بهترین دوره‌های آموزش ارز دیجیتال در ایران

بهترین دوره‌های آموزش ارز دیجیتال در ایران
راهنمای مطالعه

    بهترین دوره ارز دیجیتال باید در کنار قیمت مناسب و متدهای آموزشی جدید، شما را با تمام سرفصل‌های لازم برای ورود به بازار ارز دیجیتال آشنا کند.

    درباره بیت‌کوین و رمزارزهای مختلف چیزی شنیده‌اید؟ این روزها سود سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای دیجیتالی بسیار بالا رفته است. برای همین، آشنایی با بهترین دوره ارز دیجیتال می‌تواند راهی برای ورود به دنیای تازه‌ای از سرمایه‌گذاری، درآمدزایی و سودآوری باشد. در این مقاله برایتان از بهترین دوره‌ها می‌گوییم.

    بهترین دوره ارز دیجیتال کدام است؟

    شاید شما هم به ارزش و اهمیت رمزارزها یا همان ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین پِی برده باشید. جدای از قیمت رمزارز که بسیاری را مشغول خود کرده، این رمزارزها در بستر فناوری‌های تازه‌ای عرضه می‌شوند که به‌زودی روی ابعاد مختلف زندگی بشر اثرات مثبت و تازه‌ای خواهند گذاشت.

    فناوری‌های رنگارنگی که روزبه‌روز از طریق شبکه‌های غیرمتمرکز به دنیای ارزهای دیجیتالی اضافه می‌شود، برای ماندن و ماندگارشدن آمده‌اند. پس سرمایه‌گذاری در حوزه‌ای که موقتی و از سر هیجان معروف نشده، اهمیت زیادی دارد. اما برای شروع فعالیت باید با دوره‌هایی آشنا شوید که راه و چاه را به شما به‌خوبی نشان می‌دهند. برای مثال بدون آشنایی با بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی یا بهترین کیف پول رمزارز نباید وارد این بازار شوید.

    ما با جست‌وجو و تحقیق، چند دوره را برای یافتن بهترین دوره ارز دیجیتال کاندید کرده‌ایم. معیار انتخابمان هم موارد زیر بوده است:

    • شیوه عرضه و ارائه دوره آموزشی؛
    • اساتید دوره و محتوای آموزشی؛
    • هزینه‌های دوره.
    • نظر شرکت‌کنندگان قبلی

    سوپر دوره مدرسان پیشتاز

    بهترین دوره ارز دیجیتال

    مدرسان پیشتاز (modaresanepishtaz.com) مجموعه‌ای علمی و آموزشی است که از سال ۱۳۹۷ کارش را شروع کرده و دوره‌های ارزشمندی ارائه می‌کند:

    • دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی؛
    • بازاریابی با شبکه‌های اجتماعی؛
    • علوم کامپیوتر و دوره‌های برنامه‌نویسی؛
    • مدیریت امور مالی و بازرگانی؛
    • و البته دوره ارزهای دیجیتالی.

    این مجموعه دارای مجوز تدریس و آموزش از سوی سازمان فنی‌وحرفه‌ای است و کیفیت و کارایی دوره‌هایش آنقدر مطلوب است که در فهرست بهترین دوره ارز دیجیتال قرار بگیرد.

    شیوه ارائه دوره آموزشی

    دوره مدرسان پیشتاز به شکل آنلاین ارائه می‌شود و این یعنی در هر کجای ایران که باشید، فرصت بهره‌مندی از دوره را دارید. ضمن اینکه در هر ساعتی و با هر برنامه‌ریزی می‌توانید اقدام به استفاده از دوره آنلاین کنید؛ هیچ محدودیتی برای شرکت در کلاس و حضور در ساعتی مشخص برایتان وجود ندارد.

    عرضه محتوای آموزشی این دوره بسیار حرفه‌ای است و در کنار دوره آنلاین، در صورت تمایل می‌توانید جزوات مکتوب یا فایل‌هایی روی فلش مموری هم دریافت کنید. یکی دیگر از دلایل قرار گرفتن این دوره در فهرست بهترین دوره ارز دیجیتال آشنا کردن شما با تمام سرفصل‌هایی است که برای حضور در دنیای رمزارزها به آنها نیاز دارید.

    برای مثال، ضمن آشنایی پایه‌ای با مفاهیم و عناوین به شما درباره روش‌های سرمایه‌گذاری، به‌کارگیری تحلیل‌های مختلف برای پیش‌برد معاملات سودآور و مسائل دیگر گفته می‌شود. البته دوره‌ای حضوری هم از سوی موسسه پیشتازان ارائه می‌شود که در آن، اساتیدی خبره به دانشجویان آموزش می‌دهند.

    اساتید دوره و محتوای آموزشی

    مدیر این مجموعه و کسی که طراحی دوره را به عهده داشته، از حرفه‌ای‌هاست. او سامان کریمی‌شاد نام دارد و مدرکش دکتری تخصصی بازاریابی دیجیتالی است. دوره‌های این مجموعه پشتیبانی دارند و اگر به هرگونه اشکالی برخورد کنید، با تماس با موسسه پیشتاز می‌توانید ابهاماتتان را از بین ببرید.

    اساتید دوره حضوری هم کسانی هستند که در این حوزه به‌طور عملی کار کرده‌اند و تجربه‌هایی برای انتقال به افراد دیگر در دست دارند. خیلی مهم است که پرونده اساتید را بدانید و مطمئن شوید که به‌طور حرفه‌ای در بازارهای ارز دیجیتال کار کرده‌اند.

    قیمت دوره آموزش ارز دیجیتال

    دوره‌های آموزشی مختلفی از سوی این مجموعه ارائه می‌شود که هزینه‌های گوناگونی هم دارند. اما بدانید که قیمت دوره‌ها از حدود ۱ میلیون تومان شروع می‌شود و به مبالغ بالاتر هم می‌رسد. باید با مرور سایت موسسه مدرسان پیشتاز ببینید که کدام دوره برایتان مفیدتر است و از نظر مالی هم اوضاع را سبک‌وسنگین کنید.

    اطلس ارز دیجیتال

    بهترین دوره ارز دیجیتال

    ارز دیجیتال (atlas.arzdigital.com) مجموعه معتبر و باسابقه‌ای است که در حوزه تولید محتوای رمزارزها هم فعالیت دارد. این مورد از بهترین دوره ارز دیجیتال هم غیرحضوری است و مجموعه‌ای گردآوری‌شده برای فعالیت از صفر تا صد در دنیای رمزارزهاست.

    دوره مذکور می‌تواند شروع خوبی برای کسانی باشد که درباره ارزهای دیجیتالی زیاد شنیده‌اند اما با گشت‌وگذارهای پراکنده در سطح وِب نتوانسته‌اند به درک دقیقی از روند حضور و کار در بازارهای ارز دیجیتالی برسند.

    شیوه ارائه دوره آموزشی

    دوره اطلس ارز دیجیتال هم غیرحضوری است و از نواحی مختلف ایران و حتی دنیا می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. دوره آموزشی ارز دیجیتال می‌تواند حکم سکوی پرتاب را برایتان داشته باشد چون اطلاعات خوب و مفیدی ارائه می‌کند و قابل‌اعتماد است.

    یکی از دلایلی که نشان می‌دهد به این مجموعه می‌توانید اتکا و اعتماد کنید، ضمانت بازگشت وجه در طی هفت روز است. تا هفت روز فرصت دارید که با این مجموعه تماس بگیرید و خواهان پس‌گرفتن وجه خرید شوید. یعنی اگر دوره برایتان مفید نباشد، تیم اطلس ارز دیجیتال بی‌هیچ حرف‌وسخنی پولتان را به شما پس می‌دهد.

    اساتید دوره و محتوای آموزشی

    اساتیدی از دو تیم ارز دیجیتال و مجموعه آموزشی و معتبر «اطلس‌تد» با هم همکاری داشته‌ و این مجموعه را برای علاقه‌مندان طراحی کرده و تدارک دیده‌اند. اساتید و پشتیبانانی که برای دوره در نظر گرفته شده‌اند با شما در ارتباط و همکاری خواهند بود.

    آنها در روند ورود به بازار رمزارزها و انجام معاملات هم رهایتان نخواهند کرد و در کنارتان می‌مانند تا گام‌های نخست را بدون شبهه و ترس بردارید. این پشتیبانی ارزشمند به نظر می‌رسد و می‌تواند ترستان را برای شروع کار از میان بردارد.

    قیمت دوره آموزش ارز دیجیتال

    هزینه دوره اطلس ارز دیجیتال در حدود ۱ میلیون و ۷۰۰هزار تومان است و این یعنی نسبت به بسیاری از دوره‌های متنوع موجود در بازار، مقرون‌به‌صرفه‌تر به نظر می‌رسد. شاید دست‌کم از نقطه‌نظر قیمت بتوان گفت که اطلس ارز دیجیتال بهترین دوره ارز دیجیتال در بازار است.

    [related]36204[/related]

    ۳. دوره آموزش ارز دیجیتال مجموعه کانون بورس

    بهترین دوره ارز دیجیتال

    دوره ارز دیجیتال بزرگان از سوی مجموعه کانون بورس ارائه می‌شود. در واقع، این مجموعه دوره‌های متنوعی در سطوح مختلف ارائه می‌کند. پس از شرکت در دوره‌های موسسه کانون بورس به شما مدرکی از سوی سازمان فنی‌وحرفه‌ای هم ارائه می‌شود.

    یکی از مزایای این دوره، مشخص و واضح‌بودن مراحل و گام‌هایش است. با مراجعه به وبسایت کانون بورس تقریبا تمام پرسش‌هایی که درباره دوره‌ها در ذهنتان شکل‌ گرفته به‌خوبی پاسخ داده می‌شوند.

    شیوه ارائه دوره آموزشی

    دوره آموزش ارز دیجیتال بزرگان به دو شکل حضوری و آنلاین ارائه می‌شود. دوره‌های آنلاین با پشتیبانی کامل کارشناسان و اساتید مجموعه همراه هستند و اگر به هر دلیلی امکان شرکت حضوری در دوره را ندارید، به‌سادگی می‌توانید از این محصول خوب مجموعه کانون بورس استفاده کنید.

    اساتید دوره و محتوای آموزشی

    اساتید خبره‌ای در این مورد از بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال هم حضور دارند و با بررسی رزومه‌هایشان متوجه می‌شوید که در زمینه ارز دیجیتال و فعالیت‌های رمزارزی تجربه خوبی دارند. رزومه دو تن از اساتید این تیم یعنی مهدیار حاجی‌علی و حمیدرضا ویلایی در سایت کانون بورس وجود دارد و قابل‌بررسی است.

    قیمت دوره آموزش ارز دیجیتال

    دوره‌های این مجموعه به قیمتی در حدود ۸ میلیون تومان به فروش می‌رسند و امکان پرداخت قسطی هم برای شرکت‌کنندگان وجود دارد. با گشت‌وگذاری در سایت موسسه، تمامی پرسش‌هایتان درباره دوره پاسخ داده خواهد شد.

    ۴. دوره آموزش ارز دیجیتال خانه سرمایه

    بهترین دوره ارز دیجیتال

    برای ترید‌ (trade) یا همان معامله در دنیای ارزهای دیجیتالی باید با قواعد بازی و البته مفاهیمش آشنایی داشته باشید. این نکته‌ای است که مجموعه خانه سرمایه (khanesarmaye.com/crypto) برای دانشجویان در نظر گرفته‌ است.

    در این دوره تمرین‌ها و آزمون‌هایی هم وجود دارد که دانشجویان برای یادگیری بهتر باید پشت سر بگذارند. استفاده از تجربه اساتید در جلسات و پرسش‌وپاسخ هم بسیار مفید خواهد بود.

    شیوه عرضه و ارائه دوره آموزشی

    دوره‌های خانه سرمایه به شکل حضوری هم برگزار می‌شوند اما به‌خاطر رفاه حال دانشجویان و شیوع بیماری کرونا، امکان دست‌یابی به آنها در حال حاضر به صورت آنلاین فراهم شده است.

    دوره‌های چندساعته ارز دیجیتال خانه سرمایه به هرکس در هر نقطه از ایران و جهان امکان یادگیری می‌دهند. پشتیبانان و کارشناسان این موسسه هم در کنار شرکت‌کنندگان دوره هستند و نمی‌گذارند که آنلاین‌بودن مانعی برای یادگیری بهتر شود.

    اساتید دوره و محتوای آموزشی

    اساتید حرفه‌ای دوره به این شرح هستند:

    • علی صابریان؛
    • میلاد عبدلی؛
    • محسن بیاتی؛
    • کسری رفالیان؛
    • و... .

    این افراد دارای تحصیلات عالی در زمینه اقتصاد و امور مالی‌اند و تجربه‌های درخشانی در حوزه فعالیت در بازارهای مالی و رمزارزی دارند. با مراجعه به وبسایت مجموعه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد.

    قیمت دوره آموزش ارز دیجیتال

    دو دوره آموزش ارز دیجیتال برای دانشجویان خانه سرمایه فراهم شده است. یکی دوره جامع ارز دیجیتال است که حدود ۵میلیون تومان هزینه دارد و دوره دیگری هم موسوم به نخبگان تعریف شده که علاوه بر آموزش ارز دیجیتال در آن به فعالیت در بورس هم پرداخته می‌شود. این دوره هزینه‌ای در حدود ۷میلیون تومان دارد.

    البته در نظر داشته باشید که خانه سرمایه معمولا تخفیف‌های زیادی برای دوره‌هایش در نظر می‌گیرد و گاهی هزینه دوره‌ها در جشنواره‌های خاصِ مجموعه به نصف هم می‌رسد.

    ۵. دوره جامع ارزهای دیجیتال حسینی‌فایننس

    بهترین دوره ارز دیجیتال

    اگر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشید، حتما تبلیغات حسینی‌فایننس را دیده‌اید. مدیریت این مجموعه محمد حسینی هم در شبکه‌های اجتماعی فعال است و اطلاعات خوبی درباره رمزارزها در اختیار کاربران مختلف قرار می‌دهد.

    دوره‌ و کلاس‌های آموزش ارز دیجیتال این مجموعه (hoseinifinance.com/courses/digital-currencies) می‌توانند در فهرست بهترین دوره ارز دیجیتال جای بگیرند. اجازه بدهید که کمی بیشتری توضیح بدهیم.

    شیوه عرضه و ارائه دوره آموزشی

    دوره جامع ارزهای دیجیتال هم برای همه افراد کاربرد دارد. یعنی اگر در خصوص رمزارزها بسیار مبتدی و کم‌اطلاع هستید یا حتی اگر وارد و مسلط هستید و ابهاماتی برای بهتر معامله‌کردن در سر دارید، در هر حال، این دوره به شما کمک‌های زیادی خواهد کرد. دوره‌ ارز دیجیتال حسینی‌فایننس به شکل آنلاین برگزار می‌شود. برای اتمامش باید حدود ۳۵ ساعت کنار بگذارید.

    اساتید دوره و محتوای آموزشی

    محمد حسینی که پیش‌تر هم درباره‌اش گفتیم، استاد دوره آموزشی مجموعه است. او در زمینه فعالیت در دنیای رمزارزهای دیجیتالی سابقه و تجربه خوبی دارد و می‌تواند به کمکتان بیاید. دوره از معرفی مفاهیم و اصطلاحات پایه شروع می‌شود و تا روش استفاده از استراتژی‌های مختلف ادامه پیدا می‌کند.

    قیمت دوره آموزش ارز دیجیتال

    هزینه دوره این مجموعه در حدود ۵ میلیون تومان است. برای شرکت به پیش‌نیاز احتیاجی نیست و دانشجویان از سطح مبتدی تا پیشرفته از آن استفاده می‌کنند.

    جمع‌بندی بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال

    بازارهای مالی مسیرهای دشواری برای موفقیت پیش رویتان قرار می‌دهند. حرکت در آنها به‌سوی سودآوری در زمانی ممکن می‌شود که بدانید چه باید انجام بدهید و چطور رفتار کنید. بنابراین، نیاز به شرکت در دوره‌های آموزشی بسیار ضروری به نظر می‌رسد. در میان دوره‌هایی که معرفی کردیم، بهترین دوره ارز دیجیتال را بر اساس نیاز و اولویت‌های خود انتخاب کرده و بعد وارد بازار رمزارزها شوید. همه این موارد دارای سایت‌هایی اختصاصی هستند و در شبکه‌های اجتماعی هم حضوری فعال دارند. با گشت‌وگذار در سایت‌هایشان ببینید که نیازتان را برطرف می‌کنند یا خیر. انتخاب درست دوره‌های آموزشی در کنار یادگیری و کسب تجربه از شما تریدر یا همان معامله‌کننده‌ای قوی در بازار ارزهای دیجیتالی می‌سازد. نظر شما در مورد بهترین دوره ارز دیجیتال چیست؟ [see_also]45167[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید