۱۰ پیشنهاد جذاب خرید هدیه برای گیمرها

۱۰ پیشنهاد جذاب خرید هدیه برای گیمرها
راهنمای مطالعه

    خرید هدیه برای گیمرها و عاشقان بازی کار چندان ساده‌ای نیست و کمتر کسی از ابزارهای عجیب و غریب آنها سر در می‌آورد. در این راهنما لیستی از بهترین هدایایی تهیه کرده‌ایم که با خرید آنها هر گیمری را خوشحال خواهید کرد.

    سال نوی شمسی بسیار نزدیک هستند و در برهه‌ای به سر می‌بریم که بسیاری از مردم با هدایای کوچک و بزرگ دل یکدیگر را به دست می‌آورند. در این میان، خرید هدیه برای گیمرها و دوست‌داران بازی‌های ویدیویی برای بسیاری از افراد کار آسانی به نظر نمی‌رسد؛ هرچه باشد گیمرها سلایق خاص خودشان را دارند که معمولاً برای غیرگیمرها آنقدرها هم ملموس نیست.

    به این ترتیب در این مقاله، راهنمایی جامع برای خرید هدیه برای گیمرها تدارک دیده‌ایم و از آن‌جایی که بودجه هرکسی ممکن است با دیگری متفاوت باشد، سه رنج قیمت کلی برای محصولات در نظر گرفته‌ایم که کار شما را در انتخاب هدیه مناسب آسان می‌کنند. از سوی دیگر، تمام محصولات حاضر در این لیست به راحتی در بازار کشور یافت می‌شوند و به سراغ هدایای عجیب و غریبی که فقط در فروشگاه آمازون گیر می‌آیند نیز نرفته‌ایم.

    خرید هدیه برای گیمرها - تا سقف ۱ میلیون تومان

    ۱. پایه چندمنظوره Dobe TP4-882 برای پلی استیشن 4

    قیمت حدودی: ۲۰۰ هزار تومان

    خرید هدیه برای گیمرها

    گیمرها عاشق این هستند که یک میز تلویزیون درست و حسابی و مرتب برای کنسول‌هایشان داشته باشند و اگر به شکیل‌تر شدن اتاق بازی آن‌ها کمک کنید، حسابی سر وجد می‌آوردیشان. پایه چندمنظوره پلی استیشن 4 یکی آز آن هدیه‌هاییست که نه‌تنها این نیاز را برطرف می‌کند،‌ بلکه به مخاطب اجازه می‌دهد یک هاب برای کنسولش داشته باشد که هم به عنوان خنک‌کننده دستگاه عمل می‌کند، هم پایه‌ای برای عمودی قرار دادن آن و از همه مهم‌تر، با یک پایه شارژ برای کنترلرهای کنسول، دغدغه همیشگی شارژ کنترلر به صورت سیمی را از بین می‌برد.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    ۲. بازی FIFA 20

    قیمت حدودی: ۵۵۰ هزار تومان

    خرید هدیه برای گیمرها

    این یکی اصلا نیازی به فکر کردن هم ندارد. سری بازی فیفا هر سال به یکی از ۵ بازی پرفروش در سراسر جهان تبدیل می‌شود و تقریبا هر گیمری عاشقش است؛ حتی آن‌هایی که به فوتبال در دنیای واقعی علاقه چندانی نشان نمی‌دهند. سری فیفا با عرضه هر نسخه جدید به بهبودهای چشمگیر می‌رسد و فیفا ۲۰ حالا بهترین و سرگرم‌کننده‌ترین شبیه‌سازی است که شرکت الکترونیک آرتز روانه بازار کرده. از عرضه این بازی بیشتر از چند ماه نمی‌گذرد و اگر مخاطب خاص‌تان هنوز آن را نخریده،‌ می‌توانید با یک سورپرایز هیجان‌انگیز به استقبالش بروید.

    مشاهده دقیق‌تر بازی FiFA 20

    ۳. ماوس Razer Deathadder Elite

    قیمت حدودی: ۹۵۰ هزار تومان

    خرید هدیه برای گیمرها

    اگر به سراغ این راهنمای خرید برای گیمرها آمده‌اید تا یک کادوی مناسب برای کسی بیابید که اکثر اوقات بازی‌ها را روی کامپیوتر تجربه می‌کند، این ماوس باید جزو گزینه‌های اصلی‌تان باشد. این ماوس با مشخصات قابل توجه‌اش مانند ارگونومی تحسین‌برانگیز، پشتیبانی از سقف ۱۶ هزار نقطه بر اینچ، نرخ نمونه‌برداری ۱۰۰۰ هرتز و دو بخش نورانی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دل هر پی‌سی گیمری را به راحتی می‌برد. این محصولی بسیار بادوام است که در ازای قیمتی معقولانه، تجربه‌ای دلچسب از بازی‌های استراتژی و اول شخص رقم می‌زند.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    خرید هدیه برای گیمرها – ۱ الی ۲ میلیون تومان

    ۴. کنترلر Nacon Revolution Pro 2

    قیمت حدودی: ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

    خرید هدیه برای گیمرها

    از هر گیمری که بپرسید، بدون هیچ تردیدی اعتقاد خواهد داشت که بسیاری از اوقات، این تجهیزات خوب است که تفاوت میان یک گیمر حرفه‌ای و معمولی را مشخص می‌کند؛ هرچند که مهارت هم یکی از فاکتورهای اصلی است. کنترلر Nacon Revolution Pro 2 هم از آن دست محصولاتی است که به محض دست گرفتنش، شاهد تفاوتی محسوس در سبک بازی خواهید بود. این کنترلر طراحی بسیار متفاوتی با کنترلر عادی پلی استیشن 4 داشته و ضمن ارگونومی بیشتر و دو پدال در پشت، آزادی عمل بیشتری در شخصی‌سازی به بازیکن می‌دهد. این کنترلر هم با کامپیوترهای شخصی و هم پلی استیشن 4 سازگار است و به صورت رایج در مسابقات رده‌ حرفه‌ای استفاده می‌شود.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    ۵. ماوس Razer Basilisk

    قیمت حدودی: ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

    خرید هدیه برای گیمرها

    اگر در بازه محصولات زیر یک میلیون تومان نظرتان به ماوس Razer Deathadder جلب شد و حاضر به صرف هزینه بیشتر هستید،‌ بدون هیچ تردید باید به سراغ ماوس Razer Basilisk بروید که مشخصات یکسان با مدل قبلی دارد اما همراه با چند به‌روزرسانی مهم در طراحی از راه می‌رسد. این مدل از ماوس‌های ریزر، قطعاتی ماژولار دارد که به گیمر اجازه شخصی‌سازی آزادانه می‌دهد و با قابلیت‌هایی مانند مقاومت قابل تعیین اسکرول و دکمه‌های اضافی نظیر کلاچ اسنایپر، او را به هیولایی توقف‌ناپذیر در بازی‌های اول شخص تبدیل می‌کند.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    ۶. هدست PlayStation 4 Wireless Platinum

    قیمت حدودی: ۱ میلیون و ۹۰۰ تومان

    در خرید هدیه برای گیمرها یکی از سوالاتی که باید از خودتان بپرسید اینست که «هدیه‌ام چطور می‌تواند تجربه بازی‌ها را برای آن‌ها بهتر کند؟». یکی از این راه‌ها، بهبود تجربه صوتی در بازی‌هاست و اینجاست که هدست Wireless Platinum پلی استیشن 4 وارد صحنه می‌شود. این هدست با صدای فراگیر ۷.۱ کاناله و تکنولوژی صدای سه‌بعدی، هرچیزی -از بال زدن پروانه‌ها گرفته تا طوفان گلوله‌ها و انفجارها- را به شکلی رسا و باکیفیت به گوش می‌رساند. میکروفون دوگانه هدست به چت‌های صوتی شکلی حرفه‌ای می‌بخشد، نویز کنسلینگ آن اصوات اضافه را حذف می‌کند و باتری‌اش هم برای ساعت‌های طولانی دوام می‌آورد. در خرید این یکی هیچ شکی نکنید.

    مشاهده دقیق‌تر این هدفون

    خرید هدیه برای گیمرها – بالای ۲ میلیون تومان

    ۷. کنترلر Xbox One Elite

    قیمت حدودی:‌ ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

    مایکروسافت استاد ساخت کنترلر برای کنسول‌های خانگی‌اش است و با کنترلر گران‌قیمت Xbox One Elite، جایگاه خودش در این بازار را بیش از پیش تثبیت کرده. این کنترلر همراه با یک کیت شخصی‌سازی کامل از راه می‌رسد و تقریبا تمام قطعات مهم آن، از آنالوگ‌ها و پدال‌های پشتی گرفته تا دکمه‌های چهار جهتش به شکل ماژولار طراحی شده‌اند تا در هر لحظه قابل تغییر باشند. این کنترلر به جرئت بهترین ارگونومی را در میان تمام نمونه‌های مشابه بازار دارد و همین ارگونومی باعث شده پدال‌های پشتی از شکل فانتزی خارج شده و واقعا کارآمد باشند. قیمتش اندکی بالاست، اما ارزشش را دارد.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    ۸. کنسول پرتابل Nintendo Switch Lite

    قیمت حدودی: ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

    خرید هدیه برای گیمرها

    اگر مشغول خرید کادو برای کسی هستید که هیچوقت و هیچ کجا دست از بازی کردن برنمی‌دارد، بهترین محصولی که می‌توانید به او هدیه دهید کنسول Nintendo Switch Lite است. این کنسول ورژنی ارزان‌قیمت از نینتندو سوییچ است و برخلاف مدل اصلی به تلویزیون متصل نمی‌شود. اما با قیمتی که ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از مدل ابتدایی است، نینتندو سوییچ لایت یک خرید بسیار مقرون به صرفه تلقی می‌شود و این توانایی را دارد که در هرکجا، از خانه گرفته تا در وسایل حمل و نقل عمومی و حتی در اوقات فراغت کوتاه میان درس و کار، تجربه‌ای بسیار سرگرم‌کننده رقم بزند. گول ظاهرش را نخورید، این کنسول میزبان برخی از بهترین بازی‌های ویدیویی دهه اخیر است و تمثال معروف فلفل‌های ریز را یادآوری می‌کند.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    ۹. باندل واقعیت مجازی PlayStation VR

    قیمت حدودی: ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

    هنگام خرید هدیه برای گیمرها یک چیز قطعی است: اینکه اگر به عنوان کادو به سراغ واقعیت مجازی بروید، برای همیشه دل آن‌ها را به دست آورده‌اید. واقعیت مجازی تکنولوژی بسیار جدیدی است که با یک هدست، گیمر را به دنیایی کاملا مجازی برده و تجربیاتی متفاوت با هرآنچه در زندگی دیده برایش رقم می‌زند. هدست پلی استیشن وی آر هم علی‌رغم قیمت پایینی که نسبت به هدست‌های ۸ الی ۱۰ میلیون در بازار کشور دارد، یکی از بهترین دستگاه‌های واقعیت مجازی حال حاضر به حساب آمده و بی‌شمار بازی باکیفیت برایش ساخته شده. فقط حواستان باشد این هدیه را برای کسی بخرید که از قبل پلی استیشن 4 داشته باشد.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    ۱۰. فرمان لاجیتک G29

    قیمت حدودی:‌ ۵ میلیون تومان

    خرید هدیه برای گیمرها

    این یکی از آن هدیه‌هایی است که نه فقط گیمرها، بلکه غیر گیمرها هم معمولاً عاشقش می‌شوند. خیلی از ما احتمالا هیچوقت قادر به نشستن پشت فرمان یک ابر اتومبیل گران‌قیمت نباشیم و بهترین راه برای تجربه رانندگی با فراری لا فراری یا بوگاتی شیرون همین ست‌های فرمان و پدال خواهد بود. ست لاجیتک G29 با اینکه به هیچ وجه ارزان نیست، اما یکی از بهترین تجارب رانندگی در بازی‌های ویدیویی را رقم می‌زند و با فرمان نرم و پدال‌های حساس به فشارش کاری می‌کند که قدرت خالص اتومبیل‌های اسپرت درست و حسابی و همینطور ظرافتی که موقع رانندگی می‌طلبند را کاملا درک کنید. ۵ میلیون تومان اصلا رقم کمی نیست،‌ اما اگر از پسش بربیایید، صدها هزار دلار در خرید یک اتومبیل واقعی صرفه‌جویی کرده‌اید!

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    [see_also]20435[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید