راهنمای خرید بهترین کیسه جارو برقی

راهنمای خرید بهترین کیسه جارو برقی
راهنمای مطالعه

    بهترین کیسه جارو برقی چیست؟ در هنگام خرید کیسه جارو برقی به چه نکاتی دقت کنیم؟ کدام مارک‌ پاکت جاروبرقی از بقیه بهتر است؟ با ما همراه باشید تا جواب این پرسش‌ها و بسیاری دیگر از سوالات مرتبط را پیدا کنید.

    جاروبرقی یکی از کاربردی‌ترین لوازم خانگی است که عملکرد بهینه آن تا حدود زیادی به نوع کیسه و توانایی آن در جمع‌آوری و جذب گرد و غبار و آلودگی‌ها بستگی دارد. در این راهنمای خرید کیسه جارو برقی، قصد داریم برخی از مناسب‌ترین مدل‌ها را به شما معرفی کنیم. در ضمن، نکاتی را با شما به اشتراک می‌گذاریم که در هنگام انتخاب بهترین کیسه جارو برقی باید در نظر داشته باشید.

    راهنمای خرید کیسه جارو برقی

    راهنمای خرید کیسه جارو برقی

    • در هنگام خرید کیسه جارو برقی لازم است پاکتی را انتخاب کنید که از نظر ابعاد، نوع و ساختار با برند و مدل دستگاه سازگاری داشته باشد.
    • حتما به تعداد لایه‌ها، متریال و مواد سازنده کیسه جاروبرقی و طول عمر و دوام آن دقت کنید.
    • تا جای ممکن، پاکتی را خریداری کنید که ضد آلرژی بوده و بیش‌ترین میزان گرد و غبار و آلودگی را جذب کند. این موضوع، به‌ویژه برای خانواده‌های دارای فرزندان خردسال یا افرادی اهمیت دارد که به آسم، تنگی نفس، بیماری‌های تنفسی و انواع حساسیت‌ها مبتلا هستند.
    • تا جای ممکن، کیسه‌ای را انتخاب کنید که از خواص ضد میکروبی برخوردار بوده و کاملا بهداشتی باشد.
    • در هنگام خرید بهترین کیسه جارو برقی حتما به کیفیت و جنس محصول توجه کنید. یادتان باشد، کیسه‌های پارچه‌ای یا کاغذی با محیط زیست سازگارترند.

     

    انواع کیسه جاروبرقی

    کیسه جارو برقی در مدل‌های گوناگونی تولید می‌شود و هر یک برای مدل خاصی از جاروبرقی‌ها طراحی شده است. این کیسه‌ها عمدتا از نظر جنس، تعداد لایه‌ها، ابعاد، ظرفیت انباشت گرد و غبار یا فناوری‌های به‌کار رفته در ساخت تفاوت دارند. در حالت کلی، انواع کیسه جارو برقی را می‌توان به این ترتیب دسته‌بندی کرد:

    کیسه جارو برقی دائمی

    کیسه جارو برقی دائمی همان‌طور که از اسم‌اش پیداست می‌تواند به‌صورت دائم یا حداقل برای مدت زمان بسیار طولانی بدون نیاز به تعویض کارش را انجام دهد. این کیسه معمولا از جنس پلیمر، فیبر، نانو یا پارچه‌های مقاومی است که توانایی فیلتر کردن ذرات گرد و غبار را دارند. برای استفاده بهینه از این نوع کیسه باید به‌محض پر شدن تخلیه‌اش کنید. کیسه جارو برقی دائمی به‌راحتی از محفظه داخلی جارو خارج و دوباره جاگذاری می‌شود. این کیسه‌ها به‌طور معمول طول عمر بسیار بالایی دارند و تنها در صورت ایجاد پارگی باید تعویض شوند. بنابراین، می‌توان آن را محصول مقرون به‌صرفه‌ای دانست. با این حال، این محصول هم درست مانند هر کالای دیگری مزایا و معایب خودش را دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

    مزایای کیسه جارو برقی دائمی

    • طول عمر بالایی دارد.
    • مقرون به‌صرفه است.
    • دوست‌دار محیط زیست است.
    • از قابلیت شست‌وشو برخوردار است.

     

    معایب کیسه جارو برقی دائمی

    • تخلیه آن به‌صورت دستی انجام می‌گیرد.
    • در هنگام تخلیه ممکن است گرد و غبار و آلودگی‌های داخل کیسه در محیط اطراف منتشر شود.
    • در هنگام تخلیه، پوست و سیستم تنفسی شما در معرض گرد و غبار قرار می‌گیرد.

     

    کیسه جارو برقی یک‌بار مصرف

    کیسه جارو برقی یک‌بار مصرف هم همان‌طور که از اسم‌اش پیداست فقط برای یک‌بار استفاده طراحی شده و به‌محض پر شدن باید از دستگاه خارج و دور انداخته شود. این دسته از پاکت‌های جاروبرقی معمولا با استفاده از کاغذ، پلاستیک یا انواع خاصی از پارچه تولید می‌شوند. در مقایسه با کیسه‌های دائمی، پاکت‌های یک‌بار مصرف عموما حجم بالاتری دارند و استفاده از آن‌ها هم راحت‌تر است. کیسه جاروبرقی یک‌بار مصرف دارای انواع گوناگونی است که از آن میان می‌توان موارد زیر را برشمرد:

    کیسه جارو برقی یک‌بار مصرف کاغذی

    کیسه جارو برقی یک‌بار مصرف کاغذی از ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین انواع پاکت‌های یک‌بار مصرف جارو برقی به حساب می‌آید. این نوع کیسه معمولا در ابعاد مختلف و با ساختارهای گوناگون به بازار عرضه می‌شود. بنابراین، بسته به مدل جارو برقی‌تان می‌توانید پاکت کاغذی مناسبی را خریداری کنید. توجه داشته باشید، این محصول در مقایسه با دیگر انواع از طول عمر و دوام کم‌تری برخوردار است و به راحتی پاره می‌شود. بنابراین، لازم است پیش از آن‌که کاملا پر شود آن را از دستگاه خارج کرده و دور بیاندازید. به این ترتیب، احتمال پارگی کیسه را کاهش می‌دهید.

    کیسه جارو برقی یک‌بار مصرف Type P

    کیسه‌های یک‌بار مصرف Type P معمولا از مواد ۵ لایه تشکیل می‌شوند و فقط در برخی از مدل‌های جاروبرقی قابل ‌استفاده هستند. این کیسه‌ها علاوه بر گنجایش بالا دارای لایه‌های میکروفیلتری هستند که از خروج کوچک‌ترین ذرات گرد و غبار جلوگیری می‌کنند. با استفاده از این نوع پاکت جاروبرقی هیچ فشار مضاعفی به موتور دستگاه وارد نمی‌شود و قدرت مکش آن کاهش پیدا نمی‌کند.

    کیسه جارو برقی یک‌بار مصرف نوع G

    در ساخت کیسه‌های Type G از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز جهان استفاده شده؛ با این حال، این پاکت‌ها هم درست مانند نوع P تنها در برندها و مدل‌های خاصی از جاروبرقی کاربرد دارند. بنابراین، در هنگام خرید حتما باید مدل و مارک دستگاه را به کارشناس فروش اعلام کرده و محصول مناسبی را خریداری کنید که با جاروبرقی شما سازگار باشد. از مهم‌ترین مزایای این محصول می‌توان به قدرت بسیار بالا در جذب ذرات ریز گرد و غبار، طول عمر زیاد و گنجایش قابل توجه آن اشاره کرد.

    کیسه جارو برقی یک‌بار مصرف هپا (HEPA)

    کیسه‌های یک‌بار مصرف هپا با استفاده از فناوری‌های پیشرفته‌ای ساخته می‌شوند و توانایی جذب حداکثری ریزترین ذرات گرد و غبار را دارند. در مقایسه با انواع دیگر، پاکت‌های هپا معمولا از قیمت بالاتری برخوردارند. با این حال، خصوصا برای افراد مبتلا به بیماری‌های تنفسی و آلرژی مناسب‌تر هستند. یکی دیگر از مزایای کیسه‌های هپا این است که برای انواع مدل‌ها و برندهای جاروبرقی در دسترس بوده و می‌توانید آن را متناسب با مدل جاروبرقی خود خریداری کنید.

    مزایای کیسه جارو برقی یک‌بار مصرف

    • جادار است.
    • برخی از انواع آن چند لایه هستند و فیلتراسیون بالایی دارند.
    • استفاده از آن بهداشتی است.
    • مواد تشکیل دهنده آن با محیط زیست سازگار است.

     

    معایب کیسه جارو برقی یک‌بار مصرف

    • نیاز به تعویض مکرر دارد.
    • صرفه اقتصادی ندارد.
    • غیر قابل شست‌وشوست.
    • نمی‌توان از آن چندین بار استفاده کرد.

     

     

    بهترین مارک پاکت جارو برقی

    موارد زیر تنها چند نمونه از معتبرترین برندهای تولید کننده بهترین کیسه جارو برقی به حساب می‌آیند:

    • بوش (BOSCH)
    • زیمنس (Siemens)
    • آاگ (AEG)
    • الکترولوکس (Electrolux)
    • فیلیپس (PHILIPS)
    • پارس خزر
    • سامسونگ (Samsung)

     

    بهترین مدل کیسه جارو برقی

    کیسه جاروبرقی مدل UltraOne مناسب برای جاروبرقی الکترولوکس و فیلیپس

    کیسه جاروبرقی مدل UltraOne مناسب برای جاروبرقی الکترولوکس و فیلیپس

    اگر قصد خرید کیسه جارو برقی مناسب برای جاروهای الکترولوکس و فیلیپس را دارید حتما مدل UltraOne را بررسی کنید. این محصول با ابعاد ۲۸*۱۵.۵ سانتی‌متر از کیسه‌های سری S-bag  است که درب کشویی آن به‌صورت افقی قرار می‌گیرد. بنابراین، به‌راحتی می‌تواند در محفظه جاروبرقی جاگذاری یا از آن خارج شود. کیسه‌های  S-bag با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و به‌صورت ۴ لایه ساخته می‌شوند. این محصول علاوه بر فیلتراسیون حداکثری در مقایسه با دیگر محصولات مشابه کاغذی از طول عمر بسیار بالاتری برخوردارند. از دیگر ویژگی‌های مهم این نوع پاکت می‌توان به درب کشویی آن اشاره کرد. درب‌های کشویی با دقت بیش‌تری از انتشار ذرات گرد و غبار جلوگیری می‌کنند. با توجه به همه این‌ها، این محصول از بهترین گزینه‌ها برای افراد مبتلا به آلرژی، آسم، تنگی نفس و بیماری‌های تنفسی به حساب می‌آید.

     

    كيسه جاروبرقى بوش مدل پاور بسته ۱۲ عددى مناسب براى تمام جاروبرقى هاى تايپ G

    كيسه جاروبرقى بوش مدل پاور بسته ۱۲ عددى مناسب براى تمام جاروبرقى هاى تايپ G

    اگر به‌دنبال بهترین کیسه جارو برقی بوش هستید از این محصول غافل نشوید. کیسه ۶ لایه پاور با ابعاد ۲۴x۲۰x۱۸ سانتی‌متر و گنجایش ۵ لیتر معمولا در بسته‌بندی ۱۲ تایی به بازار عرضه می‌شود. این محصول با تمامی جاروبرقی‌های تایپ G ساخت آلمان از جمله، بوش و زیمنس سازگار است. این گروه از پاکت‌ها با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز جهان ساخته می‌شوند و توانایی جذب حداکثری ذرات گرد و غبار را دارند. این موضوع از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که از انتشار آلودگی‌ها در محیط جلوگیری کرده و از ایجاد مشکلات تنفسی و آلرژی برای شما ممانعت می‌کند. حفظ قدرت مکش جاروبرقی در هنگام پر بودن تا ۶۰ درصد بیش‌تر از کیسه‌های معمولی بوش، داشتن فیلتر ۹۹٫۹ درصدی برای جذب ذرات ریز، برخورداری از قفل بهداشتی و تضمین دفن مطمئن، وجود روزنه‌هایی برای عبور هوا و در عین حال، قابلیت جلوگیری از خروج ذرات از آن‌ها و طول عمر بسیار بالا از دیگر مزایای این محصول به حساب می‌آید.

     

    کیسه جاروبرقی اس-بگ مدل E201S کد LS7 مناسب انواع جاروبرقی های آاگ بسته ۴ عددی

    کیسه جاروبرقی اس-بگ مدل E201S کد LS7 مناسب انواع جاروبرقی های آاگ بسته ۴ عددی

    این محصول را می‌توان به‌عنوان بهترین کیسه جارو برقی برای برند آاگ ( AEG) معرفی کرد. این پاکت با استفاده از مواد ترکیبی باکیفیت و ۴ لایه ساخته شده و فرآیند فیلتراسیون گرد و غبار را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. پاکت‌های S-bag دارای درب کشویی ویژه‌ای هستند که برای جلوگیری از انتشار ذرات گرد و غبار در محیط تعبیه شده است. این ویژگی، کیسه جارو برقی S-bag را به گزینه مناسبی برای افراد آلرژیک تبدیل کرده است. این کیسه دارای خلا استانداردی است که برای استفاده در جاروبرقی‌های آاگ (AEG) طراحی شده است. مواد به‌کار رفته در ساخت این کیسه به‌گونه‌ای است که گردش هوا را به بهترین شکل امکان‌پذیر می‌کند. مجموع این عوامل، ثابت بودن مکش جارو را تا زمان پر شدن تضمین می‌کند. برای اطمینان از کارایی بهینه، لازم است کیسه‌ها را حداقل سالی دو بار و به‌محض پر شدن تعویض کنید.

     

    کیسه جاروبرقی دلونگی مدل دیاموند

    کیسه جاروبرقی دلونگی مدل دیاموند

    با خرید کیسه جارو برقی دلونگی مدل دیاموند شما می‌توانید پاکت میکروفیلتری را تهیه کنید که با تمام جاروهای برند دلونگی سازگاری دارد. این محصول کاملا بهداشتی و ضد باکتری که معمولا در بسته‌بندی ۵ تایی به بازار عرضه می‌شود با استفاده از کاغذ مخصوص و چند لایه‌ای ساخته شده که در مقایسه با پاکت‌های معمولی طول عمر بالاتری دارد. توانایی جذب حداکثری ذرات گرد و خاک و کمک به بهبود مکش جاروبرقی از مهم‌ترین مزایای این محصول به حساب می‌آید. این کیسه به‌راحتی می‌تواند تا ۹۹.۹ درصد از ذرات ریز با ابعاد ۰.۳ تا ۰.۵ میکرون را فیلتر کند. طول عمر این محصول تقریبا ۵۰ درصد بیش‌تر از پاکت‌های کاغذی معمولی است. از دیگر مزایای این محصول می‌‎توان به قابلیت نصب سریع و آسان اشاره کرد.

     

    كيسه پارس خزر مناسب جاروبرقى 2500 بسته 5 عددى

    كيسه جاروبرقى پارس خزر مدل kompressor مناسب براى جاروبرقى 2500 بسته 5 عددى

    اگر به‌دنبال خرید کیسه جارو برقی برای برند پارس خزر هستید، پیشنهاد می‌کنیم این محصول را انتخاب کنید. این کیسه با ابعاد ۵۰x۲۴x۱۲ سانتی‌متر از بهترین الیاف ۵ لایه تشکیل شده است. به همین دلیل، از فیلتراسیون ۹۹.۹ درصدی برخوردار است و تا اندازه بسیار زیادی می‌تواند ذرات گرد و غبار را جذب خود کند. منظور این است که با استفاده از این نوع کیسه دیگر نیازی نیست نگران انتشار آلودگی‌ها در محیط اطراف‌تان باشید. این امر از بروز مشکلات تنفسی و حساسیت‌های ناشی از پخش شدن گرد و خاک ممانعت می‌کند. این محصول ضد باکتری کاملا بهداشتی بوده و با ویژگی‌هایی که دارد به افزایش حداکثری قدرت مکش (تا ۶۰ درصد) و طول عمر موتور جاروبرقی کمک می‌کند.

    کیسه جاروبرقی فابریک مدل ۰۰۲ بسته ۵ عددی مناسب برای جاروبرقی سامسونگ

    کیسه جاروبرقی فابریک مدل 002 بسته ۵ عددی مناسب برای جاروبرقی سامسونگ

    با خرید کیسه جارو برقی فابریک شما می‌توانید جاروبرقی سامسونگ خود را به بهترین ابزار مجهز کنید. این محصول آنتی‌باکتریال با ابعاد ۳۰x۱۵x۱ سانتی‌متر با ویژگی‌های قابل توجهی که دارد طول عمر موتور جارو برقی شما را افزایش می‌دهد و از ورود گرد و غبار اضافی به فضای داخلی آن جلوگیری می‌کند. این محصول با استفاده از کاغذ سانی تایزد ۳ لایه ساخته شده و تا جای ممکن از انتشار ذرات آلاینده در محیط جلوگیری می‌کند. کیسه جاروبرقی فابریک با استفاده از بهترین متریال موجود در بازار ساخته شده و علاوه بر بهبود قدرت مکش، طول عمر موتور را به شکل قابل توجهی بیش‌تر می‌کند.

    کیسه جاروبرقی مناسب برای جاروبرقی پاناسونیک

    کیسه جاروبرقی مناسب برای جاروبرقی پاناسونیک

    اگر قصد خرید کیسه جارو برقی مناسب برای جاروهای پاناسونیک و ناسیونال را دارید حتما این محصول را در نظر داشته باشید. این پاکت جارو برقی در بسته‌های ۴ عددی، ۵ عددی، ۸ عددی و ۱۲ عددی به‌همراه فیلتر محافظ به بازار عرضه می‌شود. جنس این کیسه‌های ۵ لیتری از الیاف ضد حساسیت است. استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت این کیسه موجب افزایش طول عمر آن تا ۵۰ درصد بیش‌تر از پاکت‌های مشابه شده است. این محصول ۵ لایه جزو پاکت‌های هپا به حساب می‌آید و توانایی جلوگیری از خروج ریزترین ذرات گرد و غبار به محیط خارج را دارد. بنابراین، می‌توان آن را مناسب خانواده‌هایی دانست که فرزند خردسالی دارند . همچنین، افراد مبتلا به بیماری‌های تنفسی و آلرژی بیش‌ترین بهره را از چنین محصولی می‌برند.

    سوالات متداول

    کیسه جاروبرقی از کجا بخرم؟

    برای خرید کیسه جارو برقی حتما باید به فروشگاه‌های معتبر و دفاتر نمایندگی برند جاروبرقی‌تان مراجعه کنید. در غیر این صورت، احتمالا با صرف هزینه بیش‌تر صاحب پاکت‌های نامرغوب‌تری خواهید شد. در ضمن، با مراجعه به معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین می‌توانید بهترین کیسه جارو برقی را با ضمانت بازگشت کالا، ضمانت اصل بودن محصول و پرداخت در محل خریداری کنید. این روش، به شکل قابل توجهی از اتلاف وقت و هزینه شما جلوگیری می‌کند.

    کیسه جارو برقی قابل شست‌وشوست؟

    بله. کیسه جاروبرقی دائمی یک محصول قابل شست‌وشوست که به‌راحتی تمیز و آماده استفاده مجدد می‌شود.

    قیمت کیسه جارو برقی بوش چقدر است؟

    قیمت کیسه جارو برقی بوش بسته به مدل، تعداد، اصل بودن یا نبودن و فناوری‌های به‌کار رفته در آن متغیر است. این کیسه‌ها را می‌توانید در محدوده صد هزار تومان تا حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان خریداری کنید.

    منبع:
    نیلوفر مغازه‌ای
    تیتر رو بگیر؛ درباره‌اش حسابی تحقیق کن؛ به کلید واژه‌ها دقت کن؛ ساده و روان بنویس؛ الگوریتم‌ها رو دریاب؛ با مخاطب ارتباط برقرار کن و به مهم‌ترین پرسش‌هاش جواب بده. شغل من همینه. هر روز توی اقیانوسی از کلمات غوطه‌ورم و باید موضوعات جالب و متنوعی رو یاد بگیرم. در نهایت، تلاش می‌کنم حاصل بررسی‌ها و آموزه‌هام رو به ساده‌ترین شکل ممکن با شما به اشتراک بذارم.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید