۳ دلیل رضایت مشتریان از خرید گلکسی A60 سامسونگ

۳ دلیل رضایت مشتریان از خرید گلکسی A60 سامسونگ
راهنمای مطالعه

    گوشی سامسونگ گلکسی A60 یکی از گوشی‌های میان‌رده، اما با کیفیت شرکت سامسونگ محسوب می‌شود که در اوایل سال ۲۰۱۹، به همراه دیگر گوشی‌های میان‌رده این شرکت راهی بازار شد. این گوشی محبوب که جانشین گلکسی A50 محسوب می‌شود، از ویژگی‌های سخت‌افزاری خوبی بهره‌ می‌برد و از نظر ظاهری نیز به شکل خلاقانه و چشم‌نوازی طراحی شده است. در همین راستا تصمیم گرفتیم در این مقاله به ۳ دلیل که ممکن است شما را به خرید گوشی سامسونگ گلکسی A60 ترغیب کند، اشاره کنیم.

    توجه داشته باشید که نکات مثبت ذکر شده با توجه به بازخورد کاربران به ثبت رسیده بنابراین در استفاده روزمره متوجه آن‌ها خواهید شد.

    ۱. طراحی ظاهری مطلوب

    گلکسی A60

    طراحی هر گوشی جزء مهم ترین بخش‌های آن به شمار می‌آید؛ جنس بدنه و سبک طراحی گوشی باید مطابق میل و سلیقه شما باشد چرا که از عواملی است که هر لحظه در معرض دید شما قرار می‌گیرد. خوشبختانه سامسونگ نیز کیفیت بالای گوشی‌های خود را در طراحی ظاهری همواره در طی سالیان به خوبی به رخ کشیده است و این مسئله در گلکسی A60 نیز به وضوح دیده می‌شود.

    با مشاهده نمای پشتی گلکسی A60، می‌توان دریافت که در ساخت بدنه‌ آن مانند گلکسی A50 از پلاستیک استفاده شده اما طراحی پنل پشتی کمی زیباتر از سری قبل یعنی گلکسی A50 است. همچنین سه دوربین به صورت عمودی به زیبایی در گوشه سمت چپ گوشی قرار گرفته‌اند.

    بدنه پلاستیکی این گوشی شاید برای برخی‌ها ناخوشایند باشد، اما باعث شده گوشی با اندازه ۶.۳ اینچ، وزن کمتری داشته باشد. نکته‌ای که این گوشی را خاص تر از دیگر پرچم‌داران سامسونگ می‌کند، طراحی مشابه با پرچم‌داران سری گلکسی اس ۱۰ است! به این صورت که دوربین سلفی دیگر به صورت قطره‌ای طراحی نشده و به صورت نقطه‌ای در بخش کناری نمایشگر تعبیه شده است.

    [related]14824[/related]

    ۲. قدرت خوب سخت‌افزاری گلکسی A60

    گلکسی A60

    گلکسی A60 از یک پردازنده میان‌رده ساخت کوالکام یعنی اسنپدراگون 675 بهره می‌برد مجهز به هشت هسته سخت‌افزاری است و در کنار ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، به راحتی پاسخ‌گوی نیازهای عادی و معمولی کاربران خواهد بود.

    با در نظر گرفتن سخت افزار قدرتمند به کار رفته در این گوشی، می‌توان در اجرای بازی‌های سنگین نیز تا حدودی روی آن حساب باز کرد. اما مسلما نباید انتظار عملکردی مشابه با پرچم‌داران را از این گوشی داشت.

    با این اوصاف، گلکسی A60 در زمینه سخت‌افزار بسیار امیدوارکننده ظاهر شده و در محدوده قیمتی خود، یکی از بهترین‌ انتخاب‌ها به شمار می‌رود.

    ۳. دوربین قابل قبول گوشی گلکسی A60

    گلکسی A60

    گوشی گلکسی A60 دارای دوربین سه‌گانه است که لنز اصلی آن سنسوری به بزرگی ۳۲ مگاپیکسل دارد و با دو دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان همراهی می‌شود.

    دوربین فوق عریض این گوشی قادر است تصاویری با زاویه دید ۱۲۳ درجه را ثبت کند و دوربین اصلی آن نیز از قابلیت فوکوس خودکار بهره می‌برد که این امر باعث می‌شود هنگام ثبت تصاویر، لرزش‌های کم دست کاربران باعث افت کیفیت تصاویر نشود.

    برخی‌ها معتقدند دوربین گوشی گلکسی A60 با دوربین گلکسی A70 تفاوت چندانی ندارد و تقریبا همان کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد. پس اگر برای خرید گوشی میان‌رده، کیفیت دوربین مد نظر شماست، می‌توانید روی گلکسی A60 حساب باز کنید.

    جمع بندی

    در مجموع باید گفت گلکسی A60 یکی از گوشی‌های خوب، قدرتمند، زیبا و منحصر بفرد بازار گوشی‌های میان‌رده محسوب می‌شود که با ارائه‌ قابلیت‌های متنوع می‌تواند رضایت و توجه کاربران را به خود جلب کند. قابلیت‌هایی چون طراحی ظاهری منحصر به فرد، پردازنده قدرتمند و کیفیت رضایت‌بخش دوربین از عواملی‌اند که این گوشی را از بسیاری از رقبای هم‌رده خود متمایز کرده و کاربر را به خرید این محصول ترغیب می‌کند. شما از خرید این گوشی چه تجربه‌ای داشته‌اید. ممنون می‌شویم در این باره برای ما بنویسید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید