با ۹ فروشگاه برتر ایران در اینستاگرام آشنا شوید

با ۹ فروشگاه برتر ایران در اینستاگرام آشنا شوید
راهنمای مطالعه

    بهترین فروشگاه‌های اینستاگرام با عرضه کالاهای متنوع و خوش قیمت مشتریان زیادی را برای خود دست و پا کرده‌اند. برای آشنایی با ۹ فروشگاه برتر اینستاگرام همراه درجه باشید.

    در سال‌های اخیر رشد فروشگاه‌های اینستاگرامی در ایران، سرعت فزاینده‌ای داشته است. شاید سازندگان این اپلیکیشن در ابتدا حتی تصورش را هم نمی‌کردند که امکان فروش آنلاین در این پلتفرم وجود داشته باشد، اما کاربران پتانسیل‌های این برنامه را کشف کرده و از آن برای کسب درآمد استفاده می‌کنند.

    این موضوع باعث شده که مدل‌های فروش متنوعی در این شبکه اجتماعی ایجاد شده و حتی دیگر وبینارها و کلاس‌های آموزشی هم برای آموزش فروش در این فضا برگزار شوند.

    بهترین فروشگاه‌های اینستاگرام، توانسته‌اند با ترکیبی از شناخت مخاطب، بازاریابی و استفاده بهینه از پتانسیل‌های بصری و امکانات جذاب این اپلیکیشن، به فروش‌های بالایی دست پیدا کنند. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین فروشگاه‌های اینستاگرام آشنا کنیم که در خرید انواع محصولات و حتی انتخاب کادو تولد برای دختر و هدیه برای زن و مادر به شما کمک می‌کند.

    هرچند صفحات فروشگاه‌هایی مثل دیجی‌کالا ۱.۴ میلیون دنبال کننده دارد اما در این مطلب از معرفی آن صرف‌نظر کردیم چون اولا نیازی به معرفی ندارند و در ثانی تمرکز ما بیشتر روی صفحاتی است که امکان خرید آنلاین از طریق دایرکت یا اپ‌های پیام‌رسان را دارند.

    فروشگاه آی بولک: فروش پوشاک آنلاین

    فروشگاه اینستاگرامی آی بولک (ibolak) یکی از بهترین فروشگاه های اینستاگرام در زمینه پوشاک است. این فروشگاه که توسط خانم «آی بولک پقه» اداره می‌شود، دارای فروشگاه حضوری واقع در گرگان نیز هست. این فروشگاه اینترنتی دارای  ۱.۵ میلیون فالوور در اینستاگرام است که به‌روشنی، محبوبیت بالای آن را نشان می‌دهد.

    علت محبوبیت آی بولک را می‌توان در دو موضوع خلاصه کرد: اول برندسازی شخصی که خانم آی بولک برای پیشرفت این فروشگاه در فضای مجازی انجام داده و دوم درک ماهیت شبکه اجتماعی اینستاگرام به‌عنوان شبکه‌ای مبتنی بر تصاویر و جذابیت‌های بصری. با نگاهی به پیج اینستاگرام این فروشگاه می‌توان متوجه شد که عکاسی از لباس‌ها چقدر خلاقانه و متفاوت از سایر فروشگاه‌های اینستاگرامی در حوزه پوشاک هستند.

    فروشگاه خانومی: خرید لوازم آرایش اصل

    بهترین فروشگاه‌های اینستاگرام صفحه اینستاگرام فروشگاه خانومی

    خانومی (khanoumi_shop) از اولین فروشگاههای آنلاین آرایشی بهداشتی بوده و از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است. در حال حاضر این فروشگاه نمایندگی بیش از ۲۵۰ برند را دارا بوده و بالغ بر ۲۰ هزار کالای آرایشی بهداشتی در آن به فروش می‌رسد.

    در زمانی که در حال نگارش این مقاله هستیم، پیج اینستاگرام خانومی دارای حدود یک میلیون فالوور است.علت این محبوبیت بالا آن است که خانومی، رویکرد خلاقانه‌ای را برای تولید محتوای تخصصی در حیطه آرایشی بهداشتی و در فضای اینستاگرام، به کار گرفته است. محتواهای گرافیکی جذاب، ویدئوهای خلاقانه، محتواهای آموزشی مفید و اطلاع‌رسانی تخفیف‌ها باعث شده است پیج خانومی یک سر و گردن از پیج‌های آرایشی مشابه بالاتر باشد.

    مطلب مرتبطبهترین برنامه دانلود از اینستاگرام

    روژا : فروش تخصصی عطر و ادکلن

    اغلب فروشگاه‌های اینستاگرامی در حوزه پوشاک، مختص بانوان هستند. با اینحال آقایان هم بیکار ننشسته‌اند و در میان انبوه فروشگاه‌های اینترنتی می‌توان فروشگاه‌هایی را پیدا کرد که محصولات مناسب آقایان را به فروش می‌رسانند.

    یکی از این فروشگاه‌ها روژا (rojashop) است که با هدف ایجاد بستر مناسب برای دسترسی آسان آقایان به عطر، ادکلن و لوازم آرایشی و بهداشتی مردانه فعالیت خود را آغاز کرده. صفحه اینستاگرام فروشگاه روژا دارای ۵۱۵ هزار فالوور است.

    در روژا تنوع بالایی از عطر و ادکلن‌های ایرانی و خارجی اصلی و تستر به فروش می‌رسد. این مورد از بهترین فروشگاه اینستاگرام محصولاتش را به سراسر ایران ارسال می کند و مشتریان با خیال راحت می‌توانند خود را انجام دهند.

    کیف و کفش آنلاین:‌ فروش انواع کیف و کفش زنانه

    بسیاری ترجیح می‌دهند به جای خرید پوشاک گرانقیمت، سرغ مدل‌های ارزانتر بروند که خرج کمتری روی دستشان می‌گذارد. یکی از مشهورترین فروشگاه‌های عرضه کننده کیف و کفش زنانه خوش قیمت در اینستاگرام kif_kafsh_onlinee است که از طریق دایرکت اینستاگرام  محصولات خود را به فروش می‌رساند.

    این صفحه فروش حضوری ندارد و تنها به صورت آنلاین اجناس را عرضه می‌کند. در این فروشگاه انواع کیف و کفش زنانه در مدل‌ها و جنس‌های مختلف به فروش می‌رسد.

    فروشگاه دلبند:‌ سیسمونی و لباس نوزاد و کودک

    یکی از حوزه‌هایی که در فضای مجازی فروش بالایی دارد، حوزه خرید آنلاین سیسمونی و پوشاک نوزاد و کودک است. فروشگاه اینترنتی دلبند (delbandcom) از جمله محبوب‌ترین آنلاین‌شاپ‌های سیسمونی و نوزاد و کودک است که از سال ۱۳۹۲ در این بازار فعال است.

    پیج اینستاگرام دلبند ۱۱۸ هزار فالوور دارد و استفاده از هنر عکاسی خلاق برای نمایش محصولات مختص کودکان، به افزایش محبوبیت آن کمک کرده است. علاوه بر این، دلبند دارای سایت فروش اینترنتی نیز هست.

    در این فروشگاه محصولات متنوعی از قبیل پوشاک نوزادی دخترانه و پسرانه، پوشاک کودکان، سیسمونی، اکسسوری، محصولات بازی و سرگرمی و کتاب و لوازم‌التحریر به فروش می‌رسد.

    [related]44596[/related]

    موتن‌رو: عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی

    یکی دیگر از فروشگاه‌های محبوب حوزه آرایشی و بهداشتی، فروشگاه موتن‌رو است. این فروشگاه آنلاین در سال ۱۳۹۵ و با حمایت سرمایه‌گذارانی باتجربه در حوزه لوازم آرایش متولد شد و از آن زمان، روند رو به رشدی را طی کرده است.

    موتن‌رو تلاش می‌کند اصالت و درستی تمام کالاهای خود را تضمین کرده و از این بابت، خیال خریداران محصولات خود را راحت کند. این فروشگاه در سال ۱۳۹۷ توانست تندیس برترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی را با رای مردمی و نظر داوران، از جشنواره وب موبایل ایران دریافت کند.

    پیج اینستاگرام موتن‌رو (mootanroo) بیش از ۵۰۰ هزار فالوور دارد و با بهره‌یری از محتوای جذاب تلاش می‌کند از پتانسیل‌های بصری جلب مخاطب در فضای اینستاگرام بهره ببرد. انتشار پست‌های متعدد برای افزایش تعامل مخاطبان، معرفی محصولات، تحفیف‌ها و برگزاری مسابقات از جمله محبوب‌ترین محتواهای این صفحه هستند.

    گلابتون:‌ فروش عمده و تک صنایع دستی

    خرید صنایع دستی و هنری با قیمت مناسب و کیفیت عالی،‌دغدغه بسیاری از افراد است. یکی از بهترین فروشگاه‌های اینستاگرام در زمینه صنایع دستی صفحه گلابتون (golabetoon_hc) است که ۱۱۹ هزار دنبال کننده هم دارد.

    گلابتون انواع و اقسام صنایع دستی از جمله ظروف سنتی، ماگ با طراحی سنتی، فرش و قالیچه سنتی، پوشاک سنتی و دست‌دوز، کیف و کفش، زیورآلات و … را عرضه می‌کند.

    دلیل محبوبیت این فروشگاه، فروش صنایع دستی شیک و زیبا با قیمت مناسب است. از هر جای ایران که باشید می‌توانید سفارش خود را در صفحه یا سایت فروش صنایع دستی گلابتون ثبت کنید.

    پرده استور: پرده آماده،‌ سریع و راحت

    بهترین فروشگاه های اینستاگرام پرده استور؛ بزرگترین فروشگاه پرده در اینستاگرام

    خرید پارچه پرده، دوخت و نصب آن در خانه همواره دغدغه بسیاری از افراد بوده است. پرده استور (pardestore) یکی از بهترین فروشگاه‌های اینستاگرام در این حوزه است که با فروش پرده‌های آماده و نصب سریع آن‌ها این دغدغه را به‌خوبی رفع کرده است. پیج اینستاگرام پرده استور دارای ۳۱۰ هزار فالوور است که برای فروشگاهی با این حوزه کاری، عدد بسیار خوبی است.

    علت این محبوبیت را باید در نحوه تبلیغات و همچنین محتواهای منتشرشده توسط این فروشگاه جستجو کرد. پرده استور با بهره‌گیری از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی و برگزاری مسابقات توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند. همچنین تولید محتوا از نصب پرده آماده در منزل هنرمندان تلویزیون و سینما نیز باعث شده مخاطبان این صفحه چند برابر شوند.

    کوله پشتی؛ فروشگاه کتاب آنلاین

    اگر اهل مطالعه هستید احتمالا با نشر کوله‌پشتی آشنایی دارید. این نشر در اینستاگرام (ketabekoolehposhti) هم به شدت فعال است و ۱۲۲ هزار دنبال کننده دارد. برای خرید کتاب‌های معرفی شده در صفحه اینستاگرام یا کتاب‌های دیگری که در سایت مجموعه وجود دارد، کافی است در دایرکت به آنها پیام دهید.

    در پیج اینستاگرام این فروشگاه محتواهای متنوعی بارگذاری می‌شود که نرخ تعامل آن را به‌شدت بالا می‌برد. پست‌های معرفی کتاب‌ها، مسابقات اینستاگرامی، متون جذاب و اطلاع‌ٰسانی کمپین‌های مناسبتی از جمله محتواهایی هستند که در صفحه آنها منتشر می‌شوند.

    جمع‌بندی بهترین فروشگاه‌های اینستاگرام

    خرید اینترنتی یکی از روش‌های نسبتاً جدید خرید است که به‌خصوص در ایران،‌ طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی کم‌کم به این شیوه خرید خو گرفته‌اند. در این مقاله ۱۰ مورد از بهترین فروشگاه‌های اینستاگرام را به شما معرفی کردیم.

    نیاز به گفتن نیست که علاوه بر فروشگاه‌های معرفی‌شده، فروشگاه‌های کوچک و بزرگ زیادی در فضای اینستاگرام وجود دارند که با هم در حال رقابت هستند. فراموش نکنید بسیاری از این آنلاین شاپ‌ها، کسب و کارهای کوچک و خانگی هستند که برای رشد و افزایش فروش خود،‌ نیاز به حمایت دارند.

    [see_also]45183[/see_also]

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید