۱۵ مدل از بهترین قفل فرمان ضد سرقت

۱۵ مدل از بهترین قفل فرمان ضد سرقت
راهنمای مطالعه

    بهترین قفل فرمان ضد سرقت خارجی کدام است؟ در خرید یک قفل فرمان خوب باید چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ راهنمای خرید بهترین قفل فرمان ضد سرقت را بخوانید تا جواب همه پرسش‌هایتان را در این زمینه پیدا کنید.

    با نابسامان‌تر شدن اوضاع اقتصادی، آمار سرقت به شکلی باور نکردنی در حال افزایش است. به‌علاوه، قیمت‌ها تا جایی بالا رفته که به جرات می‌توان گفت دارایی‌هایی مانند خودرو بیش از آن‌که جنبه کاربردی داشته باشند به اصلی‌ترین سرمایه‌ هر خانواده‌ای تبدیل شده‌اند. بنابراین، لازم است به‌شدت مراقب این سرمایه مهم‌تان باشید و با به‌کارگیری انواع ترفندها احتمال ربوده شدن آن را به حداقل برسانید. قفل فرمان یکی از ابزارهای ساده و موثر است که تا اندازه زیادی می‌تواند امنیت خودروی شما را در مقابل سارقان تضمین کند. در این مقاله، ۱۵ مدل از بهترین قفل فرمان خوب ضد سرقت موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

    راهنمای خرید بهترین قفل فرمان ضد سرقت

    راهنمای خرید بهترین قفل فرمان

    بهترین قفل فرمان ضد سرقت باید از کیفیت عالی و طراحی مناسبی برخوردار باشد تا بتواند سطح ایمنی بسیار بالایی را برای خودروی شما تامین کند. در ادامه، مهم‌ترین نکاتی را برایتان می‌گوییم که در هنگام خرید یک قفل فرمان خوب باید در نظر داشته باشید:

    جنس قفل فرمان ضد سرقت

    قفل فرمان هم درست مانند هر محصول دیگری در مدل‌های گوناگون و با استفاده از مواد اولیه متنوعی ساخته می‌شود. برخی از این محصولات را از جنس فولاد می‌سازند. همان‌طور که می‌دانید، فولاد از استحکام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار است و در مقابل ضربات سخت از خودش مقاومت زیادی نشان می‌دهد. بنابراین، حتی در صورت وارد شدن ضربه مستقیم نمی‌شکند و همچنان امنیت خودروی شما را تضمین می‌کند. پس در هنگام خرید قفل فرمان حتما به جنس آن دقت کرده و محصولی را خریداری کنید که فولادی و مستحکم باشد.  

    طول میله

    قفل فرمان‌های موجود در بازار با توجه به قطر فرمان خودروهای مختلف با ابعاد و در اندازه‌های متنوعی تولید می‌شوند. توجه داشته باشید که طول میله این محصول باید با قطر فرمان ماشین‌تان متناسب باشد. در غیر این‌صورت، عملکرد مطلوبی نخواهد داشت. پس، در هنگام خرید این محصول حتما به ابعاد فرمان و مدل خودرویتان توجه کرده و قفلی را تهیه کنید که میله آن از طول مناسبی برخوردار باشد. برای اطمینان از این موضوع، می‌توانید از کارشناسان فروش کمک بگیرید یا در هنگام خرید اینترنتی با بخش پشتیبانی مشتریان مشورت کنید.

    تناسب با مدل خودرو

    مدل خودرو هم از جمله مواردی است که باید با قفل فرمان تناسب داشته باشد. فراموش نکنید، بهترین قفل فرمان محصولی است که با رعایت استانداردهای بالایی تولید شده و برای ماشین خاصی طراحی شده باشد. پس، در هنگام خرید این محصول حتما مشخصات آن را با دقت مطالعه کرده و از فروشنده یا پشتیبانی آنلاین کمک بخواهید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.  

    جنس روکش

    روکش قفل فرمان هم معمولا با استفاده از مواد اولیه گوناگونی ساخته می‌شود. از این جمله می‌توان به پی‌وی‌سی (PVC) اشاره کرد. پی‌وی‌سی یکی از ارزشمندترین محصولات پتروشیمی و نوعی پلاستیک است استحکام بسیار بالایی دارد و در صنایع گوناگون به‌کار می‌رود. این محصول با چگالی‌های مختلفی تولید می‌شود و علاوه بر بهبود استحکام قفل فرمان از ایجاد خراش بر روی فرمان اتومبیل شما جلوگیری می‌کند. بنابراین، در هنگام خرید بهترین قفل فرمان ضد سرقت حتما به جنس روکش آن هم دقت کرده و محصولی را انتخاب کنید که در عین محکم بودن از وارد شدن صدمات احتمالی به خودروی شما ممانعت کند.

    نوع قفل

    قفل تعبیه شده بر روی قفل فرمان هم دارای انواع مختلفی است. از این میان، می‌توان به نوع کامپیوتری و رمزی اشاره کرد. بنابراین، در هنگام خرید به نوع قفل آن هم دقت کرده و محصولی را خریداری کنید که از امنیت بالایی برخوردار باشد.

    قیمت قفل فرمان

    قیمت از اصلی‌ترین عوامل تعیین کننده در هنگام خرید هر محصولی به حساب می‌آید. طبیعتا، قفل فرمان هم از این قاعده مستثنا نیست. یعنی، اغلب افراد ترجیح می‌دهند قفلی را برای خودروی‌شان تهیه کنند که از کارایی نسبی و قیمت مقرون به‌صرفه‌ای برخوردار باشد. توجه داشته باشید که بالا بودن هزینه خرید بهترین قفل فرمان‌های موجود در بازار به دلیل داشتن امکانات و استحکام بیش‌تر است. در عین حال، فراموش نکنید که این وسیله جمع‌وجور وظیفه دارد از سرمایه هنگفتی محافظت کند. پس، پیشنهاد می‌کنیم تا جای ممکن خریدتان را بدون توجه به قیمت انجام دهید. چراکه تجربه ثابت کرده، قفل فرمان‌های گران‌تر دارای کیفیت و ایمنی بالاتری هستند.

    انواع قفل فرمان

    انواع قفل فرمان

    قفل فرمان عصایی

    این محصول همان‌طور که از اسم‌اش پیداست شبیه عصا ساخته شده و ساختاری ۲ قطعه‌ای دارد و سایز آن به‌صورت کشویی و پله‌ای تنظیم می‌شود. به‌همین دلیل، به‌سادگی روی فرمان خودروهای مختلف جا می‌گیرد و کاملا محکم می‌شود. قفل فرمان عصایی معمولا با استفاده از فولاد مقاوم ساخته می‌شود. در ضمن، این محصول در انواع مختلف با کلیدهای معمولی یا کامپیوتری به بازار عرضه می‌شود. قیمت بهترین قفل فرمان عصایی با کلید کامپیوتری در مقایسه با مدل معمولی بیش‌تر است. اما سطح ایمنی بالاتری هم دارد. بنابراین، اگر قصد خرید قفل فرمان عصایی را دارید توصیه می‌کنیم مدلی را انتخاب کنید که کلید کامپیوتری دارد.

     قفل فرمان تاشو

    قفل فرمان تاشو به‌دلیل نوع طراحی و اشغال کردن فضای کم‌تر در بین مشتریان از محبوبیت نسبتا بالایی برخوردار است. این محصول همان‌طور که از اسم‌اش پیداست به‌سادگی تا می‌شود، حجم اندکی پیدا می‌کند و باز کردن آن هم بسیار آسان است. به‌دلیل خاصیت تا شوندگی، این محصول را می‌توان در زیر صندلی خودرو یا حتی در داشبورد نگهداری کرد.

    قفل فرمان پدال بند

    ممکن است شما هم فقط با قفل کردن فرمان خیالتان راحت نشود و همچنان نگران دسترسی سارقان به سرمایه ارزشمندتان باشید. خبر خوب این است که قفل فرمان پدال بند سطح امنیت خودروی شما را در برابر سرقت افزایش می‌دهد. با کمک این محصول، علاوه بر فرمان خودرو می‌توانید پدال را هم قفل کنید. طبیعتا اگر بخواهید دو قفل مجزا برای فرمان و پدال بخرید لازم است هزینه بیش‌تری را بپردازید. در ضمن، برای نگهداری دو محصول به فضای بیش‌تری نیاز دارید. از سوی دیگر، باز و بسته کردن قفل فرمان و قفل پدال به‌صورت جداگانه به صرف زمان بیش‌تری نیازمند است. این‌جاست که قفل فرمان پدال بند به کمک‌تان می‌آید تا از قابلیت دوگانه آن در قفل کردن فرمان و پدال به‌طور هم‌زمان لذت ببرید. در مقایسه با مدل‌های معمولی، این محصول از ایمنی بالاتری برخوردار است. به‌علاوه، قیمت آن هم در مقایسه با خرید یک قفل فرمان و یک پدال بند مجزا به مراتب مقرون به‌صرفه‌تر خواهد بود.

    قفل فرمان رمزدار

    احتمالا شما هم هم با اصطلاح شاه کلید آشنایی دارید و می‌دانید که اغلب سارقان برای ربودن خودرو شاه کلید به‌همراه دارند. به‌همین دلیل و برای مقابله با سرقت خودرو، بسیاری از تولیدکنندگان قفل فرمان تلاش می‌کنند از فناوری‌های پیچیده‌تر و جدیدتری استفاده کنند. از این طریق، آن‌ها سعی می‌کنند آمار سرقت خودرو را به حداقل کاهش دهند. به‌همین دلیل است که قفل‌های رمزدار جایگزین قفل‌های معمولی شده‌اند. جالب است بدانید، قفل‌های رمزدار به‌هیچ عنوان با کلید یا شاه کلید باز نمی‌شوند. پیدا کردن رمز این قفل‌ها نیازمند صرف زمان بسیار زیادی است. بنابراین، اغلب قریب به اتفاق سارقان از باز کردن قفل فرمان‌های دارای کلید رمزدار صرف نظر می‌کنند.

    قفل فرمان سه‌کاره

    اگر قصد خرید بهترین قفل فرمان با عملکرد چندگانه را دارید، پیشنهاد می‌کنیم ویژگی‌های قفل فرما‌ن‌های سه‌کاره را بررسی کنید. این محصول برای قفل کردن بخش‌های گوناگون خودرو طراحی شده است. بنابراین، اگر می‌خواهید تمامی بخش‌های مهم ماشین‌تان را قفل کنید حتما این محصول را در نظر داشته باشید. قفل فرمان سه‌کاره علاوه بر قفل کردن پدال و فرمان اتومبیل می‌تواند ترمز دستی و دنده را هم قفل کند. واضح است با وجود چنین سیستم محافظتی، سارقان نمی‌توانند خودروی شما را حتی یک سانتی‌متر هم جابه‌جا کنند. همان‌طور که قبلا هم گفتیم، با کمک این سیستم می‌توانید دنده ماشین‌تان را هم قفل کنید. به این ترتیب، سارقان حتی با کمک یک‌کش هم قادر به ربودن خودروی شما نخواهند بود. دلیل‌اش هم این است که برای جابه‌جایی با یدک‌کش باید دنده را خلاص کنید.

    بهترین مارک قفل فرمان

    اگر قصد خرید قفل فرمان ضد سرقت دارید، لازم است بهترین مارک قفل فرمان را هم بشناسید که شامل موارد زیر می‌شود:

    • قفل فرمان نووا (Nova)
    • قفل فرمان اس تی ای (S.T.A)
    • قفل فرمان لوکمس (Lookmas)
    • قفل فرمان مارلوکس (Marlux)
    • قفل فرمان کنزاکس (Kenzax)

    محصولات این برندها با بالاترین استانداردها و با استفاده از با کیفیت‌ترین مواد اولیه و همچنین، طراحی دقیق ساخته می‌شود. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم در هنگام خرید تا جای ممکن محصولی را خریداری کنید که توسط یکی از همین مارک‌ها ساخته شده باشد.

     

    بهترین مدل قفل فرمان ضد سرقت

    قفل فرمان خودرو نووا مدل L300

    قفل فرمان خودرو نووا مدل L300

    وقتی صحبت از بهترین مارک قفل فرمان ضد سرقت به‌میان می‌آید قطعا اسم محصولات برند نووا به گوش می‌رسد. استفاده از قفل فرمان می‌تواند امنیت قابل قبولی را برای خودروی شما فراهم کند. این محصول علاوه بر محافظت فیزیکی، از نظر روانی هم سرقت خودرو را سخت‌تر نشان می‌دهد و با ویژگی‌هایی که دارد امنیت خودروی شما را تا اندازه بسیار زیادی تضمین می‌کند. این قفل فرمان عصایی از جنس فولاد ساخته شده و در مقابل ضربه و فشار مقاومت بسیار بالایی دارد. روکش PVC تعبیه شده بر روی این محصول برای جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی فرمان اتومبیل شما در نظر گرفته شده است. حداقل و حداکثر طول این قفل فرمان معادل ۵۶ سانتی‌متر و حداکثر طول آن ۷۳ سانتی‌متر است. برای افزایش میزان امنیت، در ساخت این محصول از کلید کامپیوتری استفاده شده است.

    ویژگی‌ها:

    • جنس قفل فرمان: فولاد
    • نوع و تعداد کلید: ۳ عدد کامپیوتری
    • سایر امکانات: دارای روکش PVC، مناسب برای تمام خودروها به‌جز آن‌هایی که بین برجستگی قسمت مرکزی فرمان (محل نصب ایربگ) و دور فرمان اختلاف سطح دارند، وزن ۱۳۵۰ گرم، طول حداقل ۵۶ و حداکثر ۷۳ سانتی‌متر

     

    قفل فرمان خودرو نووا مدل L200

    قفل فرمان خودرو نووا مدل L200

    این محصول برند نووا می‌تواند عنوان بهترین قفل فرمان ضد سرقت را به خودش اختصاص دهد. به لطف وجود بدنه‌ فولادی، این ابزار به‌خوبی می‌تواند امنیت خودروی شما را تضمین کند. این قفل فرمان عصایی دارای یک روکش PVC است که برای جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی فرمان خودرو طراحی شده است. شرکت نووا روی این محصول، یک قفل بسیار با کیفیت نصب کرده که فقط با کلید کامپیوتری باز می‌شود. وزن این محصول ۱۲۰۰ گرم است و با توجه به طراحی خاصی که دارد در همه خودروها می‌توان از آن استفاده کرد.

    ویژگی‌ها:

    • جنس قفل فرمان: فولاد
    • نوع و تعداد کلید: ۳ عدد کامپیوتری
    • سایر امکانات: دارای روکش PVC، مناسب برای تمام خودروها، وزن ۱۲۰۰ گرم، طول حداقل ۴۰ و حداکثر ۶۳ سانتی‌متر

     

    قفل فرمان و پدال نووا مدل L800

    قفل فرمان و پدال نووا مدل L800

    احتمالا تا این‌جا متوجه شده‌اید که بهترین قفل فرمان‌های ضد سرقت غالبا در فهرست محصولات برند نووا پیدا می‌شوند. این مدل قفل فرمان هم از این قاعده مستثنا نیست. بدنه مستحکم این محصول با استفاده از فولاد مقاوم ساخته شده که در برابر فشار، ضربه و سوراخ‌کاری به شکل قابل توجهی مقاومت می‌کند. کلیدهای برنجی این محصول دارای ساختار و طراحی اختصاصی است و به‌هیچ عنوان نمی‌توان آن‌ها را کپی کرد. با کمک این محصول به‌سادگی می‌توانید فرمان و پدال ماشین‌تان را به‌طور هم‌زمان قفل کنید. طول دهانه این قفل فرمان حداکثر ۸۷ و حداقل ۶۷ سانتی‌متر است و طوری طراحی شده که روی اغلب خودروها نصب می‌شود.

     ویژگی‌ها:

    • جنس قفل فرمان: فولاد
    • نوع و تعداد کلید: ۳ عدد چهار پر برنجی
    • سایر امکانات: دارای روکش PVC، وزن ۱۵۰۰ گرم، کشویی، با قابلیت منحصر به فرد قفل اتوماتیک، طراحی ویژه و مناسب برای انواع سواری، ون و خودروهای شاسی بلند (SUV)، دارای ۲ قلاب، سیلندر بزرگ و مقاوم در برابر سوراخ‌کاری، قابلیت تنظیم قفل به‌صورت مرحله‌ای

     

    قفل فرمان نووا مدل L600

    قفل فرمان نووا مدل L600

    قفل فرمان دوبل یکی دیگر از محصولات موفق برند نوواست که بدنه تمام فولادی بسیار محکم و قفل‌های برنجی چهارپر دارد. سیلندر این محصول کاملا بزرگ است و در برابر سوراخ‌کاری مقاومت بالایی دارد. همچنین، این مدل قفل فرمان نووا از قابلیت تنظیم مرحله‌ای برخوردار است و یک عدد کلید چراغ‌دار هم دارد. این محصول بر روی انواع خودروی سواری، ون و SUV قابل استفاده است. به‌علاوه، این قفل فرمان را می‌توانید روی خودروهای دارای ایربگ سوار کنید.

    ویژگی‌ها:

    • جنس قفل فرمان: فولاد
    • نوع و تعداد کلید: ۳ عدد چهار پر برنجی
    • سایر امکانات: دارای روکش PVC، وزن ۱۷۰۰ گرم، کشویی، پدال و زاپاس، به طول حداقل ۲۰ سانتی‌متر و حداکثر ۳۶ سانتی‌متر، قابلیت تنظیم به‌صورت مرحله‌ای، مناسب برای انواع خودروهای سواری، ون و شاسی بلند(SUV)، قابل نصب بر روی فرمان‌های دارای ایربگ

    قفل فرمان اس تی ای مدل OKL6008A

    قفل فرمان اس تی ای مدل OKL6008A

    برند اس تی ای هم یکی دیگر از تولیدکنندگان عالی در لیست خرید قفل فرمان ضد سرقت است. این مدل عصایی با ویژگی‌های عالی و کاربردی از مناسب‌ترین گزینه‌هایی است که امنیت اغلب خودروها را تامین می‌کند. وزن این محصول ۲ کیلوگرم است و سیلندر آن تماما از جنس برنج ساخته شده؛ این مدل قفل فرمان هم درست مانند بسیاری دیگر از مدل‌های جدید و عالی دارای روکش PVC است. این پوشش برای محافظت بیش‌تر از خودروی شما و جلوگیری از ایجاد آسیب به بدنه فرمان در نظر گرفته شده است.

    ویژگی‌ها:

    • جنس قفل فرمان: فولاد
    • نوع و تعداد کلید: ۲ عدد کامپیوتری
    • سایر امکانات: دارای روکش PVC، دارای سیلندر تمام برنج، مناسب برای اغلب خودروها، وزن ۲۰۰۰ گرم، دارای یک عدد کلید کامپیوتری چراغ‌دار و یک عدد کلید کامپیوتری بدون چراغ، به طول ۵۰ سانتی‌متر

     

    قفل فرمان اس تی ای مدل L6830

    قفل فرمان اس تی ای مدل L6830

    اگر قصد خرید بهترین قفل فرمان ضد سرقت با عملکرد آسان و طراحی ساده را دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مدل از برند اس تی ای را در نظر داشته باشید. استحکام بالا، طول عمر بسیار خوب و بازدهی قوی از مهم‌ترین مزایای این محصول به حساب می‌آیند. با کمک این قفل فرمان ۱۳۸۰ گرمی دیگر نیازی نیست نگران ربوده شدن خودروی ارزشمندتان باشید. این محصول با طولی معادل ۷۲ سانتی‌متر می‌تواند روی فرمان اغلب ماشین‌ها نصب شود و امنیت آن‌ها را در سطح بالایی تضمین کند.

    ویژگی‌ها:

    • جنس قفل فرمان: فولاد
    • نوع و تعداد کلید: ۳ عدد کامپیوتری
    • سایر امکانات: دارای روکش PVC، پدال و زاپاس، مناسب برای اغلب خودروها، وزن ۱۳۸۰ گرم، به طول ۷۲ سانتی‌متر

    قفل فرمان اس تی ای مدل OKL6079

    قفل فرمان اس تی ای مدل OKL6079

    این قفل فرمان عصایی با ویژگی‌هایی که دارد امنیت بالایی را برای اتومبیل‌تان ایجاد می‌کند. بدنه این محصول با استفاده از یک آلیاژ فولادی و سخت ساخته شده و در برابر ضربه و فشار مقاومت بسیار بالایی نشان می‌دهد. برخلاف مدل‌های پیشین، سطح این محصول با روکشی از جنس آهن پوشیده شده که میزان استحکام و سختی آن را چند برابر می‌کند. این محصول دارای ۳ عدد کلید کامپیوتری است که ۲ عدد از آن‌ها به‌عنوان یدک کاربرد دارند. طول این قفل فرمان در حالت جمع‌شده معادل ۶۷ سانتی‌متر است و در حالت باز به ۸۷ سانتی‌متر می‌رسد.

    ویژگی‌ها:

    • جنس قفل فرمان: فولاد
    • نوع و تعداد کلید: ۳ عدد کامپیوتری
    • سایر امکانات: دارای روکش آهنی، عصایی، وزن ۱۹۰۰ گرم، قفل پدال، فرمان و زاپاس، به طول حداکثر ۸۷ سانتی‌متر و حداقل ۶۷ سانتی‌متر

     

    قفل فرمان خودرو لوکمس مدل 6097

    قفل فرمان خودرو لوکمس مدل 6097

    اگر دنبال یک قفل فرمان خوب با قیمت مقرون به‌صرفه می‌گردید حتما ویژگی‌های این محصول را بررسی کنید. این قفل فرمان دوبل شبکه‌ای ساخت شرکت لوکمس است و امنیت بالایی را برای اتومبیل‌تان ایجاد می‌کند. بدنه این محصول با استفاده از یک آلیاژ فولادی و سخت ساخته شده و در برابر ضربه و فشار از خودش مقاومت بالایی نشان می‌دهد. طبیعتا، این بدنه سخت می‌تواند به فرمان خودرو آسیب بزند. بنابراین، سطح آن با روکشی از جنس فوم پوشیده شده که از خراشیدگی فرمان جلوگیری می‌کند. بسته‌بندی این محصول شامل ۳ عدد کلید کامپیوتری است که ۲ عدد از آن‌ها نقش یدک را ایفا می‌کنند. این قفل فرمان به‌صورت کشویی باز و بسته می‌شود. طول آن در حالت جمع‌شده معادل ۴۹ سانتی‌متر است و در حالت باز به ۶۷ سانتی‌متر می‌رسد.

    ویژگی‌ها:

    • جنس قفل فرمان: فولاد
    • نوع و تعداد کلید: ۳ عدد کامپیوتری
    • سایر امکانات: دارای روکش PVC، پدال و زاپاس، مناسب برای اغلب خودروها، به طول حداقل ۴۹ سانتی‌متر و حداکثر ۶۷ سانتی‌متر

     

    قفل فرمان نووا مدل NLT-8200

    قفل فرمان نووا مدل NLT-8200

    برند نووا تولیدکننده برخی از بهترین قفل فرمان‌های موجود در بازار ایران است. این محصول هم یکی دیگر از همین نمونه‌هاست که با بدنه تمام فولادی بسیار مستحکم در اختیارتان قرار می‌گیرد. قابلیت نصب بر روی فرمان‌های دارای ایربگ، داشتن قفل برنجی با سیلندر بزرگ و مقاوم در برابر سوراخ‌کاری از دیگر مزایای این محصول به حساب می‌آید. این مدل قفل فرمان نووا از قابلیت تنظیم مرحله‌ای برخوردار است. همچنین، یک عدد کلید چراغ‌دار دارد که استفاده از آن را در شرایط گوناگون آسان‌تر می‌کند.

    ویژگی‌ها:

    • جنس قفل فرمان: فولاد
    • نوع و تعداد کلید: ۳ عدد کامپیوتری
    • سایر امکانات: دارای روکش PVC، وزن ۱۶۰۰ گرم، پدال و زاپاس، قابل نصب بر روی فرمان‌های دارای ایربگ، به طول ۷۱ سانتی‌متر

     

    قفل فرمان خودرو لوکمس مدل LM-21

    قفل فرمان خودرو لوکمس مدل LM-21

    اگر یک قفل فرمان خوب با قیمت بسیار مناسب و ساختار مستحکم می‌خواهید این مدل از برند لوکمس را در نظر داشته باشید. بدنه این قفل فرمان سنگین با استفاده از فولاد ساخته شده و در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد. بخش‌های مختلف این محصول با استفاده از تجهیزات عادی برش نمی‌خورند و امنیت ماشین‌تان را تا اندازه بسیار زیادی تضمین می‌کنند. سطح خارجی این قفل فرمان با روکش فوم مانندی از جنس PVC پوشیده شده است. این پوشش برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی ناشی از تماس سطح سخت این محصول با فرمان تعبیه شده و کاربرد دیگری ندارد. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به برخورداری از ۳ عدد کلید کامپیوتری اشاره کرد. طول این محصول در حالت بسته کامل ۵۰ سانتی‌متر است و جزو قفل‌های بزرگ، سنگین و با کیفیت به حساب می‌آید.

    ویژگی‌ها:

    • جنس قفل فرمان: فولاد
    • نوع و تعداد کلید: ۳ عدد کامپیوتری
    • سایر امکانات: دارای روکش PVC، وزن ۱۲۰۰ گرم، قابلیت نصب بر روی اغلب خودروها، به طول حداقل ۵۰ سانتی‌متر

     

    قفل فرمان کلاویس مدل کلاغی

    قفل فرمان کلاویس مدل کلاغی

    قفل فرمان کلاویس مدل کلاغی با توجه به ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند عنوان بهترین قفل فرمان ضد سرقت را به خودش اختصاص دهد. بدنه این محصول از جنس فولاد ضخیم با قطر بالاست و مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه، فشار و سوراخ‌کاری دارد. این قفل فرمان دارای ۲ عدد کلید است که به‌شکل کامپیوتری طراحی شده‌اند و امنیت بالایی دارند. این محصول در بسیاری از خودروها قابل نصب است.

    ویژگی‌ها:

    • جنس قفل فرمان: فولاد
    • نوع و تعداد کلید: ۲ عدد کامپیوتری
    • سایر امکانات: دارای روکش PVC، عصایی، وزن ۱۵۰۰ گرم، پدال، فرمان و زاپاس، به طول ۵۰ سانتی‌متر

     

    قفل فرمان کنزاکس مدل KSL-322

    قفل فرمان کنزاکس مدل KSL-322

    این محصول یکی از بهترین قفل فرمان‌هایی است که برای انواع خودرو مناسب است و با پرداختن هزینه مقرون به‌صرفه‌ای می‌توانید آن را تهیه کنید. بدنه این محصول از جنس فولادی و بسیار مقاوم است. بنابراین، در برابر فشار و ضربه به شکل قابل توجهی مقاومت می‌کند و به همین سادگی نمی‌شکند یا سوراخ نمی‌شود. روکش این قفل فرمان از جنس PVC مرغوب است و در اصل، برای کاهش سختی تماس بدنه فولادی با فرمان و جلوگیری از وارد شدن آسیب به خودرو طراحی شده است. این ابزار قدرتمند با چنگک‌های محکمی که دارد به‌صورت پله‌ای به دو طرف فرمان متصل می شود و از چرخیدن و حرکت آن جلوگیری می‌کند. بر روی این محصول، ۲ عدد کلید استاندارد از نوع کامپیوتری و از جنس برنج ضد زنگ تعبیه شده است.

     ویژگی‌ها:

    • جنس قفل فرمان: فولاد
    • نوع و تعداد کلید: ۲ عدد کامپیوتری
    • سایر امکانات: دارای روکش PVC، کشویی، با قابلیت تنظیم پله‌ای و بدنه دوبل، وزن ۴۰۰۰ گرم، طول ۵۲ سانتی‌متر

    قفل فرمان مارلوکس مدل MRL-5109

    قفل فرمان مارلوکس مدل MRL-5109

    اگر دنبال یک قفل فرمان خوب خارجی می‌گردید، حتما ویژگی‌های این محصول از برند مارلوکس را بررسی کنید. روکش نرم و در عین حال، محکم این قفل فرمان از جنس PVC است و از وارد شدن آسیب به فرمان خودرو جلوگیری می‌کند. سیلندر قفل هم از جنس برنج ضد اسید است. قیمت مناسب، کیفیت قابل قبول، طراحی مناسب، قابلیت نصب بر روی کلیه خودروها و عملکرد آسان از مهم‌ترین مزایای این محصول به حساب می‌آیند.

    ویژگی‌ها:

    • جنس قفل فرمان: فولاد مرغوب و آبکاری شده
    • نوع و تعداد کلید: ۲ عدد
    • سایر امکانات: دارای روکش PVC، قفل فرمان، پدال و زاپاس، محافظ سیلندر از جنس فولاد آلیاژی، وزن ۱۱۰۰ گرم، طول ۴۰ سانتی‌متر

    قفل فرمان مارلوکس مدل عصایی 5060A

    قفل فرمان مارلوکس مدل عصایی 5060A

    این محصول از برند مارلوکس را می‌توان به‌عنوان یک قفل فرمان خوب عصایی و استحکام بالا معرفی کرد. بدنه فولادی این محصول از جنس فولاد است که با فلز استیل آبکاری شده و مغزی برنجی کاملی در آن تعبیه شده است. خوب است بدانید، این محصول را می‌توان بر روی تمامی اتومبیل‌های دنده‌ای و اتومات نصب کرد.  

    ویژگی‌ها:

    • جنس قفل فرمان: فولاد با آبکاری استیل
    • نوع و تعداد کلید: ۲ عدد کامپیوتری
    • سایر امکانات: دارای روکش آهنی، عصایی، وزن ۱۶۰۰ گرم، قفل پدال، فرمان و زاپاس، به طول ۵۰ سانتی‌متر

    قفل فرمان مارلوکس مدل 5010B

    قفل فرمان مارلوکس مدل 5010B

    اگر قصد خرید بهترین قفل فرمان ارزان را دارید حتما مشخصات این محصول را بررسی کنید. این قفل فولادی به سفارش برند مارلوکس در کشور چین ساخته شده و به‌همین دلیل هم قیمت پایینی دارد. یک مغزی برنجی در ساختار فولادی این محصول کشویی جا گرفته که استحکام، دوام و عملکرد آن را چند برابر می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این قفل فرمان می‌توان به قابلیت نصب بر روی فرمان‌های دارای ایربگ، برخورداری از ۲ کلید چهار پر و روکش PVC با کیفیت، ضخیم و فوم مانند اشاره کرد.

    ویژگی‌ها:

    • جنس قفل فرمان: فولاد
    • نوع و تعداد کلید: ۲ عدد چهار پر
    • سایر امکانات: دارای روکش PVC، وزن ۱۲۰۰ گرم، کشویی، قابلیت نصب بر روی خودروهای دارای ایربگ، به طول حداقل ۴۶ سانتی‌متر

     

    قفل فرمان دست دوم بخریم یا نه؟

    بله. خرید قفل فرمان دست دوم هیچ اشکالی ندارد؛ به‌شرطی که جوانب احتیاط را رعایت کنید و از سلامت کامل محصول مطمئن شوید. یعنی، باید با قفل فرمان دست دوم هم درست مانند یک محصول نو برخورد کنید و در هنگام انتخاب به همه نکاتی دقت کنید که در قسمت راهنمای خرید بهترین قفل فرمان برایتان گفتیم. اتفاقا، در این صورت ممکن است بتوانید محصولات آمریکایی و برندهایی را خریداری کنید که این روزها کم‌تر در بازار ایران عرضه می‌شوند.

    سوالات متداول

    کدام قفل فرمان بهتر است؟

    قفل فرمان عصایی به خاطر قیمت مناسب، ساختار مقاوم و سازگاری با انواع خودرو به یکی از پرطرفدارترین انوع قفل فرمان تبدیل شده است

    نحوه بستن قفل فرمان؟

    برای بستن قفل فرمان لازم است ابتدا آن را در مرکز فرمان اتوموبیل‌تان قرار دهید. سپس، هر یک از طرفین را تا اندازه‌ای بکشید که از دو طرف روی فرمان چفت شوند. در نهایت، طرفین قفل فرمان را به سمت مرکز آن فشار دهید تا کاملا قفل شود.

    چرا قفل فرمان نزنیم؟

    بسیاری از سارقان زبردست و حرفه‌ای قفل فرمان اتومبیل را به‌سادگی می‌شکنند. حتی برخی از آن‌ها با کمک همین محصول، کل فرمان را از جا درمی‌آورند، فرمان دیگری را جاسازی می‌کنند و خودرو را به سرقت می‌برند. گاهی اوقات، وجود قفل فرمان و در معرض دید بودن آن ممکن است خطر سرقت را افزایش ‌دهد. بنابراین، برخی از افراد توصیه می‌کنند به‌جای قفل فرمان از دیگر ابزارهای ضد سرقت مخفی استفاده کنید.

    قیمت قفل فرمان چقدر است؟

    قیمت قفل فرمان به برند تولید کننده، جنس محصول، نوع و جنس کلید و نوع قفل بستگی دارد و بین ۳۰۰ هزار تومان تا بیش از ۵ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

    منبع:
    نیلوفر مغازه‌ای
    تیتر رو بگیر؛ درباره‌اش حسابی تحقیق کن؛ به کلید واژه‌ها دقت کن؛ ساده و روان بنویس؛ الگوریتم‌ها رو دریاب؛ با مخاطب ارتباط برقرار کن و به مهم‌ترین پرسش‌هاش جواب بده. شغل من همینه. هر روز توی اقیانوسی از کلمات غوطه‌ورم و باید موضوعات جالب و متنوعی رو یاد بگیرم. در نهایت، تلاش می‌کنم حاصل بررسی‌ها و آموزه‌هام رو به ساده‌ترین شکل ممکن با شما به اشتراک بذارم.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید