سرم تقویت ابرو سریتا بخریم یا نه؟ نحوه استفاده، مدت تاثیر و عوارض

سرم تقویت ابرو سریتا بخریم یا نه؟ نحوه استفاده، مدت تاثیر و عوارض
راهنمای مطالعه

    در این مطلب «درجه» از ویژگی‌های سرم تقویت ابرو سریتا برایتان نوشته‌ایم و مروری هم بر بازخوردهای کسانی خواهیم داشت که از این محصول استفاده کرده‌اند. با ما همراه باشید.

    سرم تقویت ابرو سریتا

    خالی‌شدن ابروها در خصوصا ما خانم‌ها اتفاق شایعی است و می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، مثلا استفاده مکرر از لوازم آرایشی ابرو یا اصلاح ناشیانه. همین که چند وقتی بگذرد و خبری از رشد مجدد ابروهای ریخته یا برداشته‌شده نباشد، معمولا اغلب‌مان به فکر خرید تقویت کننده ابرو می‌افتیم.

    اگر تابه‌حال برای خرید تقویت کننده ابرو اقدام کرده باشید، احتمالا با سرم تقویت ابرو سریتا ناآشنا نیستید. سریتا از برندهای بنام داخلی درزمینه تولید محصولات تخصصی سلامت و زیبایی موست؛ برندی که با بهره‌گیری از مواد گیاهی و رویکردی علمی در تلاش است تا گوی سبقت را از همتایان خارجی خود برباید.

    محصولات سریتا برای تقویت ابرو شامل موارد زیر است:

    1. کرم تقویت ابرو سریتا
    2. سرم تقویت ابرو سریتا
    3. پک تقویت مژه و ابرو سریتا
    4. در ادامه، ویژگی‌های سرم تقویت ابرو سریتا را بررسی می‌کنیم.

      سرم ابرو سریتا اصلی و تقلبی

      ویژگی‌های سرم تقویت ابرو سریتا

      سرم تقویت ابروی سریتا اصلی محصولی قلمی با سر رولی است. برای اطمینان از اینکه به جای مدل اصلی نسخه قلبی را نمی‌خرید حتما از مراکز معتبر اقدام به خرید کنید. بیایید مروری بر توضیحات و ادعاهای سریتا درخصوص این محصول داشته باشیم:

      • حاوی ترکیبات تخصصی تقویت‌کننده و محرک رشد ابروست و ابروها را طی چهار هفته پرپشت می‌کند.
      • مهم‌ترین ترکیبات موجود در این محصول عبارت‌اند از: بیماتوپراست، رزماری و کرچک.
      • بیماتوپراست روی فاز رشد مو (آناژن) اثر می‌کند و موجب تحریک فولیکول‌های ابرو و تسریع رویش مجدد ابروها می‌شود.
      • رزماری به‌دلیل افزایش خون‌رسانی در تقویت ریشه‌های ابرو مؤثر است.
      • نقش کرچک هم بهبود خون‌رسانی و تنظیم pH پوست در محل رویش ابرو و نیز تنظیم رنگ‌دانه‌سازی در ابروهاست.
      • ترکیبات موجود در این محصول در افزایش استحکام و ضخامت تارهای ابرو و همچنین کمک به رویش مجدد ابروها مؤثرند.
      • ترکیبات موجود در این محصول موجب افزایش رطوبت‌رسانی و جلوگیری از خشکی و شکنندگی ابروها می‌شوند.

      [related]8825[/related]

      مدت تاثیر تقویت ابرو سریتا

      آنطور که مصرف کنندگان می‌گویند استفاده از سرم تقویت ابرو بعد از چند هفته استفاده تاثیرش را با ضخیم کردن موهای ابرو و رشد موهای جدید در نواحی که مو ندارد یا دچار ریزش شده نشان می‌دهد. برای پایداری مدت تاثیر تقویت ابرو سریتا باید دوره مصرف با  استفاده از ۳ سرم کامل کنید.

      عوارض تقویت ابرو سریتا

      طبیعی است که قبل از مصرف از خودتان بپرسید عوارض تقویت ابرو سریتا چیست؟ همانطور که گفتیم پایه این محصول یک ماده شیمیایی طبیعی در بدن به نام بیماتوپراست و گیاهانی مثل رزماری و کرچک است بنابراین از مواد شیمیایی پرریسک در آن استفاده نشده است. خریداران قبلی تا کنون درباره عوارض تقویت ابرو سریتا گزارش خاصی نداده‌اند و ظاهرا هیچ عارضه خاصی را پس از استفاده ایجاد نخواهد کرد.

      چگونه باید مصرف شود؟

      سرم تقویت ابروی سریتا روی ابروهای رنگ‌شده، برداشته‌شده، تاتوشده و تیغ‌زده قابل‌استفاده است. طبق دستورالعمل خود سریتا، ابتدا باید سطح ابروها را تمیز کنید و سپس سرم احیاکننده را در جهت رویش تارهای ابرو بمالید، روزی دو بار (صبح و شب).

      قیمت سرم تقویت ابرو سریتا

      احیا کننده ابرو سریتا (حجم ۱۰ میلی‌لیتر) در حال حاضر حدود ۳۱۸ هزار تومان قیمت دارد؛ یادآوری می‌کنیم که قیمت مذکور مربوط به خرداد ۱۴۰۲ است. 

      مشاهده سرم تقویت ابرو سریتا در دیجی کالا

      مصرف‌کنندگان چه نظری دارند؟

      ption id="attachment_21835" align="aligncenter" width="850"]نظر مصرف‌کنندگان درمورد سرم تقویت ابرو سریتا تصویر برگرفته از صفحه اینستاگرام سریتا

      برای بررسی نظر مصرف‌کنندگان درمورد سرم احیاکننده ابروی سریتا به دیدگاه‌های ثبت‌شده در دیجی‌کالا و همچنین صفحه اینستاگرام سریتا (cerita_haircare@) سر زدیم. برایند بازخوردها به شرح زیر است:

      • تقریبا اکثر مصرف‌کنندگان از خرید سرم احیاکننده ابرو سریتا راضی به نظر می‌رسند، اما طبیعتا هر محصولی ناراضیانی هم دارد.
      • به‌دلیل دارابودن سر رولی به‌راحتی قابل‌استفاده است.
      • گویا برای عده زیادی اثربخش بوده و موجب رویش مجدد ابروهای ریخته شده است.
      • در بازخوردهای متعددی به افزایش ضخامت ابروها و اثربخشی محسوس و قابل‌مشاهده اشاره شده است.
      • حجم بالای بازخوردهای مثبت نشان می‌دهد که این محصول برای عده زیادی اثربخش بوده است، اما برخی‌ هم ادعا می‌کنند که هیچ تأثیری مشاهده نکرده‌‌ و انتظاری که داشتند، برآورده نشده است.
      • گویا برخی‌ مصرف‌کنندگان در پی استفاده از این محصول با ریزش ابرو مواجه شدند، اما ادمین صفحه اینستاگرام سریتا که می‌گوید ریزش اولیه طبیعی است.
      • برخی کاربران از تأثیر موقتی این محصول گله داشتند و از ریزش مجدد ابروها پس از قطع مصرف نوشته بودند. ادمین صفحه اینستاگرام سریتا در پاسخ به چنین بازخوردهایی یادآوری کرده که سرم تقویت ابرو سریتا محصولی تقویتی‌ است و محصولات تقویتی دارای تأثیر دائمی نیستند. درضمن، ادمین صفحه تأکید دارد که برای نتیجه‌گرفتن باید دوره مصرف را به‌طور کامل ادامه داد؛ در هایلایت‌ نحوه قطع مصرف هم تأکید شده که مصرف محصول باید تدریجی قطع شود.
      • خیلی‌ها از قیمت بالای سرم تقویت ابرو سریتا گله‌مندند، چراکه اغلب ماها از محصولات ایرانی قیمت مناسب‌تری انتظار داریم.  این محصول در حال حاضر قیمت نسبتا بالایی دارد و خرید مجددش دیگر برای برخی مصرف‌کنندگان قبلی نمی‌صرفد؛ اگر باز هم افزایش قیمت پیدا کند، برای عده کمتری نسبت به قبل قابل‌خرید و تکرار خواهد بود. البته، ناگفته نماند که بخشی از افزایش قیمت محصولات تولید داخل به‌دلیل سیر صعودی قیمت مواد اولیه است.

      جمع‌بندی سرم تقویت ابرو سریتا

      این‌طور که به نظر می‌رسد، خیلی‌ها از این محصول نتیجه گرفته‌اند، اما گویا برای برخی هم چندان اثربخش نبوده است.

      دقت داشته باشید که خالی‌شدن ابروها می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد و در مواردی باید در کنار استفاده از محصولات تقویتی به فکر درمان علت اصلی ریزش بود. نکته دیگری که جا دارد یادآوری کنیم، به نحوه مصرف می‌گردد؛ جواب‌گرفتن از محصولات تقویتی تا حد زیادی منوط به مصرف مداوم طبق دستورالعمل است.

      با همه اینها، سرم تقویت ابرو سریتا جزو محصولات پرطرفداری است که عده زیادی از روی تعریف دیگران به خریدنش ترغیب شده‌اند. این محصول قادر است، ابروهای از بین رفته بر اثر اصلاح ناشیانه را دوباره به شما برگرداند.

      شما چطور؟ آیا تابه‌حال از این محصول یا سرم تقویت مژه سریتا استفاده کرده‌اید یا کسی را می‌شناسید که استفاده کرده و نتیجه گرفته باشد؟ ممنون می‌شویم در بخش نظرات کاربران برایمان بنویسید.

      مشاهده سرم تقویت‌کننده ابرو سریتا

       

      سوالات متداول

      مدت تاثیر تقویت ابرو سریتا چقدر است؟ این سرم تقویت ابرو بعد از چند هفته استفاده تاثیرش را با ضخیم کردن ابرو و رشد موهای جدید نشان می‌دهد. برای نتایج دايمی باید دوره مصرف با  استفاده از ۳ سرم کامل کنید. عوارض تقویت ابرو سریتا چیست؟ پایه این محصول یک ماده شیمیایی طبیعی در بدن به نام بیماتوپراست و گیاهانی مثل رزماری و کرچک است که عوارض خاصی روی بدن ندارند.[see_also]21893[/see_also]

      تهیه شده در: درجه
      {{totalCount}} دیدگاه‌
      {{name.error}}
      {{email.error}}
      {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
      {{commentMessage.error}}

      ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید