۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید آنر ویو ۲۰

۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید آنر ویو ۲۰
راهنمای مطالعه

    برخورداری از پردازنده کایرین ۹۸۰، در کنار حداقل ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی والبته قیمتی مقرون به صرفه، باعث شده تا خرید آنر ویو ۲۰ ارزش بالایی داشته باشد.

    آنر در کنار هواوی موبایل، زیرمجموعه‌ای از گروه بزرگ هواوی محسوب می‌شود؛ از‌این‌رو، می‌توان شباهت‌های بسیاری در محصولات آن‌ها یافت. ویو ۲۰، جدیدترین پرچمدار آنر، با ویژگی‌هایی نظیر نمایشگر تمام‌صفحه، بدنه‌ شیشه‌ای براق با الگوی خاص، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مجهز به حسگر سه‌بعدی TOF و البته پردازنده‌ قدرتمند کایرین ۹۸۰، تمام‌عیارترین محصولی به‌شمار می‌آید که چینی‌ها روانه‌ بازار کرده‌اند.

    اما آیا مشخصات یاد شده در کنار برچسب قیمتی حدودا ۶ میلیون تومانی آنر ویو ۲۰ می‌تواند نظر کاربران را به این گوشی هوشمند جلب کند؟ با درجه همراه باشید.

    ۱. طراحی زیبا و مثال‌زدنی

    طراحی آنر ویو ۲۰از بریدگی قطره‌ای‌شکل گرفته تا استفاده از سازوکار کشویی یا دوربین پاپ‌آپ و ایجاد روزنه‌ دوربین سلفی درون صفحه‌نمایش، همگی ایده‌هایی هستند که طی مدت اخیر روی گوشی‌های مختلف اجرا شده‌اند. بااین‌حال، به‌‌نظر می‌رسد ایجاد حفره‌ درون نمایشگر، ترند سال ۲۰۱۹ خواهد بود. آنر سابقه‌ به‌کارگیری تمام راهکارهای یادشده را در گوشی‌های خود دارد و پرچمدار جدیدش را با روزنه‌ای در گوشه‌ سمت چپ صفحه‌نمایش عرضه کرده است. روزنه‌ دوربین سلفی ویو ۲۰ با قطری ۴.۵ میلی‌متری در گوشه‌ سمت چپ نمایشگر جای دارد.

    جذابیت آنر ویو ۲۰ در پشت بدنه بیشتر هم می‌شود. برخلاف دیگر موبایل‌های شیشه‌ای، آنر سلیقه به خرج داده و تکنیک خاصی به نام Aurora Nanotexture را برای نورپردازی به کار گرفته است، به گونه‌ای که با جابه‌جایی گوشی زیر نور، آبشاری از حرف V در برابر چشمان شما به حرکت در می‌آید. زیبایی این الگو در رنگ‌های آبی و قرمز فانتوم به اوج می‌رسد و به راحتی می‌تواند آنر ویو ۲۰ را از دیگر گوشی‌های بازار متمایز کند.

    ۲. عملکرد سریع دستگاه و رابط کاربری روان

    عملکرد آنر ویو ۲۰آنر ویو ۲۰ همانند سری میت ۲۰ هواوی به اولین چیپست ۷ نانومتری دنیای موبایل یعنی Kirin 980 مجهز شده و با ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی وارد بازارمی‌شود. این تراشه قدرتمند از ۲ هسته Cortex A76 با فرکانس ۲.۶۰ گیگاهرتز برای عملکرد توربو در بازه‌های زمانی کوتاه، ۲ هسته‌ Cortex A76 با فرکانس ۱.۹۲ گیگاهرتز برای کاربری‌های سنگین طی بازه‌های طولانی‌تر و درنهایت، ۴ هسته‌ کم‌مصرف Cortex A55 با فرکانس ۱.۸۰ گیگاهرتز برای پردازش‌های روزمره استفاده می‌کند.

    کایرین ۹۸۰ درکنار CPU قدرتمندش، واحد پردازش گرافیکی Mali G76 با ده هسته پردازشی را نیز می‌بیند. در ویو ۲۰ شاهد قابلیت GPU Turbo 2.0 هستیم که تعداد محدودی از بازی‌ها را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌کند، ولی مهم‌تر از آن سیستم خنک‌سازی پیشرفته با لوله‌های حرارتی است که حتی در زمان پردازش‌های سنگین و بازی‌های طولانی هم گوشی را خنک نگه می‌دارد.

    ۳. دوربین توانمند

    دوربین آنر ویو ۲۰

    شاخص‌ترین ویژگی‌ ویو ۲۰ که اتفاقا آنر نیز مانور بسیاری روی آن دارد، به دوربین آن برمی‌گردد. برخلاف اغلب گوشی‌های موجود در بازار، آنر ویو ۲۰ از دوربین دوگانه یا سه‌گانه با فواصل کانونی متفاوت برای زوم اپتیکال، خلق تصاویر پرتره یا گرفتن عکس‌های واید بهره نمی‌برد و درعوض، کنار دوربین ۴۸ مگاپیکسلی‌اش حسگر TOF را می‌بیند.

    دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 از فناوری pixel binning بهره می‌برد تا با ترکیب هر چهار پیکسل، تصویر ۱۲ مگاپیکسلی باکیفیت‌تری را تولید کند. حسگر TOF هم از نور فروسرخ برای اسکن سه بعدی محیط، اجسام مختلف و همچنین تشخیص سوژه‌های انسانی در قاب تصویر استفاده می‌کند.

    تصاویر ثبت شده با آنر ویو ۲۰ جزئیات و رنگ‌های بسیار خوبی دارند و گستره دینامیکی آن‌ها نیز در سطح مطلوبی قرار می‌گیرد. ضمنا پرچمدار جدید آنر دارای حالت صحنه AI است که با کمک هوش مصنوعی سوژه را تشخیص و تنظیمات متناسب با آن را به صورت خودکار اعمال می‌کند.

    آنر ویو ۲۰ برای ثبت تصاویر سلفی به حسگری ۲۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 متکی است که درون حفره داخل نمایشگر قرار دارد. کیفیت تصاویر خوب است و دوربین در مدیریت شرایط کم‌نور به خوبی عمل می‌کند. پرچمدار آنر در حالت عکاسی سلفی نیز همانند دوربین اصلی افکت بوکه را ارائه می‌دهد.

    ۴. شارژدهی طولانی‌مدت باتری

    شارژدهی آنر ویو ۲۰باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده در آنر ویو ۲۰ خیال شما را بابت شارژدهی گوشی راحت می‌کند. به ‌لطف این باتری حجیم و پردازنده‌ بهینه کایرین ۹۸۰، در کاربری‌های روزمره شامل وب‌گردی، عکاسی گاه‌گدار، استریم طولانی موسیقی، تماشای ویدئو و اجرای کوتاه بازی، ویو ۲۰ می‌تواند بیش از یک روز و حتی نزدیک دو روز نیز شما را همراهی کند.

    آنر ویو ۲۰ به فناوری شارژ سریع مجهز است و آنر خوشبختانه شارژر ۲۲.۵ واتی را درون جعبه آنر ویو ۲۰ قرار داده است. با این شارژر و البته کابل مخصوص، می‌توانید گوشی را طی ۳۰ دقیقه تا ۵۹ درصد و طی ۸۰ دقیقه به طور کامل پر کنید.

    ۵. قیمتی مقرون به صرفه و رقابتی

    چینی‌ها با پرچمداران اقتصادی خود بر خلاف شرکت‌های بزرگی همچون اپل و سامسونگ، سعی در روایت داستان متفاوتی دارند. آن‌ها با عرضه‌ محصولاتی همچون شیائومی می ۹ در بازه‌های قیمت حدود ۵۰۰ دلار، از بسیاری جنبه‌ها تجربه‌‌ای هم‌سطح با گوشی‌های گران‌قیمت را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورند.

    همین برچسب قیمتی فوق‌العاده آنر ویو ۲۰ باعث شده است تا با وجود اشکالاتی که ممکن است داشته باشد، ارزش خرید آن بسیار بالا رود. نسخه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با ۸ گیگابایت رم این گوشی درحال‌حاضر با قیمت حدودا ۶ میلیون تومان در بازار کشورمان قابل خریداری است.

    جمع‌بندی خرید آنر ویو ۲۰

    آنر ویو ۲۰ آنر ویو ۲۰ را می‌توان بهترین گوشی ساخت آنر تا به امروز دانست؛ محصولی که با قیمت مناسب و ویژگی‌های متمایز، پرچمداران حال حاضر دنیای موبایل را به راحتی به چالش می‌کشد. در این گوشی برای اولین بار شاهد نورپردازی هدفمند و چشم‌نواز بدنه شیشه‌ای هستیم، ضمن این که ناچ عجیب و غریب هم جای خودش را به حفره‌ای داده که تحملش ساده‌تر است. در مجموع اگر به دنبال خرید پرچمداری هستید که بهترین امکانات را در ازای پرداخت هزینه‌ای معقول به شما ارائه دهد، خرید ویو ۲۰ دقیقا همان چیزی است که به دنبالش هستید. نظر شما در رابطه با خرید آنر ویو ۲۰ چیست؟ آیا قصد خرید آن را دارید؟

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید