پیشنهاد خریدهای هیجان‌انگیز یکشنبه

پیشنهاد خریدهای هیجان‌انگیز یکشنبه
راهنمای مطالعه

    برای خرید خوب یکشنبه آماده هستید؟ امروز به‌دنبال چه چیزهایی در بازار کالاهای مختلف می‌گردید؟ در میان کالاهای مرتبط با تکنولوژی و وسایل دیجیتالی دنبال چیز خاصی هستید؟ در بازار مد و پوشاک یا وسایل بهداشتی امروز چه خبر است؟ اگر قصد خرید دارید به شما توصیه می‌کنیم که با ما همراه باشید تا از کالاهای خوبی برای‌تان بگوییم که حسابی مشمول تخفیف شده‌اند و خریدشان مقرون‌به‌صرفه است.

    خانه و سبک زندگی؛ چمدان مدل لاک پشتی

    چمدان

    تابستان است و هر چقدر هم اهل سفر و مسافرت نباشید، باز هم روزهای بلند و تعطیلات باعث می‌شوند تا برای برنامه‌ریزی یک سفر جانانه وسوسه شوید. اولویت هر سفری هم که چمدانی زیبا و باکیفیت است. چمدان مدل لاک‌پشتی دو عددی ۳۷۰ هزار تومانی را ۲۹۵ هزار تومان بخرید و از گنجایش، کیفیت و کارایی آن خیال‌تان راحت باشد. بزنید به جاده‌ها و باک‌تان نباشد.

    چمدان مدل لاک پشتی مجموعه 2 عددی

     

     

    [related]3722[/related]


    تکنولوژی؛ پایه نگهدارنده گوشی موبایل

    پایه موبایلیک تخفیف ۴۳ درصدی برای خرید وسیله‌ای کاربردی مانند پایه نگهدارنده گوشی موبایل یعنی تردیدها را کنار بگذارید و سریعا دست به جیب شوید. این پایه برای سلفی‌دوستان یا رانندگانی که از نرم‌افزارهای تعیین مسیر کمک می‌گیرند بسیار کاربردی است. به جای ۶۹ هزار تومان با یک تخفیف حسابی، این وسیله مناسب و پرکاربرد را ۳۹ هزار تومان بخرید.

    پایه نگهدارنده گوشی موبایل آکی مدل HD-C7


    مد و پوشاک؛ پولوشرت مردانه

    تی شرتپولوشرت پنبه‌ای آستین‌کوتاه برای تابستان، بهترین انتخاب است. هم جنس باکیفیت دارد که پوست را اذیت نمی‌کند و هم رنگ زیبایی که در ترکیب با انواع شلوارها جلوه خوبی خواهد داشت. از قیمت هم نگوییم که به‌شدت به صرفه و مناسب است؛‌ ۴۴ هزار تومان. دیجی‌کالا، پولوشرت مردانه ناوالس را با تخفیف ۳۶ درصدی به فروش می‌ٰرساند. پس به جای ۶۹ هزار تومان، ۴۴ هزار تومان بپردازید و تابستان‌نان را با تیپ و استایلی شیک‌تر سپری کنید.

     


    زیبایی و سلامت؛ خمیر دندان سفید کننده سنسوداین

    خمیردندانسنسوداین از آن برندهای درجه یک در تولید خمیردندان‌های مرغوب به ویژه برای دندان‌های حساس است. نوع سفیدکننده آن هم اثرات درخشانی روی دندان‌ها دارد. این را ما نمی‌گوییم، ۱۴۰ نفر از کاربران راضی از خرید دیجی‌کالا می‌گویند که این محصول را به سادگی و با چند کلیک از وبسایت خریداری کرده‌اند. شما هم می‌توانید، سنسوداین سفیدکننده را با ۲۰ درصد تخفیف از ۴۳ هزار و ۶۰۰ تومان به مبلغ ۳۴ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری کنید.

    خمیر دندان سفید کننده سنسوداین مدل Repair And Protect حجم 75 میلی لیتر

     

     

    [related]7119[/related]


    خوراکی؛ پسته خام خشکپاک

    پسته۹۰۰ گرم پسته خندان را با تخفیفی ۱۵ درصدی خریداری کنید و از کیفیت خوب محصول لذت ببرید. پسته خام خشکپاک در دیجی‌کالا به قیمت ۱۸۳ هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت قبلی این بسته پسته مرغوب، قبل از تخفیف، ۲۱۶ هزار تومان بوده است. برای یک ماده خوراکی، این میزان از تخفیف بسیار چشم‌گیر و مناسب است.

    پسته خام خشکپاک مقدار 900 گرم

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید