بهترین مدل مانتو شیک و جدید؛ راهنمای خرید انواع مانتو

بهترین مدل مانتو شیک و جدید؛ راهنمای خرید انواع مانتو
راهنمای مطالعه

    بهترین مدل مانتو شیک و جدید را باید بر اساس فرم اندام و استایل و سبک خودتان انتخاب کنید. در این مطلب شما را با انواع مانتو دخترانه و زنانه آشنا می‌کنیم.

    مانتو واژه‌ای فرانسوی است، می‌دانستید؟ انواع مدل‌های مختلفی از این لباس وجود دارد و پوشیدن آن در سراسر دنیا و به عنوان روپوش و رویه یا لباسی مستقل کاربرد دارد. برای اینکه تیپ و استایل شیکی داشته باشید یا به عنوان کادو تولد برای دختر مانتو بخرید، مرور راهنمای بهترین مدل مانتو و آشنایی با انواع مدل مانتو برایتان مفید خواهد بود. پیش از این شما را با بهترین سایت خرید مانتو و بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید لباس آشنا کرده بودیم.

    بهترین مدل مانتو شیک و جدید

    در این مقاله، می‌خواهیم درباره نکات مربوط به انواع مدل مانتو آشنا کنیم. دسته‌بندی‌هایی که در این زمینه وجود دارد، مطرح می‌کنیم و توصیه‌هایی درباره خرید هریک با شما درمیان می‌گذاریم.

    یادتان باشد که هرچقدر بیشتر درباره تیپ و استایل دقیق شوید، خوش‌پوش‌تر جلوه می‌کنید و از این موضوع، حس خوبی به شما دست خواهد داد. با ما همراه هستید؟

    انواع مدل مانتو جدید

    در دسته‌بندی انواع مدل مانتو در راهنمای بهترین مدل مانتو به دسته‌بندی‌های کلی زیر می‌رسیم:

    • مانتو شیک و باکلاس؛
    • مدل مانتو جدید؛
    • مدل مانتو کتی؛
    • مانتو مجلسی؛
    • مانتو افراد چاق؛
    • مانتو تابستانه؛
    • مانتو دخترانه؛
    • مدل مانتو ساده.

    بهترین مدل مانتو برای هر نوع اندامی متفاوت است. برخی از نکات کلی که باید در نظر بگیرید عبارتند از:

    • قد: اگر قد کوتاهی دارید، مانتوهای کوتاه یا مانتوهای بلند تا زانو را انتخاب کنید. مانتوهای خیلی بلند شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند.
    • وزن: اگر وزن زیادی دارید، مانتوهای ساده و بدون طرح را انتخاب کنید. مانتوهای طرح‌دار شما را چاق‌تر نشان می‌دهند.
    • فرم بدن:  اگر اندام مستطیلی دارید، مانتوهای مدل پالتو را انتخاب کنید. این مدل‌ها باعث می‌شوند اندام شما منحنی‌تر به نظر برسد. اگر اندام ساعت شنی دارید، هر مدل مانتویی به شما می‌آید. اگر اندام گلابی‌شکل دارید، مانتوهای مدل یقه انگلیسی یا یقه فرانسوی را انتخاب کنید. این مدل‌ها باعث می‌شوند بالاتنه شما کشیده‌تر به نظر برسد.

    مانتو شیک و باکلاس

    مانتوی شیک

    این روزها که دنیای مدوفشن دستمان را برای انتخاب‌های متنوع باز می‌گذارد، خوب است که در انتخاب مانتو هم خلاقانه‌تر عمل کنیم. مانتوهایی که حالت پیراهن دارند و جلوبسته هستند، گزینه‌های مطلوبی برای ترتیب‌دادن تیپی جذاب و البته تابستانی‌اند.

    این نوع مانتو با پارچه‌ای خنک و طرحی شبیه پیراهن در انواع استایل‌های ترکیب خوبی به وجود می‌آورد. بنا به اینکه تیپ پوششی‌تان چیست و از چه سبک و سیاقی خوشتان می‌آید، می‌توانید گزینه‌های مختلفی از عناصر استایل را در کنار بهترین مدل مانتو شیک به کار ببرید.

    پیشنهاد استایل شیک و باکلاس

    • پوشیدن این مانتو با لگ یا جوراب شلواری ایده خوبی است و می‌تواند به شما در رقم‌زدن تیپی تابستانی کمک کند.
    • شلوارهای خنک و گشاد تابستانی که در بخش دمپا دارای کش و گتر هستند هم سبک و سیاق متنوعی با این مانتو پیدا می‌کنند.

    [related]32140[/related]

    مدل مانتو جدید

    راهنمای بهترین مدل مانتو

    برای اینکه بتوانید استایلی امروزی برای خود طراحی کنید، باید با مدل‌های جدید آشنا باشید. در این بخش از راهنمای بهترین مدل مانتو به شما گزینه‌ای جذاب معرفی می‌کنیم که این روزها طرفداران زیادی دارد.

    این مدل از تونیک‌ها که حکم مانتو را پیدا کرده‌اند به شما کمک می‌کنند که طیف وسیعی از استایل‌های مختلف را برای خود طراحی کنید. اضافه‌کردن چنین گزینه‌ای همیشه در خرید مدل مانتو جدید مهم است. بعضی از عناصر پوششی مانند این تونیک مانتویی به شما کمک می‌کنند که هم به‌روز باشید و هم تیپ‌های متنوعی برای خود تدارک ببینید.

    پیشنهاد استایل مانتو جدید

    • این تونیک را با شلوارهای مختلفی ست کنید و استایل درجه یکی برای خود داشته باشید. یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها، پوشیدن شلواری بگی با آن است. این استایل کژوال یا غیررسمی می‌شود و برای فصل‌های گرم سال مناسب است.
    • پوشیدن تونیک با شلواری کتان راسته هم ایده خوبی است و می‌توانید آن را با انواع رنگ‌های شلوار هماهنگ کنید.

    لیست جدیدترین مانتو را ببینید

    مدل مانتو کتی

    مانتو مدل کتی

    بهترین مدل مانتو کتی هم در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. یکی از دلایل اصلی این استقبال، وجود انواع مدل‌های متناسب با اندام‌های گوناگون است. هرکس با هر سلیقه و شکلی از اندام می‌تواند مانتوی کتی مناسب خود را پیدا کند.

    از سوی دیگر، مانتوهای کتی، امکان ترتیب‌دادن تیپ‌های مختلف را هم برایتان فراهم می‌کنند. ست‌کردن آنها با لباس‌های گوناگون راه را برای داشتن تیپی اسپرت، نیمه‌اسپرت و کاملا رسمی هم فراهم می‌کند.

    پیشنهاد استایل مانتو کتی

    • مانتوی کتی را با شلوار بگ، نیم‌بگ یا راسته اسپرت ست کنید و از استایلی جذاب و نیمه‌رسمی برای خیابان و گردش بهره ببرید.
    • با انتخاب شلواری رسمی مانند موارد پارچه‌ای راسته یا شلوارهای قد ۹۰ هم می‌توانید تیپ رسمی مرتب و شیکی برای خود طراحی کنید.

    لیست بهترین مانتو کتی را ببینید

    بهترین مانتو مجلسیمانتو مجلسی

    آینه‌کاری‌های هندی از زیباترین تزئینات روی پارچه هستند. این هنر دست که نما و جلوه زیبایی به هر پارچه می‌دهد، باعث می‌شود که تیپی منحصربه‌فرد و خاص پیدا کنید. برای خرید مانتو مجلسی همیشه به‌دنبال مانتویی باشید که پارچه‌ای خاص مانند همین مورد در تصویر بالا دارد.

    طرح و نقش مانتویی به سبک مورد موجود در تصویر بالا به شما کمک می‌کند که استایلی متناسب با موقعیت‌های رسمی داشته باشید. این مورد رویه‌ای با قد متوسط است که امکان ست‌شدن با انواع لباس‌ها را دارد.

    پیشنهاد استایل مانتو مجلسی

    • این رویه زیبا با پارچه آینه‌کاری را با دامن، پیراهن، شلوار و انواع لباس‌ها می‌توانید بپوشید. انتخاب تاپ و دامنی به رنگ بنفش یا جامپ‌سوت و سرهمی کرم‌رنگ برای پوشیدن زیر این رویه ایده خاصی است.
    • دقت کنید که برای کشیده‌تر جلوه‌کردن و بلندقدتر به نظررسیدن با این رویه، بهتر است که لباس‌های زیر آن یک رنگ باشند. برای مثال، اگر مانتو را روی تاپ و دامن می‌پوشید، خوب است که هردوی این‌ها از یک رنگ و جنس باشند.

    لیست بهترین مانتو مجلسی را ببینید

    مانتو افراد چاق

    مانتوی افراد چاق

    راز خوش‌پوشی در استایل، آن است که بتوانید با انتخاب‌های درست خود بخش‌های مختلف استایلتان را اصلاح و قسمت‌های زیبا را نمایان کنید. اگر در دسته افراد درشت‌هیکل قرار دارید یا دچار اضافه وزن هستید، مانتوهای عبایی گزینه‌های مناسبی برایتان خواهند بود.

    چرا این مدل بهترین مدل مانتو برای افراد چاق است؟ چون مانع از نمایان‌شدن برآمدگی‌ها و چاقی‌های اندام می‌شوند و نوعی انسجام و نظم را به تیپ و استایلتان پیشکش می‌کنند. در تصویر بالا هم نمونه زیبایی از این مانتوها را مشاهده می‌کنید.

    پیشنهاد استایل مانتو افراد چاق

    • اگر اهل امتحان‌کردن استایل‌های راحت هستید، بهتر است که مانتوی عبایی را با دامنی راحت و خنک سِت کنید. البته دقت کنید که شاید این کار باعث شود، در بخش پایین‌تنه کمی حجیم‌تر به نظر برسید.
    • با پوشیدن شلوارهای نیم‌بگ سبک و خنک هم استایلتان با مانتوی عبایی، خروجی و نتیجه جذابی را به‌وجود می‌آورد. نظرتان چیست؟

    [related]26368[/related]

    بهترین مدل مانتو تابستانه

    مانتوی تابستانی

    تابستان که می‌رسد، یکی از دغدغه‌های مهم همه این است که چه استایلی داشته باشند که هم شیک و زیبا به نظر برسند و هم گرما را تاب بیاورند. مانتوهای نخی شومیزمانندی که در این سال‌ها رایج شده‌اند جزو بهترین مدل مانتو تابستانه به‌شمار می‌روند.

    نمونه‌ای از مانتوهای شومیزی را در تصویر بالا می‌بینید. این شومیز راه‌راه را می‌توانید با شلوارها مختلف ست کنید و حتی با دامن بپوشید. انتخاب با شما است و در ضمن، یادتان باشد که خطوط عمودی‌اش به کشیده‌تر جلوه‌کردن اندامتان کمک می‌کنند.

    پیشنهاد استایل مانتو تابستانه

    • این شومیز راه‌راه را با دامن کارگو بپوشید. دامن‌های راسته کارگو در جنس‌های مختلف و به ویژه کتان در ماه‌های اخیر بسیار رایج شده‌اند. چنین استایلی به شما کمک می‌کند که تیپی امروزی و شیک داشته باشید.
    • پوشیدن این شومیز با شلوار بگ و دامن شلواری هم ایده خوبی است که هم تیپتان را دیدنی می‌کند و هم باعث می‌شود که در طول تابستان خنک بمانید.

    لیست بهترین مانتو تابستانی را ببینید

    بهترین مدل مانتو دخترانه

    مانتوی دخترانه

    این مدل از مانتو جان می‌دهد برای استایلی فانتزی و دخترانه. پوشیدن چنین چیزی در ترکیب با لگ یا شلوار مام‌فیت به نوجوانان توصیه می‌شود. اگر اندام باریک و لاغری دارید، با انتخاب چنین مانتویی می‌توانید تعادل خوبی در تیپتان به وجود بیاورید.

    رنگ مانتوی کمردار تصویر بالا هم در دسته رنگ‌های خنثی قرار می‌گیرد. منظور چیست؟ یعنی می‌توانید آن را با انواع رنگ‌های دیگر هماهنگ کنید و نتیجه خوبی هم بگیرید. پیشنهادتان برای رنگ مناسب ست‌کردن با رنگ این مانتو چیست؟

    پیشنهاد استایل مانتو دخترانه

    • پوشیدن این مانتو با شلوارهای خمره‌ای ایده خوبی است. فرقی نمی‌کند که به سراغ چه جنس و رنگی از شلوارهای خمره‌ای می‌روید. ترکیب این مدل مانتو در ترکیب با چنین شلوارهایی از جمله مام‌استایل‌ها و خمره‌ای‌های پارچه‌ای خوب از کار درمی‌آید.

    لیست بهترین مانتو تابستانی را ببینید

    بهترین مدل مانتو ساده

    مانتوی ساده

    بهترین مدل مانتو ساده انتخاب اول افرادی است که به تیپ مینیمال علاقه دارند. سادگی در بیشتر مواقع، انتخاب محافظه‌کارانه‌ای است که نتایج مطلوب و آرامش خیال به همراه می‌آورد. مانتوهای ساده و خنک هم بهترین گزینه‌ها در فصول گرم سال هستند.

    برای اینکه از سادگی زیاد هم فاصله بگیرید، رنگ‌هایی شاد و درخشان انتخاب کنید. در تصویر بالا مانتوی خوش‌دوخت ساده و سفیدی را می‌بینید که برای فصل تابستان انتخاب بسیار مناسبی است.

    پیشنهاد استایل مانتو ساده

    • این مانتو را با شلوار بگ پارچه‌ای یا دم‌پاگشاد بپوشید و از خنکی و راحتی‌اش در تابستان لذت ببرید.
    • استفاده از لگ و شلوارهای جین اسکینی (چسبان) با این مانتو هم فکر خوبی خواهد بود و به افرادی با پاهای کشیده توصیه می‌شود.

    لیست پرفروش‌ترین مانتو دیجی‌کالا را ببینید

    سوالات متداول در مورد بهترین مدل مانتو

    در راهنمای خرید بهترین مدل مانتو مواردی را مطرح کردیم که کاربردی‌اند و برای فرم‌های مختلف اندام گزینه‌های خوبی به‌شمار می‌روند. با نگاهی به این فهرست می‌توانید برای انتخاب گزینه مناسب الهام بگیرید. از میان موارد معرفی‌شده، کدام‌یک را بیشتر می‌پسندید؟ شما هم نظر و نکته‌ای درباره انتخاب مانتوی مناسب در ذهن دارید؟ ما را هم در جریان بگذارید تا از ایده‌هایتان بهره ببریم.

    بهترین رنگ مانتو چیست؟

    رنگ مانتو را باید با توجه به فصلی که در آن هستید انتخاب کنید. در فصل‌های گرم، مانتوهای رنگ روشن مانند سفید، آبی روشن و صورتی را انتخاب کنید. در فصل‌های سرد، مانتوهای رنگ تیره مانند مشکی، سرمه‌ای و قهوه‌ای را انتخاب کنید. این رنگ‌ها باعث می‌شوند شما گرم‌تر به نظر برسید.

    بهترین جنس مانتو چیست؟

    برای موقعیت‌های رسمی، مانتوهای ساتن، مخمل و چرم را انتخاب کنید. این جنس‌ها شیک و رسمی هستند. برای موقعیت‌های غیررسمی، مانتوهای کتان، جین و پشمی را انتخاب کنید. این جنس‌ها راحت و مناسب برای استفاده روزمره هستند.

    قیمت بهترین مدل مانتو چقدر است؟

    قیمت مانتوها می‌تواند از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر است. بهترین مدل مانتو برای شما، مانتویی است که متناسب با نیازها و بودجه شما باشد.

    بهترین مدل مانتو برای چه نوع سبکی است؟

    سبک مانتو را باید با توجه به سبک شخصی خود انتخاب کنید. اگر به دنبال مانتوی کلاسیک هستید، مانتوهای ساده و بدون طرح را انتخاب کنید. اگر به دنبال مانتوی اسپرت هستید، مانتوهای کتان یا جین را انتخاب کنید. اگر به دنبال مانتوی مجلسی هستید، مانتوهای ساتن یا مخمل را انتخاب کنید.[see_also]45732[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید