پرفروش‌ترین نیم‌بوت‌های مردانه بازار ایران

پرفروش‌ترین نیم‌بوت‌های مردانه بازار ایران
راهنمای مطالعه

    از نظر من آدم‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ عشاق لباس‌های زمستانی و طرفداران صندل و لباس‌های نازک که عاشق استایل تابستانی‌اند. در هر دسته‌ای از این افراد که قرار می‌گیرید، خواندن مقاله خرید نیم بوت مردانه برایتان مفید خواهد بود. چون زمستان، برف و باران که دیگر علاقه و بی‌علاقگی نمی‌شناسد. برای قدم زدن در برف و باران و البته داشتن یک تیپ عالی باید حواستان به خرید نیم‌ بوت‌های شیک و خوش‌جنس باشد. در این مقاله از خرید نیم بوت مردانه، پرفروش‌ترین مدل‌های شیک بازار را معرفی کرده‌ایم.

    کی چی می‌خره؟

    در این مطلب نمی‌خواهیم از مُد و مدل‌های تازهٔ نیم بوت مردانه بگوییم بلکه به سراغ مدل‌هایی از بازار رفته‌ایم که پرفروش و پرطرفدارند. برای خرید نیم بوت مردانه مناسب به سراغ نظرات مشتریان بازار ایرانی رفته‌ایم و با بررسی نظراتشان در سایت‌های ایرانی مانند دیجی‌کالا چرخی زده‌ایم تا ببینیم که چه نیم‌بوت‌هایی در این فصل‌های سرد پاییزی و زمستانی، بیشتر فروش رفته‌اند. در این فهرست، نیم‌بوت‌های پرفروش مردانه بازار ایران به ترتیب از بیشترین قیمت به کمترین مرتب شده‌اند.

    ۹. نیم بوت مردانه مدل CABANI-SA-AS

    خرید نیم بوت مردانه

    اگر از چرم‌دوستانی باشید که فکر می‌کنند چرم، شیک‌ترین و مناسب‌ترین جنس برای پوشیدن در هر فصل است، احتمال بالای ۸۰ درصد از این مدل نیم بوت خوشتان می‌آید. جنس این نیم بوت از چرم طبیعی است و با بند بسته می‌شود. ویژگی جالب‌توجه آن، ترکیبی بودن است.

    البته بهتر است بگوییم تلفیقی. چون «ترکیبی»، این روزها چندان معنای جالبی متبادر نمی‌کند. بله! این نیم بوت مردانه، تلفیقی است از مدل‌های سنتی و طراحی‌های اسپورت و غیررسمی. پس دل دوستانِ طرفدار مدل‌های کلاسیک و همچنین عزیزان اسپورت‌دوست را به دست می‌آورد.

    ویژگی‌ها و مشخصات

    نیم بوت کابانی، ضدبو و ضدعرق طراحی شده است. باوجود کفی مناسب و مدل راحت آن برای پیاده‌روی، می‌توانید ساعت‌های طولانی روی برگ‌های زرد و مسیرهای برفی زمستانی راه بروید و با هدفونی در گوش به آهنگ «زمستون... تن عریون باغچه زیر بارون» گوش بدهید.

    برای نگهداری از نیم بوت چرمتان از واکس‌های جامدی استفاده کنید که در قوطی‌های فلزی به فروش می‌رسند. مواظبت از چرم باعث می‌شود تا شکیل‌تر به نظر برسد  و بیشتر برایتان کار کند.

    قیمت و نظرات خریداران قبلی

    کاربران درباره این نیم‌بوت نظرات مفیدی برای بقیه نوشته‌اند. مثلا ضمن اینکه بیشتر خریداران قبلی از ظاهر و راحتی کفش و البته شیک بودن آن تعریف کرده‌اند، نکته مهمی را هم به ما گوشزد می‌کنند؛ ظاهرا سایزبندی کفش کمی با مدل‌های معمول بازار فرق دارد و برای اینکه چنین کالایی را در فروشگاه یا به صورت آنلاین خریداری کنید باید حواستان به اندازه‌ای باشد که سفارش می‌دهید و می‌خرید.

    چون سایزبندی‌ نیم بوت مذکور با سایزبندی همیشگی‌تان مشابه نیست. در واقع، قالب این کفش بزرگ‌تر از سایزبندی نرمال است و مثلا اگر سایز پایتان ۴۲ است، ظاهرا باید خرید سایز ۴۰ را در نظر بگیرید. اگر قصد خرید نیم بوت مردانه چرمی فوق را دارید باید حدود ۵۰۰ هزار تومان هزینه کنید. اگر این مبلغ را برای یک نیم بوت خوش‌دوخت چرمی مناسب می‌دانید که هیچ اما اگر برایتان گران است یا فکر می‌کنید که به صرفه نیست، گزینه‌های دیگر فهرستمان را هم ببینید.

    مشاهده این محصول

    ۸.نیم بوت مردانه مدل ZI-AS

    خرید نیم بوت مردانه

    برای چرم‌دوستان، مدل دیگری از نیم بوت را هم در این فهرست داریم. این نیم بوت، حالت کلاسیکی دارد و با این وجود در ترکیب با تیپ اسپورت و نیمه‌رسمی هم جذاب خواهد شد. رویه نیم بوت، چرم طبیعی شِبروست. ویژگی مثبت آن، ضدبو و ضدعرق بودن است و اگر طرفدار بند نیستید، وجود زیپ در کنار نیم بوت برایتان خوشایند خواهد بود.

    ویژگی‌ها و مشخصات

    ترکیب رنگ قهوه‌ای کم‌رنگ این مدل با رنگ‌های متنوع لباس هم بسیار شیک می‌شود. مثلا پوشیدن این کفش را با یک شلوار جین در نظر بگیرید؛‌ خوب است، نه؟ حالا در سِتی دیگر، آن را با یک شلوار کتان مشکی یا سورمه‌ای رسمی تصور کنید؛ باز هم خوب است. برای نگهداری از نیم بوت چرمتان باید از واکس‌های جامد موجود در قوطی‌های فلزی استفاده کنید. مراقب باشید که کفش را تمیز و واکس‌خورده نگه دارید تا خشک نشود و رویه آن نشکند.

    قیمت و نظرات خریداران قبلی

    قیمت این کفش تقریبا بالاست. برای خرید نیم بوت مردانه مذکور، باید حدود ۵۰۰ هزار تومان خرج کنید. با مراجعه به نظرات خریداران قبلی، متوجه می‌شوید که این مدل هم سایزبندی استانداردی ندارد. یعنی با تعریف‌ها و ذهنیت‌های رایجی که از سایز ۴۰،۴۲ و... دارید، خرید کفشی به اندازه مناسب پاهایتان مقدور نیست. پس به این مورد در خرید نیم بوت فوق دقت داشته باشید. به ویژه، رعایت چنین نکاتی در زمان خرید اینترنتی به کارتان می‌آید.

    نکته دیگری که نباید از یاد ببرید، این است که نیم بوت مدل ZI-AS بیشتر برای موقعیت‌های رسمی مناسب است و به خاطر اینکه کفی آن کمی لیز است، نمی‌توانید روی آن برای قدم زدن روی برف و معابر خیس حساب کنید.

    مشاهده این محصول

    ۷.نیم بوت مردانه مدل TIM-KH

    خرید نیم بوت مردانه

    خب! کمربندها را ببندید که به سمت خرید نیم بوت مردانه با قیمت‌های مقرون‌‌به‌‌صرفه‌تر در حرکتیم. جنس رویه این نیم بوت هم از چرم است اما کف زیرین آن را با موادی مصنوعی موسوم به ترموپلاستیک ساخته‌اند. این نیم بوت، به نوعی نیم‌بوتی طبی حساب می‌شود. چون علاوه بر اینکه نرم و راحت است، یک ضربه‌گیر پاشنه پا هم دارد و مجهز به کفی طبی است. مدل شیک و رنگ نیم بوت مدل TIM-KH هم جان می‌دهد برای استایل‌های اسپورت و غیررسمی.

    ویژگی‌ها و مشخصات

    خرید نیم بوت مردانه

    اگر از این مدل نیم بوت، خوشتان آمده است، حتما قبل از خرید به جنس رویه آن در تصاویر دقت کنید. جنس رویه این مدل از نیم‌ بوت‌ها را نمی‌شود با یک واکس زدن ساده، تمیز کرد. پس اگر روی این موضوع، حساس هستید در خریدتان دقت کافی داشته باشید. نیم بوت TIM-KH را می‌توانید در دو رنگ کرم و طوسی خریداری کنید. انتخاب با شماست!

    قیمت و نظرات خریداران قبلی

    خرید نیم بوت مردانه TIM-KH با مبلغ حدودی ۳۰۰ هزار تومان در دسته پیشنهاداتی از این فهرست با قیمت میانه قرار می‌گیرد. در خرید به این نکته توجه کنید که قالب‌های این کفش بزرگ است و شاید مثل گزینه‌های دیگری که در بالا پیشنهاد شد، برای خرید نیم بوت مردانه TIM-KH هم نباید سایز همیشگی پایتان را در نظر بگیرید.

    مشاهده این محصول

    [related]2547[/related]

    ۶. نیم بوت مردانه کد 110

    خرید نیم بوت مردانه

    این نیم بوت مردانه هم از کالاهای ساخت ایران و از جنس چرم است. مدل آن کاملا کلاسیک حساب می‌شود و از نیم بوت‌هایی برایتان خواهد بود که اگر خوب نگهداری شود، سال‌ها کار می‌کند و مدلش هم قدیمی نمی‌شود. دوست‌داران کفش‌های بندی از این مدل استقبال خواهند کرد. رنگ آن هم که مشکی است و تقریبا با  همه لباس‌ها کاملا هماهنگ خواهد بود.

    ویژگی‌ها و مشخصات

    اگر به قیمت این کالا نگاه کنید، متوجه می‌شوید که با یک نیم بوت چرم درجه یک سر و کار ندارید. پس حواستان باشد که نمی‌توان از این نیم‌ بوت انتظار داشت که چرمی نرم و به شدت خوشبو داشته باشد. اما جنسش، خشک و آزاردهنده و با بوی نامطبوع هم نیست. سایزبندی این مدل نیم بوت، نسبت به گزینه‌های دیگری که در فهرست مطرح شد، مناسب و دقیق است و دیگر برای کشف اندازه مناسبتان نیازی به نگرانی وجود ندارد.

    قیمت و نظرات خریداران قبلی

    همان‌طور که گفته شد، قیمت این نیم بوت در دسته نیم بوت‌های مناسب قرار می‌گیرد. برای خرید آن باید حدود ۲۷۰ هزار تومان هزینه کنید. خریداران قبلی نیم بوت مردانه کد ۱۱۰ معتقدند که پوشیدن این کفش کمی زمان‌بر است. پس اگر از آن آقایانی هستید که عجله دارند و علاقه‌ای به صرف زمان برای پوشیدن و درآوردن کفش‌ها ندارند باید دور این کالا را خط بکشید. اگر هم که صبور و باحوصله هستید و فرصت کافی برای پوشیدن و درآوردن کفش‌ها در هر بار خروج و ورود دارید که این مدل برایتان مناسب خواهد بود.

    مشاهده این محصول

    ۵.نیم بوت مردانه آلن شوز کد 4642

    خرید نیم بوت مردانه

    نیم بوت آلن شوز از چرم مصنوعی درست شده است و به همین خاطر در گروه نیم بوت‌های ارزان‌تر قرار می‌گیرد. این محصول ایرانی هم بیشتر مناسب تیپ‌های رسمی و کلاسیک است اما به نظر می‌آید که به حالت نیمه‌رسمی هم می‌توان آن را با یک شلوار جین یا کتان هماهنگ کرد.

    ویژگی‌ها و مشخصات

    متأسفانه، خرید نیم بوت مردانه آلن شوز هم باید با دقت زیادی از نقطه‌نظر اندازه و سایز همراه باشد. قالب این نیم بوت هم مانند نیم‌ بوت‌های معمول نیست. در واقع باید گفت قالب این کفش کمی بزرگ است. پس احتمالا باید بنا به مدل پایتان، نیم بوتی را سفارش دهید که شماره‌ای کوچک‌تر از سایز همیشگی پاهایتان دارد.

    قیمت و نظرات خریداران قبلی

    نیم بوت مردانه آلن شوز، طراحی خوبی دارد و قیمت آن هم مناسب است. برای خرید نیم بوت مردانه مذکور باید حدود ۱۶۰ هزار تومان هزینه کنید. قیمت مناسبی به نظر می‌رسد. یادتان باشد که اگر از یک نیم بوت، انتظار دارید تا بسیار نرم باشد و ظاهر خیلی خوبی هم داشته باشد، نباید به سراغ این نیم بوت بروید. به هر حال، قرار گرفتن این مدل در طیف قیمتی مناسب، حاکی از آن است که کیفیت جنس کفش در دسته برترین‌ها قرار نمی‌گیرد. این چیزی است که خریداران قبلی محصول هم از آن گفته‌اند.

    مشاهده این محصول

    ۴.نیم بوت مردانه خزر کد m335f

    خرید نیم بوت مردانه

    باز هم یک نیم بوت چرم برایتان معرفی می‌کنیم. این نیم بوت با قیمت مناسبی در بازار عرضه می‌شود و طراحی ساخت آن به شکلی است که برای کوه‌نوردی و پیاده‌روی‌های سنگین و البته قدم زدن در برف بسیار مناسب است. به عبارتی دیگر، نیم بوت مردانه خزر، استحکام خوبی دارد. این نیم بوت، سبک است و باوجود محکم بودن، در پا آزاردهنده و سنگین نیست.

    ویژگی‌ها و مشخصات

    سایزبندی این کفش مناسب است و در انتخاب اندازه مناسب پاهایتان دچار مشکل نخواهید شد. یادتان باشد که نوک این کفش، حالت گرد دارد و اگر از این مدل‌ها خوشتان نمی‌آید باید در خرید نیم بوت مردانه خزر کمی تردید کنید. چون بعضی از افراد دوست دارند تا نوک کفششان از زیر شلوار حالت گرد و کوچک نداشته باشد. اما این نیم بوت، مدلش گرد است.

    قیمت و نظرات خریداران قبلی

    قیمت این نیم بوت، حدود ۱۵۷ هزار تومان است. به گفته خریداران قبلی، ماندن پا به مدت طولانی در نیم بوت خزر باعث بو گرفتن و تعریق پا نمی‌شود. این ویژگی مثبتی برای نیم بوت‌هاست. کفی و لایه زیرین کفش جنس خوبی دارد و راحت است. کوه‌نوردان از این مدل کفش استقبال می‌کنند.

    مشاهده این محصول

    ۳. نیم بوت مردانه کد m 356-015

    خرید نیم بوت مردانه

    این نیم بوت مردانه هم مدلی بنددار است که از چرم مصنوعی درست شده و برای استایل‌های رسمی و نیمه‌رسمی کاربرد دارد. نیم بوت مردانه‌ای که می‌بینید بیشتر برای تردد در خیابان و محل کار مناسب است و اگر قصد رفتن به پیاده‌روی‌های حرفه‌ای و کوه‌نوردی دارید باید دور این گزینه را خط بکشید. اگر یک جفت نیم بوت خیلی باکیفیت دارید و برای تنوع به دنبال یک مدل ارزان دیگر هستید، این نیم بوت، گزینه خوبی است.

    ویژگی‌ها و مشخصات

    ظاهر زیبا و شکیل این نیم بوت مردانه در کنار قیمت مناسبش باعث شده تا در شمار پرفروش‌ترین نیم‌ بوت‌های بازار قرار بگیرد. البته باید یادتان باشد که کفی این محصول، کمی نازک است و نمی‌توان آن را یک نیم بوت بسیار محکم در نظر گرفت.

    قیمت و نظرات خریداران قبلی

    قیمت نیم بوت مردانه کدm 356-015، حدود ۱۵۰ هزار تومان است. خریداران قبلی این کالا می‌گویند باید در پوشیدن این نیم بوت دقت زیادی به خرج بدهید. علت این است که اگر رویهٔ آن مخدوش شود، ظاهرش به کلی تحت تأثیر قرار می‌گیرد و زشت جلوه می‌کند. پس باید در پوشیدن و مراقبت از آن، دقت زیادی به خرج بدهید.

    مشاهده این محصول

    ۲. نیم بوت مردانه کد 324006402

    خرید نیم بوت مردانه

    خرید نیم بوت مردانه که در تصویر بالا می‌بینید هم برای کسانی مناسب است که به دنبال مدل‌های کلاسیک هستند. این نیم بوت از جنس چرم مصنوعی تهیه شده است و یک پاشنه سه سانتی‌متری هم دارد. وجود یک آستر داخلی در نیم بوت هم باعث می‌شود تا پاهایتان در برف و سرما کاملا گرم بماند.

    ویژگی‌ها و مشخصات

    ترکیب و ظاهر نیم بوت مردانه کد324006402، بسیار جذاب است. این کفش، دوخت خوبی دارد و در ظاهر به نظر نمی‌رسد که چرم مصنوعی است. اگر کارمند هستید یا در فضاهای رسمی، رفت‌وآمد دارید قطعا انتخاب این نیم‌ بوت، فکر و ایده خوبی است.

    قیمت و نظرات خریداران قبلی

    خرید نیم بوت مردانه مذکور به حدود ۱۱۵ هزار تومان بودجه نیاز دارد. خریداران قبلی این محصول معتقدند که کفش کمی خشک است. البته با توجه به قیمتی که بابت آن می‌پردازید، نباید انتظار کفش نرم و بسیار راحت را داشته باشید. در هر حال، قبل از خرید یادتان باشد که با نیم بوتی به شدت نرم و راحت روبه‌رو نخواهید بود.

    مشاهده این محصول

    ۱. نیم بوت مردانه کد AR_K500

    خرید نیم بوت مردانه

    ارزان‌ترین نیم بوت مردانه فهرست این مقاله، همین گزینه است، از چرم مصنوعی درست شده و با بند باز و بسته می‌شود. طراحی و ظاهر کفش زیباست. اما باید دقت کنید که قسمت زیرین کفش کمی خشک است.

    ویژگی‌ها و مشخصات

    اگر بخواهیم صادقانه درباره این محصول صحبت کنیم باید بگوییم که با کفشی معمولی با ظاهری مناسب روبه‌رو هستیم. این کفش، قیمت زیادی ندارد و بدیهی است که در روز و روزگاری که هزینه تولید محصولات مختلف بسیار زیاد است، قیمت این کفش نشان می‌دهد که جنسش، درجه یک و به شدت مرغوب نیست. البته اینکه نیم‌ بوت مذکور، یک کالای تولید داخلی است هم در کاهش قیمتیش بی‌تأثیر نیست.

    قیمت و نظرات خریداران قبلی

    برای خرید نیم بوت مردانه کدAR_K500، باید حدود ۸۰ هزار تومان هزینه کنید که قیمت مناسبی است.خریداران قبلی این محصول از ظاهر و شکل کفش بسیار راضی هستند و چندین بار عنوان کرده‌اند که این نیم بوت برای موقعیت‌های رسمی، گزینه‌ای شیک و مناسب است. البته با لباس‌های نیمه‌رسمی و اسپورت هم می‌توان از نیم بوت فوق استفاده کرد. چون رنگ و طراحی‌اش برای موقعیت‌های مختلف کاربردی است.

    مشاهده این محصول

    در آخر

    خرید نیم بوت مردانه از میان مدل‌هایی که عنوان شدند، فکر خوبی است. چون این محصولات از پرفروش‌ترین‌ها و محبوب‌ترین‌ها هستند. این یعنی دیگر برای خرید نیاز به گشت‌وگذار زیاد در بازار ندارید. ما اطلاعاتی که برای بررسی بازار و انتخاب نیم بوت نیاز دارید، برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم. خرید خوبی برایتان آرزو می‌کنیم. به نظرتان کدام‌يک از مدل‌های بالا مناسب‌تر و شیک‌تر هستند؟ انتخاب شما چیست؟ [see_also]17747[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید