۳ دلیل پشیمانی مشتریان از خرید نوکیا ۷ پلاس

۳ دلیل پشیمانی مشتریان از خرید نوکیا ۷ پلاس
راهنمای مطالعه

    گوشی نوکیا ۷ پلاس یکی از بهترین میان‌رده‌های نوکیا به حساب می‌آید که نه تنها از ویژگی‌های سخت‌افزاری بسیار خوبی بهره‌ می‌برد، بلکه با قیمت مقرون به صرفه خود یکی از بهترین گزینه‌های خرید بازار گوشی‌های میان‌‌رده است. اما دلایلی وجود دارند که شاید شما را از خرید این گوشی منصرف کند.

    جدا از ویژگی‌های کلیدی نوکیا ۷ پلاس که در مطلب قبلی به طور مفصل به آن اشاره شد، کاربران این محصول از بعضی مشکلات آن شکایت داشته‌اند که می‌تواند فکر خرید نوکیا ۷ پلاس را از ذهن شما خارج کند.

    در این مقاله می‌‌خواهیم به مهم‌ترین دلایلی بپردازیم که ممکن است شما را از خرید این گوشی منصرف کند. با «درجه» همراه باشید.

    ۱. نمایشگر با روشنایی و کنتراست اندک

    نمایشگر نوکیا ۷ پلاسهنوز خبری از نمایشگرهای اولد در میان‌رده‌های نوکیا نیست و اچ‌ام‌دی نوکیا ۷ پلاس را نیز با پنل IPS LCD روانه‌ بازار کرده است. رزولوشن نمایشگر ۶ اینچی این گوشی ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است؛ چنین رزولوشنی تراکم پیکسل قابل‌قبول ۴۰۲ پیکسل بر اینچ را به ارمغان می‌آورد.

    حداکثر روشنایی نمایشگر نوکیا ۷ پلاس به ۳۰۶ نیت می‌رسد که عددی متوسط برای یک گوشی میان‌رده در این بازه‌ قیمتی به حساب می‌آید. متاسفانه قابلیت تنظیمات مودهای رنگ در میان‌رده نوکیا وجود ندارد و منوی تنظیمات به موارد محدودی خلاصه می‌شود. البته روشنایی حداقل مناسب ۲.۱ نیتی در کنار ویژگی‌ «Night Light» تا حد زیادی استفاده از گوشی را در محیط‌های تاریک ممکن کرده است.

    به صورت کلی نمایشگر نوکیا ۷ پلاس برگ برنده‌ آن برای بازار میان‌رده‌ها نیست و گزینه‌های بهتری در این بازه قیمتی وجود دارد.

    ۲. عملکرد کمتر از حد انتظار دوربین در نور کم

    عملکرد دوربین نوکیا ۷ پلاسعکاسی در شب و نور کم به چالشی جدی در میان سازندگان گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است و نوکیا نیز از این قضیه مستثنی نیست. هر چند بعضی شرکت‌ها - به ویژه سامسونگ و هواوی - در جدیدترین گوشی‌های خود سعی کرده‌اند تا این قابلیت را بهبود ببخشند.

    نوکیا ۷ پلاس برای فوکوس کردن روی سوژه در نور کم، کمی کند عمل می‌کند و تصاویر ثبت شده نیز نویز قابل توجهی دارند. این موضوع هنگام عکاسی با دوربین دوم در این شرایط، بیش از پیش خودنمایی می‌کند و تصاویر بدست‌ آمده به سختی جزئیات قابل استفاده‌ای را به همراه دارند.

    ۳. خبری از اسپیکر استریو نیست

    اسپیکر نوکیا ۷ پلاسدر نوکیا ۷ پلاس همانند خیلی دیگر از گوشی‌های میان‌رده بازار خبری از اسپیکر استریو نیست و وظیفه‌ تولید صدا برعهده‌ اسپیکری تک‌کاناله در لبه‌ پایین دستگاه قرار دارد.

    در حالت کلی نمی‌توان عملکرد اسپیکر این گوشی میان‌رده را شگفت‌انگیز دانست؛ اما صدای خروجی آن شفاف و با نویز پایین است، ضمن این که بلندی صدا متوسط به نظر می‌رسد.

    البته خبر خوب این است که فنلاندی‌ها جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را نیز برای میان‌رده‌ زیبای خود در نظر گرفته‌اند؛ بنابراین علاوه‌بر هدفون موجود در جعبه، می‌توان به‌راحتی از نمونه‌های دیگر نیز استفاده کرد.

    جمع‌بندی

    نوکیا ۷ پلاسدر مجموع باید گفت نوکیا ۷ پلاس یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار در بازه قیمتی حدود ۳ میلیون تومان به حساب می‌آید که انتظارات شما را از خرید آن برآورده می‌کند. پردازنده مناسب برای انجام کارهای روزمره، سیستم‌عامل روان و به‌روز و از همه مهم‌تر دوربین دوتایی بسیار با کیفیت با امکان گرفتن عکس‌های بوکه از جمله نقاط مثبت این گوشی به حساب می‌آیند. اما نباید فراموش کرد در کنار همه این قابلیت‌ها و ویژگی‌های خوب، نقطه ضعف‌هایی نیز وجود دارد که شاید به مذاق برخی کاربران خوش نیاید. با این حال اگر با معدود مشکلات آن کنار می‌آیید، می‌توانید با خیال راحت تا چند سال از آن استفاده کنید. نظر شما در رابطه با خرید نوکیا ۷ پلاس چیست؟ آیا تجربه استفاده از آن را داشته‌اید؟

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید