۴ دلیلی که شما را به خرید ترازوی شیائومی ترغیب می‌کند

۴ دلیلی که شما را به خرید ترازوی شیائومی ترغیب می‌کند
راهنمای مطالعه

    کافی است در تلاش برای لاغری باشید تا به فکر خرید یک ترازوی دیجیتال خانگی بیفتید. ترازوی هوشمند شیائومی یکی از پربازدیدترین ترازوهای وزن‌کشی در دیجی‌کالاست. بیش از ۴۰ نفر از خریداران هم خرید این محصول را پیشنهاد داده‌اند. در ادامه با «درجه» همراه باشید تا از مزایای خرید ترازوی شیائومی برایتان بگوییم.

    ۱. زیبا و خوش‌ترکیب

    خرید ترازوی شیائومی - زیبا و خوش‌ترکیب

    با خرید ترازوی شیائومی مدل XMTZC02HM نیازی نیست نگران کجا جادادنش باشید. این ترازو دارای ابعاد مربعیِ ۳۰×۳۰ سانتی‌متری با ضخامتی باریک در حد ۱٫۵ سانتی‌مترست. تازه درصورتی هم که همیشه گوشه اتاق‌تان بماند، به‌عنوان یک وسیله جلوی چشم شکل‌وشمایل خوش‌ترکیبی دارد. اتفاقا رنگ سفید مات این ترازو با هر دکوراسیونی راحت جور می‌شود!

    ۲. بسیار دقیق و سریع

    ترازوی شیائومی مدل XMTZC02HM به الکترودهایی از جنس استیل ۳۰۴ مجهزست که وزن بدن را سریع و دقیق اندازه‌گیری می‌کنند. برای شروع کافی است با پای برهنه، بدون کفش یا جوراب، روی ترازو بایستید. طوری که کف پاهایتان هر چهار الکترود را لمس کند. وزن شما سپس روی نمایشگر مخفی ترازو پدیدار می‌شود. بله؛ نمایشگر مخفی! چون تا زمانی که روی ترازو نایستید، هیچ اثری از نمایشگر نمی‌بینید.

    این ترازو قادرست از ۵ تا ۱۵۰ کیلوگرم را اندازه‌گیری کند. مقدار وزن را هم بسته به انتخاب شما با یکی از واحدهای کیلوگرم، پوند یا جین (واحد اندازه‌گیری وزن در چین که به‌اسم کاتی هم شناخته می‌شود) نشان خواهد داد. سطح رویی ترازو هم با روکش ضدسُر ایمن‌سازی شده است. اما باز هم وزن‌کشی با پاهای خیس ممنوع! فقط اگر احیانا حروف «OL» را روی نمایشگر ترازو دیدید، بدانید که وزن شما بیش از حداکثر قابل‌اندازه‌گیری برای دستگاه است.

    [related]7833[/related]

    ۳.  ۱۰ شاخص‌ سلامتی را می‌تواند برایتان محاسبه کند

    خرید ترازوی شیائومی - اندازه‌گیری ۱۰ شاخص‌ سلامتی

    این ترازو علاوه‌بر اندازه‌گیری وزن بدن قادرست با استفاده از فناوری ‌BIA (آنالیز امپدانس زیستی) ۹ شاخص سلامتی دیگر را هم اندازه‌گیری کند:

    • شاخص توده بدنی
    • میزان چربی
    • جرم عضلات
    • میزان آب
    • متابولیسم پایه
    • میزان چربی احشایی
    • جرم استخوان‌ها
    • تناسب‌اندام
    • امتیاز بدن

    اطلاعات فوق را باید روی اپلیکیشن ترازو ببینید (نمایشگر خود ترازو تنها وزن‌ را نشان می‌دهد). داده‌ها از طریق الکترودهایی که روی صفحه ترازو تعبیه شده‌اند حاصل می‌شوند. این الکترودها پالس ضعیفی را به درون بدن انتقال می‌دهند که ارزیابی شاخص‌ها را برای الگوریتم‌های دستگاه ممکن می‌کند. منتها دقت اندازه‌گیری‌ها نسبی است. اگر اندازه شاخص‌های نام‌برده را درمورد خودتان بدانید، راحت‌تر می‌توانید میزان دقت دستگاه را قضاوت کنید. اما یادتان باشد که این ترازو به‌هیچ‌وجه جایگزین چکاب پزشکی نیست.

    اگرچه اندازه شاخص‌ها ممکن است کاملا دقیق نباشد، خصوصا درمورد چربی‌ها، اما این اندازه‌ها بی‌فایده هم نیستند. برای مثال در یکی نقدوبررسی‌های این ترازو گفته شده بود که چون گویا دقت اندازه‌گیری‌ها در دفعات مختلف متغیر نیست، حداقل می‌توان این اندازه‌ها را معیاری برای ارزیابی سطح پیشرفت‌مان در نظر بگیریم و ببینیم که در عرض چند هفته یا چند ماه چقدر درمورد شاخص‌های مختلف بالا‌پایین داشته‌ایم. 

    ۴. اپلیکیشن کاربرپسندی دارد

    بهره‌مندی از امکانات کامل این ترازو جز با نصب اپلیکیشن MI Fit ممکن نیست. این اپلیکیشن را برای استفاده از سایر محصولات تندرستی‌محور شیائومی هم نیاز خواهید داشت. این اپلیکیشن روی هر دو سیستم‌عامل اندروید (نسخه ۴٫۴ و بالاتر) و iOS (نسخه ۸ و بالاتر) قابل‌نصب است. پس از نصب اپلیکیشن باید اطلاعاتی از قبیل جنسیت و سن‌تان را وارد کنید تا در ارزیابی شاخص‌ها لحاظ شوند. سپس با هر بار وزن‌کشی داده‌ها به‌طور خودکار از طریق بلوتوث (این ترازو به بلوتوث نسخه ۴ مجهزست) به اپلیکیشن انتقال می‌یابند. جالبی این اپلیکیشن در آن است که درمورد خود شاخص‌ها هم به شما اطلاعات می‌دهد و نکاتی را درخصوص بهبود هر شاخص با شما در میان می‌گذارد.

    جمع‌بندی خرید ترازوی شیائومی

    اگر به خرید ترازوی شیائومی مدل XMTZC02HM ترغیب شده‌اید، می‌توانید از طریق لینک زیر برای خرید این محصول اقدام کنید:

    در حال حاضر قیمت این محصول در دیجی‌کالا حدود ۶۵۰ هزار تومان است که برای ترازویی با مشخصات نام‌برده قیمت نه ارزان و نه گرانی است. ترازوی دیجیتال با قابلیت‌های کم‌وبیش مشابه زیر این قیمت یا بالاتر هم پیدا می‌شود. ولی درمجموع این ترازو، حتی اگر کاری به شاخص‌های سلامتی و استفاده از اپلیکیشن نداشته باشید، باز برای صرفا وزن‌کشی محصول خوبی است. ضمنا جا دارد اضافه کنیم نکته‌ای که درمورد دقت نسبی اندازه‌گیری‌ها گفتیم، تنها مختص این ترازو نیست. بلکه درمورد همه ترازوهای دیجیتالی که به فناوری BIA مجهزند صدق می‌کند.

    اشتراک‌گذاری این مطلب با رفقای باشگاهی‌تان را هم فراموش نکنید!

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    [see_also]2126[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید