۸ مدل از بهترین اندروید باکس‌ها از نظر خریداران

۸ مدل از بهترین اندروید باکس‌ها از نظر خریداران
راهنمای مطالعه

    خرید بهترین اندروید باکس به دلیل تنوع زیاد برندها و مدل‌ها کمی مشکل است. در این مقاله از «درجه» بهترین‌های بازار را معرفی کرده‌ایم.

    اندروید باکس چیست؟

    همانطور که در مقاله راهنمای خرید اندروید باکس گفته بودیم، اندروید باکس، دستگاهی کوچک است که تلویزیون معمولی را به تلویزیون هوشمند تبدیل می‌کند.

    با کمک اندروید باکس تقریبا تمام کارهایی را که می‌توان با یک گوشی هوشمند انجام داد از جمله نصب اپلیکیشن، وبگردی، انتقال بی‌سیم محتوا و غیره در تلویزیون هم قابل انجام هستند.

    معیارهای خرید بهترین اندروید باکس

    برندهای بسیاری در بازار اقدام به عرضه اندروید باکس کرده‌اند و این دستگاه با قیمت‌های مختلفی در دسترس است. معیارهای ما برای انتخاب بهترین اندروید باکس از بین ده‌ها مدل مختلف این موارد است:

    • کیفیت ساخت و طراحی ظاهری
    • قدرت سخت‌افزار
    • رابط کاربری روان
    • سیستم عامل به‌روز
    • قیمت مناسب نسبت به امکانات
    • نظر خریداران قبلی

    ۱. اندروید باکس نماوا مدل SH-101

    بهترین اندروید باکس

    اندروید باکس‌ نماوا تی‌وی (NamavaTV) ابعاد جمع‌وجوری دارد. از آنجا که جنس بدنه از پلاستیک مقاوم است، دستگاه سبک‌وزن و حدود ۱۷۰گرم است. سیستم عامل این مدل از بهترین اندروید باکس اندروید ۹ است و به یک پردازنده چهار هسته‌ای Cortex-A53 و رم ۲ گیگابایتی مجهز است.

    این دستگاه برای انتقال صدا و تصویر، خروجی‌های AV ،HDMI و اپتیکال دارد. این محصول قابلیت‌ اتصال از طریق بلوتوث، WiFi و درگاه Ethernet دارد. کنترل از راه دور و کابل HDMI از اقلام همراه این دستگاه است. از دیگر ویژگی‌های بهترین اندروید باکس‌ نماوا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • دارای میکروفون داخلی
    • ۱ سال اینترنت رایگان و اشتراک رایگان نماوا

    نظر کاربران

    اندروید باکس نماوا از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۳,۷ امتیاز آورده و بیشتر کاربران از خریدشان راضی بودند اما از ضعیف بودن وای‌فای شکایت داشتند. با این حال بنابه گفته آنها سرعت دستگاه با استفاده از کابل عالی است.

    این دستگاه در بازار با قیمت ۱میلیون و ۲۰۰هزار تومان (اسفند ۱۴۰۰) فروخته می‌شود.

    تصاویر و اطلاعات کامل این مدل

    ۲. اندروید باکس شیائومی مدل Mi TV Stick

    بهترین اندروید باکس شیائومی اندروید باکس شیائومی مدل Mi TV Stick

    محصولات شیائومی معمولا کیفیت بالایی دارد و یکی از محصولات آن در فهرست بهترین اندروید باکس هم حضور دارد.

    اندروید باکس Mi TV Stick شیائومی جدیدترین محصول این شرکت چینی است که امکان استفاده از سیستم عامل اندروید ۹ در تلویزیون را فراهم می‌کند.

    این محصول برای اتصال به تلویزیون از درگاه HDMI استفاده کرده و امکان پخش ویدیو و سایر فایل‌های تلفن همراه، تبلت و لپ‌تاپ در تلویزیون را فراهم می‌کند.

    حتی می‌توان هنگام پخش محتوای ویدیویی به تماس‌های تلفنی هم پاسخ داد، بدون اینکه در پخش ویدیو وقفه‌ای ایجاد شود. استانداردهای صوتی مورد استفاده در بهترین اندروید باکس شیائومی Dolby Atmos و DTS:X است. از دیگر امکانات این اندروید باکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • پردازنده چهار هسته‌ای Cortex-A53
    • رم ۱ گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی ۸ گیگابایت
    • تراشه Amlogic S905 Y2
    • پردازنده گرافیکی ARM Mali-450
    • بلوتوث نسخه ۴.۲

    نظر کاربران

    این محصول از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴,۲ ستاره دریافت کرده و بیش از ۱۲۰ نفر خرید آن را پیشنهاد داده‌اند. بیشتر خریداران از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دستگاه راضی هستند اما برخی از اینکه این محصول خیلی زود داغ می‌کند گله‌مندند.

    اندروید باکس شیائومی در بازار با قیمت ۱میلیون و ۴۸۸هزار تومان (اسفند ۱۴۰۰) فروخته می‌شود.

    تصاویر و اطلاعات کامل این مدل

    ۳. اندروید باکس H96 MAXمکس 3318 4/32

    اچ ۹۶

    این اندروید باکس دارای سیستم عامل اندروید نسخه ۹ است و به پردازشگر مرکزی Rockchip 3318، پردازنده گرافیکی Penta Core Mali-450، پورت شبکه LAN، وای‌فای و درگاه USB 3.0 مجهز است. این سخت افزار قدرتمند باعث شده رابط کاربری دستگاه بسیار روان باشد.

    با اتصال گوشی و اندروید باکس به یک شبکه وایرلس یکسان، می‌توان محتوای تصویری و ویدیویی موبایل یا تبلت را روی تلویزیون مشاهده کرد.

    این مدل از بهترین اندروید باکس با استاندارد HDR برای نمایش تصاویر سازگار است که تصاویری واقعی‌تر با عمق رنگ مشکی بیشتر ایجاد می‌کند.

    از دیگر ویژگی‌های این دستگاه:

    • فناوری فتولیتوگرافی ۲۸نانومتری
    • کاهش مصرف انرژی و تولید حرارت کمتر
    • امکان تماشای آنلاین برنامه‌های شبکه‌هایی مانند فیلیمو، نماوا، آیو

    نظر کاربران

    این محصول از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۷ستاره دریافت کرده و بیشتر کاربران اندروید باکس H96 از خرید خود راضی هستند. قیمت اندروید باکس H96 در بازار ۱میلیون و ۱۰۰هزار تومان است.

    [related]32890[/related]

    ۴. اندروید باکس تسکو مدل Tab 100 Plus

    تسکو

    تسکو چند مدل اندروید باکس را روانه بازار کرده و در این بین بهترین اندروید باکس تسکو مدل Tab 100 Plus است.

    این مدل با سیستم عامل اندروید ۹ تلویزیون شما را به دنیای هوشمند می‌آورد. بدنه این محصول از پلاستیک ABS ساخته شده که نه‌تنها دوام آن را بالا می‌برد، بلکه در کاهش وزن آن اثر زیادی دارد.

    این دستگاه مجهز به پردازنده ۴هسته‌ای Cortex-A53 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-T720MP2 است که تجربه کاربری روانی را برایتان رقم می زند

    بهترین اندروید باکس تسکو برای انتقال صدا و تصویر از خروجی‌های AV، HDMI و اپتیکال استفاده می‌کند. البته این کالا یک درگاه RJ5 هم برای اتصال به شبکه با کابل LAN و دو درگاه USB2 و USB3 دارد.

    از دیگر ویژگی‌های این کالا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • ۱۶گیگابایت حافظه داخلی
    • مجهز به بلوتوث نسخه ۴,۲
    • وضوح تصویر تا 6K
    • قابلیت اتصال ماوس و کیبورد

    نظر کاربران

    این دستگاه از ۵ ستاره، ۳,۹ ستاره از خریداران خود کسب کرده و حدود ۴۶۰ نفر از خریداران، خرید اندروید باکس را پیشنهاد داده‌اند. بیشتر خریداران این محصول را باکیفیت می‌دانند. البته برخی از کاربران برد کم وای‌فای آن را، نقطه ضعف این دستگاه می‌دانند.

    قیمت اندروید باکس تسکو در بازار ۱میلیون و ۴۹۹هزار تومان است.

    تصاویر و اطلاعات کامل این مدل

    ۵. اندروید باکس تانیکس مدل TX6S - 4/32

    تانیکس

    این مدل از اندروید باکس، دارای پردازنده ۴ هسته‌ای، حافظه ذخیره‌سازی ۳۲گیگابایت eMMC پرسرعت نسل جدید و ۴ گیگابایت رم DDR3 است.

    بهترین اندروید باکس تانیکس ابعاد جمع‌وجوری دارد، طوری که در کف دست جا می‌شود. سیستم عامل آن اندروید ۱۰ است و تمام قابلیت‌های گوشی مثل نصب اپ شبکه‌های اجتماعی، وبگردی و نمایش فیلم موزیک و عکس را دارد. در این اندروید باکس از درگاه HDMI نسخه ۲,۱ استفاده می‌شود و صدا و تصویر باکیفیت بالا و بدون وقفه پخش می‌شود.

    از دیگر ویژگی‌های اندروید باکس:

    • بلوتوث نسل جدید نسخه ۴,۱
    • پشتیبانی از استاندارد HDR برای نمایش بهتر رنگ‌ها
    • لانچر روان ALICE UX
    • ظرفیت حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت

    نظر کاربران

    این اندروید باکس از خریداران خود از ۵ ستاره، ۳,۷ ستاره کسب کرده و ۶۰ نفر خرید این دستگاه را پیشنهاد کرده‌اند. بیشتر خریداران از امکانات و قابلیت‌های متعدد این دستگاه راضی‌اند و البته برخی هم سرعت آن را پایین می‌دانند و از تاخیر در اجرای برنامه‌ها گله دارند.

    این اندروید باکس در بازار با قیمت ۹۹۹هزار تومان (بهمن ۱۴۰۰) فروخته می‌شود.

    ۶. اندروید باکس پاناتک مدل P-DJ4112A

    پاناتک

    این مدل از بهترین اندروید باکس پاناتک مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای A53، سیستم عامل اندروید نسخه ۹,۱ و بلوتوث نسخه ۴,۲ است. حافظه رم DDR3 این دستگاه ۲گیگابایت ظرفیت دارد و حافظه داخلی آن ۱۶گیگابایت است.

    این دستگاه ۲پورت USB2 و یک خروجی HDMI با پشتیبانی از رزولوشن 4K Ultra HD و فلش مموری دارد. همچنین این محصول از وای‌فای و فرکانس بی‌سیم ۲,۴ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند.

    از ویژگی‌های بهترین اندروید باکس پاناتک:

    • پشتیبانی از موس و کیبورد بی‌سیم
    • پردازنده داخلی با فرکانس ۲گیگاهرتزی
    • پشتیبانی از پخش فرمت‌های HEVC، H.265، HDR، Blue-Ray و تصاویر ۳ بعدی

    نظر کاربران

    این دستگاه از کاربران از ۵ستاره، ۳,۶ستاره کسب کرده و برخی از خریداران از قدرت بالای اتصال این دستگاه به وای‌فای، کیفیت بالا و قیمت مناسب آن گفته‌اند اما برخی دیگر از مشکل نرم‌افزاری گلایه کرده‌اند.

    قیمت اندروید باکس پاناتک در بازار ۸۳۵هزار تومان است.

    ۷. اندروید باکس مدل R69

    مدل R69

    این مدل با بهره‌گیری از درگاه LAN یا اتصال بی‌سیم Wi-Fi به اینترنت وصل می‌شود و به سیستم عامل اندروید ۷ قابل ارتقا به نسخه‌های جدیدتر مجهز است.

    بهترین اندروید باکس مدل R69 تعداد وسیعی اپلیکیشن و بازی در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه مناسب کاربرانی است که قصد انجام کارهای سبک از جمله تماشای آنلاین فیلم و وب‌گردی دارند. حافظه داخلی این دستگاه ۱۶ گیگابایت است.

    از دیگر ویژگی‌های این دستگاه:

    • پشتیبانی از رزولوشن 4K
    • پشتیبانی از کارت حافظه micro SD تا ۳۲ گیگابایت
    • پردازنده ۴هسته‌ای Quad-Core A7
    • ۲ درگاه USB

    نظر کاربران

    خریداران از ۵ ستاره، ۳,۷ستاره به این دستگاه داده‌اند و به‌طور کل از آن رضایت دارند. بیشتر کاربران این دستگاه را در مقایسه با قیمت آن، خوب و کارآمد می‌دانند.

    این محصول در بازار با قیمت ۷۹۰هزار تومان (بهمن ۱۴۰۰) فروخته می‌شود.

    ۸. اندروید باکس نت باکس مدل پرایم

    پرایم

    این اندروید باکس از پردازنده Allwinner H313 که دارای ۴ هسته Cortex A53 با فرکانس ۱,۵ گیگاهرتز است استفاده می‌کند. سیستم عامل اندروید ۱۰، ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

    این دستگاه اسلات حافظه micro SD دارد و کاربران می‌توانند از حافظه‌های جانبی USB مانند هارد اکسترنال و فلش هم استفاده کنند.

    اندروید باکس مدل پرایم به‌صورت پیش‌فرض، اپلیکیشن‌های فیلیمو، نماوا، آنتن، گوگل‌ پلی‌استور و فایل منیجر را دارد. در ضمن اپلیکیشن‌های اختصاصی نت‌باکس از جمله فیلم‌لند، موزیک‌لند و نت‌استور نیز در دسترس کاربران است.

    از ویژگی‌های دیگر این دستگاه:

    • رابط کاربری روان
    • درگاه USB
    • همراه کابل HDMI

    نظر کاربران

    این دستگاه از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴,۶ ستاره دریافت کرده و ۳۰ نفر از خریداران، خرید این دستگاه را پیشنهاد داده‌اند. رابط کاربری خوب، نصب آسان، سرعت بالا و اپلیکیشن‌های پیش فرض فیلم‌ از ویژگی‌های خوشایند این خریداران بوده است.

    این دستگاه در بازار با قیمت ۱میلیون و ۹۹هزار تومان (بهمن ۱۴۰۰) فروخته می‌شود.

    جمع‌بندی بهترین اندروید باکس در ایران

    اگر تلویزیون قدیمی دارید بجای خرید تلویزیون‌های هوشمند گران‌قیمت می‌توانید از اندروید باکس استفاده کنید. امیدواریم مدل مد نظر خود را در فهرست بهترین اندروید باکس پیدا کرده باشید. اگر شما هم تجربه‌ای در این زمینه دارید، لطفاً با ما هم در میان بگذارید. [see_also]47107[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید