معرفی ۱۰ ادکلن جذاب و ماندگار برای خرید هدیه روز مرد

معرفی ۱۰ ادکلن جذاب و ماندگار برای خرید هدیه روز مرد
راهنمای مطالعه

    برای خرید هدیه روز مرد چه ایده‌ای در سر دارید؟ عطر؟ خب پس شما خانم‌های عزیزی که برای هدیه روز مرد به خرید عطر فکر می‌کنید، مطلب امروز «درجه» حتما به کارتان می‌آید. اگر هنوز عطر خاصی مدنظرتان نیست، ما برایتان ۱۰ پیشنهاد داریم.

    از بابت قیمت که خیال‌تان راحت! دست روی عطرهای با قیمت‌های نجومی نگذاشته‌ایم، بلکه سعی‌مان بر این بوده که پرطرفدارهای قیمت‌مناسب بازار را گلچین کنیم تا پیشنهادهایمان به بودجه اکثریت نزدیک‌تر باشند. ازاین‌رو، گران‌ترین پیشنهادی که در این فهرست خواهید یافت، از حدود ۳۰۰ هزار تومان تجاوز نمی‌کند. البته، این روزها نوسان قیمت‌ها بالاست و پیشاپیش اگر قیمتی در زمان اقدام شما به خرید بالاتر بود، عذرخواهی می‌کنیم. درضمن، در تقریبا همه پیشنهادها، برای اینکه بتوانید تصور درستی از رایحه هر عطر داشته باشید، رایحه‌های تشکیل‌دهنده را به‌اختصار برایتان توضیح داده‌ایم. این شما و این ۱۰ پیشنهاد عطر برای خرید هدیه روز مرد:

    ۱۰. ادوتویلت مردانه لالیک مدل اِنکِر نویر

    قیمت: حدود ۳۰۵ هزار تومان

    خرید هدیه روز مرد - ادوتویلت مردانه لالیک مدل اِنکِر نویر

    لالیک اِنکِر نویر (Lalique Encre Noire) را در بازار به‌اسم لالیک مشکی هم می‌شناسند. اِنکِر نویر در لغت یعنی جوهر سیاه؛ اگر خوب دقت کنید، شیشه خود عطر هم بی‌شباهت به مرکبدان نیست! خود برند لالیک در توصیف اِنکِر نویر از لفظ کلاسیک مدرن استفاده کرده است: یعنی عطری مدرن و امروزی، اما با ته‌مایه اصیل و کلاسیک. رایحه غالب اِنکِر نویر را می‌توان چوبی و آروماتیک وصف کرد؛ چراکه در نت آغازی از رایحه چوب سرو، در نت میانی از رایحه رمزآلود علف وِتیوِر و در نت پایانی از رایحه گرم چوب کشمیر و مشک برخوردار است. حتی درپوش چوبی شیشه هم بر چوبی‌بودن رایحه اِنکِر نویر دلالت دارد.

    خریداران قبلی این عطر چه نظری دارند؟ به نظر می‌رسد اِنکِر نویر دارای رایحه منحصربه‌فردی است که به دل خیلی‌ها نشسته؛ عطری کلاسیک و به‌تعبیر برخی‌ خریداران نوستالژیک. البته، برخی‌ها هم معتقدند اِنکِر نویرهای جدید ماندگاری گذشته را ندارند. درضمن، خیلی‌ها هشدار داده‌اند که مراقب تقلبی‌های اصل‌نما هم باشید. 

    مشاهده ادو تویلت مردانه لالیک

    ۹. ادوتویلت مردانه پاکو رابان مدل وان میلیون کُلُن

    قیمت: حدود ۳۰۰ هزار تومان

    خرید هدیه روز مرد - ادوتویلت مردانه پاکو رابان مدل وان میلیون کُلُن

    پاکو رابان وان میلیون کُلُن (Paco Rabanne 1 Million Cologne) شیشه طلایی خوش‌ساخت و جلب‌کننده‌ای دارد و در مقایسه با سایر عطرهای سری وان میلیون پاکو رابان رایحه انرژی‌بخش‌تر و هیجانی‌تری می‌افشاند. درکل، رایحه وان میلیون کُلُن را می‌توان مرکباتی و آروماتیک و مناسب بهار و تابستان توصیف کرد: ابتدای استفاده با ترکیب رایحه‌های دریایی، پرتقال ماندارین و هل مواجه خواهید شد؛ سپس در نت میانی تلفیق رایحه‌های گلی با توت سرو کوهی به شمام می‌رسد و در آخر ترکیب رایحه نعناع هندی، دانه تونکا و چرم حکم‌فرماست.

    خریداران قبلی این عطر چه نظری دارند؟ اغلب خریداران درمورد زیبایی شیشه و بسته‌بندی متفق‌القول‌اند و می‌گویند بوی شیکی هم می‌دهد؛ ضمن اینکه عطر پرحجمی است (۱۲۵ میلی‌لیتر)، چون معمولا عطرها ۱۰۰ میلی‌لیتری یا کمترند. اما ازلحاظ ماندگاری و پخش بو به بازخوردهای منفی متعددی برخوردیم، اگرچه برخی خریداران برعکس معتقدند ماندگاری مقبولی دارد و به نظرشان چندان هم بد نیست.

    مشاهده ادو تویلت مردانه پاکو رابان

    ۸. ادوپرفیوم مردانه مارک ژوزف مدل ماین پور هوم

    قیمت: حدود ۲۵۵ هزار تومان

    خرید هدیه روز مرد - ادوپرفیوم مردانه مارک ژوزف مدل ماین پور هوم

    مارک ژوزف ماین پور هوم (Marc Joseph Mine Pour Homme) عطر خوش‌ظاهری است و ازلحاظ طراحی شیشه و بسته‌بندی به دل می‌نشیند. درمورد نوع رایحه هم اگر می‌پرسید، جزو عطرهای دارای رایحه چوبی-ادویه‌ای است: ابتدا با رایحه غالب مرکبات به مشام می‌رسد، اما نت‌های مرکباتی زود فروکش می‌کنند و درعوض رایحه‌های ادویه‌ای و گرمی چون زنجبیل، نت‌های گیاهی و فلفل صورتی پدیدار می‌شوند؛ در آخر هم ترکیب رایحه شامه‌نواز چوب صندل، نعناع هندی و مشک خودنمایی می‌کند. با این اوصاف می‌توان گفت عطر خنک و شیرین و البته تندی است.

    خریداران قبلی این عطر چه نظری دارند؟ با مرور بازخوردهای خریداران متوجه شدیم که گویا ماین پور هوم به رایحه عطر میلیونی اَوِنتوس از برند کرید شباهت دارد و نمونه قیمت‌مناسب‌تری برای دوستداران اَوِنتوس اصل است. منتها خیلی‌ها ماندگاری بیشتری از یک ادوپرفیوم انتظار داشتند!

    مشاهده ادو پرفیوم مارک ژوزف

    ۷. ادوتویلت مردانه جگوار مدل کلاسیک مشکی

    قیمت: حدود ۲۰۰ هزار تومان

    خرید هدیه روز مرد - ادوتویلت مردانه جگوار مدل کلاسیک مشکی

    کلاسیک مشکی جگوار (Jaguar Classic Black) از دیگر عطرهای خوش‌رایحه و قیمت‌مناسبی است که می‌توانید برای خرید هدیه روز مرد مدنظر داشته باشید؛ عطری مناسب بهار و تابستان که از ترکیب رایحه‌‌های گیاهی و چوبی تشکیل شده و در دسته عطرهای شرقی قابل‌طبقه‌بندی است: ابتدای استفاده با رایحه پرتقال تلخ و سیب سبز به مشام می‌رسد؛ سپس به‌سمت ترکیب رایحه‌هایی چون هل، مشک و نت‌های دریایی میل پیدا می‌کند و در آخر هم به رایحه خوش چوب صندل، سدر و خزه ختم می‌شود. خلاصه که درمجموع به تلخی و خنکی می‌زند.

    خریداران قبلی این عطر چه نظری دارند؟ از مجموع بازخوردها می‌توان حدس زد کلاسیک مشکی جگوار عطر تقریبا همه‌پسند و جذابی است. اما این را هم بگوییم که گویا ازلحاظ ماندگاری و پخش بو نباید در حد عالی انتظار داشته باشید.

    مشاهده ادو تویلت جگوار

    ۶. ادوتویلت مردانه اِمپِر مدل کوبیسم

    قیمت: حدود ۱۹۰ هزار تومان

    خرید هدیه روز مرد - ادوتویلت مردانه اِمپِر مدل کوبیسم

    اِمپِر (Emper) از محبوب‌ترین برندهای عطر اماراتی است و در ایران هم طرفداران زیادی دارد. کوبیسم اِمپِر (Qubism)، علاوه بر اسم، ازلحاظ شکل ظاهری نیز با طراحی مکعبی تداعی‌گر سبک هنری کوبیسم یا همان حجم‌گرایی است. نسخه زنانه هم دارد که با شیشه سفید طراحی شده است. کوبیسم مردانه را می‌توانید برای هدیه به آقایانی مدنظر داشته باشید که به رایحه‌های دارای ته‌مایه ادویه‌ای علاقه‌مندند: ابتدای استفاده با رایحه‌هایی چون لیمو و هل مواجه خواهید شد؛ رفته‌رفته ترکیب رایحه‌هایی نظیر اسطوخودوس و نعناع هندی سر باز می‌کند و در نت پایانی رایحه خزه بلوط، عنبر و چرم قابل‌استشمام خواهد بود.

    خریداران قبلی این عطر چه نظری دارند؟ گویا کوبیسم ازلحاظ ظاهری موردپسند واقع شده است و برخی‌ افراد برای هدیه پیشنهاد کرده‌اند. ازلحاظ رایحه هم می‌توان گفت خیلی‌ها به نظرشان کوبیسم مردانه رایحه دلنشینی دارد، اگرچه عده‌ای هم به دل‌شان ننشسته که طبیعی است؛ وقتی پای سلیقه در میان باشد، همه‌جور دیدگاهی پیدا می‌شود!

    مشاهده ادو تویلت امپر

    ۵. ادوتویلت مردانه اِمپِر مدل میکرو

    قیمت: حدود ۱۸۰ هزار تومان

    خرید هدیه روز مرد - ادوتویلت مردانه اِمپِر مدل میکرو

    باز هم یک پیشنهاد دیگر از برند محبوب اِمپِر! از دیگر مردانه‌های پرطرفدار اِمپِر می‌توان به مدل میکرو (Micro) اشاره کرد که دارای رایحه مرکباتی و آروماتیک است: ابتدا با رایحه مرکباتی چون لیمو و گریپ‌فروت آغاز می‌شود؛ در نت میانی به ترکیب رایحه چوب صندل، چوب سدر و نعناع هندی می‌رسد و درنهایت با رایحه وانیل و تمشک سیاه رو به اتمام می‌رود. درکل، حس‌وحالی مدرن را القا می‌کند؛ مدرن‌بودن را حتی می‌توانید در طراحی زیگ‌زاگ شیشه میکرو ببینید.

    خریداران قبلی این عطر چه نظری دارند؟ در بازخوردهای متعددی خواندیم که نوشته بودند میکرو ازلحاظ زیبایی شیشه برای هدیه گزینه درخوردتوجهی است. به نظر هم می‌رسد که به شامه‌های شیرین‌پسند خوش می‌نشیند. درضمن، ازلحاظ ماندگاری و پخش بو عطر نسبتا خوبی در بازخوردها ارزیابی شده است.

    مشاهده ادو تویلت امپر

    ۴. ادوپرفیوم مردانه اِسکلاره مدل کلاروس

    قیمت: حدود ۱۲۵ هزار تومان

    ption id="attachment_20971" align="aligncenter" width="850"]خرید هدیه روز مرد - ادوپرفیوم مردانه اِسکلاره مدل کلاروس تصویر برگرفته از دیجی‌کالا

    آیا می‌دانید اسکلاره (Sclaree) یک برند ایرانی است؟ بله، برند اسکلاره به شرکت ایرانی رایحه‌گستر بی‌نظیر شرق تعلق دارد و شامل عطرهای مردانه و زنانه متنوعی است که عمدتا هم جزو قیمت‌مناسب‌های بازارند. ازجمله پرطرفدارترین عطرهای مردانه اسکلاره می‌توان به مدل کلاروس (Claros) اشاره کرد که از ترکیب رایحه میوه، ادویه، چوب و گل تشکیل شده و دارای رایحه‌ای شیرین، تند و خنک است.

    خریداران قبلی این عطر چه نظری دارند؟ لب کلام اینکه اغلب معتقدند برای استفاده روزانه و دم‌دستی عطر قابل‌قبولی است و به قیمتش می‌ارزد، اما ماندگاری و پخش بوی چندان بالایی ندارد.

    مشاهده ادوپرفیوم اسکلاره

    ۳. ادوپرفیوم مردانه فِرَگرِنس وُرلد مدل سوآو

    قیمت: حدود ۱۱۰ هزار تومان

    خرید هدیه روز مرد - ادوپرفیوم مردانه فِرَگرِنس وُرلد مدل سوآو

    فِرَگرِنس وُرلد (Fragrance World) از معروف‌ترین برندهای اماراتی است؛ برندهای اماراتی هم که می‌دانید به خوش‌قیمتی شهره‌اند و معمولا با رایحه‌ای نزدیک به عطرهای برندهای رده‌بالا فرمولاسیون می‌شوند. ادوپرفیوم مردانه فِرَگرِنس وُرلد مدل سوآو هم تقریبا به رایحه عطر میلیونی دیور مدل ساواج (Dior Sauvage) شباهت دارد و دارای رایحه ادویه‌ای-چوبی است: ابتدا با رایحه فلفل و نارنج به مشام می‌رسد؛ در نت میانی به ترکیب رایحه‌هایی چون نعناع هندی و فلفل صورتی تغییر پیدا می‌کند و در اخر به رایحه‌های چوبی ختم می‌شود. درکل، سوآو را برای هدیه به آقایان علاقه‌مند به رایحه‌های گرم و شیرین پیشنهاد می‌کنیم.

    خریداران قبلی این عطر چه نظری دارند؟ اغلب خریداران معتقدند برای استفاده دم‌دستی عطر خوبی است و به‌نسبت قیمتش پخش بو و ماندگاری قابل‌قبولی دارد. برخی هم نوشته‌اند به‌تدریج رایحه دلنشین‌تری پیدا می‌کند.

    مشاهده ادو پرفیوم فراگرنس

    ۲. ادوتویلت مردانه اِمپِر مدل دِلِگِیت

    قیمت: حدود ۱۰۵ هزار تومان

    ption id="attachment_20969" align="aligncenter" width="850"]خرید هدیه روز مرد - ادوتویلت مردانه اِمپِر مدل دِلِگِیت تصویر برگرفته از دیجی‌کالا

    باز هم یک پیشنهاد دیگر از برند محبوب اِمپِر! دقیقا همین مدل عطر مردانه امپر با فرمولاسیون زنانه هم به بازار عرضه شده است. هم دِلِگِیت مردانه (Delegate) و هم زنانه ازلحاظ ظاهری به یک سبک‌وسیاق طراحی شده‌اند. دِلِگیت مردانه را برای هدیه به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که به رایحه‌های چوبی و آروماتیک علاقه‌مندند: ابتدا رایحه غالب مرکباتی چون لیمو و ترنج به مشام می‌رسد؛ سپس رایحه‌های چوبی و گلی نظیر رایحه زنبق، چوب صندل و یاس غلبه پیدا می‌کنند و در آخر رایحه مشک و عنبر قابل‌احساس می‌شود. درکل که عطر انرژی‌بخشی است.

    خریداران قبلی این عطر چه نظری دارند؟ میانگین بازخوردها نشان می‌دهد دِلِگِیت مردانه ازلحاظ نوع رایحه نستبا موردپسند خریدارانش بوده است، اما اغلب اتفاق‌نظر دارند که باوجود رایحه خوب عطر ماندگاری نیست.؛ البته، در نظر داشته باشید که ادوتویلت است و قاعدتا ماندگاری بالایی ندارد.

    مشاهده ادو تویلت امپر مدل Delegate

    ۱. ادوتویلت مردانه مای مدل کُنکوردیا چَمپ

    قیمت: حدود ۷۰ هزار تومان

    ption id="attachment_20967" align="aligncenter" width="850"]خرید هدیه روز مرد - ادوتویلت مردانه مای مدل کُنکوردیا چَمپ تصویر برگرفته از وب‌سایت مای

    مای، علاوه بر لوازم آرایشی، انواع عطر و خوشبوکننده بدن هم در بساط دارد. ما که پیشنهاد می‌کنیم از عطرهای ایرانی به‌سادگی عبور نکنید؛ خصوصا این روزها که بازار پر از عطرهای تقلبی خارجی است، چرا به‌جای خارجی‌های تقلبی ایرانی اصل نخریم؟! اما اگر از عطرهای مردانه مای می‌پرسید، مدل کُنکوردیای طلایی (My Concordia) جزو پرطرفدارها و الهام‌گرفته‌شده از رایحه لِجِند مون بِلان است. کُنکوردیا چَمپ (Concordia Champ) ابتدا با ترکیبی از رایحه‌ ترنج، به‌لیمو، اسطوخودوس و آناناس به مشام می‌رسد؛ رفته‌رفته رایحه‌هایی چون سیب سرخ و خزه درخت بلوط پدیدار می‌شوند و در آخر ترکیب رایحه چوب صندل و دانه‌های تونکا غلبه پیدا می‌کند.

    خریداران قبلی این عطر چه نظری دارند؟ میانگین بازخوردها نشان می‌دهد رایحه کنکوردیا چَمپ به دل شیرین‌پسندها نشسته است. برخی می‌گویند به‌دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارد برای استفاده روزانه و دم‌دستی پیشنهاد می‌کنند، چون ماندگاری طولانی‌مدتی ندارد.

    مشاهده ادو تویلت مای

    حرف پایانی

    جا دارد یادآوری کنیم که عطر محصولی فوق‌العاده سلیقه‌ای است؛ یادتان باشد حتی عطری که موردپسند خیلی‌ها واقع شده هم شاید با سلیقه برخی افراد جور درنیاید. مطمئن‌ترین راه این است که ابتدا بر اساس سلیقه بویایی گیرنده هدیه انتخاب کنید و سپس از روی بازخوردها به جمع‌بندی برسید. درضمن، اگر آنلاین خرید می‌کنید، احتمالا می‌دانید که در وب‌سایت‌هایی چون دیجی‌کالا ممکن است برای یک محصول چند فروشنده وجود داشته باشد. در چنین حالتی بهتر است فروشنده‌ای را برای خرید انتخاب کنید که رضایت درصد بیشتری از خریداران را جلب کرده است. با همه اینها امیدواریم توانسته باشیم در انتخاب یک عطر مردانه خوش‌رایحه و قیمت‌مناسب کمک‌تان کرده باشیم. اگر هم عطر دیگری می‌شناسید که می‌تواند گزینه خوبی برای خرید هدیه روز مرد باشد، با ما و سایر مخاطبان مطرح کنید. [see_also]7819[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید