خرید اسپیکر شیائومی و بررسی ۳ مدل محبوب از این برند

خرید اسپیکر شیائومی و بررسی ۳ مدل محبوب از این برند
راهنمای مطالعه

    امروز در «درجه» با معرفی و مقایسه ۳ مدل اسپیکر شیائومی در خدمت‌تان هستیم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا پیش از خرید اسپیکر شیائومی به عمده اطلاعات موردنیاز مجهز شوید!

    مینی‌اسپیکر بلوتوثی قابل‌حمل شیائومی

    خرید اسپیکر شیائومی مدل Mi Portable Bluetooth Speaker

    ویژگی‌های ترغیب‌کننده برای خرید

    • طراحی جذاب: ظاهر ساده و مینیمال اما خوش‌ساختی دارد و در سه رنگ طلایی، خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود. جنس بدنه این مینی‌اسپیکر از آلیاژ آلومینیوم و کاملا صاف و صیقلی است. جالب‌تر اینکه هیچ پورت یا کلیدی هم در دوروبرش مشاهده نمی‌شود. وجود پورت‌ در نمای ظاهری اسپیکرها معمولا از زیبایی محصول می‌کاهد. اما شیائومی برای حل این مشکل پورت USB و کلید روشن/خاموش را در زیر اسپیکر مخفی کرده است.
    • حمل آسان: قدوقواره این مدل اسپیکر شیائومی اندازه یک گنجشک است (۵۲ (قطر) × ۲۵ (ارتفاع) میلی‌متر). با خرید این اسپیکرِ سبک و کم‌جاگیر می‌توانید همیشه و همه‌جا از معجزه موسیقی بهره‌مند شوید! خیال‌تان هم راحت که با اکثر دستگاه‌های بلوتوث‌دار ازجمله گوشی‌های اندروید و iOS سازگارست. با هر دو ساعت شارژ کامل هم تا چهار ساعتِ پیوسته برایتان سازوآواز پخش می‌کند.
    • قدرت صدای بالا: علی‌رغم ابعاد کوچکش از قدرت صدای بالا با بُرد حداکثر ۵ متر برخوردار است. صدایی بلند، پایدار و بدون قطعی! ضمن اینکه به میکروفون داخلی برای صحبت تلفنی مجهز است. به‌دلیل وجود فناوری کاهش نویز هم می‌توانید از شفافیت صدا مطمئن باشید.
    • قیمت مشتری‌پسند: این مینی‌اسپیکر در دیجی‌کالا از سوی فروشندگان مختلفی فروخته می‌شود و بازه قیمت‌ها بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است که با توجه به وضعیت فعلی بازار، قیمت مشتری‌پسندی محسوب می‌شود.
    • نظرات مثبت خریداران: بیش از ۲۴۰ نفر از خریدارانِ این محصول در دیجی‌کالا خرید مینی‌اسپیکر بلوتوثی قابل‌حمل شیائومی را توصیه کرده‌اند. اکثر قریب‌به‌اتفاق خریداران معتقدند این مینی‌اسپیکر به قیمتش می‌ارزد. به نظرات بسیاری برخوردیم که می‌گفتند از کیفیت بالای صدای این اسپیکر غافل‌گیر شده‌اند. تعریف‌وتمجیدها از شکل ظاهری هم که دیگر بماند. حتی یکی از خریداران به این محصول لقب «کوچولوی دوست‌داشتنی» را داده بود.

    نکات قابل‌تأمل

    مینی‌اسپیکر بلوتوثی قابل‌حمل شیائومی بدون کابل شارژ عرضه می‌شود. بنابراین بهتر است یک عدد کابل میکروUSB هم همراه این اسپیکر سفارش دهید. نکته قابل‌تأمل دیگری که لازم است بدانید نبودِ دکمه کم‌وزیادکردن صداست. شدت صدا را باید از طریق دستگاه بلوتوث متصل به اسپیکر کنترل کنید. درضمن گویا دفترچه راهنمای محصول به زبان چینی است که البته اهمیتی هم ندارد. چراکه نحوه استفاده از این اسپیکر اصلا پیچیده نیست.

    مینی اسپیکر قابل حمل بلوتوثی شیائومی

    [related]3647[/related]

    اسپیکر جیبی شیائومی نسل دوم

    خرید اسپیکر شیائومی مدل Mi Pocket Speaker 2

    ویژگی‌های ترغیب‌کننده برای خرید

    • مینیمال و جمع‌وجور: این مدل اسپیکر شیائومی در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود و ضمن طراحی مینیمال ابعاد جمع‌وجوری هم دارد (۹۳ (ارتفاع) × ۶۰ (قطر) میلی‌متر). بدنه این اسپیکر از جنس پلاستیک سبک (پلی‌کربنات و ABS) و قسمت فوقانی آن آلومینیومی است. چراغ LED آبیِ موجود در پایین اسپیکر هم آمادگی دستگاه برای اتصال بی‌سیم را نشان می‌دهد.
    • صدای پروضوح: مزیت ویژه این اسپیکر قابلیت پخش صدا با وضوح و شفافیت بالاست. شیائومی برای تقویت کیفیت صدای این اسپیکر با برند معروف تیمفانی که به‌طور تخصصی درزمینه طراحی سیستم‌های صوتی فعالیت می‌کند مشارکت کرده است. این اسپیکر تا حداکثر ۱۰ متر بُرد صدا دارد و به میکروفون داخلی برای صحبت تلفنی هم مجهز است. درضمن، برخلاف مدل اولی که بررسی کردیم، می‌توانید صدا را با خود اسپیکر کم یا زیاد کنید. برای کنترل میزان صدا کافی است سَر دستگاه را به طرفین بچرخانید.
    • باتری قوی: باتری این اسپیکر از نوع لیتیوم‌یون و ظرفیت آن ۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. هر وعده شارژ کامل این اسپیکر تقریبا ۳ ساعت زمان می‌برد و قادر است تا حدود ۷ ساعت برایتان بی‌وقفه موسیقی پخش کند.

    نکات قابل‌تأمل

    در حال حاضر قیمت فروشندگان مختلف در دیجی‌کالا برای Mi Pocket Speaker 2 بین حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است. قبول داریم که از اسپیکری با مشخصات نام‌برده قیمت پایین‌تری انتظار می‌رود. اما این تقصیر شیائومی نیست. بلکه به اوضاع نابسامان قیمت‌ها در بازار داخلی مربوط می‌شود. از بحث قیمت که بگذریم، این اسپیکر از لحاظ میزان بلندی صدا برای استفاده در فضاهای داخلی خوب جواب می‌دهد. ولی باز نباید از این اسپیکر انتظار کیفیت صدایی در حد سیستم‌های تخصصی داشته باشید. چون برای پوشش‌دهی سالن‌های بزرگ و مهمانی‌های شلوغ‌پلوغ صدای آن‌چنان بلندی ندارد.

    اسپیکر جیبی شیائومی

    مینی‌اسپیکر شیائومی مدل Square Box نسل دوم

    خرید اسپیکر شیائومی مدل Mi Mini Square Box 2

    ویژگی‌های ترغیب‌کننده برای خرید

    • تنوع رنگی: این مدل مینی‌اسپیکر شیائومی در رنگ‌های متالیک جذابی عرضه می‌شود. به‌گفته خریدارانِ این محصول خصوصا رنگ صورتی Square Box 2 از آنچه در عکس به نظر می‌رسد بسیار جذاب‌تر است. ضمن اینکه طراحی شکیل و خوش‌ساختی دارد. جنس بدنه هم فلزی اما با روکش مقاوم در برابر زنگ و خوردگی است. جالب‌تر اینکه Square Box 2 همراه با یک عدد کیسه پارچه‌ای جهت حمل اسپیکر به دست‌تان می‌رسد.
    • ابعاد کم‌جاگیر: این مینی‌اسپیکر حتی از یک جامدادی هم کوچک‌تر است (۱۶۸ (طول) × ۲۴٫۵ (عرض) × ۵۸ (ارتفاع) میلی‌متر).
    • قابلیت پخش صدا با بلندی و وضوح بالا: مهم‌ترین وجه تمایز این اسپیکر با دو مدل قبل را می‌توان در کیفیت حرفه‌ای‌تر پخش صدا دانست. قدوقواره Square Box 2 نشان نمی‌دهد، اما حجم صدای خیلی بلندی دارد و از قابلیت پخش صدای استریو با وضوح بالا برخوردار است و در فضاهای بیرونی هم کیفیت صدای نسبتا رضایت‌بخشی دارد. البته برد صدای Square Box 2 مانند Mi Pocket Speaker 2 حول‌وحوش همان ۱۰ متر است. حدود ۸ ساعت هم ماندگاری شارژ دارد. به اضافه اینکه می‌توانید از روی خود اسپیکر به آهنگ بعدی یا قبلی بروید.
    • ورودی AUX: مجهز به جک صداست. اما پیشاپیش بدانید که در این مورد هم خبری از کابل AUX و همچنین کابل شارژ به‌همراه اسپیکر نیست.
    • نظرات مثبت خریداران: بیش از ۵۰ نفر از خریدارانِ این محصول در دیجی‌کالا خرید Square Box 2 را توصیه کرده‌اند. این مدل اسپیکر شیائومی در حال حاضر از سوی یک فروشنده و با قیمت حدود ۳۹۰ هزار تومان در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد. با توجه به نظرات مثبت اکثریت خریداران می‌توان گفت که این مینی‌اسپیکر در بازه قیمتی زیر ۵۰۰ هزار تومان از کیفیت عملکرد رضایت‌بخشی برخوردار است و احتمالا پشیمان‌تان نمی‌کند.

    نکات قابل‌تأمل

    مهم‌ترین نکته قابل‌تأملی که در نظرات خریداران توجه‌مان را جلب کرد زبان غیرقابل‌تغییر این محصول است. دقت داشته باشید که هم زبان خود اسپیکر و هم زبان دفترچه راهنمای همراه محصول چینی است. سخنگوی اسپیکر برای اتصال به دستگاه‌های بلوتوث و اعلام شارژ باقی‌مانده دستگاه چینی صحبت می‌کند. اما عده‌ای از خریداران عنوان کرده بودند این مدل اسپیکر شیائومی نسخه گلوبال هم دارد که به زبان انگلیسی است. اما گویا نسخه چینی و گلوبال این محصول از لحاظ ویژگی‌های فنی اندکی متفاوت‌اند. تا جایی که متوجه شدیم نسخه چینی به ورودی کارت حافظه مجهز است ولی نسخه گلوبال نه. البته نسخه چینی هم غیرقابل‌استفاده نیست. می‌توانید از ابزار ترجمه گوگل کمک بگیرید یا دفترچه انگلیسی این محصول را دانلود کنید.

    اسپیکر قابل حمل شیائومی

    این سه مدل در یک نگاه

    [table id=153 /] اغراق نیست اگر بگوییم تجربه خرید محصولات شیائومی می‌تواند نظرتان را نسبت به اجناس چینی تغییر دهد. درصورتی‌که از کاربران اسپیکرهای شیائومی هستید، باعث خوشحالی ماست که تجربه خریدتان را با «درجه» و سایر مخاطبان در میان بگذارید. [see_also]11610[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید