پرفروش‌ترین شامپوهای کودک در بازار ایران

پرفروش‌ترین شامپوهای کودک در بازار ایران
راهنمای مطالعه

    فرقی نمی‌کند کودک‌تان چند ساله باشد، برای مراقبت از موهای او باید از همان سال‌های اولیه زندگی‌اش از مناسب‌ترین شامپوها استفاده کنید. در این مقاله از «درجه»، ۱۰ مدل از بهترین شامپو کودک در بازار ایران معرفی شده است.

    هنگام خرید شامپو باید به بافت مو، پوست حساس بدن و پوست سر کودک‌تان توجه کنید. شامپوهای مختلفی در بازار ایران وجود دارد که بهتر است با توجه به وضعیت مو و پوست کودک‌تان یکی از آنها را بخرید.

    اگر نمی‌دانید چه شامپویی مناسب کودک‌تان است، در اینجا ۱۰ مدل از بهترین شامپو کودک در بازار ایران و ویژگی‌های آنها معرفی کرده‌ایم تا با شناخت کافی، شامپوی مناسب مو و بدن کودک‌ دلبندتان را تهیه کنید.

    ۱. شامپو سر کودک مادرکر (Mothercare)

    شامپو کودک، شامپو سر مادرکر

    در تولید شامپو سر کودک مادرکر مدل mh با حجم ۵۰۰ میلی‌لیتر از ترکیبات طبیعی و ضدآلرژی استفاده شده و حاوی روغن زیتون است. این شامپو فاقد نگهدارنده، ماده خطرناک پارابن (Paraben) و الکل است و همچنین باعث سوزش چشم نمی‌شود.

    شامپو سر مادرکر به دلیل وجود روغن زیتون، پوست و موی سر کودک را تقویت و همچنین مرطوب می‌کند. در ضمن این شامپو حاوی عصاره آرامش‌بخش بابونه است.

    شامپو سر مادرکر کودک از مشتریان خود از ۵ امتیاز، ۴ امیتاز دریافت کرده و در بازار با قیمت ۲۱۰هزار تومان فروخته می‌شود.

    لینک خرید این شامپو بچه

    ۲. شامپو بدن کودک مادرکر

    شامپو کودک، بدن مادرکر

    شرکت «مادرکر» در زمینه تولید محصولات بهداشتی و سیسمونی کودک فعالیتی جهانی دارد و معمولا محصولات باکیفیت و مطابق استانداردهای جهانی تولید می‌کند. پوست ظریف و نرم کودک به علت بافت حساس و لطیفی که دارد به توجه و مراقبت بیشتری نیاز دارد. بنابراین خرید محصولات این شرکت انتخاب خوبی می‌تواند باشد.

    شامپو بدن کودک مادرکر مدل AA و در اندازه ۵۰۰‌ میلی‌لیتر محصولی ایده‌آل برای شستن بدن نوزاد یا کودک‌تان است. با استفاده از این شامپو، پوست بدن او همیشه نرم و لطیف باقی می‌ماند. این شامپو دارای نوعی عصاره آرام‌بخش و همچنین ویتامین است و سازمان غذا و دارو به آن مجوز تولید داده است.

    این شامپو از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۳ امتیاز دریافت کرده و در بازار ۱۷۹هزار تومان (تیر۱۴۰۰) قیمت دارد.

    لینک خرید این شامپو بچه

    ۳. شامپو سر و بدن دکتر درما (Derma)

    شامپو بچه، دکتر درما

    شامپو سر و بدن دکتر درما حاوی شوینده ملایم و نرم‌کننده است و به دلیل لطافتی که دارد با موهای کودکان سازگاری خوبی دارد. این مدل از بهترین شامپو کودک فاقد مواد مضر پارابن است، قدرت تمیز و نرم‌کنندگی مطلوبی دارد و در عین حال چشم کودکان را هم نمی‌سوزاند.

    این شامپو که در حجم ۲۰۰ میلی‌لیتری عرضه شده، حاوی عصاره گیاه بابونه و آرامش‌بخش است.

    شامپو کودک دکتر درما از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۳ امتیاز دریافت کرده است.

    ۴. شامپو سر کودک فیروز

    شامپو کودک، شامپو سر فیروز

    گروه بهداشتی فیروز از سال ۵۳ با همکاری شرکت جانسون‌ اند جانسون آمریکا به عنوان اولین تولیدکننده محصولات بهداشتی کودک آغاز به‌کار کرد و از همان زمان تاکنون محصولات متنوعی برای کودکان تولید می‌کند.

    شامپو سر کودک فیروز حاوی ترکیباتی مناسب برای کمک به حالت‌پذیری و جلوگیری از وز شدن موهاست.  این شامپو بدون سوزش چشم است و بدون دردسر می‌توان سر کودکان را شست. شامپو سر کودک فیروز در عین حال که PH مناسب موی لطیف کودک را دارد، برای بزرگسالان دارای موهای شکننده و ضعیف هم که نمی‌توانند از شامپوهای قوی استفاده کنند، مناسب است.

    ضمنا به دلیل اینکه این شامپو فاقد الکل و مواد صابونی است برای شستشوی صورت از آرایش و آلودگی و همچنین تمیزکردن چربی‌های روی مژه‌ها عالی است. این شامپو خاصیت نرم‌ و درخشان‌کنندگی دارد و رایحه‌ ملایم آن تا ساعت‌ها روی موهای کودک باقی می‌ماند.

    [related]34295[/related]

    شامپو کودک فیروز در سه حجم ۲۰۰، ۵۰۰ و ۷۵۰ میلی‌لیتری و با قیمت‌های به‌ترتیب ۹۰۰۰، ۱۹۱۱۰ و ۲۸۷۱۰ تومان (تیر۱۴۰۰) در بازار به فروش می‌رسد. این شامپو از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴ امتیاز دریافت کرده است.

    این مدل شامپو سر کودک فیروز، ویتامین و عصاره ندارد. اما شامپو سر کودک فیروز مدل‌های دیگری دارد که حاوی عصاره‌های مختلف اسطوخودوس، آلوئه‌ورا و پروتئین گندم است.

    نوع حاوی اسطوخودوس شامپو سر کودک فیروز، آرامش‌بخش و تسکین‌دهنده التهاب است و موجب شادابی و نرم شدن موها می‌شود. مدل دارای آلوئه‌ورای این شامپو معمولا ریشه مو را ترمیم و رطوبت مو را حفظ می‌کند. شامپو کودک فیروز حاوی پروتئین گندم نیز ساقه‌ موی کودک را ترمیم کرده و درخشنگی آن را حفظ می‌کند.

    لینک خرید شامپو کودک فیروز

    ۵. شامپو بدن کودک فیروز

    شامپو بچه، شامپو بدن فیروز

    گروه بهداشتی فیروز علاوه‌بر شامپو سر کودک، شامپو بدن کودک با عصاره‌های مختلف آلوئه‌ورا، اسطوخودوس و گیاه گوار در حجم‌های مختلف ۳۰۰ و ۴۵۰ میلی‌لیتری هم تولید می‌کند.

    عصاره آلوئه‌ورا پوست را مرطوب و از التهاب آن می‌کاهد. البته در این محصول عصاره گیاه گوار هم وجود دارد که به دلیل ویژگی نرم‌کنندگی‌اش بدن کودک را نرم و لطیف می‌کند. این شامپو دارای PH سازگار با پوست کودک است و می‌توان هر روز از آن استفاده کرد.

    برخی از این مدل شامپوها حاوی عصاره اسطوخودوس یا فقط گیاه گوارست. اسطوخودوس مناسب پوست حساس کودکان است و به دلیل ویژگی‌های آرامش‌بخشی که دارد موجب خواب راحت و آرام کودکان می‌شود. گیاه گوار هم ویژگی‌های آرامش‌بخشی مانند اسطوخودوس دارد.

    شامپو بدن کودک فیروز برای بزرگسالانی که پوست خشک و حساس دارند هم مناسب است.

    این شامپو که در انواع مختلف تولید و وارد بازار شده است، بسته به نوع آن، از ۱۲هزار و ۵۰۰ تا ۲۰‌هزار تومان (تیر۱۴۰۰) قیمت دارد و از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴ امتیاز دریافت کرده است.

    لینک خرید این شامپو بدن کودک

    ۶. شامپو بچه گلرنگ

    شامپو بچه، شامپو گلرنگ

    شامپو بچه گلرنگ که در انواع متفاوت تیله‌ای، میلکی، پرپل (Purple)، سوفیا (Sofia)، بر (Bear) تولید می‌شود، فرمولی ملایم و سازگار با پوست و موی لطیف کودکان دارد. این شامپو ضمن شستشوی ملایم سر و بدن کودکان موجب سوزش چشم کودکان نمی‌شود.

    شامپوهای گلرنگ حاوی مواد مغذی و ویتامین‌ها هستند که به رشد و درخشان شدن موهای کودک کمک می‌کنند. این شامپوها حاوی PH سازگار با پوست بچه هستند و در عین حال رایحه‌های خوبی دارند. رایحه‌هایی که به این محصول اضافه شده است ملایم و ضد حساسیت هستند.

    شامپوهای بچه گلرنگ در حجم‌های ۱۱۰ تا ۲۱۰ میلی‌لیتری و در بسته‌های رنگی و شاد تولید می‌شوند. رنگ‌ و طرح‌های شاد ظرف‌های این شامپوها کودکان را به استحمام ترغیب می‌کنند.

    این شامپوها با توجه به نوع و حجم شامپو در بازار با قیمت‌های ۶ تا ۱۴ هزار تومان (تیر۱۴۰۰) به فروش می‌رسند و از خریداران خود از ۵ امتیاز بین ۴ تا ۴.۱ امتیاز دریافت کرده‌اند.

    لینک خرید این شامپو بچه

    ۷. شامپو موی بچه ایروکس (Irox)

    شامپو بچه، ایروکس

    شامپو بچه ایروکس موهای نرم و لطیف کودکان را با ملایمت تمیز کرده و لطافت آن را حفظ می‌کند. در این شامپو از سورفکتانت‌هایی استفاده شده که ملایم، ضد حسایت و بدون سوزش چشم هستند و این یکی از دلایل قرار گرفتن آن در فهرست بهترین شامپو کودک است.

    در شامپو بچه ایروکس از روغن جوجوبا، د-پانتنول، عصاره بابونه، آلانتویین و ویتامین E استفاده شده است که تمامی آنها شادابی و لطافت پوست و موی کودک را تامین می‌کنند و اثرات ضدالتهابی دارند. بید کانادایی و جوانه گندم، عصاره‌هایی هستند که در این شامپو استفاده شده است.

    پروتئین گندم موجود در این شامپو به موهای کودک حجم و حالت‌پذیری خوبی می‌دهد. با استفاده از این شامپو می‌توانید از موخوره و وز شدن موها پیشگیری کنید.

    همچنین این شامپو می‌تواند شامپوی خوبی برای موهای حساس و صدمه‌دیده برزگسالان باشد.

    در نوع سوئیت‌ اسلیپ (Sweet Sleep) این شامپو از عصاره‌های گیاهی مانند اسطوخودوس و بابونه استفاده شده که خواص بسیاری برای موی کودک دارد.

    این شامپو در حجم‌های ۲۰۰ میلی‌لیتری و با قیمت‌های ۲۷ تا ۳۰هزار تومان (تیر۱۴۰۰) در بازار فروخته می‌شود و از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۳,۹ امتیاز دریافت کرده است.

    این برند شامپو بدن کودک هم تولید کرده که سازگار با پوست نرم و لطیف کودک است و جلوی خشک شدن پوست را می‌گیرد.

    لینک خرید این شامپو بچه

    ۸. شامپو ضدشوره بچه ایروکس

    شامپو بچه، ضد شوره ایروکس

    برند ایروکس علاوه‌بر شامپوی معمولی ، شامپو ضد شوره کودک هم تولید کرده است. این شامپو برای از بین بردن پوسته‌ریزی سر نوزاد (نوعی بسیار شدید از شوره سر) و درمان درماتیت سبورئیک ( نوعی التهاب پوست که اغلب مزمن و عودکننده است و بیشتر در پوست سر و صورت دیده می‌شود و معمولا با شوره سر همراه است) مناسب است.

    این شامپو با داشتن سورفکتانت‌های مناسب و ایمن برای نوزادان موجب تحریک چشم و پوست نوزادان نمی‌شود. همچنین این حاوی ترکیب ضد خارش پیروکتون اولامین با نام تجاری اکتوپیروکس است و جلوی خارش پوست سر نوزاد و رشد قارچ و باکتری را می‌گیرد.

    شامپو ضد شوره ایروکس ضدالتهاب و ترمیم‌کننده موست و عصاره‌های گیاهی موجود در آن پوست را مرطوب کرده و خشکی آن را برطرف می‌کند. این مدل از بهترین شامپو کودک با قیمت ۳۳هزار تومان (تیر ۱۴۰۰) فروخته می‌شود. این شامپو از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴ امتیاز دریافت کرده است.

    لینک خرید این شامپو بچه

    ۹. شامپو کودک اکتیو

    شامپو بچه، اکتیو

    برند اکتیو چند مدل شامپوی کودک، از جمله مینیون (Minion) و فروزن (Frozen) تولید کرده است. این شامپو حاوی موادی است که ویژگی تمیزکنندگی و نرم‌کنندگی موها را دارد و چشم‌ها را هم نمی‌سوزاند.

    موهای کودک‌تان پس از شستشو نرم و لطیف خواهد ماند و گره نخورده و وز نمی‌شود. همچنین این شامپو مرطوب‌کننده و ضدخارش و حساسیت است. شامپوی کودک اکتیو حاوی مواد مغذی است و موهای کودک‌تان را تقویت می‌کند. البته فاقد ویتامین و عصاره است.

    این شامپو در حجم ۲۸۰ میلی‌لیتر و با قیمت‌ ۱۷هزار تومان (تیر۱۴۰۰) فروخته می‌شود و از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۳,۹ امتیاز دریافت کرده است.

    لینک خرید این شامپو بچه

    ۱۰.  شامپو موی کودک چیکو (Chicco)

    شامپو بچه، چیکو

    شامپو کودک چیکو حاوی مواد نرم‌کننده است و علاوه‌بر تمیز و شفاف کردن موهای کودک، جلوی خشک شدن و آسیب‌پذیر شدن آن را می‌گیرد. این شامپو دارای رایحه‌ای ملایم و عصاره گل همیشه بهار است که در تسکین خارش پوست سر مفید است. همچنین ضد آلرژی است و موجب حساسیت پوستی در کودکان نمی‌شود.

    در تولید این مدل از ترکیباتی استفاده شده که مانع سوزش چشم و جاری شدن اشک شده و مناسب انواع مو هستند.  این شامپو فاقد الکل، پارابن و رنگ است و به همین دلیل بزرگسالانی که موهای شکننده و حساسی دارند، می‌توانند از آن استفاده کنند.

    این شامپو که در حجم ۵۰۰ میلی‌لیتری وارد بازار شده است، با قیمت ۱۲۱هزار تومان فروخته می‌شود.

    البته این برند ایتالیایی شامپو بدن کودک هم تولید می‌کند که ویژگی‌های آن مانند شامپو مو است و می‌توانید از آن هم برای شستشوی بدن و هم موهای کودک استفاده کنید. این شامپو هم در حجم ۵۰۰ میلی‌لیتری تولید و در بازار با قیمت ۱۳۰هزار تومان (تیر۱۴۰۰) فروخته می‌شود. همچنین این شامپو از ۵ امتیاز، ۳,۸ امتیاز دریافت کرده است.

    لینک خرید این شامپو کودک

    در آخر

    در این مقاله ۱۰ مدل از بهترین شامپو کودک را در بازار برایتان معرفی کرده‌ایم و امیدواریم به کارتان بیایند. شما هم اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید، خوشحال می‌شویم با ما هم در میان بگذارید. [see_also]35009[/see_also]

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید