خودرو کاربرد دارد و لکه‌ها و جرم‌های موجود را به‌خوبی تمیز می‌کند.

    این اسپری ترکیبی از مواد نانو و همچنین محافظ سطح است و درعین‌حال که سطح را عاری از هر نوع لکه و آلودگی می‌کند، محافظ بدنه آن نیز هست.

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۴.۱ امتیاز دریافت کرده است.

    ۱۳. پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو مستر فیکس

    قیمت (اسفند ۱۴۰۲): ۴۱۰هزار تومان

    پوشش نانو

    پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو مستر فیکس، مدل 9H، پوششی است که می‌تواند از بدنه خودرویتان در برابر عوامل خارجی که به رنگ خودرو صدمه می‌زند، محافظت کند. همچنین این پوشش نانو، بدنه خودرو را تمیز و بدون هیچ لکه‌ای حفظ می‌کند و موجب درخشان و براقی آن می‌شود.

    با استفاده از این پوشش نانو سرامیک، بدنه خودرویتان، نه‌تنها در برابر صدمات تشعشعات نور خورشید، باران‌های اسیدی، مواد شیمیایی و خش‌های سطحی در امان خواهد بود، بلکه آن مدام گرفتار آلودگی و لکه‌های سرسخت نمی‌شود.

    درضمن پوشش نانو سرامیک قابلیت آب‌گریزی دارد و بارندگی نمی‌تواند روی بدنه خودرو اثری از خود به جا بگذارد.

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۳.۸ ستاره به دست آورده است.

     

    ۱۴. مایع رفع کدری چراغ خودرو اکتای

    قیمت (اسفند ۱۴۰۲): ۴۹هزار تومان

    رفع کدری چراغ خودرو اکتای

    مایع رفع کدری چراغ خودرو اکتای، مدل light، با استفاده از فناوری نانو، به درون شیارهای طلق چراغ نفوذ کرده و هرگونه زرد یا مات‌شدگی را تمیز می‌کند. این مایع ویژگی‌های براق‌کنندگی، پولیش‌کاری، تمیزکنندگی دارد و از چراغ و طلق چراغ خودرو به‌خوبی محافظت می‌کند.

    توجه: اگر چراغ خودرو  از داخل مات یا کدر شده باشد، برای این تمیزکاری، ابتدا طلق را از چراغ خودرو جدا کرده، سپس مقداری از مایع را روی اسفنج همراه آن بریزید و اسفنج را محکم روی چراغ خودرو بکشید. با این کار چراغ تمیز شده و کدری آن از بین می‌رود.   

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۳.۶ ستاره دریافت کرده است.

    ۱۵.  اسپری موتور شوی کاسپین مدل تریگر

    قیمت (اسفند ۱۴۰۲): ۹۶ هزار تومان

    موتورشوی کاسپین

    با استفاده از اسپری موتور شوی کاسپین مدل تریگر، کد ۰۱، می‌توانید سطح موتور خودرویتان را کاملا تمیز و عاری از هر نوع گردو‌غبار، لکه روغن و گریس کنید. با استفاده از این اسپری می‌توانید بدون‌ دردسر و زحمت فراوان قسمت‌های پلاستیکی و لاستیکی موتور خودرو را تمیز کنید.

    این اسپری براق‌کننده و تمیزکننده ایده‌آلی برای موتورشویی است.

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۴.۱ ستاره دریافت کرده است.

    ۱۶. اسپری انژکتور شوی خودرو اوکی

    قیمت (اسفند ۱۴۰۲): ۳۸ هزار و ۹۲۰ تومان

    انژکتورشوی

    اسپری انژکتور شوی خودرو اوکی، مدل Ing1000، نوعی تمیزکننده مخصوص شستشوی سوزن انژکتور در بخش سیستم سوخت‌رسانی خودروست. این محصول روی دریچه هوای ورودی خودرو اسپری می‌شود و پس از مدت کوتاهی انژکتورها تمیز می‌شود. تمیز کردن سیستم انژکتور عملکرد سیستم سوخت را بهبود می‌بخشد و راندمان خودرو افزایش می‌یابد که در نهایت از هزینه‌های تعمیر و نگهداری خودرو کاسته می‌شود.

    درضمن این محصول می‌تواند دریچه گاز و استپر موتور و همچنین کاربراتور و توربو شارژ را هم به‌خوبی تمیز کند.

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۴.۲ ستاره دریافت کرده است.

    ۱۷. اسپری چربی شور موتور خودرو سیواکس

    قیمت (اسفند ۱۴۰۲): ۴۴هزار تومان

    چربی شوی

    اسپری چربی شور موتور خودرو سیواکس، مدل avin1، مخصوص پاک کردن چربی‌های سرسخت موتور خودرو و البته هر سطح چربی، مانند هود و اجاق گاز، است. این محلول خیلی راحت روغن و گریس را در خود حل و پاک می‌کند. درضمن با این اسپری می‌توان زنجیر چرب و کثیف دوچرخه را هم تمیز کرد.

    از اسپری چربی‌شور برای پاک کردن لنت و دیسک ترمز، رینگ و انژکتور خودرو هم می‌توانید استفاده کنید و با تمیز کردن این قطعات، عملکرد خودرو را بهبود بخشید.

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۴ ستاره دریافت کرده است.

    ۱۸. پولیش بدنه خودرو جلاسنج مدل نرم

    قیمت (اسفند ۱۴۰۲): ۵۵ هزار و ۸۰۰ تومان

    پولیش

    از دیگر وسایل مورد نیاز شستشوی خودرو، پولیش بدنه خودرو جلاسنج، مدل نرم است. این پولیش، محصولی حرفه‌ای برای پرداخت و براق کردن سطح رنگ بدنه خودروست. این نوع پولیش، کاملا خالص و بدون سیسلیکون است و دانه‌بندی مناسبی دارد.

    با استفاده از این پولیش می‌توان خراش‌ها، خطوط سطحی و همچنین بخش‌های آسیب‌دیده رنگ خودرو را برطرف کرد. در ضمن با کمک این محصول می‌توان لکه‌های قیر موجود در اطراف گلگیر و رکاب خودرو را از بین برد.

    این پولیش دارای چربی کنترل‌شده‌ای است که می‌تواند لایه محافظی روی سطح رنگ خودرو ایجاد کرده و بدنه خودرو را پس از تمیز کردن و لکه‌بری، از صدمات نور خورشید مصون نگهدارد.

    پس از استفاده از این محصول، بدنه خودرویتان تمیز و براق می‌شود.

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۴ ستاره دریافت کرده است.

    ۱۹. شامپو بدنه خودرو نانو براق کننده و تمیز کننده تکرو

    قیمت (اسفند ۱۴۰۲): ۵۷ هزار و ۳۷۰ تومان

    شامپو نانو

    شامپو بدنه خودرو نانو براق کننده و تمیز کننده تکرو، مدل SH1500، مجهز به فناوری نانوست و می‌تواند به‌سرعت لایه‌های کثیف و آلوده مختلف روی سطوح بدنه خودرو کاملا تمیز کند. درواقع مواد شوینده این محصول به درون سطح بدنه خودرو نفوذ کرده و آلودگی‌ها را پاک می‌کند.

    این مدل از شامپوهای نانو، علاوه‌بر تمیز کردن سطوح، موجب درخشندگی آن هم می‌شوند.

    شامپو بدنه خودرو نانو برای استفاده در رینگ، لاستیک، بدنه و قسمت‌های فلزی کاربرد دارد.

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۴.۱ ستاره دریافت کرده است.

    ۲۰. خوشبو کننده خودرو آرئون

    قیمت (اسفند ۱۴۰۲): ۱۲۸ هزار تومان

    آرئون

    خوشبوکننده خودرو آرئون، مدل KEN BLACK CRYSTAL،‌ بهترین محصول برای پاک، تمیز و خوشبو نگهداشتن هوای داخل خودروست. این محصول از تولیدات شرکت آرئون، یکی از برندهای معتبر در تولید محصولات خوشبوکننده است و حداقل تا ۳ ماه فضای داخلی خودرو را خوشبو نگه می‌دارد و رایحه ملایم آن دلپذیر و خوشایند است.

    این محصول به‌صورت ایستاده در خودرو قرار داده می‌شود.

    خریداران این مدل از خوشبوکننده‌های خودرو آرئون، به این محصول از ۵، ۳.۹ ستاره داده‌اند.

    ۲۱. کارواش خانگی رونیکس

    قیمت (اسفند ۱۴۰۲): ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

    کارواش

    اگر هرگز نمی‌توانید خودروی کثیف را تحمل کنید، بهترین کار برای شما خرید کارواش خانگی است. کارواش رونیکس مدل RP-U100 یکی از بهترین کارواش‌های خانگی موجود در بازار است. با استفاده از این کارواش می‌توانید خودرویتان را همیشه تمیز و عاری از آلودگی نگهدارید و در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید.

    این کارواش علاوه‌بر تمیز کردن خودرو، برای نظافت حیاط و سطوح گسترده هم به کار می‌آید. درضمن وجود چرخ در این دستگاه، حرکت و جابه‌جایی آن را راحت‌تر کرده است.

    کارواش رونیکس مدل RP-U100، دارای توان ۱۴۰۰وات و توانایی تولید حداکثر فشار ۱۰۰ بار برای مصارف شستشوی خودرو و همچنین حیاط است. این کارواش موتور زغالی دارد.

    از اقلام همراه این کارواش می‌توان به دو لانس توربو قابل تنظیم، تفنگ آبپاش با طراحی ارگونومیک و مخزن مایع شوینده اشاره کرد.

    این محصول از خریداران خود از ۵، ۴.۲ ستاره دریافت کرده است.

    جمع‌بندی وسایل مورد نیاز شستشوی خودرو

    با تهیه وسایل مورد نیاز شستشوی خودرو می‌توانید همیشه خودرویتان را تمیز و عاری از هر نوع کثیفی نگهدارید. اگر شما هم وسیله‌ای مناسب برای این کار می‌شناسید که در اینجا به آن اشاره نکرده‌ایم، خوشحال می‌شویم با ما هم در میان بگذارید.

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید