۱۵ مدل از بهترین بالش طبی برای خواب و دیسک گردن

۱۵ مدل از بهترین بالش طبی برای خواب و دیسک گردن
راهنمای مطالعه

    بهترین بالش طبی برای خواب و دیسک گردن چیست؟ بهترین بالش طبی هوشمند چه ویژگی‌هایی دارد؟ مزایای استفاده از بالش طبی کدام است؟ این مطلب را تا انتها بخوانید و جواب این پرسش‌ها و دیگر سوالات مرتبط را پیدا کنید.

    استفاده از بالش مناسب و استاندارد از مهم‌ترین ملزوماتی است که علاوه بر تضمین کیفیت خواب به محافظت از سلامت گردن‌تان کمک می‌کند. کافی است یک بالش طبی مناسب را انتخاب کنید تا از مشکلاتی مانند دیسک گردن، سردردهای ناشی از فشار آمدن به گردن و بسیاری موارد دیگر پیشگیری کنید. در این مطلب، قصد داریم راهنمای خرید بهترین بالش طبی برای خواب و دیسک گردن را در اختیارتان قرار دهیم و برخی از پرفروش‌ترین مدل‌ها را به شما معرفی کنیم.

    بهترین بالش طبی چیست؟

    بالش طبی چیست؟

    بالش طبی یکی از کاربردی‌ترین محصولاتی است که برای محافظت از وضعیت سر و گردن در هنگام خواب طراحی شده است. این محصولات به‌طور معمول با استفاده از موادی مانند فوم، پشم، لاتکس یا پر ساخته می‌شوند و ابعاد، اشکال و ارتفاع‌های گوناگونی دارند.

    بهترین بالش طبی برای خواب و دیسک گردن به‌گونه‌ای طراحی شده که سر، گردن و ستون فقرات را در یک راستا و در وضعیت طبیعی‌شان قرار می‌دهد. بنابراین، با کمک این محصول شما می‌توانید فشار وارده بر گردن و ستون فقرات را به شکل قابل توجهی کاهش دهید. استفاده مداوم از بهترین انواع بالش طبی از بروز مشکلاتی مانند درد گردن، درد شانه، درد کمر و سردرد جلوگیری می‌کند.

    انواع بالش طبی

    بالش‌های طبی براساس ویژگی‌هایی مانند مواد تشکیل دهنده، ساختار و ارتفاع به انواع گوناگونی تقسیم‌بندی می‌شوند. در ادامه، انواع بالش طبی را بر همین اساس به شما معرفی می‌کنیم:

    انواع بالش طبی براساس مواد سازنده

    فوم هوشمند

    گاهی اوقات بهترین بالش طبی برای خواب و دیسک گردن با استفاده از فوم هوشمند ساخته می‌شود. این فوم از خاصیت ارتجاعی بالایی برخوردار است و شکل آن براساس ساختار سر و گردن شما تغییر می‌کند. این روند به شکل قابل توجهی در کاهش فشار و محافظت از سر و گردن تاثیرگذار است. این نوع بالش طبی بیش‌تر مناسب افرادی است که از مشکلات گردن و ستون فقرات رنج می‌برند.

    مموری فوم

    مموری فوم یک ترکیب نرم و انعطاف‌پذیر است که برای محافظت از سر و گردن در برابر فشارهای احتمالی طراحی شده است. بالش‌های طبی ساخته شده با این فوم از خاصیت شکل‌پذیری بالایی برخوردارند و به‌خوبی با وضعیت قرارگیری سر و گردن‌تان سازگار شوند. این محصول مناسب افرادی است که بیش از هر چیز می‌خواهند راحت و بدون احساس درد بخوابند.

    لاتکس

    لاتکس نوعی فوم است که از مواد طبیعی ساخته شده و به واسطه خاصیت ارتجاعی بالا از سر و گردن در برابر فشارهای احتمالی محافظت می‌کند. بالش‌های طبی ساخته شده با الیاف لاتکس از دوام بالایی برخوردارند و برای مدتی طولانی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. این محصولات مناسب افرادی هستند که به این الیاف حساسست ندارند و قصد خرید کالای بادوامی را دارند.

    پر

    برخی از مدل‌های بهترین بالش طبی برای خواب و دیسک گردن با استفاده از پرهای طبیعی یا مصنوعی ساخته شده‌اند. این بالش‌ها کاملا نرم و راحت هستند و به واسطه خواص انعطاف‌پذیری، به‌خوبی می‌توانند با وضعیت سر و گردن شما سازگار شوند. بالش‌های طبی از جنس پر مناسب افرادی هستند که نرمی و راحتی را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند.

     

    انواع بالش طبی براساس ساختار

    بالش‌های گردن‌دار

    بالش‌های گردن‌دار در اصل به‌خاطر وجود یک برآمدگی در قسمت پشتی بالش به این نام شناخته می‌شوند. این برآمدگی برای محافظت از گردن در برابر فشار طراحی شده است. این محصول به‌ویژه مناسب افرادی است که از مشکلات گردن و ستون فقرات رنج می‌برند.

    بالش‌های فرورفته

    بالش‌های فرورفته که به آن گوددار هم می‌گویند برخی از مدل‌های بهترین بالش طبی برای خواب و دیسک گردن را به خودشان اختصاص داده‌اند. این محصولات به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بخش میانی‌شان دارای یک فرورفتگی است. این گودی برای محافظت از گردن و سر در برابر فشار تعبیه شده است. این محصولات خصوصا مناسب افرادی هستند که در آرزوی خوابی راحت و بدون درد به سر می‌برند.

    بالش‌های ژله‌ای

    بالش‌های ژله‌ای همان‌طور که از اسم‌شان پیداست از مواد ژل مانندی ساخته شده‌اند که از سر و گردن در برابر فشار محافظت می‌کنند. این محصولات به‌ویژه برای افرادی طراحی شده‌اند که به‌دنبال خاصیت خنک‌کنندگی هستند.

     انواع بالش طبی براساس ارتفاع

    بالش‌های کم ارتفاع

    آن دسته از بالش‌های طبی که ارتفاع کوتاهی دارند بیش‌تر مناسب افرادی هستند که طاق‌باز می‌خوابند.

    بالش‌های متوسط‌

    گروهی از بالش‌های طبی هم وجود دارند که با ارتفاع متوسط ساخته می‌شوند. این محصولات، بیش‌تر مناسب افرادی هستند که به پهلو می‌خوابند.

    بالش‌های بلند

    این دسته از بالش‌های طبی در مقایسه با انواع دیگر از ارتفاع بیش‌تری برخوردارند و به‌ویژه برای افرادی طراحی شده‌اند که از مشکلات گردن و ستون فقرات رنج می‌برند.

    نکات مهم در خرید بهترین بالش طبی برای دیسک گردن و خواب

    جنس بالش را در نظر داشته باشید

    بهترین بالش طبی پیش از هر چیز باید با استفاده از الیاف استاندارد و لطیفی تولید شده باشد. برای مثال، بسیاری از افراد به الیاف مصنوعی لاتکس یا گندم سیاه آلرژی دارند. این حساسیت به‌تدریج و در اثر آزاد شدن مواد شیمیایی خاصی به‌نام فرمالدئید (Formaldehyde) ایجاد می‌شود و ممکن است خودش را چند ماه پس از خرید بالش نشان دهد. به‌علاوه، برخی دیگر از الیاف مصنوعی مانند انواع پلی‌استرها هم  وقتی در کالاهای خواب به‌کار می‌روند، بیش از هر جنس دیگری می‌توانند میزبان کنه‌های گرد و غبار باشند. این موجودات ریز هم از عوامل حساسیت‌زایی هستند که مشکلات متعددی را برای پوست و مو به‌وجود می‌آورند. بنابراین، در هنگام خرید بهترین بالش طبی برای خواب و دیسک گردن ابتدا باید به مواد سازنده بالش و ضد آلرژی بودن آن توجه کنید.

    طراحی بالش را جدی بگیرید

    بهترین بالش طبی برای خواب و دیسک گردن، محصولی است که بدن را در حالت تعادل نگهدارد. خصوصا در هنگام درازکشیدن ممکن است سر، گردن و کمر در حالت نامتوازنی قرار بگیرند و بین آن‌ها فضایی ایجاد شود. این موضوع تا اندازه زیادی به ساختار بدن شما و نحوه خواب‌تان بستگی دارد. اما دلیل‌اش هر چه که باشد در طولانی‌مدت می‌تواند مشکلات متعددی را برای مهره‌های گردن و کمرتان ایجاد کند. بنابراین، با توجه به آناتومی بدن و مدل خواب باید بالشی را انتخاب کنید که فضاهای خالی به‌وجود آمده در ناحیه سر، گردن و کمر را پر کند و در عین حال، سرتان را زیاد به بالا یا پایین متمایل نکند. برای مثال، اگر از آن دسته افرادی هستید که معمولا طاق باز می‌خوابند، احتمالا به بالشی نیاز دارید که صاف‌تر از بقیه مدل‌ها باشد.

    از سوی دیگر، اگر اغلب اوقات دمر یا به شکم می‌خوابید باید بالش کوتاه و کم‌حجمی را انتخاب کنید که گردن‌تان را زیادی بالا نبرد و تمام اجزای بدن‌تان را هم‌راستا نگهدارد. در غیر این صورت، فشار ایجاد شده بر روی ستون فقرات و گردن شما بیش‌تر از حالت طبیعی خواهد بود. البته، برخی از افراد هم وضعیت خواب مشخصی ندارند و در طول شب دائما دور خودشان می‌چرخند! اگر شما هم جزو این گروه هستید باید با دقت کامل بالشی را خریداری کنید که برایتان راحت‌تر از باقی مدل‌ها باشد.

    نوع تشک‌تان را هم در نظر بگیرید

    خرید بهترین بالش طبی برای خواب و دیسک گردن باید متناسب با نوع تشک‌تان باشد. در غیر این صورت، ممکن است فواصل ایجاد شده بین کمر، گردن و سر به‌خوبی پر نشود و اعضای بدن با یکدیگر در یک راستا و در حالت تعادل قرار نگیرند. برای مثال، اگر تشک طبی سفتی دارید که اصلا ارتجاعی نیست باید بالشی را انتخاب کنید که در مقایسه با دیگر مدل‌ها حجیم‌تر باشد. از سوی دیگر، از آن دسته افرادی هستید که تشک‌های نرم را ترجیح می‌دهند به یک بالش کم حجم‌تر نیاز دارید.

    تهویه بالش را فراموش نکنید

    بهترین بالش طبی برای خواب و دیسک گردن علاوه بر همه موارد بالا باید از تهویه مناسبی هم برخوردار باشد و گرمای بدن را در خودش نگه ندارد. این بالش‌ها معمولا با استفاده از الیاف ریش ریش ساخته می‌شوند و گردش هوای بهتری دارند. این در حالی است که بالش‌های ساخته شده از جنس فوم جامد به‌طور معمول گرمای بیش‌تری ایجاد می‌کنند و موجب عرق کردن سر می‌شوند. در این میان، توصیه می‌کنیم به‌هیچ عنوان از بالش‌های طبی دارای ژل خنک‌کننده استفاده نکنید. دلیل‌اش هم این است که در ابتدای امر ممکن است حس خنکی خوبی را به شما منتقل کنند؛ اما با گذشت زمان گرمای بدن و رطوبت را در خودشان ذخیره کرده و در مدت زمان بسیار کوتاهی غیر بهداشتی و ناکارآمد می‌شوند.

    به چگالی بالش توجه کنید

    چگالی بالش هم یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی است که در هنگام انتخاب بهترین گزینه باید در نظر داشته باشید. واقعیت این است که هیچ‌یک از بالش‌های خیلی سفت یا خیلی نرم نمی‌توانند از سر و گردن شما به اندازه کافی محافظت و حمایت کنند. بنابراین، در طولانی‌مدت ممکن است مشکلات گوناگونی را برایتان به‌وجود آورند و شما را دچار سردرد، گردن درد یا کمر درد کنند. خوب است بدانید، میزان سفتی و نرمی بالش باید با وزن و ترجیحات شخصی شما متناسب باشد.

    به قابلیت شست‌وشو توجه کنید

    بهترین بالش طبی برای خواب و دیسک گردن هم درست مانند دیگر کالاهای خواب باید قابل شست‌وشو باشد. در غیر این صورت، کاملا غیر بهداشتی بوده و می‌تواند به محل مناسبی برای تجمع گرد و خاک، کپک و قارچ تبدیل شود. طبیعتا روش شست‌وشو باید با نوع مواد تشکیل‌دهنده بالش متناسب باشد.

    قابلیت تنظیم حجم و ارتفاع هم ویژگی مهمی است

    اگر به‌دنبال بهترین بالش طبی برای خواب و دیسک گردن‌تان هستید، پیشنهاد می‌کنیم گزینه‌ای را انتخاب کنید که از قابلیت تنظیم حجم و ارتفاع برخوردار باشد. این نوع بالش‌ معمولا دارای زیپ است و به شما این امکان را می‌دهد که حجم الیاف داخلی آن را برحسب نیازتان کاهش یا افزایش دهید. به عبارت دیگر، شما می‌توانید بالش قابل تنظیم را براساس آناتومی بدن و نحوه خوابیدن‌تان شخصی‌سازی کنید.

    مزایای بالش طبی

    • بهبود کیفیت خواب و افزایش تمرکز و بهره‌وری
    • کاهش درد و فشارهای وارده بر گردن و ستون فقرات
    • پیش‌گیری از ایجاد آسیب‌های ساختاری ستون فقرات و آسیب‌های عصبی

     

    بالش طبی هوشمند چه ویژگی‌هایی دارد؟

    بالش طبی هوشمند چه ویژگی‌هایی دارد؟

    بالش هوشمند یکی از انواع بهترین بالش طبی برای خواب و دیسک گردن است که ساخت آن با بهره‌گیری از فناوری‌های مدرن انجام گرفته است. مهم‌ترین هدف از تولید این محصول، بهبود کیفیت خواب بوده است. ساختار بالش طبی هوشمند معمولا از مموری فوم یا فوم هوشمند تشکیل شده است. این محصول می‌تواند خودش را با آناتومی و شکل سر و بدن شما سازگار کند. این ویژگی از مهم‌ترین مواردی است که به تامین سلامت ستون فقرات و گردن کمک کرده و از ایجاد درد و خستگی جلوگیری می‌کند.

     

    بهترین مارک بالش طبی

    موارد زیر تنها چند نمونه از بهترین برندهای تولید کننده بالش طبی به حساب می‌آیند:

    • هارمونی (Harmony)
    • هوشمند (Hooshmand)
    • امسیگ (Emsig) 
    • دانلوپیلو (Dunlopillo)
    • ویسکوتکس (VISCOTEX)
    • زیکلاس مد (Zyklusmed)
    • گرین رست (GreenRest)

     

    ۱۵ مدل از بهترین بالش طبی برای خواب و دیسک گردن

    در ادامه نوبت به معرفی بهترین مدل بالش طبی می‌رسد.

     بالش طبی امسیگ مدل PL73-L

     بالش طبی امسیگ مدل PL73-L

    اگر قصد خرید بهترین بالش طبی هوشمند با مموری فوم و کارایی بالا را دارید، از این محصول غافل نشوید. این بالش به‌گونه‌ای طراحی شده که بدن‌تان را در هنگام خواب در بهترین وضعیت ممکن قرار می‌دهد و علاوه بر بهبود کیفیت خواب به تنظیم وضعیت ستون فقرات و گردن کمک می‌کند. جلوگیری از گرفتگی سر و گردن و ممانعت از ایجاد فشار و کشش نامناسب در ستون فقرات از مهم‌ترین مزایای استفاده از این بالش طبی است. این محصول با استفاده از مموری فوم تمپرچر امسیگ آلمان ساخته شده و نسبت به گرمای بدن واکنش نشان می‌دهد. به این صورت که بخش‌هایی از آن شکل سر و گردن را به خود می‌گیرد و خودش را با آناتومی شما سازگار می‌کند. بر روی فوم حافظه‌دار و موجی شکل این محصول، سوراخ های بسیار ریزی تعبیه شده که کار برگشت‌پذیری حافظه و همچنین، تهویه هوا در بالش را آسان می‌کند. روکش باکیفیت این محصول هم قابل شست‌وشو بوده و به راحتی می‌توان آن را تمیز کرد.

    ویژگی‌ها:

    • جنس: مموری فوم
    • جنس روکش: کتان، پنبه، الیاف طبیعی
    • قابلیت شست‌وشو: دارد
    • ابعاد: ۵۸x۳۹x۱۵.۵ سانتی‌متر

     

    بالش طبی امسیگ مدل PL78-L

    بالش طبی امسیگ مدل PL78-L

    این محصول هم با مشخصات فوق‌العاده‌ای که دارد می‌تواند جزو بهترین بالش طبی هوشمند باشد. در ساخت این بالش از فوم مموری تمپرچر (memory temperature) استفاده شده که در مقابل گرمای بدن واکنش نشان می‌دهد و در هر بار استفاده، وضعیت سر و گردن‌تان و شکل منحصر به‌فرد آن را در حافظه‌اش ذخیره می‌کند. این امر به شکل قابل توجهی در تنظیم وضعیت بدن و جلوگیری از ایجاد فشار به ستون فقرات و کاهش درد ناشی از آن تاثیرگذار است. این محصول طبی با شکل پروانه‌ای با گرفتگی عضلات سر و گردن مقابله می‌کند و خوابی باکیفیت را برایتان تدارک می‌بیند. برخورداری از قابلیت گردش هوا، بازگشت به حالت اولیه تنها چند ثانیه پس از فاصله گرفتن از بالش و همچنین، داشتن کاور بسیار باکیفیت و قابل شست‌وشو از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول است.

    ویژگی‌ها:

    • جنس: مموری فوم
    • جنس روکش: کتان، پنبه، الیاف طبیعی
    • قابلیت شست‌وشو: دارد
    • ابعاد: ۵۲x۱۵x۴۰ سانتی‌متر

     

     

    بالش طبی بریسک

    بالش طبی بریسک مدل XL_30 کد 48374

    اگر به‌دنبال بهترین بالش طبی هوشمند هستید که وظیفه محافظت از ستون فقرات شما را برعهده بگیرد، این محصول می‌تواند گزینه خوبی برایتان باشد. این بالش به‌شکلی طراحی شده که ستون مهره‌ها و گردن را در راستای مناسبی قرار می‌دهد و از این طریق به کاهش فشار بر این نواحی کمک می‌کند. از دیگر ویژگی‌های عالی این محصول می‌توان به قابلیت تجزیه فشار و گرفتگی‌های سر، گردن و شانه‌ها در هنگام خواب و پیش‌گیری و بهبود دردهای عضلانی این نواحی اشاره کرد. با کمک این محصول علاوه بر تجربه خوابی استثنایی می‌توانید خر و پف‌های شبانه را هم به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. دلیل‌اش هم این است که در اغلب مواقع، خر و پف از قرارگیری نادرست سر و نامتناسب بودن وضعیت آن با دیگر اندازم‌های بدن ناشی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های مهم این بالش طبی می‌توان به برخورداری از روکش ضد حساسیت و قابل شست‌و‌شو، وزن بسیار سبک، کمک به پیش‌گیری از آسم و کمک به تنظیم متابولیسم بدن اشاره کرد.

    ویژگی‌ها:

    • جنس: مموری فوم
    • جنس روکش: الیاف طبیعی
    • قابلیت شست‌وشو: دارد
    • ابعاد: ۵۳x۳۵x۱۵ سانتی‌متر

     

    بالش طبی هوشمند مدل موج شیاردار سایز L

    بالش طبی هوشمند مدل موج شیاردار سایز L

    اگر قصد خرید بهترین بالش طبی برای خواب و دیسک گردن را دارید، پیشنهاد می‌کنیم ویژگی‌های این محصول را بررسی کنید. این مدل بالش طبی هوشمند همان‌طور که از اسم‌اش پیداست به شکل موج شیاردار طراحی شده است. از مهم‌ترین قابلیت‌های این محصول می‌توان به پیش‌گیری و برطرف کردن دردهای عضلانی، گرفتگی ماهیچه‌ها سر و گردن و ستون فقرات و همچنین، کاهش ناراحتی‌های ناشی از آرتروز اشاره کرد. شیارهای تعبیه شده در فوم این محصول برای به حداکثر رساندن گردش هوا و جلوگیری به دام افتادن گرمای بدن، تعرق بیش از حد و ایجاد بوی نامناسب تعبیه شده‌اند. این بالش طبی علاوه بر تمام ویژگی‌هایی که گفتیم، بیش‌تر مناسب افرادی است که عرض شانه و قد متوسطی دارند و در هنگام خواب تعرق زیادی را تجربه می‌کنند. بالش مموری فوم مدل موج شیاردار با روکش مخمل قابل تعویض و قابل شست‌وشو عرضه می‌شود.

    ویژگی‌ها:

    • جنس: فوم نرم و شیاردار
    • جنس روکش: کتان، مخمل
    • قابلیت شست‌وشو: دارد
    • ابعاد: ۶۰x۳۱x۱۲ سانتی‌متر

     

    بالش طبی آکسون مدل ژل دار

    بالش طبی آکسون مدل ژل دار

    این محصول از برند آکسون و ساخت کشور اسپانیاست و با ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند عنوان بهترین بالش طبی هوشمند را به خودش اختصاص دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این بالش طبی می‌توان به برخورداری از روکش مخصوص با قابلیت خنک نگهداشتن سر و گردن، کمک به تنظیم وضعیت سر و گردن و قرارگیری آن در شرایط استاندارد و همچنین، بهبود کیفیت خواب اشاره کرد. داشتن روکش قابل تعویض با قابلیت شست‌وشو، ابعاد مناسب و وزن متعادل از دیگر مزایای این محصول به حساب می‌آیند.

    ویژگی‌ها:

    • جنس: مموری فوم نرم
    • جنس روکش: پنبه
    • قابلیت شست‌وشو: دارد
    • ابعاد: ۱۰x۶۰x۳5 سانتی‌متر

    بالش طبی آکسون مدل کلاسیک

    بالش طبی آکسون مدل کلاسیک

    این محصول اسپانیایی با استفاده از مموری فوم نرم و به‌گونه‌ای ساخته شده که هوا به راحتی در آن گردش می‌کند. این امر از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که از ایجاد گرمای اضافی، تعرق زیاد، بوی نامطبوع و همچنین، رشد باکتری‌ها، قارچ‌ها و کنه گرد و غبار در فضای داخلی آن جلوگیری می‌کند. این بالش طبی به‌دلیل برخورداری از فوم منحصر به‌فرد می‌تواند فاصله بین گردن و چانه را در هنگام خواب به بهترین شکل ممکن تنظیم کند. این موضوع موجب تسهیل گردش‌خون در سراسر بدن می‌شود. داشتن روکش قابل شست‌وشو با خاصیت ضد باکتری هم از دیگر مزایای مهم این بالش است. توجه داشته باشید، در انتهای بالش طبی آکسون مدل کلاسیک یک برآمدگی کوچک وجود دارد که برای پر کردن گودی گردن در نظر گرفته شده است.

    ویژگی‌ها:

    • جنس: مموری فوم نرم
    • جنس روکش: پنبه
    • قابلیت شست‌وشو: دارد
    • ابعاد: ۶۰x۳5x۹ سانتی‌متر

     

    بالش طبی ورنا مدل مموری فوم

    بالش طبی ورنا مدل MEMORY FOAM سایز L

    وقتی صحبت از بهترین بالش طبی برای خواب و دیسک گردن به میان می‌آید حتما ویژگی‌های این محصول را هم باید بررسی کرد. این بالش طبی با استفاده از مموری فوم نرم و با طراحی ارگونومیک ساخته شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول آن است که به شکل قابل توجهی از دردهای عضلانی ناحیه سر و گردن پیش‌گیری کرده و آن‌ها را برطرف می‌کند. با استفاده از این بالش، سر شما در طبیعی‌ترین وضعیت ممکن و هم‌راستا با دیگر قسمت‌های بدن‌تان قرار می‌گیرد. از دیگر مزایای استفاده از این مدل بالش طبی ورنا می‌توان به بهبود وضعیت تنفس در هنگام خواب، پیش‌گیری از خر و پف، ایجاد نکردن فشار اضافی بر ستون مهره‌ها، تسهیل گردش خون، جلوگیری از آرتروز و دردهای عضلانی و همچنین، بهبود کیفیت خواب اشاره کرد.

    ویژگی‌ها:

    • جنس: مموری فوم نرم
    • جنس روکش: الیاف طبیعی
    • قابلیت شست‌وشو: دارد
    • ابعاد: ۴۷x۳۰x۱۴ سانتی‌متر

     

    بالشت طبی ورنا مدل کلاسیک

    بالشت طبی ورنا مدل کلاسیک

    این محصول از برند ایرانی ورنا هم می‌تواند جزو بهترین بالش طبی برای خواب و دیسک گردن باشد. طراحی این محصول به‌گونه‌ای است که با نگهداشتن سر و گردن در طبیعی‌ترین وضعیت ممکن و هم‌راستا با ستون مهره‌ها از ایجاد درد در این نواحی پیش‌گیری می‌کند. بهبود وضعیت تنفس و کمک به کنترل خر و پف‌های شبانه از دیگر مزایای قابل توجه این بالش طبی به حساب می‌آیند. رویه قابل تعویض این محصول از جنس پنبه است و به‌راحتی می‌توانید آن را با کمک دست یا با استفاده از ماشین لباسشویی شست‌وشو دهید. ساختار کلی این محصول با الهام از  بالش‌های قدیمی طراحی شده و به آسانی می‌تواند گودی کمر شما را در حالت خواب پر کند.

    ویژگی‌ها:

    • جنس: فوم نرم
    • جنس روکش: پنبه
    • قابلیت شست‌وشو: دارد
    • ابعاد: ۶۱x۴۱x۱5 سانتی‌متر

     

    بالش طبی هوشمند مدل Butterfly

    بالش طبی هوشمند مدل Butterfly

    این محصول بهترین بالش طبی هوشمند است که برای افرادی با سابقه‌ مشکلات مهره‌های گردن طراحی شده است. بالش پروانه در قسمت قرارگیری گردن به شکل فرورفته طراحی شده و از این طریق از تماس مهره‌های گردن با بالش جلوگیری می‌کند. این موضوع به تسهیل گردش خون هم کمک کرده و وضعیت بدن را به‌ویژه در هنگام احساس دردهای حاد در ناحیه گردن تثبیت می‌کند. این بالش با استفاده از فوم هوشمندی ساخته شده که میزان فشار وارده به سر، گردن و ستون فقرات را کنترل می‌کند. روکش کتانی این بالش کاملا قابل شست‌وشو بوده و از بروز حساسیت ممانعت می‌کند.

    ویژگی‌ها:

    • جنس: فوم نرم
    • جنس روکش: کتان
    • قابلیت شست‌وشو: دارد
    • ابعاد: 5۲x۳۱x۱۲ سانتی‌متر

     

    بالش طبی هوشمند مدل Motaka

    بالش طبی هوشمند مدل Motaka

    این محصول را می‌توان به‌عنوان بهترین بالش طبی هوشمند با مدل استوانه‌ای معرفی کرد. استفاده از بالش‌های استوانه‌ای یا همان متکا از زمان‌های بسیار قدیم در ایران و بسیاری از کشورهای دنیا رایج بوده است. این در حالی است که امروزه کم‌تر کسی از متکا استفاده می‌کند. با وجود این، هنوز هم افرادی هستند که خوابیدن روی این نوع بالش را به دیگر انواع ترجیح می‌دهند. به همین دلیل، شرکت «هوشمند» تصمیم گرفته این محصول را هم روانه بازار کند. این متکای طبی با استفاده از فوم هوشمند شده و انحنای آن به‌گونه‌ای است که گودی گردن را کاملا پر می‌کند. این موضوع موجب کاهش فشارهای احتمالی به مهره‌های گردن و ستون فقرات می‌شود. مموری فوم به‌کار رفته در این محصول کاملا انعطاف‌پذیری بوده و شکل سر و گردن‌تان را به خودش می‌گیرد. بازگشت فوم به حالت اولیه هم با تاخیر مناسبی انجام می‌شود.

    ویژگی‌ها:

    • جنس: فوم نرم
    • جنس روکش: کتان
    • قابلیت شست‌وشو: دارد
    • ابعاد: 5۰x۲۰x۲۰ سانتی‌متر

     

     

    بالش طبی هوشمند مدل Wave

    بالش طبی هوشمند مدل Wave

    این محصول هم در نوع خودش بهترین بالش طبی هوشمند است که در ساخت آن از فناوری دو لایه با کنار هم قرار دادن یک لایه مموری فوم و یک لایه فوم پلی اورتان استفاده شده است. حاصل این کار، بالشی است که به مراتب بهتر از دیگر محصولات مشابه می‌تواند با فرم سر و گردن شما سازگار شود. احتمالا به‌خوبی می‌دانید، مموری فوم از خواص انعطاف‌پذیری و شکل‌گیری قابل توجهی برخوردار است و با قرار گرفتن سرتان بر روی آن شکل می‌گیرد. از سوی دیگر، درست چند دقیقه پس از برداشتن سر دوباره به وضعیت اولیه خودش بازمی‌گردد. این محصول دارای روکشی از جنس پنبه است که قابلیت‌ شست‌وشو دارد. از مهم‌ترین مزایای این محصول می‌توان به بهبود گردش خون در نواحی سر و گردن، قابلیت پیش‌گیری از دردهای این نواحی، کاهش فشار بر مهره‌های گردن و ستون فقرات و همچنین، بهبود کیفیت خواب اشاره کرد.

    ویژگی‌ها:

    • جنس: مموری فوم و پلی اورتان
    • جنس روکش: پنبه
    • قابلیت شست‌وشو: دارد
    • ابعاد: ۶۰x۳۱x۱۲ سانتی‌متر

    بالش طبی هارمونی مدل Wavelike

    بالش طبی هارمونی مدل Wavelike

    این محصول ارگونومیک یکی از انواع بهترین بالش طبی برای خواب و دیسک گردن است که وظیفه محافظت از وضعیت بدن و قرارگیری آن در شرایط مناسب را در هنگام خواب برعهده می‌گیرد. طراحی این بالش به‌گونه‌ای است که ارتفاع دو سر آن با یکدیگر تفاوت دارد. توجه داشته باشید، بخش بلندتر برای خوابیدن به پهلو و بخش کوتاه‌تر برای خوابیدن به پشت مناسب است. مموری فوم به‌کار رفته در ساخت این بالش طبی از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است و به‌سرعت با فرم بدن سازگار می‌شود. این ویژگی به شکل قابل توجهی در تامین سلامت ستون فقرات، مهره‌های گردن و سر تاثیرگذار است. از دیگر مزایای این محصول طبی می‌توان به تسهیل جریان خون، قابلیت گردش هوا و پیش‌گیری از گرفتگی عضلات اشاره کرد.

    ویژگی‌ها:

    • جنس: فوم نرم
    • جنس روکش: پنبه، پلی استر
    • قابلیت شست‌وشو: دارد
    • ابعاد: 5۰x۳۲x۱۳ سانتی‌متر

    بالش طبی دکتر بیست مدل Large wave

    بالش طبی دکتر بیست مدل Large wave

    اگر قصد خرید بهترین بالش طبی برای خواب و دیسک گردن را دارید، حتما این محصول را هم در نظر داشته باشید. این بالش طبی هوشمند با استفاده از مموری فوم ساخته شده و نحوه قرارگیری منحصر به‌فرد سر و گردن شما را در حافظه خود ثبت می‌کند. از این طریق، این محصول به کاهش دردهای عضلانی نواحی سر و گردن، کاهش گرفتگی‌ها و همچنین، هم‌راستایی ستون فقرات با سر و گردن کمک می‌کند. مجموع این عوامل، علاوه بر بهبود کیفیت خواب موجب تسهیل جریان خون در کلیه اندام‌ها شده و احتمال بروز بسیاری از مشکلات را کاهش می‌دهد. رویه ضد آلرژی این محصول از قابلیت شست‌وشو و تعویض برخوردار است. از دیگر مزایای استفاده از این محصول می‌توان به امکان کنترل خر و پف و بهبود تنفس اشاره کرد.

    ویژگی‌ها:

    • جنس: مموری فوم
    • جنس روکش: پنبه
    • قابلیت شست‌وشو: دارد
    • ابعاد: ۴۹x۳۰x۱۴ سانتی‌متر

    بالش طبی زیکلاس مد مدل ZYK-L

    بالش طبی زیکلاس مد مدل ZYK-L

    اگر قصد خرید بهترین بالش طبی برای خواب و دیسک گردن را دارید این محصول را فراموش نکنید. این محصول را به جرات می‌توان به‌عنوان بهترین بالش طبی هوشمند معرفی کرد که برای تسکین درد شانه و پشت و راحت کردن ماهیچه‌های گردن طراحی شده است. ساختار داخلی این محصول با استفاده از مرغوب‌ترین انواع مموری فوم ساخته شده و طراحی آن به‌گونه‌ای است که هوا به‌خوبی در آن جریان می‌یابد. این امر از تجمع، قارچ، باکتری و کنه گرد و غبار در داخل بالش جلوگیری می‌کند. همچنین، این ویژگی برای مقابله با ایجاد بوی ناخوشایند، بالا بردن میزان تعرق و احساس گرمای بیش از اندازه در نظر گرفته شده است. روکش آنتی‌باکتریال این محصول با استفاده از الیاف طبیعی ضد تعریق ساخته شده و یک آستر توری هم در زیر آن قرار دارد. مجموعه این عوامل، قابلیت گردش هوا را در فضای داخلی آن بهبود می‌بخشند. علاوه بر همه این‌ها، جنس این محصول به‌گونه‌ای است که نسبت به وزن بدن‌تان واکنش نشان داده و بر اساس تغییر در حالت خواب، فرم می‌گیرد.

    ویژگی‌ها:

    • جنس: مموری فوم
    • جنس روکش: الیاف طبیعی ضد تعریق و آنتی باکتریال با آستر توری
    • قابلیت شست‌وشو: دارد
    • ابعاد: 5۰x۳۰x۱۴ سانتی‌متر

     

    بالش طبی آکسون سری Medical Cold Breeze

    بالش طبی آکسون سری Medical Cold Breeze

    این محصول از برند آکسون بهترین بالش طبی برای خواب و دیسک گردن است که با استفاده از جدیدترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه و برای ایجاد خوابی راحت برای شما ساخته شده است. مموری فوم به‌کار رفته در تولید این محصول نسبت به وزن، شکل و درجه حرارت بدن شما واکنش نشان داده و با این ویژگی‌ها سازگار می‌شود. این امر در به حداقل رساندن فشارهای احتمالی بر نواحی سر، گردن و ستون فقرات تاثیرگذار است. بالش طبی آکسون سری Medical Cold Breeze به‌گونه‌ای طراحی شده که هوا کاملا در آن گردش دارد و به‌خوبی تهویه می‌شود. این امر از رشد و تجمع انواع قارچ و باکتری و مشکلات ناشی از آن جلوگیری می‌کند.

    ویژگی‌ها:

    • جنس: مموری فوم
    • جنس روکش: کتان
    • قابلیت شست‌وشو: دارد
    • ابعاد: 5۷x۳۸x۱۲ سانتی‌متر

     

    سوالات متداول

    بالش طبی از کجا بخرم؟

    برای خرید بهترین بالش طبی برای خواب و دیسک گردن لازم است به فروشگاه‌های معتبر و نمایندگی‌های قابل اعتماد مراجعه کنید. خوشبختانه، در حال حاضر معتبرترین برندهای تولیدکننده بهترین بالش طبی هوشمند در سراسر کشور شعب زیادی دارند. خرید از فروشگاه های آنلاین معتبر هم از مناسب‌ترین روش‌هایی است که تهیه محصولات اصل را برایتان امکان‌پذیر کرده و از اتلاف وقت و انرژی ارزشمندتان جلوگیری می‌کند.

    قیمت بهترین بالش طبی چقدر است؟

    قیمت بالش طبی بسته به برند تولید کننده، مواد سازنده، ویژگی‌ها و قابلیت‌های محصول متفاوت است. با این حال، شما می‌توانید برخی از بهترین انواع این محصول را در محدوده یک تا دو میلیون تومان خریداری کنید.

    منبع:
    نیلوفر مغازه‌ای
    تیتر رو بگیر؛ درباره‌اش حسابی تحقیق کن؛ به کلید واژه‌ها دقت کن؛ ساده و روان بنویس؛ الگوریتم‌ها رو دریاب؛ با مخاطب ارتباط برقرار کن و به مهم‌ترین پرسش‌هاش جواب بده. شغل من همینه. هر روز توی اقیانوسی از کلمات غوطه‌ورم و باید موضوعات جالب و متنوعی رو یاد بگیرم. در نهایت، تلاش می‌کنم حاصل بررسی‌ها و آموزه‌هام رو به ساده‌ترین شکل ممکن با شما به اشتراک بذارم.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید