خرید کارواش خانگی؛ پرفروش‌ترین انواع کارواش خانگی در بازار ایران کدامند؟

خرید کارواش خانگی؛ پرفروش‌ترین انواع کارواش خانگی در بازار ایران کدامند؟
راهنمای مطالعه

    اگر شما هم روی تمیزی ماشین‌تان حساس هستید، لابد فکر خرید کارواش خانگی وسوسه‌تان می‌کند. در این مطلب می‌خواهیم چند تا از پرفروش‌ترین مدل‌های کارواش خانگی را بررسی کاملی بکنیم تا خرید کارواش برایتان ساده‌تر شود.

    ماشین‌تان هر چه باشد، باید از تمیزی برق بزند! ماشین گران‌قیمتی که زیر لایه‌ای از خاک و لکه دفن شده، چه جذابیتی دارد؟ از طرفی در این شلوغی روزمرگی‌، وقت پیدا کردن و رفتن به کارواش عمومی کار راحتی نیست. با خرید کارواش خانگی، دیگر احتیاجی به بیرون رفتن از خانه ندارید. کارواش خانگی همان وسیله‌‌ جمع‌وجور و قابل‌حملی‌ است که با فشار آب گل و لکه‌های روی ماشین را پاک می‌کند.

    خلاصه یک بار هزینه می‌کنید و هر بار با خیال آسوده ماشین‌تان را برق می‌اندازید. هرچه باشد شستن ماشین از منتظر ماندن در کارواش سر خیابان لذت بیشتری دارد. نکته جذاب دیگری که باید مدنظر داشته باشید، کاربردهای مختلف این ابزار است، چراکه برای شستن موتور، دوچرخه و البته محیط خانه مثل پارکینگ، در ورودی و پیاده‌رو هم به‌کار می‌رود.

    کارواش خانگی در اندازه‌، رنگ و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود. پیشنهاد ما نوع برقی آن است که از بنزین بی‌نیاز باشد و به محیط‌زیست هم صدمه نزند. برویم سراغ پرفروش‌ها! قیمت‌ها در پاییز ۱۳۹۸ نوشته شده‌اند.

    ۱- کارواش اکتیو مدل AC20100خرید کارواش اکتیو

    شاید در نگاه اول به‌نظر برسد فقط قیمت رقابتی این دستگاه مشتریان را جذب کرده، اما با دیدن نظر کاربران و مشخصات فنی خواهید دید که از نظر کیفیت هم کارواش قابل‌قبولی‌ست. این مدل در فهرست‌های محبوب‌ترین، پربازدیدترین و پرفروش‌ترین دیجی کالا، جزو دو مدل برتر به‌حساب می‌آید.

    توان کارواش اکتیو که در هند تولید می‌شود، ۱۴۰۰ وات و وزنش زیر ۶ کیلوگرم است. ظاهرا جابه‌جا کردن این دستگاه با وزن کمی که دارد کار راحتی‌ست، ضمن این‌که از دسته و چرخ‌های زیرش هم کمک می‌گیرید. قدرت فشار آب ۱۰۰ بار و بیشترین دبی آب در هر دقیقه ۵/۵ لیتر است، پس از لحاظ مصرف آب وسیله‌ به‌صرفه‌ای‌ به‌حساب می‌آید.

    طول شلنگ کارواش یکی از نکته‌های مهمی‌ست که موقع مصرف می‌تواند باعث دردسر شود. اکتیو شلنگ ۵ متری فشار قوی دارد و از این جهت خیال‌تان آسوده می‌شود.

    اگر به آب گرم برای شست‌وشو نیاز دارید، باید دمای آب ورودی را تا حدود ۴۰ درجه تنظیم کنید، این دستگاه خودش قابلیت گرم کردن آب را ندارد.

    فیلتر و کوپلینگ این ابزار، کار وصل کردن آن به ورودی آب را آسان می‌کند. لنس یعنی بخش انتهایی لوله خروجی، قابل‌تنظیم است و دکمه روشن و خاموش دستگاه چرخشی‌ست. همین امکانات است که استفاده از یک وسیله را راحت می‌کند.

    کاربران این وسیله اشاره کرده‌اند که باتوجه به زغالی بودن موتور کارواش اکتیو، بهتر است مراقب داغ شدنش باشید و اگر داغ شد، به آن زمان برای خنک شدن بدهید. بیشتر کاربران آن‌را دستگاه باکیفیت و پرقدرتی ارزیابی کرده‌اند و ارزش آن‌را نسبت به قیمت خریدش بالا می‌دانند. این ابزار گارانتی ۱۲ ماهه دارد و قیمتش ۹۷۳ هزار تومان است.

    کارواش خانگی اکتیو

    ۲- کارواش  کرشر مدل K2compactخرید کارواش کرشر

    این برند آلمانی طرفداران خودش را در دنیا دارد و دامنه قیمت کارواش‌های آن متنوع است. بنابراین، با هر بودجه‌ای که داشته باشید، می‌توانید مدل مدنظرتان را پیدا کنید. مدل K2 compact یکی از مدل‌های پرفروش و محبوب است که درمقایسه با رقبا قیمت مناسبی دارد.

    وزن این دستگاه ۴ کیلوگرم است که در نوع خودش سبک ارزیابی می‌شود، البته از نوع ایستاده است و زیرش چرخ ندارد. دسته بالایی کارواش از جنس پلاستیک باکیفیت طراحی شده و مشکلی برای جابه‌جایی آن ندارید.

    توان موتور زغالی آن هزار و ۴۰۰ وات است. قدرت فشار آب این ابزار ۱۱۰ بار است که  برای شستن ماشین کافی به‌نظر می‌رسد. طول شلنگ چهار متری آن قابل دفاع نیست، اما کیفیت ساخت و طراحی آن جبران می‌کند. در بسته‌بندی را که باز کنید، دو مدل لنس و یک تفنگی می‌بینید.

    با این دستگاه می‌توانید از آب ۴۰ درجه استفاده کنید. درمجموع به‌نظر می‌رسد این کالا نسبت به قیمتش ارزش خرید دارد. کیفیتش قابل‌قبول است و باوجود کاستی‌هایی مثل نداشتن چرخ و کوتاه بودن شلنگ، باز هم خریداران را راضی نگه داشته است. قیمت این دستگاه یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان است.

    کارواش کرشر

    ۳- کارواش هیوندای مدل HP1526-PWخرید کارواش هیوندای

    اگر بخواهید کارواش خانگی بخرید و مدل خاصی هم مد نظر نداشته باشید، یک راه این است که به‌سراغ برند شناخته شده بروید، نیم‌نگاهی به مدت گارانتی داشته باشید و نظر کاربران را هم ببینید. باتوجه به این سه عامل، کارواش هیوندای شایسته‌ حضور در فهرست پرفروش‌ترین‌هاست.

    موتور آن هزار و ۵۰۰ وات است و در هر دقیقه می‌تواند ۶/۶ لیتر آب به ماشین شما بپاشد. قدرت فشار آب خروجی کارواش هیوندای ۱۲۰ بار است که خوب به‌نظر می‌رسد. وزن این دستگاه حدود ۶ کیلوگرم است، اما روی چرخ‌های زیر آن می‌توانید حساب باز کنید. دسته‌ پلاستیکی راحتی هم برای جابه‌جایی دارد.

    طول شلنگ آن قابل‌قبول است، یعنی پنج متر. در جعبه‌ این مدل کارواش سه تا لنس مختلف، تفنگی، سوزن تمیزکننده نازل، مخزن شوینده و رابط اتصال به آن ورودی و خروجی هم پیدا می‌شود. این کارواش گارانتی یک ساله هیوندای را دارد.

    از تجربه کاربران می‌شود فهمید که قطعات یدکی این دستگاه در نمایندگی‌های همه‌ شهرها به‌فروش می‌رسد. این نکته برای خریدار مهم است، چراکه قرار نیست با خراب شدن احتمالی هر کدام از قطعه‌ها دستگاه را دور بیندازید. کیفیت کلی دستگاه خوب است و شست‌وشو با آن راضی‌کننده خواهد بود. قیمتی که برای خرید این کارواش می‌پردازید، یک میلیون و ۷۵۵ هزار تومان است.

    کارواش هیوندای

    جمع‌بندیخرید کارواش خانگی

    میان برندهای کارواش موجود در بازار، مدل‌های باکیفیت اما بسیار گران‌تری دیده می‌شود. اما بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند با بودجه کمتری کارواش خانگی بخرند و ما هم مدل‌هایی را انتخاب کردیم که قیمت پایین‌تری داشتند. این سه مدل، جزو پرفروش‌ترین‌ کارواش‌ها هستند و بارخوردهای نسبتا خوبی از کاربران گرفته‌اند. کارواش اکتیو مدل AC20100 ارزان، راضی‌کننده و به‌صرفه است. کرشر مدل K2 compact به برند معروفش می‌نازد. دستگاه باکیفیتی‌ست، اما ممکن است درصورت خرابی، برای پیدا کردن قطعه یدکی دردسر درست کند. کارواش هیوندای مدل HP1526-PW خدمات پشتیبانی بهتر و قدرت موتور بالاتری دارد. شما چه مدلی را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ [see_also]3021[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید