ارزان ترین یخچال هیمالیا در بازار؛ ۵ مدل با قیمت و کیفیت عالی

ارزان ترین یخچال هیمالیا در بازار؛ ۵ مدل با قیمت و کیفیت عالی
راهنمای مطالعه

    ارزان ترین یخچال هیمالیا در بازار کدام است؟ در این مطلب به معرفی ۵ مدل یخچال فریزر ارزان هیمالیا پرداخته و مشخصات و قیمت آنها را بررسی می‌کنیم.

    ارزان ترین یخچال هیمالیا

    قیمت محصولات خارجی در زمینه لوازم خانگی بسیار زیاد شده است. علاوه بر افزایش قیمت‌ها، دسترسی به چنین محصولاتی هم کم شده چون در بازار موجود نیستند. در این میان، برندهای خوب وطنی وجود دارند که برای خرید محصولی مانند یخچال می‌توانید به‌سراغ آنها بروید. در این راهنمای خرید با چند مدل از ارزان ترین یخچال هیمالیا آشنا می‌شوید. محصولات این شرکت بسیار باکیفیت است و مثل یخچال امرسان خوب در فهرست بهترین یخچال فریزر دو قلو قرار دارد.

    یخچال فریزر هیمالیا مدل کمبی Five Mode

    ارزان ترین یخچال هیمالیا

    رده صرف انرژی: A

    گنجایش یخچال: ۲۷۵ لیتر

    امکانات: مجهز به فریزر پایین، مقاوم در برابر برفک

    این محصول از ارزان ترین یخچال های هیمالیا است و موتور بسیار قوی و مطلوبی دارد. امکان اضافه‌کردن فضای فریزر به یخچال در زمان نیاز به ظرفیت بیشتر یخچال هم مقدور است. کارکرد جداگانه یخچال و فریزر هم برای این وسیله در نظر گرفته شده است. قیمت یخچال ۲۲ فوت هیمالیا در تیرماه ۱۴۰۲ در حدود ۲۲ میلیون تومان است. این نرخ نسبت به بسیاری از محصولات موجود در بازار مقرون‌به‌صرفه به‌حساب می‌آید.

    نظرات کاربران

    خریداران قبلی این محصول از کیفیت بالایش در خنک‌کنندگی زیاد تعریف و تمجید کرده‌اند. در کنار رضایت آنها از کیفیت موتور یخچال، نقدی هم در نظرات زیاد تکرار شده است. ظاهراً سروصدای یخچال ۲۲ فوتی هیمالیا کمی زیادتر از حد طبیعی به گوش می‌رسد.

    تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

     

    یخچال و فریزر هیمالیا مدل امگا HRFN605-HB

    یخچال هیمالیا

    رده صرف انرژی: A

    گنجایش یخچال: ۳۶۵  لیتر

    گنجایش فریزر: ۱۳۰ لیتر

    امکانات: مجهز به فریزر پایین، مقاوم در برابر برفک، کنترل الکترونیکی هوشمند مجهز به سیستم عیب‌یاب، دارای نمایشگر لمسی LED داخلی

    یخچال و فریزر ۲۴ فوت مدل امگا هوم باردار HRFN605-HB هم در فهرست ارزان ترین یخچال هیمالیا جای می‌گیرد. از نقاط قوتش باید به طراحی بهینه آن اشاره کنیم. این یخچال دارای تقسیم‌بندی مناسبی است و ویژگی کنترل رطوبت آن باعث می‌شود که مواد خوراکی موجود در آن تازه و باطراوت بمانند. قیمت این یخچال در حوالی تیرماه ۱۴۰۲، معادل با ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

    نظرات کاربران

    بیشتر خریداران قبلی این این یخچال فریزر ارزان هیمالیا از ظاهر مناسبش رضایت داشته‌اند. آنها به فضای بزرگ یخچال هم در فهرست مزایایش اشاره کرده‌اند و از عملکرد موتور آن راضی بوده‌اند. یکی از معایب این محصول از نظر مشتریان قبلی، سروصدای نسبتا قابل‌توجهی است که دارد. این موضوع از سوی خریداران متنوعی قید شده است. بنابراین، اگر مقوله سروصدا برایتان اهمیت دارد، بهتر است که به این موضوع نگاه دقیق و ویژه‌ای داشته باشید.

    تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

     

    مدل TNCom53008؛ ارزان ترین یخچال فریزر هیمالیا

    یخچال های ارزان هیمالیا

    رده صرف انرژی: A

    گنجایش یخچال: ۲۷۵ لیتر

    گنجایش فریزر: ۱۳۵ لیتر

    امکانات: نمایشگر، امکان تنظیم دما و رطوبت، آب‌سردکن با مخزن

    در یخچال و فریزر ۱۸ فوت هیمالیا مدل TNCom53008 کابین فریزر زیر یخچال قرار گرفته و مجهز به امکاناتی نظیر آبسردکن است و قفل کودک. رده صرف انرژی یخچال هیمالیا هم A است و این نشان می‌دهد که مصرف برق زیادی ندارد. قیمت محصول در تیرماه ۱۴۰۲ در حدود ۲۱ میلیون تومان است.

    [related]59641[/related]

    نظرات کاربران

    طبق گفته خریداران این یخچال فریزر ارزان هیمالیا کیفیت متوسطی دارد. بنا به گفته کاربران، یخچال هیمالیا ۱۸ فوت آنچنان بی‌برفک نمی‌ماند و کمی در این زمینه ضعیف است. ضمن اینکه صدای بلندی از آن به گوش می‌رسد و در بعضی موارد هم زیر بخش جامیوه‌ای، آب جمع می‌شود. این‌ها از نقاط منفی است که باید در خرید در نظر داشته باشید اما یادتان باشد که کارایی محصول امتیاز قبولی را می‌گیرد و اگر محدودیت بودجه دارید، بهتر است که به آن، نیم‌نگاهی داشته باشید.

    تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

     

    یخچال ۹ فوت هیمالیا مدل HRED190

    یخچال ۹ فوت هیمالیا

    رده صرف انرژی: A

    گنجایش یخچال: ۱۰۰ لیتر

    گنجایش فریزر: ۲۳ لیتر

    امکانات: مقاوم در مقابل برفک

    این یخچال ۹ فوت  هم در فهرست ارزان ترین یخچال هیمالیا جایگاهی برای خود دارد. قیمت آن پایین است و ظرفیت پایینی دارد. هرچند که یخچال ۹ فوت هیمالیا بسیار کوچک است اما موتور قدرتمندی دارد و از پس سردکردن وسیله و حفظ کیفیت مواد خوراکی به‌خوبی برمی‌آید. با قراردادن انواع خوراکی‌ها در یخچال، از حفظ رطوبت و سلامتشان مطمئن خواهید بود. قیمت این محصول در تیرماه ۱۴۰۲ در حدود ۸ میلیون و ۸۰۰هزار تومان اعلام می‌شود.

    نظرات کاربران

    کاربران درباره این یخچال فریزر ارزان هیمالیا نظرات مثبتی دارند. به‌رغم اینکه یخچال ۹ فوت هیمالیا کوچک است اما توانایی زیادی در سرد و خنک‌ نگه‌داشتن مواد مختلف دارد. بسیاری از مواد از جمله گوشت در آن به‌خوبی حفظ می‌شوند. طراحی یخچال هم راضی‌کننده است و ابعاد مناسبی برای مکان‌های کوچک دارد. اگر برای محیطی مانند اداره یا اتاق‌های نه‌چندان بزرگ به‌دنبال یخچال می‌گردید، نگاهی به این محصول برایتان خالی از لطف نخواهد بود.

    تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

     

    یخچال و فریزر ۲۰ فوت هیمالیا مدل TNCom530f

    یخچال هیمالیا

    رده صرف انرژی: A

    گنجایش یخچال: ۲۷۵ لیتر

    گنجایش فریزر: ۱۳۵ لیتر

    امکانات: بدون برفک، آب‌سردکن نیمه‌اتوماتیک، کنترل هوشمند مجهز به عیب‌یاب، دارای نمایشگر LED، مجهز به لاستیک دور در ضدباکتری

    یخچال و فریزر ۲۰ فوت هیمالیا مدل TNCom530f مخزن آب دارد از ویژگی‌های پرطرفدار است. وجود محفظه ضدبو در دستگاه هم باعث می‌شود که آب موجود در آن مطلوب و مطبوع بماند. این یخچال موتوری قوی و سرمایش زیادی دارد. لاستیک دور در این محصول هم خاصیت ضدباکتری دارد و به حفظ فضای سالم در وسیله کمک شایانی می‌کند. این مدل از ارزان ترین یخچال هیمالیا در تیرماه هم با قیمت حدود ۲۰ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. نوسانات قیمت در حوزه لوازم خانگی بسیار زیاد است و یخچال هم از این هیاهو و تلاطم بی‌نصیب نمانده است.

    فهرست ارزان ترین یخچال هیمالیا را ببینید

     

    در آخر

    حالا که وضعیت بازار آن‌قدرها هم مطلوب نیست و تنوع اجناس خارجی و ایرانی کم شده، مرور گزینه‌های در دسترس و البته خوش‌قیمت واجب‌تر از گذشته‌ها است. هیمالیا از برندهای معروف داخلی است که محصولاتی با قیمت مناسب هم روانه بازار می‌کند. در این مقاله، سعی کردیم که تعدادی از این محصولات را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم گزینه دیگری سراغ دارید به فهرستمان اضافه کنید. از میان محصولات معرفی‌شده، کدام‌یک نظرتان را جلب کرده است؟ اگر قصد خرید یخچالی با قیمت مناسب داشته باشید، به خرید کدام گزینه فکر می‌کنید؟

    سوالات متداول در مورد ارزان ترین یخچال هیمالیا

    موتور یخچال هیمالیا ساخت کجاست؟

    موتور یخچال هیمالیا تحت لیسانس شرکت بتاکو ایتالیا طراحی شده و در کارخانه‌های چینی مونتاژ و تولید می‌شود.

    معایب ارزان ترین یخچال هیمالیا چیست؟

    طبق گفته کاربران معایب یخچال فریزر هیمالیا شامل این موارد است: صدای زیاد و اینکه نمی‌توان از یخچال فریزر دوقلو هیمالیا به صورت جدا استفاده کرد.[see_also]41688[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید